Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

sandalnl .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten mooie opmaak. Rustige inrichting. Ondanks de AHaktie geen gepush om weer drinken e bestellen. We komen terug.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten!Aardige bediening!Zeker een aanrader!Vooral de cheesecake heerlijk!Biefsuk was ook precies goed!Je kon goed met elkaar communiceren omdat de muziek niet te hard stond..
Pleun P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke locatie,lekker buiten gezeten met borrel. Binnen gegeten was gezellig en het eten was erg lekker.
Bediening was goed.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Uitstekende service! Buiten en binnen kan je heerlijk zitten. Het is sfeervol en het eten is lekker en goed bereid. Zou zeker nog een keer gaan.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gastvrije ontvangst. Mooie gerechten met zorg bereid. We waren met AH/IENS actie. Een keuzemenu zoals hier is dan erg aantrekkelijk.
friewoemen .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Eerst huzarensalade, erg lekker, toen argentijnse steak met patatjes en salade en als toetje heerlijk ijs met vruchten en slagroom
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
mijn vriendin en ik hebben hier gegeten. DE ontvangst was vriendelijk, we konden een tafel uitzoeken.
Na gevraagd te hebben wat we wilden drinken kregen we een amuse van uitstekende kwaliteit.Na doornemen van de aangepaste menukaartAH actie) werd ons een voortreffelijk diner voorgeschoteld.Wij hebben besloten hier in de toekomst vaker te gaan eten.De inrichting is modern maar smaakvol.Kortom: een aangename avond gehad.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was prima, locatie sfeervol, bediening leek vriendelijk maar zei weinig en wenste ons niet eens smakelijk eten.
Roxlianl A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was goed de service uitstekend en voor de AH-restaurantkaart hadden ze een speciale menukaart met een ruime gevarieerde keuze :)
mawgwiet L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten met de Ah bonnen
Vegetarisch menu was lekker
Lekker op terras gezeten
Vriendelijke bediening en gied eten
Lianne O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een klein en gezellig restaurant. Bediening is erg vriendelijk, eten is super. New York cheesecake zat voor onze mening iets te veel chocolade in, maar was erg lekker
wilmagron .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Eten heerlijk. Bediening vriendelijk. We zaten op het terras buiten. Voor Nijestee. Het is dan net of je er niet helemaal bij hoort. ook geen Parasol ! Ik vind dat roken op het terras niet meer zou mogen in deze tijd.
marjon.beckers .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Leuke keuze uit gerechten (vis, vlees, vegetarisch) Goed van smaak. Rauwkost zat geen dressing op. Bediening was vriendelijk. Duurde wel wat lang, het was erg druk op het terras. Terras is verder sfeerloos, mag wel wat intiemer.
We wilden geen toetje , maar in plaats daarvan een Latte Macheato, maar dat kon niet. Beetje flauw vonden wij.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH kortingkaart. Zowel het vlees als het vis gerecht smaakte erg goed. We zaten heerlijk op het zon overgoten terras. We komen zeker weer.
Zwanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Nog nooit bij Bastille gegeten, AH actie was de reden om eens kennis te gaan maken. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten (vegetarisch menu en vis menu) was smakelijk. Het was dus een geslaagde kennismaking, echter voor dit menu zouden we niet het volle pond willen betalen, als actiemenu helemaal ok.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben hier gereserveerd via de AH actie. Er kon gekozen worden uit een vlees-, vis- en vegagerecht. Helaas was het vleesgerecht, de Argentijnse steak met peperroomsaus, waar we voor gekomen waren, niet meer te bestellen. Het alternatief dat geboden werd was sate van de haas. Dit smaakte prima, maar staat niet in verhouding.
Irina B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie en waren zeer tevreden. Vooraf beiden aspergesoep met stokbrood erbij, heerlijk. Daarna ik gekozen voor de Argentijnse steak in pepersaus en mijn vriendin voor de heekfilet met risotto. Groente en frietjes erbij. Als nagerecht beiden de New York cheesecake genomen, heel lekker! Alle gerechten waren mooi opgemaakt en de bediening was attent en vriendelijk. Zeker een aanrader!
alinanning .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Uitstekende locatie, attent personeel en het eten was heerlijk. Standaard een karafje water op tafel.
Enig minpuntje is, dat de toiletten boven zijn, er is wel een invalidetoilet beneden.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een paar weken geleden heerlijk op het terras gezeten bij de Bastille. Er liep constant een vriendelijke meid op het terras om snel de bestellingen op te nemen. Omdat we lekker zaten hebben we besloten om te blijven dineren. Een uitgebreide keuze met goede prijs-kwaliteit verhouding. Mijn vriend had de spareribs en ik de zeebaarsfilet. Beide gerechten heerlijk bereid. Wij komen binnenkort zeker terug!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie. Het eten was goed maar niet bijzonder qua smaak. Vooral de vis was wat smakeloos en zo ook de risotto die er onder zat. De wijn was goed. Wat positief opviel was toen we aangaven maar 1 toetje te willen en een kop koffie dat er gevraagd werd of we nog een 2e kop koffie wilden op kosten van de zaak. Top! De sfeer was goed.