Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben Lekker gegeten, de ontvangst en bediening was goed en er heerste een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij waren hier voor het eerst, met een AH bon, en een zeer aangename avond gehad! We hebben beide een voorgerecht van de kaart gekozen voor een toeslag ipv het AH menu. De rest wel van het menu gegeten en alle gerechten zagen er verzorgd uit. De porties waren ruim voldoende en alles smaakte erg goed. De bediening was vlot, vriendelijk en voorkomend. Kortom, deze houden we zeker in gedachten voor een volgende keer!
Sukadi46 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Aankleding was prima, buiten gegeten. Terras kan beter en gezelliger. Bediening was ok. Vriendelijk en gezelligVoorgerecht paté en hoofdgerecht scholfilet was mijns inziens, niet helemaal vers. Kleine stukjes met een vreemd smaakje. Dessert was voor beiden ok. Mijn vrouw en ik hadden hetzelfde gegeten en 's-avonds zaten we beiden op de WC aan de d*****e. Dit was het enige dat we die dag samen hebben gedaan. Jammer we hadden er beiden op verheugd, huwelijksdag.
Hvvelzen56 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten wss prima en werd mooi opgemaakt.
De bediening was prettig en behulpzaam.
Ik vond het buiten iets te kil worden en gelijk werd er binnen een tafel klaargemaakt.
Heabbi .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het decor is zeer knus en leuk ongedwongen ingericht. Het eten (AH actie) was voor de prijs en hoeveelheid prima met een kleine bijbetaling voorgerecht €1,50 en hoofdgerecht €2,50 konden we ook iets uit de menukaart kiezen maar de AH actie samenstelling was ook goed.
Service erg goed heel aardig en goede service.
Grand cafe de Delft is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met drie personen (en hond) hebben we genoten van het heerlijke eten, de vriendelijke en attente bediening en de mooie inrichting van uw zaak. De opmaak van de borden was zeer mooi en de smaak van alles was bijzonder lekker. Vooral huisgemaakte cranberrycompote was een topper bij de overheerlijke paté. Al met al hebben we redenen genoeg om nog eens vaker bij jullie te komen eten, ware het niet dat we in Frankrijk wonen. Maar we zullen De Delft zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Voor de hond werd ook een bak water neergezet, zeer attent.
Heelster199999 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we vonden het drie gangen menu heerlijk alles was even lekker dus we hebben niets te klagen .en de bediening was zeer vriendelijk en het was erg erg gezellig .
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren - zondag 21 augustus - hier neergestreken met een groot gezelschap (familie) voor een diner dansant met een 4-gangen menu. Dit zeer sfeervolle pand met een soort U-ontwerp (3 met elkaar verbonden vertrekken) heeft aangename en afwisselende verlichting en de donkerbruine wanden worden gesierd met nostalgische foto’s en prenten. Een oude piano doet de rest. Zeer proper ook, zoals bijvoorbeeld de toiletten aantoonden.
We vingen aan met een drankje, waarbij de keuze was tussen Kir Royal en Prosecco. Mijn voorkeur ging uit naar de Kir Royal, een lekker zoet drankje dat makkelijk wegdrinkt. Op tafel werd heerlijk witbrood gezet, met olijven en aïoli. Altijd prettig om met een broodje te beginnen in afwachting van wat komen gaat.
Vervolgens kwam een amuse, die best als een voorgerecht kon worden beschouwd. Helaas bevatte die o.a. zalm en aangezien ik geen vis lust, kon ik die gelukkig doorgeven aan mijn partner. Verder zat er o.a. – denk ik – zeewier bij, dat ik me wel liet welgevallen. Uiteraard was er inmiddels gevraagd wat we te drinken wilden hebben en gelukkig beschikte dit restaurant over speciaal bier, zoals het een hedendaagse horecaonderneming betaamt. Voor mij werd het een Leffe Tripel , waarvan ik er later op de avond nog een tweetal bestelde.
Bij het voorgerecht bestond de keuze uit een Zalmbonbon en een Saltimbocca. Deze laatste had ik eerder op een kaart zien staan, maar nooit geprobeerd. Daar ik echter geen zalm lust, was de keuze duidelijk. En ik moet eerlijk zeggen, dat dat een voortreffelijk smakend gerecht is, althans in dit restaurant. Hoe standaard het recept hiervoor is, weet ik niet, maar alle hulde voor dit geleverde product! Het leek voor het grootste gedeelte uit puike rosbief te bestaan.
Het tussengerecht had ook weer een keuzemogelijkheid: een bouillon van gevogelte of gevulde champignons. Ik besliste voor de laatste. De champignons leken gevuld te zijn met pesto en kaas, maar op culinair gebied ben ik verre van een kenner. Maar goed smaakten ze in ieder geval.
Dan het hoofdgerecht. Hierbij waren ook twee opties: ossenhaas of kabeljauwfilet. Vanzelfsprekend ging ik voor de ossenhaas. Dat bleek een prachtig, medium bereid stuk vlees te zijn, botermals en rijk aan smaak. De prachtige rosé kleur van binnen sprak al boekdelen en mijn smaakpapillen bevestigden die visuele indruk. Prima gedaan! Verder aangevuld met een flinke hoeveelheid zalige krieltjes en groene asperges.
Voor het dessert tenslotte, kon gekozen worden voor een chocoladetaartje met blauwe bes of Scroppino. Daar kon bij mij geen misverstand over bestaan. Deze cocktail is een van mijn favorieten (ook lekker als spoom). Natuurlijk was deze helemaal goed uitgevoerd, want – naar ik aanneem – is het recept hiervoor standaard.
