Grand Cafe de Dominee

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe de Dominee

Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker eten, genoeg keuze op de menukaart, vriendelijk personeel.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wel vaker gegeten bij de Dominee en net als altijd niks te mopperen. Behalve dan misschien dat er geen daghap is.... Prima adres om 'n hapje te eten dus!
Riny H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellige en rustige sfeer om een hapje te eten
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en voldoende keuze mogelijkheden op de kaart. Wij komen graag nog een keer terug. Absoluut een aanrader!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Tijdens onze vakantie zijn wij tweemaal in restaurant Grand Café de Dominee wezen eten en tot tweemaal toe was de bediening zeer goed het eten prima op smaak en de bediening zeer klantvriendelijk.
heinhuis.jj H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Gezellig druk en heerlijk gegeten. Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Komen graag nog eens terug.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
A la carte drie gangen gehad en alle gerechten waren erg lekker en goed. Vegetarische gerecht met portobello's smaakvol! Groenten in bierbeslag wat flauw echter ook leuke aanvulling. Soep (uien en tomaat) waren heerlijk en nagerecht tiramu ook erg goed. Aanrader.
J. O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prettige bediening welke soms een beetje een probleem hebben om de gerechten op tafel te plaatsen.
Dit omdat op sommige plaatsen de bediening niet tussen de tafels kan komen die tegen de muren staan.
Door even samen aan te pakken is dat absoluut geen probleem.
Er hangt een prettige sfeer.
Zeker voor herhalingen vatbaar.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk en snel.
Het eten was super lekker en een mega pluspunt is de service voor mijn glutenvrije dieet. Dit was super geregeld. Wij komen weer.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een gezellige plaats om uit eten te gaan met smaakvolle gerechten en een plezierige bediening. Bovendien heeft het restaurant een plezierig terras.
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hier gegeten eind middag in milde zo'n op het terras. Fijn terras op de grote markt! Aardige bediening, drankjes en eten kwamen redelijk op tijd. Lekkere salade met gefrituurde geitenkaasballetjes en knoflookbroodje. Ook de asperges met zalmtartaar waren heerlijk en zag er mooi uit. Aanrader.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Na drie jaar weer terug in Oldenzaal en gekozen om bij de Dominee te eten. Om 19.00 uur was er nog geen plek dus even een biertje gepakt elders en om 20.00 uur terug gekomen. Er werd snel een tafeltje voor ons klaar gemaakt. Doekje erover, spullen recht zetten. Kortom, een goed begin. Mijn disgenoot koos voor een Duet van Zalm en Varkenshaas, ik zelf voor een Black Agnus Steak. Gewoon binnen een redelijke termijn werd het eten gebracht. De vis en varkenshaas waren heerlijk. Goed op smaak, lekker gegaard. Kortom, zoals het moet zijn. De black Agnus Steak was heerlijk. Gewoon zoals hij moet zijn.
Daarnaast: een vrolijke, aardige en behulpzame serveerster waarbij niks te min was. Zo een bediening in combinatie met het eten is waar genot. Dank je.
Twee kleine kanttekeningen: bij het eten kwam een potje met puree, een wortel en zo... voor mij compleet overbodig, smaakloos en voegt niks toe. En, wat minder is, het servies goed was niet schoon. Als je met je handen erover streek voelde je nog kleine stukjes vuiligheid zitten. Wellicht een gevolg van de drukte.
Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben lekker gegeten.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met een grote groep lekker en erg goed gegeten.
Het was er erg druk en dat was te merken aan de vrij zenuwachtige handelende bediening.
Het eten dat werd geserveerd vond iedereen van een hoge kwaliteit,
De cuisson van het vlees en de vis waren perfect en de side dishes waren erg lekker.
Dus ondanks de drukte erg lekker gegeten in een mooie ambiance,zeker voor herhaling vatbaar.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
In Oldenzaal vind ik dit het leukste terras om te zitten. Liefst hoog zittend tegen de muur met het uitzicht over de markt achter de brandende gashaarden...
Voor het eerst hier gegeten, na een heerlijke herfstwandeling op het Hulsbeek. Ik heb gekozen voor de Duet van Zalm en Varkenshaas (Combinatie van Zalmfilet met hollandaisesaus en gevulde varkenshaasmedaillons, geserveerd met truffelsaus), met een garnituur van aardappelpuree, worteltje en broccoli. Het bord was erg mooi opgemaakt. Apart als garnituur kregen we er gebakken aardappels, frietjes en rauwkost bij.
Prijs-kwaliteitverhouding was prima! De koffie hebben we op het terras genuttigd.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met 6 volwassenen en 2 kinderen 10 en 12 jaar gegeten.
Prijs kwaliteit net binnen de norm.
Beperkte kaart met weinig variatie.
De vleesgerechten zijn goed bereid, echt zoals het moet.
Prima restaurant maar geen topper.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vrijdag 18-09-2015 heerlijk geluncht bij de Dominee. Wat een ambiance en wat een keuze! Teveel om op te noemen! Voor elk wat wils! En als hetgeen je hebt besteld wordt opgediend weet je niet wat je ziet, zo mooi en fraai dat je er bijna niet aan wilt beginnen. Bediening top en dan natuurlijk ook de (Twentse) gastvrijheid. Een geweldig mooi groot terras waar je heerlijk kunt vertoeven , maar was helaas helemaal vol. Binnen was het ook geen straf om te zitten, prachtig ! Kom hier zeker nog wel terug.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Ik ga hier regelmatig lunchen. Degelijk restaurant met een goede en uitgebalanceerde kaart. Een aanrader voor de lunch zijn de nacho's. Zaterdag kan het er erg druk zijn maar dat heeft was met de kwaliteit te maken.
Rjw142 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De inrichting is modern, maar toch ook warm en gezellig. Het was rustig in de zaak, dus dan is de sfeer binnen automatisch wat minder.De meeste gasten zaten buiten op het terras, maar desondanks had de bediening genoeg oog voor die paar mensen binnen. Het eten was heerlijk. De proeverij vooraf was al een goede binnenkomer, maar de pikante spareribs waren echt fantastisch! Ook de varkenshaasmedaillons van mijn vrouw waren super lekker.
We hebben hier nu 2x gegeten, maar inmiddels is dit wel mijn favoriete restaurant in Oldenzaal.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Op een mooie locatie op het marktplein in Oldenzaal zit dit gezellige Grand café. Het was als één van de weinigen open op maandag voor de lunch dus onze keuze was beperkt. De dame van de bediening had waarschijnlijk last van de maandagmorgen, want ze was niet echt vriendelijk. We hadden eigenlijk het gevoel dat we niet welkom waren. We maakten een keuze uit de lunchgerechten en de boerenomelet werd het voor ons allebei. Dit was geen misser! Het humeur van de kok was gelukkig wel goed. De omelet was heerlijk en werd geserveerd met lekker brood. Precies zoals het eigenlijk hoort. Ondanks de chagrijnige dame zouden wij hier wel terugkomen bij een volgend bezoek aan Oldenzaal. De kok heeft ons goede humeur gered!
jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Hier donderdagavond gegeten En het was prima
Eten heerlijk op smaak genoeg garnituur En prima verzorgd
Wil je met wat vrienden een vorkje gaan prikken is dit een prima gelegenheid
Prijs en kwaliteit in goede balans
Een lekker wijntje en vriendelijk personeel
Niets mis mee