Grand Café De Bosbaan

Bosbaan 4 1182 AG Amstelveen Nederland Kaart
31-204044869

Over het restaurant Grand Café De Bosbaan

Bij Grand café de Bosbaan kun je genieten van het uitzicht op de roeibaan en al het groen rond het Amsterdamse Bos, zowel vanaf het ruime terras als het restaurant. De kundige chefs bereiden met verse producten heerlijke gerechten. Een fijn adres voor een luie lunch op zondag of een zakelijke afspraak door de week.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Bosbaan

• Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gezellig gegeten. Aardige bediening. Mooie locatie
Manuela K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Druk en lawaaierig maar goed gegeten
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Onze lunch was fantastisch en serveerster Eva was echt zoo leuk????????????
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Menu op zich prima, echter de smaak van de gerechten springt er niet echt uit. Meer kruiden misschien gebruiken.
Verder honden binnen is echt not done in een restaurant.
Hele aardige en servicegerichte bediening!
A. H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gezellig, sfeervol, goede gastvrije ontvangst, prima eten, mooi uitzicht.
Alleen de muziek was wat druk.
Loes T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prima gegeten. Hele aardige bediening.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
genoten van onze lunch
Tammo B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Entree & Inrichting niet meer van deze tijd . Toiletten ( heren ) idem .
De bediening was daarentegen voldoende gastvrij .
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima locatie met goed eten en drinken. Ben prima geholpen! Zeker ook een vooruitgang nu het parkeerterrein ruimer is...
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Brood wat wij hadden was veel te hard 2 x een ander mes gekregen, verder werd er niets mee gedaan????
karina71 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vandaag geluncht. Het was druk; het duurde 10 minuten voor de spullen van de vorige bezoekers opgeruimd werden. Bediening was erg kortaf, zeker niet vriendelijk. Het eten was prima. Ik ga liever ergens heen waar de bediening een prettige sfeer weet te creëren. Alles leek ze te veel.
popoeet .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik kom al jaren 2 x per week bij de Bosbaan maar het wordt er steeds gekker, geen personeel, geen bediening, klagend personeel naar de gasten. Vandaag een tosti gekregen niet op een bord met zoals gewoonlijk bakje ketchup maar een tosti in een soort zwart wegwerp bakje zoals die van de chinees, zonder ketchup, drankjes zelf binnen halen en dat ook nog eens terwijl de prijs kwaliteit al niet al te best was. Na de ingreep van Herman den Blijker holt het achteuit. De totaal verouderde toiletgroep is nog steeds niet geupdate, er zijn recent nieuwe deuren in gezet maar de rest blijft een oude zooi. Ongeloof dat ze zo een prachtige zaak op top lokatie met grote omzetpotentie zo kapot laten gaan , geen andere conclusie dan wanbeleid en geen respect voor betalende klanten. Jullie mogen mijn recensie plaatsen , maar vooral ook doorsturen aan de directie. En ik kan zeggen dat ik zeker niet de enige klant ben die de bosbaan zoveel mogelijk gaat mijden.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wilden hier ma. 23 okt lunchen. Na kleine 10 minuten konden we drankje bestellen; die werden samen met menukaart gebracht. Wat we daarop zagen, viel ons erg tegen zowel qua keuze als qua prijzen. Toch iets uitgezocht. Maar niemand kwam bestelling opnemen, ondanks pogingen aandacht te trekken. Twee mensen in bediening en een achter bar, was echt veel te weinig. Na 30 minuten wachten drankjes maar betaald, aan de bar en ergens anders gaan lunchen.
Angeniet B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Snel geholpen ondanks de drukte!! Zeker een aanrader.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vandaag geluncht bij de Bosbaan, niks op aan te merken. Bediening was erg vriendelijk en vlot. Eten was zeer lekker en vol van smaak. Zeker een aanrader. Wij komen vaker.
Clary R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zowel de bediening als het eten was zeer teleurstellend. Lang wachten, serveersters die niet op of om kijken. Mensen die later waren gekomen kregen hun eten eerder. Toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef, bleek dat er iets was misgegaan. Uiteindelijk kreeg ik 55 minuten nadat ik was gaan zitten mijn lunch en er kon nog geen drankje van het huis af als tegemoetkoming ...
Cecile O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Altijd nogal jammer als de serveerster de bestelling opneemt bij de tafel naast je, jij braaf zit te wachten op je beurt om ook te bestellen, maar dat ze dan dwars door je heen kijkt en weer wegloopt. Dus ik ben maar zelf opgestaan en achter haar aan gehobbeld om te bestellen. Nog steeds een nogal onnozele reactie, "waar zit u dan?", geen sorry.
Ook al eerder wel eens 20 minuten op het terras zitten wachten op bediening die maar niet naar me toe kwam. Het lijkt een heel kakkineuze sjieke tent als je naar het publiek kijkt, maar dat zie je niet terug in kwaliteit van het personeel.
Rudy P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk in de zon buiten op terras, prima aanrader. Enige minpunt: de overvolle parkeerplaats, rondjes rijden om een plaats te veroveren.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten hier. Geen culinaire hoogstandjes maar lekker eten. Bediening was vriendelijk doch wat ongemakkelijk. Er had bijv wel wat vaker gevraagd mogen worden of we nog wat wilden drinken.
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Mooie locatie bij het Amsterdamse Bos. Restaurant is mooier en warmer na verbouwing. Eten was goed, vriendelijk personeel. Als aanvulling voor diner op menukaart mis ik wel lekkere maaltijdsalades.