Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals altijd was het weer goed heerlijk gegeten.
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Samen met mijn 5 vriendinnen hebben wij hier gegeten met de AH actie.
Goed samengesteld menu en je kon met een kleine toeslag van max 2,50 per gerecht iets kiezen van de kaart.
Wij hebben allemaal prima gegeten en het was erg goed te doen.
Zelf hadden wij hier nog nooit gegeten maar het was op een dinsdag avond dan ook niet erg druk.
Een klein praatje gemaakt maar het ziet er goed uit en ik kom hier zeker nog een keer terug.
bob L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
prijs/kwaliteitverhouding gerechten goed. Menukaart biedt voldoende keuze.Vriendelijke bediening.
Rumoerige omgeving, vanwege ander gezelschap.
ccdek .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zaterdag 3 juni hier gegeten met ouders en partner. We hadden het AH restaurantmenu. Dit was prima in orde.
Jammer dat we na het 1e drankje zelf om de kaart moesten vragen. Wel goede uitleg over de gerechten.
Prima gegeten.
Wicca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heel lekker gegeten van de AH menukaart, het was ook mogelijk van de gewone kaart te bestellen, met een kleine toeslag. Vriendelijke, attente bediening.
Op een, overigens, kleine klacht mbt tot voorgerecht werd direct met de kok overlegd, en er kwam ook direct een antwoord. Super! Leuk initiatief: bij bestelling van een karaf kraanwater, werd een klein bedrag gerekend wat dan bestemd was voor een waterproject in Afrika. dit werd ook vooraf verteld! met bij de karaf een klein kaartje met nogmaals de uitleg over dit waterproject. Top!
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ontzettend prettige eetgelegenheid , zeer kindvriendelijk , eten zag er prachtig uit en was perfect ! De bediening was zo vriendelijk dat ik me bijna bezwaard voelde , een locatie waar je verwend wordt ! Dikke 10
Jaap En Merel D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk gezellig restaurant. Netjes dat er een speelhoek is voor kinderen. Nette prijzen en goede prijs kwaliteit verhouding. Wachten op het eten duurde wel iets te lang.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig, gemoedelijk en me voelt je er welkom! Lekker gegeten..... Er was even speciaal menu samen gesteld. Dit was prima. Je kon met toeslag ook kiezen van de kaart.
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer zeer na tevredenheid gegeten, maar deze keer niet zo oplettend, bij binnenkomst niemand die
keek en vijf minuten staan te wachten en het niet druk was.
Toen ik als aperitief een KIR vroeg wisten ze niet wat dat was en vervolgens werd er een glaasje Kirsch
neergezet zonder uitleg. Je kan toch googelen en kijken wat het inhoudt ik had het uitgelegd maar helaas.

Verder prima gegeten wel vaak moeten wenken naar de bediening, terwijl ze met 4 man personeel achter
de bar aan het kletsen waren.
Maar we komen terug dit zijn puntjes voor verbetering.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten, vriendelijk personeel zoals je verwacht als je uit eten gaat. Top
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, afwisselende kaart, vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Geen probleem om de hond mee te nemen.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gegeten met/zonder de AH actie. Het menu was er nog niet op aangepast omdat we erg snel waren, maar we mochten gewoon uit het reguliere 3 gangen menu kiezen.
Blijft een aanrader en komen hier graag.
L.A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel.
Wachttijd precies goed.
Zeker niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
hartstikke leuk restaurant. kleine kaart maar daarin voldoende keuze vlees/vis vegetarisch. Echt heel erg lekker gegeten.
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals ook de vorige keren hebben we weer heerlijk gegeten het was een hele fijne avond.
Dit gaan we gouw weer doen.
oudejans.joyce .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg attent dat serveerster vraagt tussen de gangen door of ze nog even zullen wachten of dat de keuken al een seintje moet krijgen om de volgende gang te gaan bereiden. Zo bepaal je zelf hoe snel of rustig je de avond wil doen.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten in Assendelft. Vriendelijke bediening en een leuke locatie.
De keuze van het menu met de AH actie was beperkt, maar met een bijbetaling kon van de hele kaart worden gekozen. We hebben een gezellige en geslaagde avond gehad
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel gezellig en aangename gerechten alleen voor ons is het wat te donker, ik zag ook mensen
om ons heen turen op de kaart.

Voor de rest zeer aan te bevelen.
Margreet T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteren in dit restaurant gegeten. Het was gezellig druk, eten goed, alleen de wachttijd tussen de gangen kon wat ons betreft korter. Prettige bediening en we komen zeker nog eens terug,
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten worden goed warm opgediend. Dat vind ik heel fijn want ik ben geen snelle eter.
Goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Ze vragen tussen de gangen door of je even wilt wachten of dat de volgende gang al mag komen. Super! Was de tweede keer dat wij hier met de AH actie gegeten hebben en je mag tegen een kleine meerprijs ook a la carte bestellen. Komen zeker weer terug ????????