Grand Café de Brass

Nieuwestad 71 8911 Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café de Brass

Romano B. Gastronoom (23 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Wij waren van plan om elders te gaan eten, jammer genoeg was het ons te druk, dus besloten wij om naar Grand Café de Brass te gaan om te gaan dineren.
Verassend lekker hebben wij het ervaren! Het enige nadeel was, dat de bediening iets te aanwezig was. Dit hebben wij ook eerlijk vermeld.
Elmy E. Gastronoom (135 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Op verschillende plekken gelezen over slechte bediening en kleine porties bij de Brass. Beetje vreemd want onze ervaring was heel anders. De bediening op het terras aan de gracht was on-Fries goed; vrolijk, snel, leuke babbel en toch heel correct. We kregen heel vlot een goede kop koffie met lekkers en een glaasje wijn. De keuken deed er iets langer over, maar we kregen toen wel een enorme Italiaanse bol met salade, veel gerookte kip, salade, stukjes bacon en ei en olijfjes. Met een smakelijke dressing. Eigenlijk een 7,5, maar omdat dat niet kan, de prijs kwaliteit-verhouding uitstekend was en de bediening zo leuk ronden we 'm af op 8
NW . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Na drie kwartier op onze broodjes gewacht te hebben, was het niet helemaal wat we besteld hadden. Twee keer vergist in broodsoort en de bestelde cappuccino hebben we nooit gekregen (die achteraf wel op de rekening stond. Prijs-kwaliteitverhouding ook niet goed, weinig smaak aan broodje carpaccio. Trage en niet alerte bediening.