Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten worden goed warm opgediend. Dat vind ik heel fijn want ik ben geen snelle eter.
Goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Ze vragen tussen de gangen door of je even wilt wachten of dat de volgende gang al mag komen. Super! Was de tweede keer dat wij hier met de AH actie gegeten hebben en je mag tegen een kleine meerprijs ook a la carte bestellen. Komen zeker weer terug ????????
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben nog nooit zolang op ons eten moeten wachten! We kwamen binnen om 18:30 en om 19:30 kregen wij eindelijk het voorgerecht! Met alle 3 de gangen ging het exact hetzelfde. Het leek wel of onze tafel telkens werd "vergeten". Mensen die na ons kwamen kregen alles veel sneller geserveerd. Het eten was daarentegen prima en smaakte goed. De bediening was ook niet echt enthousiast, kon geen lachje vanaf, eerder geforceerd beleefd doen. Wij konden door de rumoer elkaar niet verstaan, rennende kinderen en grote luidruchtige groepen overheersen. Voor het eten zou ik zo terug gaan maar voor de gezelligheid zoek ik graag een ander restaurant.
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
lekker eten in een gezellige sfeer
hoogstraten2 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige aankleding (o.a.Kerst) en het tafeltje bij de buitendeur vonden we minder aantrekkelijk, dus een tafeltje aan de zijkant gekozen. Tevoren had ik gezegd dat we 19.30u. moesten vertrekken, dus het opdienen was keurig verdeeld in tijd. De kip/kerriesoep bevatte geen kip, maar alleen kleine stukjes vel, dat was jammer, maar de zalm met als hoofdgerecht was heerlijk. De stoofpeertjes waren koud en aan de harde kant, maar (mede door de AH actie) viel de rekening erg mee en zeker voor herhaling vatbaar.
Sebastiaan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We komen hier vaker, ditmaal met de ah restaurant actie. Eten en bediening was prima.
Riante porties. Wel was het wat frisjes binnen.

Het restaurant is vrij ruim met een stuk of 20 tafels, nu op vrijdag was het redelijk druk en de sfeer goed.
We zijn echter ook regelmatig door de weeks geweest en dan nooit meer dan 2 of 3 tafels bezet gezien, dat is wel jammer en dan ontbreekt de sfeer enigsinds.
R M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een AH menu, kan ook een AH- beleving zijn! In dit geval was het zeer teleurstellend ook al aten we bijna voor de kostprijs. Dit was geen reclame en zullen ook zeker de zaak niet aanbevelen. Maak van het AH menu een feest en al leen daarom zal men ruim willen besteden buiten het menu om en het gemis van inkomsten goed maken.
Jammer van de avond.
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Gezellig, sfeervol restaurant, leuke enthousiaste bediening. Een echte aanrader. Kwaliteit van het eten was erg goed en de hoeveelheid voldoende. We komen zeker terug.
edhag44 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zoals altijd goed tot zeer goed,wij hebben nu voor de zesde of zevende keer hier gegeten en het was weer goed ik heb een opmerking ik had gisteren saté maar omdat het bord koud is was de saté ook heel snel koud en dat vond ik jammer maar voor de rest was het prima.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We werden bediend door een onervaren medewerker, die wat foutjes maakte in de bediening. Dit werd gedeeltelijk opgelost door collega's.
Vlees van het dagmenu had iets beter gekund qua malsheid en/of bereiding.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Onverwacht leuk en fijn restaurant! We waren met de AH aktie en hebben heerlijk gezeten en gegeten.
Heel erg goed dat ze rekening houden met lactose intolerantie, tot in de puntjes goed verzorgd!
Lekker sfeertje, fijne bediening en leuk opgemaakte borden.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben Lekker gegeten, de ontvangst en bediening was goed en er heerste een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij waren hier voor het eerst, met een AH bon, en een zeer aangename avond gehad! We hebben beide een voorgerecht van de kaart gekozen voor een toeslag ipv het AH menu. De rest wel van het menu gegeten en alle gerechten zagen er verzorgd uit. De porties waren ruim voldoende en alles smaakte erg goed. De bediening was vlot, vriendelijk en voorkomend. Kortom, deze houden we zeker in gedachten voor een volgende keer!
sukadi46 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Aankleding was prima, buiten gegeten. Terras kan beter en gezelliger. Bediening was ok. Vriendelijk en gezelligVoorgerecht paté en hoofdgerecht scholfilet was mijns inziens, niet helemaal vers. Kleine stukjes met een vreemd smaakje. Dessert was voor beiden ok. Mijn vrouw en ik hadden hetzelfde gegeten en 's-avonds zaten we beiden op de WC aan de d*****e. Dit was het enige dat we die dag samen hebben gedaan. Jammer we hadden er beiden op verheugd, huwelijksdag.
hvvelzen56 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten wss prima en werd mooi opgemaakt.
De bediening was prettig en behulpzaam.
Ik vond het buiten iets te kil worden en gelijk werd er binnen een tafel klaargemaakt.
heabbi .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het decor is zeer knus en leuk ongedwongen ingericht. Het eten (AH actie) was voor de prijs en hoeveelheid prima met een kleine bijbetaling voorgerecht €1,50 en hoofdgerecht €2,50 konden we ook iets uit de menukaart kiezen maar de AH actie samenstelling was ook goed.
Service erg goed heel aardig en goede service.
