Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

1566pn24 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Gangen mogen iets sneller op elkaar volgen. Vraag of men volgende gang wil, dan kunnen gasten zelf bepalen hoe snel men volgende gang wil.
anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten, nette prijs/kwaliteit verhouding.
Fijn dat er rekening werd gehouden met een verzoek bij reservering voor een rustige zitplek. Vriendelijke bediening.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aardig personeel. Enkel bij het bereiden van een drankje ging er een luid gierend geluid door het hele restaurant. Lijkt me handig als dit apparaat eens wordt vervangen. Kwaliteit eten goed op orde. (voor zover wij dit kunnen vaststellen). Tafels plakken een beetje. Prijs aantrekkelijk, goede AH zegelaktie. Al met al ok.
Sjors H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met AH-menu'tje was oke. Mijn partner nam van de kaart. Als hoofdmenu een scholletje van 18,50 en daar zat alleen wat salade bij. Bleek achteraf dat je friet/aardappeltjes er appart bij moest bestellen. Dat was in vergelijking erg duur. Was vrij drul en moesten redelijk lang wachten.
famsturm .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Duidelijke uitleg, ook over consequentie van afwijken van voor onze situatie geldend menu. Geslaagd etentje.
NB: kwamen van buiten het dorp > parkeren is een knelpunt.
M K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lang moeten wachten op het voorgerecht(was niet echt warm)hoofdgerecht was ook niet echt warm en daarna weer lang wachten op het nagerecht
wvdwal .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het AH actie 3 gangen menu genomen. De champignons in het voorgerecht waren zwart gebakken. Is vervangen na reclamatie en werd ons ter compensatie thee of koffie van het huis aangeboden De kabeljauw in het hoofdgerecht was te droog ( waarschijnlijk opgewarmd in magnetron) De gewokte groente daarbij was goed.
Linda X.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellige ambiance en vriendelijk meedenkend personeel. (Vanwege zwangerschap mag ik niet alle ingrediënten eten maar hierin werd ook spontaan meegedacht, heel fijn!)
De warme crumble met vruchten is een aanrader! Wij komen zeker weer een keer langs.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Er was veel mogelijk...zalm, kipfilet, vegetarisch....Lekker voorgerecht en ook het toetje b.v. proeverij de Delft...Ook de prijs/ kwaliteit verhouding was ok.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima ontvangst, aardig personeel, gezellige sfeer, uitstekend eten, we hebben genoten! Zijn zeker van plan hier vaker heen te gaan.
givschinkel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het voor en na gerecht was goed maar het hoofdgerecht erg tegen. We hadden iets uitgekozen van de kaart dus moesten bijbetalen, dat wisten we maar alleen t vlees was goed maar wat er verder bij zat vonden wij niet goed.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend aardig personeel, prima ambiance en absoluut voor herhaling vatbaar dus we gaan hier zeker vaker heen!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eerste kennismaking met dit restaurant, en dat was ZEKER geen tegenvaller. Bediening van de dames was zeer attent en los. Ook wijnadvies en uitleg was direct voorhanden.
Het voorgerecht was krakend vers (toast met champignons en salade-bedje) en goed warm. De hoofdgerechten Kabeljauw met gebardeerd spek was precies goed van gaarheid en het lapje spek knapperig doorbakken. De groente- en aardappel bijlage uit de oven was smaakvol en doordacht. De Kaasfondue was een klien feestje op zich! Geserveerd in een witte, knapperig afgebakken reuze brood-bol met brooddeksel! Veel verse groenten rondom die lekker in de smaakvolle kaas gedoopt kon worden. Het brood werd niet soppig en slap, maar bleef lekker krokant. Een leuke verrassing het op deze manier geserveerd te krijgen. Het dessert, de verse fruit crumble uit de oven, was een traktatie! Loeiheet en met erg veel verschillend vers fruit! Een goeie portie bovendien.
Geen minpunten? Er was een grote familie aanwezig met veel kleine kinderen, die luid schreeuwend door het restaurant liepen te rennen. De ouders hadden niet veel aandacht voor ze...tja, daar kun je aan storen of het accepteren...
Kortom, een eetgelegenheid waar we zeker terug gaan komen, er staat immers veel ander lekkers op de kaart!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellige ingericht. Wel een beetje donker. Vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten. We komen vast nog eens terug
Thelma S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
De vorige keer bij de gegeten en toen waren we "vergeten" dit werd netjes opgelost. Dit keer niet vergeten. De keuze vorige keer was overal uit met alleen duurste gerechten bijbetalen, dit ivm zoveel jaar open. Nu was er een speciaal AH menu met 2 keuzes van elk of bij betalen van gerechten van de kaart. Jammer dus geen vrije keuze maar ondanks dat was de AH menu lekker al kom ik niet terug met de AH bon en mijn gezin... die willen zeker kiezen van de kaarten en dan is 1,50 a 2,50 per gerecht (voor- hoofd & na) wel prijzig.
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het was weer top met mooie gerechten, we komen terug. Het is wel wat aan de rumoerige
kant niet echt restaurant meer een Grand cafe achtig, dat komt omdat er veel dorpers zitten
die elkaar kennen, maar dat geeft ook wel een leuke informele sfeer.
J.J.M. J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het was even zoeken aan welke tafel we zouden plaats nemen.....bij het raam of de ronde tafel? Uiteindelijk werd het toch een rechthoekige tafel waaraan we heel gezellig met elkaar hebben zitten babbelen. Het eten was heerlijk, een vlotte bediening en een gezellige inrichting, kortweg TOP.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Ook als je met een AH kaart komt wordt er geen onderscheid gemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Voor een klein bedrag extra kun je met je AH kaart uit het hele menu kiezen. We komen zeker terug. Het toetje met vruchten en taartkruimels uit de oven was het lekkerste toetje dat ik ooit heb gegeten !!!!????????
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals altijd was het weer goed heerlijk gegeten.
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Samen met mijn 5 vriendinnen hebben wij hier gegeten met de AH actie.
Goed samengesteld menu en je kon met een kleine toeslag van max 2,50 per gerecht iets kiezen van de kaart.
Wij hebben allemaal prima gegeten en het was erg goed te doen.
Zelf hadden wij hier nog nooit gegeten maar het was op een dinsdag avond dan ook niet erg druk.
Een klein praatje gemaakt maar het ziet er goed uit en ik kom hier zeker nog een keer terug.