Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

ReneWi .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie. Het eten was goed maar niet bijzonder qua smaak. Vooral de vis was wat smakeloos en zo ook de risotto die er onder zat. De wijn was goed. Wat positief opviel was toen we aangaven maar 1 toetje te willen en een kop koffie dat er gevraagd werd of we nog een 2e kop koffie wilden op kosten van de zaak. Top! De sfeer was goed.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Wij hadden de recensies gelezen en die maakten ons twijfelachtig, maar wat ons betreft onterecht. Prima bediening, leuke entourage. Wij zaten boven waar we de sfeer iets minder gezellig vonden dan beneden.. Geen last van andere gasten qua geluid. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Wolter A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zaten beneden, tegen de spiegelwand, een goede vinding. Prettige sfeer, ruim en ongedwongen. Smakelijk eten. De Spaanse rode wijn prima op temperatuur en smaakvol, evenzo de zoete witte wijn. We komen weer!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zat goed vol, bediening soms wat afwezig. Eten was goed, veel salade voor een voorgerecht. Spareribs waren prima, nagerecht ook!
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima locatie,
We waren er via ah actie,
De speciale AH kaart was beperkt in keuze,helaas stond de prijs er niet bij.
Wat we hadden te eten was wel goed, maar wel behoorlijk hoog geprijsd.
Er waren veel te weinig groentes bij de maaltijden.
Hierin enigzins teleurgesteld.
Ruening .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Via de Albert Heijn actie bij de Bastille terecht gekomen, heerlijk gegeten, meer als genoeg.
Prima service, aardig personeel. De gastheer/eigenaar kwam 2x vragen of alles naar wens was.
We zaten onder de trap, dat was niet het mooiste plekje helaas. eten smaakte er niet minder om.
We gaan nog wel een keer eten hier.
avangenderen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten samen met 3 vriendinnen. Gezellige sfeer. Aardige, niet opdringerige bediening. De mogelijkheid om te parkeren onder het restaurant heeft mede onze keus bepaald.
Gerdakok .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Je was net zo welkom als Albert Heijn klant als een 100% betalende gast.

Tip: vertel wat het menu is of maak een mooie kaart. Doe deze vóór het gewone menu. Ik was wel benieuwd wat er nog meer was. Nu kreeg je een A4 met een AH menu.

Ik kom zeker nog een keer weer!
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met de kortingsspaarkaart van AH gegeten. Alleen was de keuze wat beperkt. Wij kregen een A4tje overhandigd waaruit een keuze uit gemaakt kon worden. Het eten was perfect, vriendelijke bediening die regelmatig langs kwam om te vragen of alles tot tevredenheid was. Wij gaan er vast nog eens naartoe.
Joop en Maria.
Dievertje T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima menu voor zomaar op een doordeweekse avond uit eten. Hartelijk ontvangst en vriendelijke bediening.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was niet erg heet, soepje vooraf en brownie na waren erg lekker, maar spareribs niet fantastisch. Wel lekker van smaak, maar niet erg mals en ook niet al het vlees was goed gemarineerd.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je zou denken dat een restaurant met de AH restaurant actie zijn beste beentje voorzet zodat nieuwe klanten ook terug gaan komen. In het grand cafe krijgen we een teleurstellende AH menu kaart, met voorgerechten die ik niet kan eten vanwege allergien en dus tegen extra betaling een ander voorgerecht moet kiezen. Dit voorgerecht komt ongekruid en flauw en is inspiratieloos. De bediening is vriendelijk maar het eten komt traag en het hoofdgerecht komt met erg weinig groente (een zielige wortel en stukje broccoli voor ons 2-en). Als ik daar achteraf iets van over zeg, zeggen ze doodleuk : oh maar dat had u extra van bij kunnen vragen!. Dat hadden ze natuurlijk van te voren moeten zeggen. Kortom: wij komen hier niet terug.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een gezellig restaurant met een gemoedelijke sfeer. Serveerders zijn vriendelijk maar een beetje afwezig soms. Gaat allemaal niet heel erg snel.

Het eten was ok, maar niet uitzonderlijk. Miste vaak wat smaak of zout. Verder was het wel goed bereid. De bijgeleverde groenten waren hard en zout.

Veel ruimte voor verbetering, maar niet slecht.
M G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijne muziek, goeie sfeer, lekker gegeten voor herhaling vatbaar.
Gerechten kwamen niet al te snel achter elkaar, prettig dus.
Parkeer garage onder het restaurant ook een pluspunt vinden wij.
theo127 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met echtgenote en twee kleinkinderen heerlijk gegeten. Het menu voortreffelijk geregeld ook voor de kleinkinderen. Kinderen hebben veel ruimte om zich te bewegen ook met speelgoed.
Bediening heel vriendelijk en attent. Restaurant gemakkelijk bereikbaar.
Rian H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een aangepast ah menu voor 32.50 euro. Salade heel goed als voorgerecht. Soep aardig. Klef wit stokbrood met kantenklaarkruidenboter. Spareribs grote hoeveelheid maar weinig gemarineerd en vet vlees ertussen. Heel weinig groente. Groente die werd opgediend wel mooi gepresenteerd en erg smaakvol. Schelp couscous was aardig maar ik kon weinig knoflookaubergine vinden... Verder bak ordinaire patat. Dessert citroentaart leek wel van de Sligro oid. Volle rode Franse wijn was heerlijk.
Voor 40 euro voor 2 mensen was het goed te doen maar meer was het ook niet waard.
Awa D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten viel erg tegen, weinig smaak. Rucola met brokken brie en een aantal besjes, bladerdeeg met een homo geitenkaas maar heel weinig courgette. In het citroentaartje was weinig citroen te proeven, was aardig smakeloos. Jammer, want toen ik er een keer was en het gewone menu nam, ipv het AH menu, vond ik het heel lekker! Zou er nu niet gauw nog een keer komen.
roelie E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten, aardige bediening en een hele fijne sfeer en we komen vast nog een keer terug bij restaurant Grand Cafe De Bastille
Remi D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vis- en vleesgerecht waren prima. De salade en de alombekende Vlaamse frieten waren iets teleurstellend. Jammer dat er geen groenten worden bijgeserveerd. Frietjes eet je in een cafetaria en niet in een restaurant.
Personeel was prima en het is gezellig ingericht.
Sharon L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand café De Bastille met de AH-restaurant actie. Als voorgerecht de salade met gesmolten brie en honing. Heerlijk, wel een flinke hoeveelheid. Maar altijd beter teveel dan te weinig.
De spareribs waren we voortreffelijk op smaak gebracht en heerlijk mals (en bij ons goed op temperatuur, in tegenstelling wat ik in de reviews van sommige lees). Ons nagerecht bestond uit de brownie met vanille-ijs. Lekker, maar niet spectaculair. Vriendelijk personeel een het restaurant ademt een fijne sfeer.
Al met al een heerlijke avond gehad. We komen zeker nog een keer terug.