Grand Café De Bosbaan

Bosbaan 4 1182 AG Amstelveen Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 29
|
31-204044869
6,3 /10
86 recensies

Over het restaurant Grand Café De Bosbaan

Bij Grand café de Bosbaan kun je genieten van het uitzicht op de roeibaan en al het groen rond het Amsterdamse Bos, zowel vanaf het ruime terras als het restaurant. De kundige chefs bereiden met verse producten heerlijke gerechten. Een fijn adres voor een luie lunch op zondag of een zakelijke afspraak door de week.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 29
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,45
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Bosbaan

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Dagelijks 11.00 - 22.00 uur

Services

  • MasterCard , Pin , Visa
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
6,3 /10
  • 10
    3
  • 9
    3
  • 8
    11
  • 7
    13
  • < 7
    56
Eten
6,4
Service
5,8
Decor
6,8
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
81/86 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Bosbaan

Angeniet B.
(0 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Manon S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vandaag geluncht bij de Bosbaan, niks op aan te merken. Bediening was erg vriendelijk en vlot. Eten was zeer lekker en vol van smaak. Zeker een aanrader. Wij komen vaker.
Clary R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zowel de bediening als het eten was zeer teleurstellend. Lang wachten, serveersters die niet op of om kijken. Mensen die later waren gekomen kregen hun eten eerder. Toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, bleek dat er iets was misgegaan. Uiteindelijk kreeg ik 55 minuten nadat ik was gaan zitten mijn lunch en er kon nog geen drankje van het huis af als tegemoetkoming ...
Cecile O.
Meesterproever
(26 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Altijd nogal jammer als de serveerster de bestelling opneemt bij de tafel naast je, jij braaf zit te wachten op je beurt om ook te bestellen, maar dat ze dan dwars door je heen kijkt en weer wegloopt. Dus ik ben maar zelf opgestaan en achter haar aan gehobbeld om te bestellen. Nog steeds een nogal onnozele reactie, "waar zit u dan?", geen sorry.
Ook al eerder wel eens 20 minuten op het terras zitten wachten op bediening die maar niet naar me toe kwam. Het lijkt een heel kakkineuze sjieke tent als je naar het publiek kijkt, maar dat zie je niet terug in kwaliteit van het personeel.
Rudy P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk in de zon buiten op terras, prima aanrader. Enige minpunt: de overvolle parkeerplaats, rondjes rijden om een plaats te veroveren.
Anne B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Prima gegeten hier. Geen culinaire hoogstandjes maar lekker eten. Bediening was vriendelijk doch wat ongemakkelijk. Er had bijv wel wat vaker gevraagd mogen worden of we nog wat wilden drinken.
Shirley S.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie locatie bij het Amsterdamse Bos. Restaurant is mooier en warmer na verbouwing. Eten was goed, vriendelijk personeel. Als aanvulling voor diner op menukaart mis ik wel lekkere maaltijdsalades.
Denisevanleeuwe .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Erg mooie locatie, bij binnenkomst direct geholpen door vriendelijk en spontaan personeel.
Lekker gegeten dus bij deze 5 dik verdiende sterren!
richard B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer slecht personeel. Supertraag en zo flexibel als een ijzeren staaf. Eten niet te vreten. We wilden buiten zitten, het regende heel licht, maar temperatuur was goed. Vroegen of parasol op mocht tegen de regen. Antwoord: "nee, het is een parasol, geen pararegen". Mijn reactie: " dan jij ook geen parafooi!"
delaporte .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Na wat mindere recensies te hebben gelezen, toch eens gaan kijken. Terras was super druk. Maar kan niet anders zeggen super bediening. Niet te lang wachten. Als het druk is, moet HD gewoon even wachten. Waar heb je het anders druk mee, dan lekker borrelen of wat eten. Een meisje Amber heet ze viel ons op. Jong nog en super enthousiast. Overige bediening ook heel aardig. Dus al meerdere keren geweest en telkens prima.
Frank H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren hier al eerder geweest en teleurgesteld vandaan gekomen. We hoopten dat ze het inmiddels wel op orde zouden hebben. Vriendelijke bediening maar eten was slecht. Lang wachten. Friet was koud omdat de bediening het belletje van de keuken niet had gehoord en het eten dus lang had gestaan. De saté lijkt uit een diepvries pakje te komen. Geen groente of salade on the side. Verder was het heel erg lawaaierig mede doordat er in een deel van het restaurant een borrel gaande was. We konden elkaar amper verstaan. Heel jammer van deze geweldige locatie aan de Bosbaan.
P Z.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Waardeloos! Bediening erg slecht, ongeinteresseerd en negeerden ons ondanks erg rustig op donderdagavond. Eten was erg slecht en koud. De hamburger was zo'n kurkdroog diepvries ding, broodje kon je een gat mee in je hoofd slaan en de serranoham zat er niet bij. Toetje hadden ze niet! Nooit meer heen gaan. Jammer van de mooie locatie. Wordt tijd voor andere eigenaar.
Henk_rr .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vandaag heerlijk gezeten in het zonnetje (begin februari!!) Met onze 3 honden buiten op een "lounge"bank gaan zitten en kregen onze warme chocomelk met slagroom vrij snel. Besloten nog een tosti ham kaas te bestellen, was prima! Bediening ging vlot en rustig ondanks de drukte. Veel beter dan voorheen, programma Herrie van Herman, en komen van de zomer zeker terug.
Oda M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen maandag zijn we bij de bosbaan geweest om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Mooi restaurant met fijn uitzicht. De entree / parkeren is niet top, maar als je eenmaal binnen bent ziet het er erg mooi en verzorgd uit. En complimenten voor het personeel, we werden snel en vriendelijk geholpen en toen ze doorhadden dat mijn moeder jarig was kregen we spontaan tafelvuurwerk in de appeltaart. Wat attent!


