Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Delft

martijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gezellig Restaurant met een prima prijs kwaliteit verhouding.
Ideaal als je niet te lang wil tafelen, maar toch lekker wil eten.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Nieuwe kaart ....nieuwe kansen. Eind december 2017 hadden we een perfect familiediner, niets op aan re merken.Nu met de nieuwe kaart was ons voorgerecht ; pasteitje geitenkaas en champignons op toast erg lekker te noemen. Het hoofdgerecht zalmspies van mijn man Kees, was hem naar wens. Ik had kiprollade met rigotto. De rosotto was best lekker, de kiprollade daar zat niet veel smaak aan. Niet lekker gekruid, beetje vreemde smaak. Gebakken aardappelen los bij te bestellen waar pikzwart verbrand en hard. Echt niet lekker, daar waren we het beiden over eens. Toen er dan ook gevraagd werd of we lekker gegeten hadden en ik alleen eerlijk wil zijn, moest ik meedelen dat het mij tegenviel. Ik kreeg een kopje koffie als ' goedmakertje '. Maar de rekening was aardig hoog, mede ook door de wijn die wij besteld hadden. Personeel is charmant en doen hun best.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vanavond wilden wij de nieuwe menukaart eens ' uitproberen '. Ik vond mijn voorgerecht; pasteitje geitenkaas, erg lekker. Het hoofdgerecht viel mij wat tegen, ik had kiprolade. Nou ben ik niet een echte vleeseter , maar de vega gerechten vallen vaak tegen, daarom neem ik dan liever een stukje kipfilet. Dat had ik dan beter kunnen doen. Deze z.g. kiprollade vond ik niet lekker.
Dan is het nu zo dat als je er iets bij wilt bestellen dat apart gedaan dient te worden. Is nietverg maar wel duurder. Geeft ook niet, maar die ' paar gebakken aardappels' waren en pikzwart en keihard...
Mijn man had daarintegen prima gegeten; champignons uit de oven als voorgerecht en zalmspies als hoofdgerecht. De aardappels vond hij ook te zwart. Ter compensatie kreeg ik een decaf toe en hij nam een cognac. We hebben al met al een gezellige avond gehad en het personeel is top!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren voor het eerst hier gegeten. Het eten was heerlijk en de sfeer relaxt. Zéér vriendelijk personeel en de kok kwam ook nog even een praatje maken. Gezellig en heel goed betaalbaar.
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Een gezellig, sfeervol ingericht restaurant. De gerechten zijn heerlijk bereid en het personeel is heel vriendelijk en weet wat ze serveren.
meijer001 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
je kan alles bespreken ook als het een keer niet zo goed was kan gebeuren maar het is over het algemeen echt goed en gezellig eten een aanrader waard.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima restaurant voor een gezellig etentje. Prijs/ kwaliteit verhouding is netjes en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg korte wachttijd. mocht wel iets meer tijd tussen de gangen zitten.
Voor de AH actie was er niet zoveel keus helaas zodat wij met bijbetaling uit de kaart hebben gegeten.
Verder zeer goed gegeten en vriendelijke bediening. Zeker goed om weer terug te komen.
Fam.Maas
Nicolaas Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij werden met ons vieren zeer gastvrij ontvangen. Het gereserveerde plekje bij het raam klopte.
Na het voorgerecht kregen wij een uitstekend diner voorgeschoteld . Echt goed. En u begrijpt het al : Ook het toetje was van uitstekende kwaliteit.
Al met al was dit een goed bestede avond . Wij zullen hier zeker wel weer terugkomen.
Zweefmolen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gezellig restaurant waar je lekker kunt eten . Met de AH actie daar voorde eerste keer geweest. Het is ons prima bevallen. We mochten naast het speciale AH menu ook van de kaart bestellen alleen dan wel bijbetalen bij het voor of nagerecht 1,50 extra . Wij vinden het jammer dat veel restaurants een speciaal menu samen stellen, waarom niet gewoon het duurste betalen van de twee menu's die vrij gekozen worden veel makkelijker en niet beperkt in je keuze Wat bij dit restaurant gelukkig niet beperkt was tot alleen het AH menu
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer gezellig gegeten, niet hoogstaand maar voldoende, heerlijke huisgemaakte bonbons
bij de koffie. Komen weer terug misschien met de Kerst.
Marga G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige omgeving met lekker eten. Prijs en hoeveelheid precies goed. Voorgerecht champignons op een toast met kaas en salade was lekker. Ook hoofdgerecht en toetje Dame Blanche heerlijk.
Jannie N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen, personeel vriendelijk en het eten was zeer goed en niet te duur.
Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zo als altijd geweldig !!!
Het was weer heel fijn leuk geholpen,heerlijk gegeten wat wil je nog meer,wij zien alweer uit naar de volgende keer.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima ontvangst, aardige dames, het was niet al te druk, maar gezellig, het geluidsniveau was dus niet al te rumoerig. Het eten was prima!! Heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofd- als nagerecht. Heerlijke (witte) wijn gedronken. We zijn hier al vaker geweest en hebben nog nooit een negatieve ervaring gehad. Aanrader dus!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig restaurant,waar we lekker gegeten hebben ,Voor herhaling vatbaar,Bediening was erg aardig en goed op de hoogte,lekkere sauvignon witte wijn.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij kwamen hier voor het eerst. We hadden geen erg hoge verwachting van het "Eetcafé". Wij werden echter zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten waren heel lekker en ook een ruime hoeveelheid. Wij vinden De Delft een aanrader. Met de AH kaart was de keuze niet zo uitgebreid (per gang 2 gerechten), maar met een geringe bijbetaling konden we kiezen uit de hele kaart.
Guurtje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij de Delft in Assendelft. Met name de gegratineerde champignons vielen zeer in de smaak! Wij komen zeker nog eens.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ook als je hier met een kaart van de restaurantactie komt eten is het fantastisch. Heerlijke gerechten en wil je iets van de gewone kaart eten dan kan dat. Hiervoor vraagt men een zeer geringe toeslag. Personeel is heel vriendelijk. Kortom, voor de zoveelste keer een succes. Het dessert crumble mag wat mij betreft vast op de kaart. Zooooooo lekker !!!!!!
H V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Beperkte keuze onder het arrangement maar het eten was goed, tegen een prima prijs. Tegen bijbetaling kun je echter gewoon van de kaart kiezen.