Grand Café de Berkelpoort

Zondag 12:00 -21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grand Café de Berkelpoort

Cora V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wat een geweldig restaurant! Uitstekend 3 gangen keuze menu voor een prima prijs. Heerlijke huiswijn. Zeer vriendelijke bediening Kortom alles klopt voor een geweldig diner in Zutphen! Dit restaurant verdient meer aandacht.
e M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ze serveren een goed product, je proeft dat er aandacht aan je maaltijd is besteed.Bediening prettig.Zeker een aanrader om hier nog eens te eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellige locatie en heel vriendelijke bediening. Wij kwamen voor de lunch en hadden een royale keus en dit alles voor een zeer redelijke prijs. We kozen voor een broodje geitenkaas, warm uit de oven en brood met bourgondische kroketten. Dit werd mooi geserveerd en was vers en overheerlijk van smaak, kortom: er was werkelijk niets op aan te merken.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk restaurant vlotte en aardige bediening en natuurlijk heerlijk eten
M M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
In korte tijd is dit ons favoriete lunch restaurant geworden. Mooi aangekleed restaurant, waar het ook in de drukte lekker rustig is. Goede kaar, met genoeg verschillende gerechten. En het belangrijkste: al deze gerechten worden met zorg bereid en zijn dan ook om je vingers bij af te likken. We komen hier bijna elke week, hebben de gehele kaart dus al bijna gehad. De bediening maakt het helemaal af, deze is ook gewoon top. Kortom: vriendelijke bediening, goed eten, mooi en schoon interieur. Een aanwinst voor Zutphen, aanrader!!!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke entourage, goede kwaliteit, leuke bediening. zeker een aanrader. Hebben nu een diner gebruikt. Lunchkaart ziet er ook prima uit.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gerechten simpel/standaard, maar zeker goed voor de gevraagde prijs.
Bediening was vriendelijk en attent, vooral de jongste jongeman was zeer kundig en goedlachs.

Zeker een aanrader