We hebben, behalve appeltaart (die goed was), niets gegeten, dus kunnen niet oordelen over het eten. Maar qua personeel en locatie herkennen wij ons niet in onderstaande recensies.


We hebben een hele fijne ochtend gehad!
topski .
Meesterproever
(68 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een verschil met vorig jaar!
Prima kaart met mooie gerechten.
Heerlijk gelunched bij Grand Café De Bosbaan, Italiaanse bol met pompoenhummus en geitenkaas, prosecco in mooi eenpersoonsflesje, en dubbele espresso.
Prima bediening, snel en vriendelijk!
Enig minpuntje:
De entree vanaf parkeerplaats is nog even armoedig als voorheen. Ondanks dat, we lopen gewoon snel door de deur:
Wij komen weer!
Frankje1970 .
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De recensies hieronder zeggen al genoeg. En ik zeg, na hier ook geweest te zijn: niet doen! Ga hier niet heen om de kas van de 2 heren uit Volendam te spekken, want je krijgt een waardeloze service!
Andre H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Inrichting verbeterd. De service helaas niet; we moesten steeds de bediening vragen om iets te kunnen bestellen. Zelfs een kopje thee na het eten kon niet, omdat men al begonnen was schoon te maken (het was slechts 21 uur).
ijsvogeltje .
Meesterproever
(43 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het restaurant ziet er mooi uit , alles is vernieuwd en heeft een mooie uitstraling. Alleen de entree is erg bijzonder. Het lijkt een beetje alsof je via de achterdeur binnenkomt.
Wij zijn hier wezen lunchen. De lunch was goed. Lekker broodje met goede zalm. Wel allemaal vrij prijzig.
Bediening is heel wisselend, er liep een dame heel hard haar best te doen. Erg vriendelijk en een harde werker, er leken daarom heen wat ondersteunende meisjes te lopen die weinig deden, daardoor soms lang moeten wachten voordat we een nieuw drankje konde bestellen.
Dylaine D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vandaag wezen lunchen. Zaak ziet er mooi uit maar personeel is onvriendelijk. Prijzen ook veel te hoog voor wat je krijgt.
Kreeg ons eten ( waar we lang op moetsen wachten ) zonder bestek waar we vervolgens ook weer op moetsen wachten. Ik had een uitsmijter die lauw/ koud was.
Kortom...de bosbaan is geen aanrader ondanks de moeite die erin is gestoken om het te verbeteren.
Roshni M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3 /10
Eten
2
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Slechte service, niet eens in staat om een warm bakje koffie en chocomelk te produceren. Personeel loopt rond als een kip zonder kop. Na een half uur nog geen lunchbestelling opgenomen.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.