Grand Café De Bosbaan

Bosbaan 4 1182 AG Amstelveen Nederland Kaart
31-204044869

Over het restaurant Grand Café De Bosbaan

Bij Grand café de Bosbaan kun je genieten van het uitzicht op de roeibaan en al het groen rond het Amsterdamse Bos, zowel vanaf het ruime terras als het restaurant. De kundige chefs bereiden met verse producten heerlijke gerechten. Een fijn adres voor een luie lunch op zondag of een zakelijke afspraak door de week.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Bosbaan

6,5
Kan beter
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We waren hier al eerder geweest en teleurgesteld vandaan gekomen. We hoopten dat ze het inmiddels wel op orde zouden hebben. Vriendelijke bediening maar eten was slecht. Lang wachten. Friet was koud omdat de bediening het belletje van de keuken niet had gehoord en het eten dus lang had gestaan. De saté lijkt uit een diepvries pakje te komen. Geen groente of salade on the side. Verder was het heel erg lawaaierig mede doordat er in een deel van het restaurant een borrel gaande was. We konden elkaar amper verstaan. Heel jammer van deze geweldige locatie aan de Bosbaan.
P Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Waardeloos! Bediening erg slecht, ongeinteresseerd en negeerden ons ondanks erg rustig op donderdagavond. Eten was erg slecht en koud. De hamburger was zo'n kurkdroog diepvries ding, broodje kon je een gat mee in je hoofd slaan en de serranoham zat er niet bij. Toetje hadden ze niet! Nooit meer heen gaan. Jammer van de mooie locatie. Wordt tijd voor andere eigenaar.
Henk_rr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vandaag heerlijk gezeten in het zonnetje (begin februari!!) Met onze 3 honden buiten op een "lounge"bank gaan zitten en kregen onze warme chocomelk met slagroom vrij snel. Besloten nog een tosti ham kaas te bestellen, was prima! Bediening ging vlot en rustig ondanks de drukte. Veel beter dan voorheen, programma Herrie van Herman, en komen van de zomer zeker terug.
Oda M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen maandag zijn we bij de bosbaan geweest om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Mooi restaurant met fijn uitzicht. De entree / parkeren is niet top, maar als je eenmaal binnen bent ziet het er erg mooi en verzorgd uit. En complimenten voor het personeel, we werden snel en vriendelijk geholpen en toen ze doorhadden dat mijn moeder jarig was kregen we spontaan tafelvuurwerk in de appeltaart. Wat attent!

We hebben, behalve appeltaart (die goed was), niets gegeten, dus kunnen niet oordelen over het eten. Maar qua personeel en locatie herkennen wij ons niet in onderstaande recensies.

We hebben een hele fijne ochtend gehad!
topski .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wat een verschil met vorig jaar!
Prima kaart met mooie gerechten.
Heerlijk gelunched bij Grand Café De Bosbaan, Italiaanse bol met pompoenhummus en geitenkaas, prosecco in mooi eenpersoonsflesje, en dubbele espresso.
Prima bediening, snel en vriendelijk!
Enig minpuntje:
De entree vanaf parkeerplaats is nog even armoedig als voorheen. Ondanks dat, we lopen gewoon snel door de deur:
Wij komen weer!
Frankje1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De recensies hieronder zeggen al genoeg. En ik zeg, na hier ook geweest te zijn: niet doen! Ga hier niet heen om de kas van de 2 heren uit Volendam te spekken, want je krijgt een waardeloze service!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Inrichting verbeterd. De service helaas niet; we moesten steeds de bediening vragen om iets te kunnen bestellen. Zelfs een kopje thee na het eten kon niet, omdat men al begonnen was schoon te maken (het was slechts 21 uur).
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het restaurant ziet er mooi uit , alles is vernieuwd en heeft een mooie uitstraling. Alleen de entree is erg bijzonder. Het lijkt een beetje alsof je via de achterdeur binnenkomt.
Wij zijn hier wezen lunchen. De lunch was goed. Lekker broodje met goede zalm. Wel allemaal vrij prijzig.
Bediening is heel wisselend, er liep een dame heel hard haar best te doen. Erg vriendelijk en een harde werker, er leken daarom heen wat ondersteunende meisjes te lopen die weinig deden, daardoor soms lang moeten wachten voordat we een nieuw drankje konde bestellen.
Dylaine D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Vandaag wezen lunchen. Zaak ziet er mooi uit maar personeel is onvriendelijk. Prijzen ook veel te hoog voor wat je krijgt.
Kreeg ons eten ( waar we lang op moetsen wachten ) zonder bestek waar we vervolgens ook weer op moetsen wachten. Ik had een uitsmijter die lauw/ koud was.
Kortom...de bosbaan is geen aanrader ondanks de moeite die erin is gestoken om het te verbeteren.
Roshni M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Slechte service, niet eens in staat om een warm bakje koffie en chocomelk te produceren. Personeel loopt rond als een kip zonder kop. Na een half uur nog geen lunchbestelling opgenomen.
Florian L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat een regelrechte schande! Ga je schamen Bosbaan! Zojuist een uitvaart bij jullie gehad. De weduwe moest komen vragen waar de hapjes bleven en dat de koffiekopjes op waren (bij een uitvaart?!?!). Aan de bar was 10 minuten wachttijd meer dan gebruikelijk, aangezien er maar 1, zeer incapabele, meneer aan het werk was. Op de vraag waarom het allemaal zolang duurde kreeg ik te horen dat wij eerder waren gekomen dan aangegeven. Toen ik vertelde dat een uitvaart nou eenmaal lastig te plannen was, was het antwoord; oo is dit een uitvaart?

