Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Pompoensoep van de chef met crunchy noten en geitenkaas
      Huisbereide rilette van gans geserveerd met rode uienchutney en salade
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • In de oven gebakken Maishoender filet van de boerderij met verse groenten en dragonsaus
      Verse schelvisfilet geserveerd met peterselie-mosterdsaus
      Vegetarische groenten-curry met kokosroom, groentechips en basmati rijst
  • Nagerecht
    • Panna cotta geserveerd met lemoncurd
      Dame blanche, Vanille ijs met warme chocoladesaus en slagroom
      Huisgemaakte brownie

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker eten prima bediening en goede sfeer!
aan het bovenstaande is al duidelijk te zien wat wij vonden van dit restaurant.
P. J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mooie locatie (handig boven een parkeergarage), eenvoudige, maar mooie en sfeervolle inrichting, fijne, joviale ontvangst, bediening is goed. Eten was lekker, we hadden het ah-menu, met keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Als voorgerecht een huzarensalade (lekker!), hoofdgerecht oosterse spareribs (vielen van het bot!) en heek met risotto en garnalen (smaakte heerlijk, maar risotto was niet helemaal goed gaar), de bijgerechten waren wat summier, maar de 'patat' was heerlijk, en new york cheesecake na (fijne, pittige chocoladesmaak). We waren vrij vroeg, maar het liep wel vol. Het eten werd vlot geserveerd, maar niet te snel. We hadden bij de bestelling gelijk ook het nagerecht opgegeven, maar dat hadden we misschien beter niet kunnen doen, dan zou er wat meer tijd tussen hoofd- en nagerecht gezeten hebben (al kwam het nu ook niet te snel). We hebben in ieder geval een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was erg lekker. Waren hier met een AHrestaurantbon, maar kregen mooie gerechten voor gezet. Hebben ergens anders wel meegemaakt dat met een bon ze zich er toch makkelijk ervan af maakten. Bediening laat wel wat steekjes vallen.
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
je kunt bij de Bastille heerlijk eten voor een schappelijke prijs.De inrichting is modern en smaakvol.de bediening is
attent en plezierig.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten en niet te duur. Mooie inrichting en goede sfeer. Was er nog nooit geweest maar was echt de moeite waard.
E. Y. H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De aankleding is gezellig, maar modern waardoor het geluid aan het begin van de avond vrij hol en hard was. Naarmate er meer gasten kwamen werd het geluidsniveau prettig. Het menu was origineel en de bediening uitstekend. Er zat ruim de tijd tussen de gangen waardoor je in alle rust van de avond en je gezelschap kon genieten. Een absolute aanrader.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker verse gerechten,wijn is uitstekend en bedingen is zeer aangenaam.De portities niet te klein en niet te groot.Alles was zeer lekker.Wij komen weer:)
c.coeling .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima keus om lekker ergens te gaan eten. De stoeltjes zaten wat hard.. Voor een rug patiënt is het dan wel wat moeilijk zitten.
A P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kwaliteit goed. Vriendelijk en attent personeel. Minpunt: muziek, stond iets te hard. En wij houden niet van dit type muziek, dan is het al snel storend en te hard.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn zegelactie. Wij waren zeer tevreden en het smaakte voortreffelijk. Goede bediening en gezellige muziek op de achtergrond. Complimenten aan de koks.
B. H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een aanrader, gaan zeker hier vaker naar toe, zal onze vrienden op de hoogte brengen om hier een bezoekje te gaan brengen.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Bastille. De service was goed en snel. Ook al was het zaterdagavond, toch was het vrij rustig - misschien vanwege de zomervakantie. Aan de kwaliteit van het eten ligt het in ieder geval niet; dat was super.
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het eten was in een woord geweldig, bediening kwam in beeld als je ze nodig had (2 soorten rode wijn die ze even lieten proeven), fijne muziek niet te hard/zacht.

we hadden "mooi weer" besteld maar dat kregen we niet, dus jammer konden we niet buiten zitten.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken!
We konden lekker zitten, zonder teveel lawaai. En werden vriendelijk en snel bediend.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gegeten met de ah actie, leuk menuutje en ook lekker. De huzarensalade als voorgerecht is verrassend lekker! Mooie bijgerechten. Bediening heel vriendelijk maar niet opdringerig.
Sandalnl S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten mooie opmaak. Rustige inrichting. Ondanks de AHaktie geen gepush om weer drinken e bestellen. We komen terug.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten!Aardige bediening!Zeker een aanrader!Vooral de cheesecake heerlijk!Biefsuk was ook precies goed!Je kon goed met elkaar communiceren omdat de muziek niet te hard stond..
Pleun P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke locatie,lekker buiten gezeten met borrel. Binnen gegeten was gezellig en het eten was erg lekker.
Bediening was goed.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Uitstekende service! Buiten en binnen kan je heerlijk zitten. Het is sfeervol en het eten is lekker en goed bereid. Zou zeker nog een keer gaan.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gastvrije ontvangst. Mooie gerechten met zorg bereid. We waren met AH/IENS actie. Een keuzemenu zoals hier is dan erg aantrekkelijk.