Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Courgette creme soep
      Carpaccio op een bedje van zomerse salade geserveerd met pesto en pijnboompitjes
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • ''Steak au poivre'' Biefstuk van het Groninger weiderund geserveerd met pepersaus
      Verse doradefilet geserveerd met limoen-botersaus
      Vegetarische strudel gevuld met peer, blauwe kaas, schorseneren en noten
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte brownie en noten en zomerfruit
      Dame blanche
      Aardbeien-ijs geserveerd met vruchtensaus en slagroom

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een gezellig restaurant met een gemoedelijke sfeer. Serveerders zijn vriendelijk maar een beetje afwezig soms. Gaat allemaal niet heel erg snel.

Het eten was ok, maar niet uitzonderlijk. Miste vaak wat smaak of zout. Verder was het wel goed bereid. De bijgeleverde groenten waren hard en zout.

Veel ruimte voor verbetering, maar niet slecht.
M G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijne muziek, goeie sfeer, lekker gegeten voor herhaling vatbaar.
Gerechten kwamen niet al te snel achter elkaar, prettig dus.
Parkeer garage onder het restaurant ook een pluspunt vinden wij.
theo127 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met echtgenote en twee kleinkinderen heerlijk gegeten. Het menu voortreffelijk geregeld ook voor de kleinkinderen. Kinderen hebben veel ruimte om zich te bewegen ook met speelgoed.
Bediening heel vriendelijk en attent. Restaurant gemakkelijk bereikbaar.
Rian H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een aangepast ah menu voor 32.50 euro. Salade heel goed als voorgerecht. Soep aardig. Klef wit stokbrood met kantenklaarkruidenboter. Spareribs grote hoeveelheid maar weinig gemarineerd en vet vlees ertussen. Heel weinig groente. Groente die werd opgediend wel mooi gepresenteerd en erg smaakvol. Schelp couscous was aardig maar ik kon weinig knoflookaubergine vinden... Verder bak ordinaire patat. Dessert citroentaart leek wel van de Sligro oid. Volle rode Franse wijn was heerlijk.
Voor 40 euro voor 2 mensen was het goed te doen maar meer was het ook niet waard.
Awa D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten viel erg tegen, weinig smaak. Rucola met brokken brie en een aantal besjes, bladerdeeg met een homo geitenkaas maar heel weinig courgette. In het citroentaartje was weinig citroen te proeven, was aardig smakeloos. Jammer, want toen ik er een keer was en het gewone menu nam, ipv het AH menu, vond ik het heel lekker! Zou er nu niet gauw nog een keer komen.
Roelie E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten, aardige bediening en een hele fijne sfeer en we komen vast nog een keer terug bij restaurant Grand Cafe De Bastille
Remi D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vis- en vleesgerecht waren prima. De salade en de alombekende Vlaamse frieten waren iets teleurstellend. Jammer dat er geen groenten worden bijgeserveerd. Frietjes eet je in een cafetaria en niet in een restaurant.
Personeel was prima en het is gezellig ingericht.
Sharon L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand café De Bastille met de AH-restaurant actie. Als voorgerecht de salade met gesmolten brie en honing. Heerlijk, wel een flinke hoeveelheid. Maar altijd beter teveel dan te weinig.
De spareribs waren we voortreffelijk op smaak gebracht en heerlijk mals (en bij ons goed op temperatuur, in tegenstelling wat ik in de reviews van sommige lees). Ons nagerecht bestond uit de brownie met vanille-ijs. Lekker, maar niet spectaculair. Vriendelijk personeel een het restaurant ademt een fijne sfeer.
Al met al een heerlijke avond gehad. We komen zeker nog een keer terug.
anjesteenhuis .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Mocht iets meer zout, maar dat kun je zelf ook toe voegen. Erg leuk ding. Een aanrader. komen beslist weer eens eten.
Wina B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke plek, heerlijk eten, wat mij betreft echt een aanrader. Prima bediening. Door een inschattingsfout van mijn kant, hadden we geen tijd meer voor het toetje, maar we kregen de brownies in een bakje mee. Dus daar hebben we later nog heerlijk van genoten.
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk 3-gangenmenu gegeten. De salade met geitenkaas vooraf was lekker, maar wel wat veel voor een voorgerecht. De spareribs waren supermals. En de citroentaart toe een aanrader!
Het personeel was attent en dacht goed mee, aangezien we beperkt tijd hadden. Voor herhaling vatbaar!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg geslaagde avond in alle opzichten. In tegenstelling op hetgeen door anderen is vermeld over het personeel en de ontvangst, zijn wij erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. De wachttijden waren kort en het eten was prima. De spareribs smaakten beter dan die in het beste restaurant van Friesland, afgelopen weekend. Kortom: een aanrader!
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via de AH actie hier gegeten en daardoor een apart menu, wat prima was! Keuze genoeg. Bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant erg goed! Heerlijk gegeten en gedronken, zeker de moeite waard!
NicoleM86 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
In jaren niet zulke lekkere spareribs gegeten. Erg lekker eten en vriendelijk personeel. Snelle service maar niet het gevoel snel de deur uit gewerkt te worden.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Top spare ribs en een heerlijk wijn. Bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Echte aanrader voor Groningen. We komen zeker terug.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Spareribs waren super mals, maar helaas wel lauw. Betreurenswaardig vond ik ook dat er noten in het dessert zaten. Ik had aangegeven daar allergisch voor te zijn. Wij komen om die reden niet terug.
Danja S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten van AH keuzemenu. De vis was een beetje flauw van smaak maar wel heel goed bereid dus met een beetje zout was dat opgelost. Heel smaakvolle gerechten met veel verse groenten en fruit er in verwerkt. Bediening was erg vriendelijk en professioneel. De citroentaart is zalig!
MissGroningen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ah actie: slechtere bediening dan normaal. Jongen sjokte ongeïnteresseerd door restaurant. Eten ook mindere kwaliteit. Gemiste kans!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was lekker en de wijn heerlijk. Beetje jammer dat het glas wijn niet zo vol zat als die moest zijn, namelijk nog onder de bolling van het glas. Onze bediende leek wat onzeker van zijn zaak en was nauwelijks verstaanbaar, wat een beetje ongemakkelijk was, maar hij was wel vriendelijk en redelijk snel.
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was heerlijk de bediening erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant is gezellig.
Jammer dat er boven wel rumoer was vooral in het begin met het schuiven van de tafels en stoelen,
maar met een heerlijk gevoel weer terug naar huis, zeker de moeite waard weer terug te komen!