Grand cafe de Delft is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met drie personen (en hond) hebben we genoten van het heerlijke eten, de vriendelijke en attente bediening en de mooie inrichting van uw zaak. De opmaak van de borden was zeer mooi en de smaak van alles was bijzonder lekker. Vooral huisgemaakte cranberrycompote was een topper bij de overheerlijke paté. Al met al hebben we redenen genoeg om nog eens vaker bij jullie te komen eten, ware het niet dat we in Frankrijk wonen. Maar we zullen De Delft zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden. Voor de hond werd ook een bak water neergezet, zeer attent.
heelster199999 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
we vonden het drie gangen menu heerlijk alles was even lekker dus we hebben niets te klagen .en de bediening was zeer vriendelijk en het was erg erg gezellig .
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren - zondag 21 augustus - hier neergestreken met een groot gezelschap (familie) voor een diner dansant met een 4-gangen menu. Dit zeer sfeervolle pand met een soort U-ontwerp (3 met elkaar verbonden vertrekken) heeft aangename en afwisselende verlichting en de donkerbruine wanden worden gesierd met nostalgische foto’s en prenten. Een oude piano doet de rest. Zeer proper ook, zoals bijvoorbeeld de toiletten aantoonden.
We vingen aan met een drankje, waarbij de keuze was tussen Kir Royal en Prosecco. Mijn voorkeur ging uit naar de Kir Royal, een lekker zoet drankje dat makkelijk wegdrinkt. Op tafel werd heerlijk witbrood gezet, met olijven en aïoli. Altijd prettig om met een broodje te beginnen in afwachting van wat komen gaat.
Vervolgens kwam een amuse, die best als een voorgerecht kon worden beschouwd. Helaas bevatte die o.a. zalm en aangezien ik geen vis lust, kon ik die gelukkig doorgeven aan mijn partner. Verder zat er o.a. – denk ik – zeewier bij, dat ik me wel liet welgevallen. Uiteraard was er inmiddels gevraagd wat we te drinken wilden hebben en gelukkig beschikte dit restaurant over speciaal bier, zoals het een hedendaagse horecaonderneming betaamt. Voor mij werd het een Leffe Tripel , waarvan ik er later op de avond nog een tweetal bestelde.
Bij het voorgerecht bestond de keuze uit een Zalmbonbon en een Saltimbocca. Deze laatste had ik eerder op een kaart zien staan, maar nooit geprobeerd. Daar ik echter geen zalm lust, was de keuze duidelijk. En ik moet eerlijk zeggen, dat dat een voortreffelijk smakend gerecht is, althans in dit restaurant. Hoe standaard het recept hiervoor is, weet ik niet, maar alle hulde voor dit geleverde product! Het leek voor het grootste gedeelte uit puike rosbief te bestaan.
Het tussengerecht had ook weer een keuzemogelijkheid: een bouillon van gevogelte of gevulde champignons. Ik besliste voor de laatste. De champignons leken gevuld te zijn met pesto en kaas, maar op culinair gebied ben ik verre van een kenner. Maar goed smaakten ze in ieder geval.
Dan het hoofdgerecht. Hierbij waren ook twee opties: ossenhaas of kabeljauwfilet. Vanzelfsprekend ging ik voor de ossenhaas. Dat bleek een prachtig, medium bereid stuk vlees te zijn, botermals en rijk aan smaak. De prachtige rosé kleur van binnen sprak al boekdelen en mijn smaakpapillen bevestigden die visuele indruk. Prima gedaan! Verder aangevuld met een flinke hoeveelheid zalige krieltjes en groene asperges.
Voor het dessert tenslotte, kon gekozen worden voor een chocoladetaartje met blauwe bes of Scroppino. Daar kon bij mij geen misverstand over bestaan. Deze cocktail is een van mijn favorieten (ook lekker als spoom). Natuurlijk was deze helemaal goed uitgevoerd, want – naar ik aanneem – is het recept hiervoor standaard.
Als gezegd, het was een diner dansant. Dat dansgebeuren is aan mij helaas niet zo besteed, maar de rest van ons gezelschap heeft van het dansen en de livemuziek genoten. Mooi als iedereen zich amuseert. Wel vond ik de muziek wat te luid gespeeld worden, maar dat komt wellicht omdat dansen niet “mijn ding” is. Door de harde muziek was een gesprek met mijn tafelgenoten voor mij volstrekt onmogelijk.
Het bedienend personeel opereerde zeer alert en maakte - voor zover ik heb kunnen waarnemen – geen fouten en was buitengewoon goed gehumeurd en vriendelijk. Een uitstekend restaurant voor iedereen maar vooral voor de Assendelvers, want voor de meeste mensen van buiten is de locatie een beetje “off the beaten track”. Het rijden in het donker is over de dijken hier een nogal hachelijke zaak, tenzij het bij het verlaten van het etablissement nog licht is. Zelf was ik blij toen ik weer op de “grote weg” zat, na een paar ontmoetingen met automobilisten die me tegemoet kwamen rijden met groot licht aan.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima plek, eetcafe plus. vriendelijke bediening, beetje donker decor. We hebben voorgerecht van de kaart genomen voor een kleine toeslag. Carpacccio in twee varianten, lekker. Hoofgerecht tong, uitstekend bereid, met een zeer smakelijke spinazie-risotto. Toetjes niets mis mee, en als goedmakertje voor een klein ongelukje kregen we gratis koffie.
Maikie2012edegraaf1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, keuze uit de kaart attente bediening we komen zeker terug.
Zeker een aanrader de eend het licht mag iets meer maar voor de rest
zeer aan te raden.