Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Pompoensoep van de chef met crunchy noten en geitenkaas
      Huisbereide rilette van gans geserveerd met rode uienchutney en salade
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • In de oven gebakken Maishoender filet van de boerderij met verse groenten en dragonsaus
      Verse schelvisfilet geserveerd met peterselie-mosterdsaus
      Vegetarische groenten-curry met kokosroom, groentechips en basmati rijst
  • Nagerecht
    • Panna cotta geserveerd met lemoncurd
      Dame blanche, Vanille ijs met warme chocoladesaus en slagroom
      Huisgemaakte brownie

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Henk E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Top spare ribs en een heerlijk wijn. Bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Echte aanrader voor Groningen. We komen zeker terug.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Spareribs waren super mals, maar helaas wel lauw. Betreurenswaardig vond ik ook dat er noten in het dessert zaten. Ik had aangegeven daar allergisch voor te zijn. Wij komen om die reden niet terug.
Danja S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten van AH keuzemenu. De vis was een beetje flauw van smaak maar wel heel goed bereid dus met een beetje zout was dat opgelost. Heel smaakvolle gerechten met veel verse groenten en fruit er in verwerkt. Bediening was erg vriendelijk en professioneel. De citroentaart is zalig!
MissGroningen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ah actie: slechtere bediening dan normaal. Jongen sjokte ongeïnteresseerd door restaurant. Eten ook mindere kwaliteit. Gemiste kans!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was lekker en de wijn heerlijk. Beetje jammer dat het glas wijn niet zo vol zat als die moest zijn, namelijk nog onder de bolling van het glas. Onze bediende leek wat onzeker van zijn zaak en was nauwelijks verstaanbaar, wat een beetje ongemakkelijk was, maar hij was wel vriendelijk en redelijk snel.
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was heerlijk de bediening erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant is gezellig.
Jammer dat er boven wel rumoer was vooral in het begin met het schuiven van de tafels en stoelen,
maar met een heerlijk gevoel weer terug naar huis, zeker de moeite waard weer terug te komen!
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg lekker gegeten in het centrum van de stad! Bediening prima en prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Zeker een aanrader voor iedereen die in een prima ambiance uit eten wil gaan.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten redelijk ,echter spareribs van mijn man lauw. Bij mij was de vinaigrette bij de salade niet in balans, te veel azijn.
Gezien het prijsniveau komen wij er niet weer. Voor dit geld zijn er veeeeel betere.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De Bastille is een gezellig eetcafe. Het eten was prima. De bediening liet wel te wensen over. Geen ontvangst, zelf maar de wijn ingeschonken, en veel te lang gewacht op de hoofdmaaltijd. Excuses werd wel aangeboden en ook netjes met een drankje van de zaak opgelost.

Dit zijn twee punten die makkelijk kunnen worden opgelost; service en communicatie.
Max I.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het restaurant ziet er netjes uit, ademt alleen niet de sfeer van gezelligheid, wat ik zoek.
De bediening was goed maar de pauzes tussen de gangen duurden te lang. Het leek erop dat er een verplichte wachttijd was. Ik houd meer van een attente, inschattende bediening.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gegeten met de ah actie. Pompoensoep en spareribs waren erg lekker. Spareribs erg mals en lekker gekruid. Citroentaartje was ook lekker. De bediening erg vriendelijk, alleen hadden iets vaker kunnen langs komen voor een drankje. Muntthee had een raar smaakje. Maar al met al een prima en mooie gelegenheid om te eten op een leuke plek.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Bastille!
We kwamen voor het AH menu, maar omdat mijn partner jarig was, werd er op mijn verzoek een ander feestelijk dessert geserveerd (met ijsfontein), gewoon voor dezelfde prijs. Geen probleem voor de gastvrije mensen van de Bastille en voor ons een persoonlijk tintje aan een gezellige avond! We komen zeker terug!
Lilja S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wat een verschrikkelijke tent,. Een en al desinteresse bij het personeel. De sate rauw, personeel na aanspreken totaal geen excuses De rest van de avond nog wat blunders, (3 deserts ipv 4, €35 teveel rekenen op de rekening), dus wij gingen ruim 2,5 uur later met een flinke kater weg.
A B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Beperkte menue keuze met AH bonnen.
Kabeljauw en spareribs waren goed.
Voorgerechten redelijk.
Groente was net als voorgerecht zelfde eenvoudige salade.
Nagerechten waren redelijk.
Leuke locatie.
MWagenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vooral de spareribs waren verrukkelijk en genoten van de huisgemaakte brownie! Echt een aanrader.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na een teleurstellende ervaring elders in de stad, konden we na een telefoontje bij De Bastille terecht met de albert heijn actie.
De tafel voor 6 was gedekt, de bediening deed erg zijn best om ons op ons gemak te laten voelen. Al was daar niet veel meer voor nodig, met zon goede sfeer, professionele bediening. Zelf het glas van de wijn was op de juiste temperatuur.
Het aangepaste menu van rond de 30 euro, was heerlijk en ruim voldoende. Zoals bedoeld bij de actie, heb ik voor (meer dan) 30 euro gegeten, en de tweede persoon gratis. ik voelde me op mijn gemak, heerlijk na getafeld en vriendelijk en correct bejegend. Wij komen zeker terug, ook zonder actie!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Onze eerste keer in de Bastille is heel goed bevallen. Vriendelijke bediening, niet opdringerig, zeer attent. Opvallend was, dat zonder te vragen een karaf water werd geserveerd en naderhand nog eens. Wij bevelen de Bastille aan, het is waard er nog eens terug te komen!
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Goeie Grand-café uitstraling, maar wat een drama bediening. Geen verstand van de bieren op de tap/fles en 3 uur met 1 drankje moeten doen. De hoeveelheid vlees was prima, maar de bijgerechten waren minuscuul, uiteindelijk was de prijs/kwaliteitverhouding daarom niet heel best. Eten werd over de tafel uitgeserveerd (kun je even aanpakken). Het deed afbreuk aan de avond.
J F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We vierden hier een feestje met 50 personen.Het buffet was uitgebreid, salades, vlees, vis en vegetaries. Van alles ruimvoldoende. We hadden de ruimte op debegaande grond methet mooie terras. Het nagerecht, ijs was van biologischekwaliteit en smaakte heerlijk. Er is, na de huidige maatstaven een beperkt aantal bieren van detap. Heineken, Brand, Wieckse Witte en Affligem. Op de fles oa verkrijgbaar Trappist Westmalle en Maallust. Dat maakt veelgoed. Het team Bastilledoet z,n best de klanten het naar de zin te makenen in onze situatie is dat goed gelukt. Wehoorden alleen maar positieve geluiden.
Anouk A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goede bediening, heerlijk eten en een fijne locatie net buiten de binnenstad. Ideaal als je met de auto komt, je kan parkeren in de parkeergarage onder het restaurant!