Grand Café De Delft

Dorpsstraat 454 1566 BT Assendelft Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Delft

Gezellig eetcafé

Bij Grand Café De Delft proef je een mooie mix van eetcaféklassiekers en internationale lekkernijen. De prijzen zijn er meer dan schappelijk en de gezelligheid krijg je er zelfs gratis bij! Een prima plek voor een goede maaltijd, waar je al snel blijft hangen voor een drankje, een potje pool of darts.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer zeer na tevredenheid gegeten, maar deze keer niet zo oplettend, bij binnenkomst niemand die
keek en vijf minuten staan te wachten en het niet druk was.
Toen ik als aperitief een KIR vroeg wisten ze niet wat dat was en vervolgens werd er een glaasje Kirsch
neergezet zonder uitleg. Je kan toch googelen en kijken wat het inhoudt ik had het uitgelegd maar helaas.

Verder prima gegeten wel vaak moeten wenken naar de bediening, terwijl ze met 4 man personeel achter
de bar aan het kletsen waren.
Maar we komen terug dit zijn puntjes voor verbetering.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten, vriendelijk personeel zoals je verwacht als je uit eten gaat. Top
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, afwisselende kaart, vriendelijk personeel. Gezellige inrichting. Geen probleem om de hond mee te nemen.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lekker gegeten met/zonder de AH actie. Het menu was er nog niet op aangepast omdat we erg snel waren, maar we mochten gewoon uit het reguliere 3 gangen menu kiezen.
Blijft een aanrader en komen hier graag.
L.A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel.
Wachttijd precies goed.
Zeker niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
hartstikke leuk restaurant. kleine kaart maar daarin voldoende keuze vlees/vis vegetarisch. Echt heel erg lekker gegeten.
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals ook de vorige keren hebben we weer heerlijk gegeten het was een hele fijne avond.
Dit gaan we gouw weer doen.
oudejans.joyce .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg attent dat serveerster vraagt tussen de gangen door of ze nog even zullen wachten of dat de keuken al een seintje moet krijgen om de volgende gang te gaan bereiden. Zo bepaal je zelf hoe snel of rustig je de avond wil doen.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten in Assendelft. Vriendelijke bediening en een leuke locatie.
De keuze van het menu met de AH actie was beperkt, maar met een bijbetaling kon van de hele kaart worden gekozen. We hebben een gezellige en geslaagde avond gehad
Maikie2012edegraaf1 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel gezellig en aangename gerechten alleen voor ons is het wat te donker, ik zag ook mensen
om ons heen turen op de kaart.

Voor de rest zeer aan te bevelen.
Margreet T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteren in dit restaurant gegeten. Het was gezellig druk, eten goed, alleen de wachttijd tussen de gangen kon wat ons betreft korter. Prettige bediening en we komen zeker nog eens terug,
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten worden goed warm opgediend. Dat vind ik heel fijn want ik ben geen snelle eter.
Goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Ze vragen tussen de gangen door of je even wilt wachten of dat de volgende gang al mag komen. Super! Was de tweede keer dat wij hier met de AH actie gegeten hebben en je mag tegen een kleine meerprijs ook a la carte bestellen. Komen zeker weer terug ????????
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben nog nooit zolang op ons eten moeten wachten! We kwamen binnen om 18:30 en om 19:30 kregen wij eindelijk het voorgerecht! Met alle 3 de gangen ging het exact hetzelfde. Het leek wel of onze tafel telkens werd "vergeten". Mensen die na ons kwamen kregen alles veel sneller geserveerd. Het eten was daarentegen prima en smaakte goed. De bediening was ook niet echt enthousiast, kon geen lachje vanaf, eerder geforceerd beleefd doen. Wij konden door de rumoer elkaar niet verstaan, rennende kinderen en grote luidruchtige groepen overheersen. Voor het eten zou ik zo terug gaan maar voor de gezelligheid zoek ik graag een ander restaurant.
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
lekker eten in een gezellige sfeer
hoogstraten2 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige aankleding (o.a.Kerst) en het tafeltje bij de buitendeur vonden we minder aantrekkelijk, dus een tafeltje aan de zijkant gekozen. Tevoren had ik gezegd dat we 19.30u. moesten vertrekken, dus het opdienen was keurig verdeeld in tijd. De kip/kerriesoep bevatte geen kip, maar alleen kleine stukjes vel, dat was jammer, maar de zalm met als hoofdgerecht was heerlijk. De stoofpeertjes waren koud en aan de harde kant, maar (mede door de AH actie) viel de rekening erg mee en zeker voor herhaling vatbaar.
Sebastiaan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We komen hier vaker, ditmaal met de ah restaurant actie. Eten en bediening was prima.
Riante porties. Wel was het wat frisjes binnen.

Het restaurant is vrij ruim met een stuk of 20 tafels, nu op vrijdag was het redelijk druk en de sfeer goed.
We zijn echter ook regelmatig door de weeks geweest en dan nooit meer dan 2 of 3 tafels bezet gezien, dat is wel jammer en dan ontbreekt de sfeer enigsinds.
R M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een AH menu, kan ook een AH- beleving zijn! In dit geval was het zeer teleurstellend ook al aten we bijna voor de kostprijs. Dit was geen reclame en zullen ook zeker de zaak niet aanbevelen. Maak van het AH menu een feest en al leen daarom zal men ruim willen besteden buiten het menu om en het gemis van inkomsten goed maken.
Jammer van de avond.
Moonlustwel .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Gezellig, sfeervol restaurant, leuke enthousiaste bediening. Een echte aanrader. Kwaliteit van het eten was erg goed en de hoeveelheid voldoende. We komen zeker terug.
edhag44 H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zoals altijd goed tot zeer goed,wij hebben nu voor de zesde of zevende keer hier gegeten en het was weer goed ik heb een opmerking ik had gisteren saté maar omdat het bord koud is was de saté ook heel snel koud en dat vond ik jammer maar voor de rest was het prima.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We werden bediend door een onervaren medewerker, die wat foutjes maakte in de bediening. Dit werd gedeeltelijk opgelost door collega's.
Vlees van het dagmenu had iets beter gekund qua malsheid en/of bereiding.