Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Cees G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen, en mooie sfeer. Prima bediening en chique gerechten. Ze smaakten zoals ze eruit zagen: verrassend! Dit was de tweede keer en we komen weer.
aenf.tilstra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben lekker gegeten in La Bastille. Voorgerecht: huzarensalade. Smakelijk en de portie was precies goed.
Hoofdgerecht: spare ribs. Voor ons een erg grote portie, maar heel lekker.
Nagerecht: fruitsalade, ijs en slagroom. Naar mijn idee was het fruit te grof gesneden. Wel lekker.
Personeel vriendelijk en oplettend. Het grand cafe heeft een goede en gezellige uitstraling. Je bent echt een avondje uit. We komen graag terug.
ienieminie1 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijk personeel en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Echt een hele gezellige avond uit dus echt een aanrader !
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
goeie plezierige sfeer,prima bediening ,goed AH menu,lekker eten. goede ontvangst. goede ligging .goede parkeergelegenheid
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima en heel sympathieke bediening. Ik was met mijn moeder die bepaalde wensen (i.v.m. allergie) had qua eten. Daar werd helemaal aan voldaan! We waren er met de AH-restaurantbon waarbij bepaalde gerechten aangeboden worden. En toch werd er voor haar creatief mee omgegaan. Hulde!
Ik ben zeer tevreden. En heb heerlijk gegeten.
Ik kom zéker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker eten prima bediening en goede sfeer!
aan het bovenstaande is al duidelijk te zien wat wij vonden van dit restaurant.
P. J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Mooie locatie (handig boven een parkeergarage), eenvoudige, maar mooie en sfeervolle inrichting, fijne, joviale ontvangst, bediening is goed. Eten was lekker, we hadden het ah-menu, met keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Als voorgerecht een huzarensalade (lekker!), hoofdgerecht oosterse spareribs (vielen van het bot!) en heek met risotto en garnalen (smaakte heerlijk, maar risotto was niet helemaal goed gaar), de bijgerechten waren wat summier, maar de 'patat' was heerlijk, en new york cheesecake na (fijne, pittige chocoladesmaak). We waren vrij vroeg, maar het liep wel vol. Het eten werd vlot geserveerd, maar niet te snel. We hadden bij de bestelling gelijk ook het nagerecht opgegeven, maar dat hadden we misschien beter niet kunnen doen, dan zou er wat meer tijd tussen hoofd- en nagerecht gezeten hebben (al kwam het nu ook niet te snel). We hebben in ieder geval een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was erg lekker. Waren hier met een AHrestaurantbon, maar kregen mooie gerechten voor gezet. Hebben ergens anders wel meegemaakt dat met een bon ze zich er toch makkelijk ervan af maakten. Bediening laat wel wat steekjes vallen.
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
je kunt bij de Bastille heerlijk eten voor een schappelijke prijs.De inrichting is modern en smaakvol.de bediening is
attent en plezierig.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten en niet te duur. Mooie inrichting en goede sfeer. Was er nog nooit geweest maar was echt de moeite waard.
E. Y. H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De aankleding is gezellig, maar modern waardoor het geluid aan het begin van de avond vrij hol en hard was. Naarmate er meer gasten kwamen werd het geluidsniveau prettig. Het menu was origineel en de bediening uitstekend. Er zat ruim de tijd tussen de gangen waardoor je in alle rust van de avond en je gezelschap kon genieten. Een absolute aanrader.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker verse gerechten,wijn is uitstekend en bedingen is zeer aangenaam.De portities niet te klein en niet te groot.Alles was zeer lekker.Wij komen weer:)
c.coeling .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima keus om lekker ergens te gaan eten. De stoeltjes zaten wat hard.. Voor een rug patiënt is het dan wel wat moeilijk zitten.
A P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kwaliteit goed. Vriendelijk en attent personeel. Minpunt: muziek, stond iets te hard. En wij houden niet van dit type muziek, dan is het al snel storend en te hard.
B. H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een aanrader, gaan zeker hier vaker naar toe, zal onze vrienden op de hoogte brengen om hier een bezoekje te gaan brengen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de Albert Heijn zegelactie. Wij waren zeer tevreden en het smaakte voortreffelijk. Goede bediening en gezellige muziek op de achtergrond. Complimenten aan de koks.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Bastille. De service was goed en snel. Ook al was het zaterdagavond, toch was het vrij rustig - misschien vanwege de zomervakantie. Aan de kwaliteit van het eten ligt het in ieder geval niet; dat was super.
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
het eten was in een woord geweldig, bediening kwam in beeld als je ze nodig had (2 soorten rode wijn die ze even lieten proeven), fijne muziek niet te hard/zacht.

we hadden "mooi weer" besteld maar dat kregen we niet, dus jammer konden we niet buiten zitten.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, niets op aan te merken!
We konden lekker zitten, zonder teveel lawaai. En werden vriendelijk en snel bediend.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gegeten met de ah actie, leuk menuutje en ook lekker. De huzarensalade als voorgerecht is verrassend lekker! Mooie bijgerechten. Bediening heel vriendelijk maar niet opdringerig.