Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Delft

Guurtje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij de Delft in Assendelft. Met name de gegratineerde champignons vielen zeer in de smaak! Wij komen zeker nog eens.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ook als je hier met een kaart van de restaurantactie komt eten is het fantastisch. Heerlijke gerechten en wil je iets van de gewone kaart eten dan kan dat. Hiervoor vraagt men een zeer geringe toeslag. Personeel is heel vriendelijk. Kortom, voor de zoveelste keer een succes. Het dessert crumble mag wat mij betreft vast op de kaart. Zooooooo lekker !!!!!!
H V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Beperkte keuze onder het arrangement maar het eten was goed, tegen een prima prijs. Tegen bijbetaling kun je echter gewoon van de kaart kiezen.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hier gisteravond heerlijk gegeten met familie. Vooraf de zeer goed gevulde champignonnensoep met truffel en spekjes, daarna eendeborst en mosselpannetje en als nagerecht dame blanche en yoghurthangop...Dit alles vergezeld met wijntjes en Bokbier ook de bediening aardig en attent! Kortom een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!
hoogstraten2 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellige gelegenheid met goed eten, maar doordat het voorste gedeelte vol was en achterste leeg, was het erg rumoerig en konden we elkaar slecht verstaan. Misschien gordijnen of ???
petervanb .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zijn hier voor de derde keer geweest, zijn heel tevreden over alles. Het AH menu is ook heel goed. Je kan met n kleine bijbetaling ook iets van de kaart nemen. Wij vinden t echt n aanrader om daar gezellig te gaan eten.
Eeffie P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bediening erg vriendelijk. Er was een speciaal reasaurantactie menu gemaakt twv een bepaald bedrag. Voor een kleine meerprijs kon er ook van de gewone kaart worden gekozen.
Vooraf toast met champions, ouderwets lekker en carpaccio, altijd goed. Hoofd zeebaars met risotto, heel erg lekker en mixed grill, helaas 1 taai stukje vlees ertussen de rest was goed. Toe, we waren voldaan dus het dessert geruild voor koffie met een huisgemaakte bonbon!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was uitstekend voor ieder een aanbevoolenhet was een gast vrij ontvangst en onse gasen waten ook erg tevreden hebben rr ook goed vsn gegeten
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Jammer dat het restaurant een speciale AH menukaart heeft, het is veel symphatieker om a la carte te kunnen kiezen. Een van ons heeft nu toch a la carte gekozen. Bij een volgende AH actie zal ik eerder kiezen voor een keuze zoals al aangegeven.
iwimoba .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Hadden een goede plaats. Het eten was goed en we hoefden niet te lang te wachten op het menu. Mijn man had : Kabeljauw met bijgerechten, en ik had Varkenshaasje, met bijgerechten. Beide gerechten waren heel goed . Het Varkenshaasje was heerlijk mals en de aardappeltjes waren ook heerlijk.
Een toetje? Nou, daar was onze buik net even te vol voor. Dus werd het een Iris-koffie voor manlief en ik een Rooibosthee, met een OVERHEERLIJKE bonbon, mmmm, als ik er aan denk, proef ik de bonbon nog. Heb bij het afrekenen gevraagd, waar de bonbon vandaan kwam, maar het bleek een zelfgemaakte door de kok. Heerlijk. Heb een compliment gegeven, Het is een aanrader om daar te gaan eten.
Astrit D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk ge eten goede bediening leuk aangekleed .
me man was jarig deden iets extra .
echt een aan rader .
ook als je kinderen heb .
parkeer plek was er wel
ria P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het personeel was heel vriendelijk, de bediening was prima.
ik denk dat de kok een slechte dag had, het eten was zeer matig.
thecla.kuyper .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit. Ook de uitstraling aan de buitenkant lokt om binnen te gaan.
De sfeer was goed en hartelijk. De bediening was prima. Kortom het is een aanrader voor de volgende keer.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij waren met een groep van 35 personen en alles was tegelijk geserveerd en was warm. Goed geregeld met de drankjes door fiches van te voren te geven. Wij waren zeer tevreden. Als enig minspuntje is de verse jus d'orange machine die veel lawaai bij gebruik maakte .
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
vorige keren subliem gegeten zelfs met een lactose intolerantie was het een feestje, deze keer was het erg sober, jammer
1566pn24 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Gangen mogen iets sneller op elkaar volgen. Vraag of men volgende gang wil, dan kunnen gasten zelf bepalen hoe snel men volgende gang wil.
anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten, nette prijs/kwaliteit verhouding.
Fijn dat er rekening werd gehouden met een verzoek bij reservering voor een rustige zitplek. Vriendelijke bediening.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aardig personeel. Enkel bij het bereiden van een drankje ging er een luid gierend geluid door het hele restaurant. Lijkt me handig als dit apparaat eens wordt vervangen. Kwaliteit eten goed op orde. (voor zover wij dit kunnen vaststellen). Tafels plakken een beetje. Prijs aantrekkelijk, goede AH zegelaktie. Al met al ok.
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AH-menu'tje was oke. Mijn partner nam van de kaart. Als hoofdmenu een scholletje van 18,50 en daar zat alleen wat salade bij. Bleek achteraf dat je friet/aardappeltjes er appart bij moest bestellen. Dat was in vergelijking erg duur. Was vrij drul en moesten redelijk lang wachten.
famsturm .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Duidelijke uitleg, ook over consequentie van afwijken van voor onze situatie geldend menu. Geslaagd etentje.
NB: kwamen van buiten het dorp > parkeren is een knelpunt.