Als gezegd, het was een diner dansant. Dat dansgebeuren is aan mij helaas niet zo besteed, maar de rest van ons gezelschap heeft van het dansen en de livemuziek genoten. Mooi als iedereen zich amuseert. Wel vond ik de muziek wat te luid gespeeld worden, maar dat komt wellicht omdat dansen niet “mijn ding” is. Door de harde muziek was een gesprek met mijn tafelgenoten voor mij volstrekt onmogelijk.
Het bedienend personeel opereerde zeer alert en maakte - voor zover ik heb kunnen waarnemen – geen fouten en was buitengewoon goed gehumeurd en vriendelijk. Een uitstekend restaurant voor iedereen maar vooral voor de Assendelvers, want voor de meeste mensen van buiten is de locatie een beetje “off the beaten track”. Het rijden in het donker is over de dijken hier een nogal hachelijke zaak, tenzij het bij het verlaten van het etablissement nog licht is. Zelf was ik blij toen ik weer op de “grote weg” zat, na een paar ontmoetingen met automobilisten die me tegemoet kwamen rijden met groot licht aan.
Maikie2012edegraaf1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, keuze uit de kaart attente bediening we komen zeker terug.
Zeker een aanrader de eend het licht mag iets meer maar voor de rest
zeer aan te raden.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima plek, eetcafe plus. vriendelijke bediening, beetje donker decor. We hebben voorgerecht van de kaart genomen voor een kleine toeslag. Carpacccio in twee varianten, lekker. Hoofgerecht tong, uitstekend bereid, met een zeer smakelijke spinazie-risotto. Toetjes niets mis mee, en als goedmakertje voor een klein ongelukje kregen we gratis koffie.
Fennauiterwaal .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Top avond gehad bij de Delft! De service was heel goed, het eten was ook erg lekker. We konden zelfs voor een kleine toeslag ook andere producten van de kaart kiezen. Maar het speciale AH-menu was erg goed!
Thijs_blank .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker gegeten van de kaart. Kwam een kleine bijdrage bij van een paar euro wat ik zeer netjes vond. Al met al heel lekker gegeten met een zeer vriendelijke bediening.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Mbt de actie konden we kiezen uit 2 voor-/hoofd-/nagerechten, als we daar geen keuze uit konden maken was er de mogelijkheid om voor 1,50 (voor/na) of 2,50 (hoofd) bij te betalen.
Echter voor ons was de paté met toast en cranberrycompote als voorgerecht, de risoto met kiprollade als hoofdgerecht en de huisgemaakte tiramisu met een kletskop prima. We hebben er heerlijk van gesmuld. Het voorgrecht hebben we op het terras genuttigd, daarna zijn we binnen gaan zitten. Er werd ons gevraagd of we het prettig vonden als er wat tijd tussen de gangen zat. We waren daar in de buurt op vakantie en hebben dus lekker rustig aan gedaan, hadden de hele dag gefietst in de mooie omgeving. De bediening was vriendelijk en het restaurant ziet er gezellig aangekleed uit.
Busky .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met de AH dineractie bij Grand Cafe De Delft gegeten.
Ontvangst door de bediening was super vriendelijk en dat bleef de gehele avond zo.
Het speciale menu vond ik wat minnetjes keuze 2 voor 2 hoofd en 2 nagerechten.
Er werd gelijk bij het aanbieden van het menu verteld dat wij voor een kleine extra vergoeding van de gewone kaart konden bestellen en wij hebben daar beide voor gekozen.
De gewone carpacio en de carpacio van gerookte eendenborst waren heerlijk.
Als hoofdgerecht de ossenhaas sate en de spareribs besteld beide waren er lekker.
Als dessert kozen wij beide voor de dame blanche 2 bollen ijs flink slagroom en wat fruit erbij, de warme chocoladesaus vonden wij niet zo lekker was wat klonterig maar werd er apart bij geserveerd dus konden we laten staan.
Over het totale diner vinden wij toch dat het ruim voldoende scoort en heeft de gratis gast door de bijbetaling voor € 4,= gegeten.
Radoewa .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Er waren maar 1 of 2 kipgerechten. Dat was jammer. Het dessert was erg lekker. Het rook wel naar rook. Voor de rest was het goed
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond, vrijdag 22 april 2016, de verjaardag van onze schoondochter gevierd!We waren met een '5 koppig'gezelschap. We waren allemaal érg tevreden!! De voorgerechten, top. Hoofdgerechten, óók top, Zalm, biefstuk, saté'...Toetjes heerlijk..Bediening leuk en gezellig en als extra service, ijs met vuurwerk voor onze schoondochter! Helemaal tevreden want ook de rekening klopte!! Tot (zeker) volgende keer!!
J.jawijnhorst .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Grand Cafe de Delft is een lekker ongedwongen restaurant.
Bediening is vriendelijk, prijs kwaliteit is prima.
Categorie luxe eetcafe!
Ze hebben iedere keer wel weer wat speciaals. De open keuken geeft een stuk beleving.
Al met al een echte aanrader voor een avondje gezelligheid en lekker eten
Rebec91 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de Delft! Je kunt ook kiezen voor gerechten van de gewone kaart maar dan betaal je iets extra.
Top service en prachtig restaurant
W.kraayenbrink .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
de wachttijd was, ook op het drankje; we waren er heel vroeg, lang
Het was toen nog rustig, pubers vinden dat niet zo leuk
Annemarie1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten voor een heel aantrekkelijk bedrag, dankzij de AH restaurantactie. Maar als zo'n actiemenu zo smakelijk is, zal een a la carte menu zeker niet minder zijn. Een aanrader dus.