Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Grand Café De Delft

Grand Café De Delft

“De Delft” zoals we genoemd worden is een gezellig familie restaurant. Het restaurant ademt een huiselijke sfeer en er is een Hollands Franse keuken. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Verder beschikken wij over een terras waarbij met mooi weer heerlijk buiten kan worden gegeten. Wij beschikken ook over een zaal achter ons restaurant om in besloten kring uw verjaardags-, jubilea- en huwelijksfeest te vieren.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Maandag en dinsag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Delft

Cor K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Heel fijn restaurant, vriendelijke bediening, goed eten voor een redelijke prijs. We waren er al eerder geweest en toen was het redelijk wat betreft geluidsniveau. Deze keer was het erg rumoerig, dat kwam omdat een vrij grote groep van een bedrijf een nieuwjaaretentje had. Toch evengoed een prettig restaurant.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima gegeten.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gezellig restaurant , leuk personeel ,
C.C.M. R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
heerlijk gegeten, prima bediening, voor herhaling vatbaar
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Dit was de tweede keer in vrij korte tijd dat dit restaurant werd bezocht. Het was al vrij druk toen we aankwamen zo rond 18:30. Als voorgerecht namen we beiden de rodekool-salade met peer, pecannoten en rucola. Was smakelijk maar niet heel bijzonder. Net als de vorige keer namen we als hoofdgerecht de Kaasfondue geserveerd in een broodbol met groenten. Het was in tegenstelling tot de vorige keer een bruine bol, eigenlijk vinden we deze bij kaasfondue niet zo geslaagd. Door het uithollen van de broodbol was er bij één exemplaar ook nog een gat ontstaan waardoor de kaas langzaam op het bord terecht kwam en in een ommezien afkoelde en stolde. Maar wat smaak betreft was de kaasfondue uitstekend. Ook het nagerecht voor beiden, Proeverij De Delft, was erg lekker.
De Delft is een gezellig en smaakvol ingericht Grand café met enthousiast personeel. Alleen de kaasfondue zou weer op de ouderwetse manier geserveerd mogen worden, met een rechaud.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Als altijd: gewoon goed! Geen minpunten; eten, personeel, bediening, drankjes, alles is prima! En je mag altijd weer terugkomen, ook met een AH-bon. Goede actie!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel goed restaurant! Goed gegeten en de keuzes waren uit eenlopend, vooral fijn omdat ik zwanger ben, ik had ruime keuze wat ik allemaal mocht. Bediening was goed, ze werkten hard, zou misschien best een collega meer ingezet kunnen worden zodat de service iets vlotter kan. Maar op deze dames zeker niks aan te merken.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Een fantastisch restaurant. Gemoedelijke sfeer, heel leuk personeel en heerlijk eten. Al vaker hier gegeten en gaat zeker nog veel vaker gebeuren!!!!
Thilly F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Geweldige avond gehad. Mooie ambiance, heerlijk gegeten en leuke bediening.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten, aardige bediening. Het was niet druk, maar het geluid akoestiek was erg lawaaiig.
Nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten van de kaart. Voldoende keuze. Vriendelijke bediening. Heerlijk (groot) toetje.
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk eten, gezellig restaurant
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heel fijn restaurant. Heel vriendelijke ontvangst en bediening. Met AH bon evengoed vrije keuze uit het hele menu. Bij slechts enkele gerechten een kleine toeslag. Wij hebben een prettige herinnering aan dit restaurant.
A.J. H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima eten voor goede prijs
Prima ambiance
Enig puntje is dat er wel erg vaak om drank gevraagd wordt
Dat vind ik storend
C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
een aanrader in onze nabije omgeving, fijn dichtbij. bediening overheerst beslist niet, geen druk op het bestellen. ruim bemeten zitplaatsen..
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We hebben verschillende gerechten - 3 gangen - gehad. Vegetarisch, vlees en vis. Alle gerechten zijn goed voorbereid. Ook de prijs-kwaliteit verhouding is perfect. Gerrie
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Héérlijk gegeten, genoeg keus, lekker bier op de tap, ontzettend vriendelijk personeel. Met AH restaurantactie ook genoeg keus!
MB D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Zeer sfeervol en prima eten
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gezellig bruin cafe. Een bezoek meer dan waard. Lekker gegeten met erg aardige bediening. Vol lof, kom daar soms maar eens om in Amsterdam. Volle lof????
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed eten, prima attente en vrolijke bediening, A la carte gegeten ikv. de AH actie. Helaas erg lang wachten voordat voorgerecht kwam. Verder dik in orde.