Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Courgette creme soep
      Carpaccio op een bedje van zomerse salade geserveerd met pesto en pijnboompitjes
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • ''Steak au poivre'' Biefstuk van het Groninger weiderund geserveerd met pepersaus
      Verse doradefilet geserveerd met limoen-botersaus
      Vegetarische strudel gevuld met peer, blauwe kaas, schorseneren en noten
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte brownie en noten en zomerfruit
      Dame blanche
      Aardbeien-ijs geserveerd met vruchtensaus en slagroom

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

wilmagron .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Eten heerlijk. Bediening vriendelijk. We zaten op het terras buiten. Voor Nijestee. Het is dan net of je er niet helemaal bij hoort. ook geen Parasol ! Ik vind dat roken op het terras niet meer zou mogen in deze tijd.
marjon.beckers .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Leuke keuze uit gerechten (vis, vlees, vegetarisch) Goed van smaak. Rauwkost zat geen dressing op. Bediening was vriendelijk. Duurde wel wat lang, het was erg druk op het terras. Terras is verder sfeerloos, mag wel wat intiemer.
We wilden geen toetje , maar in plaats daarvan een Latte Macheato, maar dat kon niet. Beetje flauw vonden wij.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH kortingkaart. Zowel het vlees als het vis gerecht smaakte erg goed. We zaten heerlijk op het zon overgoten terras. We komen zeker weer.
Zwanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Nog nooit bij Bastille gegeten, AH actie was de reden om eens kennis te gaan maken. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten (vegetarisch menu en vis menu) was smakelijk. Het was dus een geslaagde kennismaking, echter voor dit menu zouden we niet het volle pond willen betalen, als actiemenu helemaal ok.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben hier gereserveerd via de AH actie. Er kon gekozen worden uit een vlees-, vis- en vegagerecht. Helaas was het vleesgerecht, de Argentijnse steak met peperroomsaus, waar we voor gekomen waren, niet meer te bestellen. Het alternatief dat geboden werd was sate van de haas. Dit smaakte prima, maar staat niet in verhouding.
Irina B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie en waren zeer tevreden. Vooraf beiden aspergesoep met stokbrood erbij, heerlijk. Daarna ik gekozen voor de Argentijnse steak in pepersaus en mijn vriendin voor de heekfilet met risotto. Groente en frietjes erbij. Als nagerecht beiden de New York cheesecake genomen, heel lekker! Alle gerechten waren mooi opgemaakt en de bediening was attent en vriendelijk. Zeker een aanrader!
Ali N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Uitstekende locatie, attent personeel en het eten was heerlijk. Standaard een karafje water op tafel.
Enig minpuntje is, dat de toiletten boven zijn, er is wel een invalidetoilet beneden.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een paar weken geleden heerlijk op het terras gezeten bij de Bastille. Er liep constant een vriendelijke meid op het terras om snel de bestellingen op te nemen. Omdat we lekker zaten hebben we besloten om te blijven dineren. Een uitgebreide keuze met goede prijs-kwaliteit verhouding. Mijn vriend had de spareribs en ik de zeebaarsfilet. Beide gerechten heerlijk bereid. Wij komen binnenkort zeker terug!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie. Het eten was goed maar niet bijzonder qua smaak. Vooral de vis was wat smakeloos en zo ook de risotto die er onder zat. De wijn was goed. Wat positief opviel was toen we aangaven maar 1 toetje te willen en een kop koffie dat er gevraagd werd of we nog een 2e kop koffie wilden op kosten van de zaak. Top! De sfeer was goed.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Wij hadden de recensies gelezen en die maakten ons twijfelachtig, maar wat ons betreft onterecht. Prima bediening, leuke entourage. Wij zaten boven waar we de sfeer iets minder gezellig vonden dan beneden.. Geen last van andere gasten qua geluid. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Wolter A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zaten beneden, tegen de spiegelwand, een goede vinding. Prettige sfeer, ruim en ongedwongen. Smakelijk eten. De Spaanse rode wijn prima op temperatuur en smaakvol, evenzo de zoete witte wijn. We komen weer!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zat goed vol, bediening soms wat afwezig. Eten was goed, veel salade voor een voorgerecht. Spareribs waren prima, nagerecht ook!
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima locatie,
We waren er via ah actie,
De speciale AH kaart was beperkt in keuze,helaas stond de prijs er niet bij.
Wat we hadden te eten was wel goed, maar wel behoorlijk hoog geprijsd.
Er waren veel te weinig groentes bij de maaltijden.
Hierin enigzins teleurgesteld.
avangenderen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten samen met 3 vriendinnen. Gezellige sfeer. Aardige, niet opdringerige bediening. De mogelijkheid om te parkeren onder het restaurant heeft mede onze keus bepaald.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Via de Albert Heijn actie bij de Bastille terecht gekomen, heerlijk gegeten, meer als genoeg.
Prima service, aardig personeel. De gastheer/eigenaar kwam 2x vragen of alles naar wens was.
We zaten onder de trap, dat was niet het mooiste plekje helaas. eten smaakte er niet minder om.
We gaan nog wel een keer eten hier.
Gerdakok .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Je was net zo welkom als Albert Heijn klant als een 100% betalende gast.

Tip: vertel wat het menu is of maak een mooie kaart. Doe deze vóór het gewone menu. Ik was wel benieuwd wat er nog meer was. Nu kreeg je een A4 met een AH menu.

Ik kom zeker nog een keer weer!
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de kortingsspaarkaart van AH gegeten. Alleen was de keuze wat beperkt. Wij kregen een A4tje overhandigd waaruit een keuze uit gemaakt kon worden. Het eten was perfect, vriendelijke bediening die regelmatig langs kwam om te vragen of alles tot tevredenheid was. Wij gaan er vast nog eens naartoe.
Joop en Maria.
Dievertje T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima menu voor zomaar op een doordeweekse avond uit eten. Hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was niet erg heet, soepje vooraf en brownie na waren erg lekker, maar spareribs niet fantastisch. Wel lekker van smaak, maar niet erg mals en ook niet al het vlees was goed gemarineerd.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je zou denken dat een restaurant met de AH restaurant actie zijn beste beentje voorzet zodat nieuwe klanten ook terug gaan komen. In het grand cafe krijgen we een teleurstellende AH menu kaart, met voorgerechten die ik niet kan eten vanwege allergien en dus tegen extra betaling een ander voorgerecht moet kiezen. Dit voorgerecht komt ongekruid en flauw en is inspiratieloos. De bediening is vriendelijk maar het eten komt traag en het hoofdgerecht komt met erg weinig groente (een zielige wortel en stukje broccoli voor ons 2-en). Als ik daar achteraf iets van over zeg, zeggen ze doodleuk : oh maar dat had u extra van bij kunnen vragen!. Dat hadden ze natuurlijk van te voren moeten zeggen. Kortom: wij komen hier niet terug.