Werkelijk waar schandalig, en met plaatsvervangende schaamte naar de weduwe was ik hier zojuist...
Ilse A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten was lekker, service was slecht. Moesten herhaaldelijk om drankjes vragen, terwijl personeel niet in de buurt was. Frustrerend en zonde van de verkoop. Na het dessert werd er niet afgeruimd, waardoor we tussen de lege borden en glazen (zelfs mandjes friet) aan de koffie zaten. En om 20.00 uur ging het personeel aan de tafel naast ons het bestek sorteren, wat voor ongezellige herrie zorgde.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondag 16-10-2016 zijn we hier geweest voor een klein hapje en een drankje na een fikse wandeling door het Amsterdamse Bos. Terras zat helemaal vol, dus zijn we binnen gaan zitten. Ook binnen heel vol, tafel gevonden die gevuld stond met alle afwas wat daar werd verzameld. Na een seintje aan iemand van de bediening werd onze bestelling van drankjes opgenomen en nam ze wat van de vuile afwas mee. Zij kwam zelf niet meer terug en ook de rest van het vieze goed werd niet meer opgehaald. Na een half uur ben ik gaan vragen of iemand onze tafel kon leeghalen en of er nog een drankje bij onze bestelling kon, want die hadden we nog steeds niet gehad. Toen na een minuut of 40 onze drankjes werden gebracht zat dat ene drankje er nog niet bij, maar werd iets later gebracht door degene aan wie we dat hadden gevraagd. Ook nog iets te eten besteld, ondanks dat we wisten dat dit wel eens heel lang kon gaan duren. Maar wij hadden de tijd en vermaakten ons wel met wat er allemaal gebeurde. Hilarisch. Wij zaten vlak bij waar het eten werd uitgegeven en ze hebben een warme en koude kant. Bij de koude kant hebben 2 broodjes zalm bijna een uur gestaan en bij de warme kant hadden de ober en de kok steeds ruzie en schreeuwde tegen elkaar. Veel klanten waren geïrriteerd door het lange wachten op drinken, eten of afrekenen. Wij hebben diverse mensen zien weglopen zonder te betalen. Er liep een vrouw rond (Marjolein?) met een doekje. Daar hebben we zo om gelachen, zij liep rond met het doekje, haalde een paar vegen over de tafel, schoof de stoelen aan, zette glazen op een blad en liet het blad dan staan. Zij vermeed oogcontact, want ze wilde niet dat je iets vroeg. Deed iemand dat toch dan verwees zij diegene door naar "die mevrouw in het jasje", de ober vraagt haar hulp om een grote warme bestelling naar een tafel te brengen en ze zegt, "wacht even" en gaat verder met de tafels en stoelen en komt gewoon niet meer terug. Lekker collegiaal. Ook was ze druk met mensen buiten houden, binnen mocht je niet meer komen, want dat zou gereserveerd zijn. Wij geloofden daar niets van. Personeel was heel goed in negeren en oogcontact vermijden. Kun je het ze kwalijk nemen? Niet helemaal. Wij hebben het programma op tv gevolgd en de heren uit Volendam heb ik niet gezien, er was duidelijk een tekort aan personeel op zo'n mooie dag. Het is jammer dat het personeel zo doet, maar ergens misschien ook wel logisch met zo'n management. De hapjes die wij hadden waren prima, maar daar kon ook niet zo heel veel fout aan gaan. Zonde, want het is een mooie locatie, geen concurrentie. De heren uit Volendam hebben echt goud in handen. Geen aanrader dus, of je moet de tijd hebben en ernaar kijken en om kunnen lachen
