Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Courgette creme soep
      Carpaccio op een bedje van zomerse salade geserveerd met pesto en pijnboompitjes
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • ''Steak au poivre'' Biefstuk van het Groninger weiderund geserveerd met pepersaus
      Verse doradefilet geserveerd met limoen-botersaus
      Vegetarische strudel gevuld met peer, blauwe kaas, schorseneren en noten
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte brownie en noten en zomerfruit
      Dame blanche
      Aardbeien-ijs geserveerd met vruchtensaus en slagroom

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker verse gerechten,wijn is uitstekend en bedingen is zeer aangenaam.De portities niet te klein en niet te groot.Alles was zeer lekker.Wij komen weer:)
c.coeling .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima keus om lekker ergens te gaan eten. De stoeltjes zaten wat hard.. Voor een rug patiënt is het dan wel wat moeilijk zitten.
A P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kwaliteit goed. Vriendelijk en attent personeel. Minpunt: muziek, stond iets te hard. En wij houden niet van dit type muziek, dan is het al snel storend en te hard.
B. H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een aanrader, gaan zeker hier vaker naar toe, zal onze vrienden op de hoogte brengen om hier een bezoekje te gaan brengen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn zegelactie. Wij waren zeer tevreden en het smaakte voortreffelijk. Goede bediening en gezellige muziek op de achtergrond. Complimenten aan de koks.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Bastille. De service was goed en snel. Ook al was het zaterdagavond, toch was het vrij rustig - misschien vanwege de zomervakantie. Aan de kwaliteit van het eten ligt het in ieder geval niet; dat was super.
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het eten was in een woord geweldig, bediening kwam in beeld als je ze nodig had (2 soorten rode wijn die ze even lieten proeven), fijne muziek niet te hard/zacht.

we hadden "mooi weer" besteld maar dat kregen we niet, dus jammer konden we niet buiten zitten.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken!
We konden lekker zitten, zonder teveel lawaai. En werden vriendelijk en snel bediend.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gegeten met de ah actie, leuk menuutje en ook lekker. De huzarensalade als voorgerecht is verrassend lekker! Mooie bijgerechten. Bediening heel vriendelijk maar niet opdringerig.
Sandalnl S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten mooie opmaak. Rustige inrichting. Ondanks de AHaktie geen gepush om weer drinken e bestellen. We komen terug.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten!Aardige bediening!Zeker een aanrader!Vooral de cheesecake heerlijk!Biefsuk was ook precies goed!Je kon goed met elkaar communiceren omdat de muziek niet te hard stond..
Pleun P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke locatie,lekker buiten gezeten met borrel. Binnen gegeten was gezellig en het eten was erg lekker.
Bediening was goed.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Uitstekende service! Buiten en binnen kan je heerlijk zitten. Het is sfeervol en het eten is lekker en goed bereid. Zou zeker nog een keer gaan.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gastvrije ontvangst. Mooie gerechten met zorg bereid. We waren met AH/IENS actie. Een keuzemenu zoals hier is dan erg aantrekkelijk.
Friewoemen H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Eerst huzarensalade, erg lekker, toen argentijnse steak met patatjes en salade en als toetje heerlijk ijs met vruchten en slagroom
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
mijn vriendin en ik hebben hier gegeten. DE ontvangst was vriendelijk, we konden een tafel uitzoeken.
Na gevraagd te hebben wat we wilden drinken kregen we een amuse van uitstekende kwaliteit.Na doornemen van de aangepaste menukaartAH actie) werd ons een voortreffelijk diner voorgeschoteld.Wij hebben besloten hier in de toekomst vaker te gaan eten.De inrichting is modern maar smaakvol.Kortom: een aangename avond gehad.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was prima, locatie sfeervol, bediening leek vriendelijk maar zei weinig en wenste ons niet eens smakelijk eten.
Roxlianl A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was goed de service uitstekend en voor de AH-restaurantkaart hadden ze een speciale menukaart met een ruime gevarieerde keuze :)
mawgwiet L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten met de Ah bonnen
Vegetarisch menu was lekker
Lekker op terras gezeten
Vriendelijke bediening en gied eten
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een klein en gezellig restaurant. Bediening is erg vriendelijk, eten is super. New York cheesecake zat voor onze mening iets te veel chocolade in, maar was erg lekker