Grand Café de Berkelpoort

Zondag 12:00 -21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grand Café de Berkelpoort

M M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
In korte tijd is dit ons favoriete lunch restaurant geworden. Mooi aangekleed restaurant, waar het ook in de drukte lekker rustig is. Goede kaar, met genoeg verschillende gerechten. En het belangrijkste: al deze gerechten worden met zorg bereid en zijn dan ook om je vingers bij af te likken. We komen hier bijna elke week, hebben de gehele kaart dus al bijna gehad. De bediening maakt het helemaal af, deze is ook gewoon top. Kortom: vriendelijke bediening, goed eten, mooi en schoon interieur. Een aanwinst voor Zutphen, aanrader!!!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke entourage, goede kwaliteit, leuke bediening. zeker een aanrader. Hebben nu een diner gebruikt. Lunchkaart ziet er ook prima uit.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gerechten simpel/standaard, maar zeker goed voor de gevraagde prijs.
Bediening was vriendelijk en attent, vooral de jongste jongeman was zeer kundig en goedlachs.

Zeker een aanrader