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onwijs maar dan ook echt onwijs slecht, . Zoveel reclame voor geweest op tv en dan durf je het te presteren dat je op een mooie vrijdag middag zoals het vandaag was, rond een uur of 14:00 nog bijna al je terras stoelen op slot hebt staan, geen kussentje.De loungesetszijn doorgezakt en ook niet voorzien van een kussen. Toch maar even na een wandelingetje gaan zitten, er waren nog maar vier tafeltjes bezet dus niet erg druk buiten. Na wat mensen van de bediening al vloekend langs te hebben zien lopen (omdat ze een servetje liet vallen) nog steeds geen drankje kunnen bestellen. In het kort VERSCHRIKKELIJK zonde dat zulke mensen zo n mooie plek zo kapot weten te maken. Nooit maar ook echt nooit meer die kant op
Jrozeman .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Afgelopen zondag langsgeweest voor lunch. Vriendelijke serveerster gaf bij bestelling al aan dat alleen de koffie al een half uur zou duren. Uiteindelijk koffie geannuleerd maar toch ontvangen. Serveerster gaf aan dat ze er alleen voor stond bij een overvol binnen en buiten terras. Tevens erg duur, ruim 8 euro voor een tosti?
bernieja .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het eten was uiteindelijk wel ok. Maar het personeel dramatisch slecht. 20 minuten buiten zitten wachten. In de tussentijd 2x een ober(es) gezien die GEEN oog hadden voor de gasten. Bij navraag werd verteld dat de baas niet meer personeel wilde betalen en werd een beledigde reactie gegeven dat het niet hun restaurant was....over betrokkenheid gesproken! Zelfs de bestelling van 2 melk en 1 karnemelk ging fout.....
Wij gaan hier NOOIT meer naar terug!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ben 21 september met vriendinnen hier gaan eten. Ontvangst was niet goed, we werden niet gezien, muziek stond te hard, eten was aangebakken, koffie was slootwater, lang moeten wachten op de menu kaart. Bediening onbeleefd. Kortom geen aanrader, wij komen niet meer terug????????????
M. W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Had hoge verwachtingen na het programma "herrie ...", maar helaas. Bediening heeft er geen zin in en het duurt eeuwen voordat je je bestelling krijgt. Maar één salade op de lunchkaart is toch niet van deze tijd? Broodje pittige kip was niet pittig, veel te zout en de gesmolten kaas was naar mijn mening overkill. Er moet nog heel veel gebeuren!
Sum .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Herrie op de Bosbaan.
Gisteren heerlijk gezeten op het terras met uitzicht op de Bosbaan, mooie plek hoor en niks herrie.
Het eten, een kalfsburger was helaas echt slecht. De platgewalste fabrieksburger, zout en met groene spikkeltjes van binnen stelde erg teleur. De serveerster vertelde dat er een kruidenmengsel wordt gebruikt om de burger van binnen rood te houden. He? Geen aanrader dus maar... het is een mooie plek daarbuiten bij de Bosbaan.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het restaurant is recentelijk vernieuwd en ziet er erg mooi uit. Op het interieur na, en de bedrijfskleding is er niets verbeterd. Het eten daarentegen is mijns inziens verslechterd, in die zin dat de porties kleiner zijn geworden en de prijzen hetzelfde zijn, of zijn gestegen. Voorheen kreeg men een mandje boord met 2/3 soorten tapenade, nu krijg je 3 sneetjes brood met olijfolie voor circa 6 EUR?!
De Rose wijn is overigens verbeterd, maar veel te duur voor!
De andere wijnen zijn tevens te duur; 5 EUR voor een glaasje bocht is onacceptabel.

De service is wonderbaarlijk slecht en voornamelijk asociaal. Het aannamebeleid van de Bosbaan is onbegrijpelijk; personeel is zowel in spraak als in bediening ronduit onbeschoft.

De enige reden dat het terras op en drukke zomerdag vol zit, is omdat men geen danwel vrij weinig andere keuze heeft in de omgeving.