Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Grand café De Bastille

Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vegetarisch gerecht, lasagne, was te weinig.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten. Ook kleine aanpassing aan maaltijd was geen enkel probleem. Heerlijk op het terras gezeten, top avond.
W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Bij hoofd gerecht zou ik het lekker vinden een warme groente te eten. Maar verder zeer te vreden . Kom zeker weer Mn als het weer beter wordt om op het terras een wijntje te drinken
André S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten met fijne bediening. Een puntje van verbetering. De bierkaart mag wel met iets meer fantasie worden samengesteld
Hylkje G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goed gegeten, de bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. We komen hier zeker nog eens terug.
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
prima gelegenheid. Je krijgt wat je er van mag verwachten. Ruim opgezet, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bediening misschien iets sneller. Ligt gunstig als je met de auto komt (boven parkeergarage) Kom zeker een keer terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuk restaurant met een goede mix tussen een grand cafe en een restaurant. Wat nog wel opviel was dat een of twee koks zich hadden omgekleed en met dikke jassen aan rond het keukengebied stonden stonden, terwijl de laatste kok nog bezig was eten klaar te maken. Dat leek me wat minder hygiënisch. Per slot van rekening heb je niet voor niets speciale kleding voor in de keuken.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Eten was voortreffelijk!
Clari V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Als vanouds weer heerlijk gegeten!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Met 7 collega's hier geluncht, gezellig grand café, leuk ingericht en het eten vonden we allemaal heerlijk!
Voor herhaling vatbaar!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Rustige sfeer, prettige service.
De tijd tussen het eten duurde precies lang genoeg om even de eerste maaltijd te laten zakken. Dessert kwam wel aan de late kant.
Heerlijk eten. Top
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een geweldige avond gehad met uitstekend eten. Zijn met een groep van 6 personen hier geweest die regelmatig uit eten gaan en iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. We hebben een voorgerecht en hoofdgerecht gehad en we zijn allemaal zeer te spreken over de uitstekende kwaliteit. Daarnaast een heerlijke sfeer in het restaurant met een prima gastheer.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Al eens eerder hier geweest maar nu zeer tevreden over de kwaliteit (o.a. verse ingrediënten) van het eten. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Was een mooi restaurant,gezellige muziek,leuke bediening. Maar vond het niet goedkoop. Maar het eten was lekker. De keus vegetarisch was beperkt helaas..
Regina B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Al meerdere keren hier heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Mooie muziek. Leuk personeel. Kortom een echte aanrader.
liselore3 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten ondanks de drukte een gezellige en betrokken bediening. We kwamen met de AH restaurantactie voor de tweede keer in dit restaurant tijdens ons bezoek aan Groningen. De volgende keer in Groningen komen we zeker hier terug!
Max I.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heteten was goed. Leuk opgemaakt en smakelijk. De bediening was vlot. Alleen de sfeer van de ruimte doet wat kllaslokaalachtig aan, wel netjes.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De paddenstoelensoep was goed gevuld en smakelijk, de kruidenolie vond ik iets te veel. De Heek op risottopuree was heerlijk, de patat goed knapperig en niet vet, mayonaise prima en salade smaakte heel goed, de portie vond ik wat klein. Nagerecht met cheesecake, ijs en slagroom was ook heerlijk alleen houdt niet iedereen van chocola dus het lijkt me een goed idee om dat te vermelden.
Alles smaakte heel goed bij elkaar en dan word je nieuwsgierig naar de andere gerechten.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk eten. Werd snel bediend en ook nog eens lekkere grote porties. Bediening was ook helemaal niks op aan te merken. Spare Ribs zijn zeker aan te merken!!
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was prima. Heerlijke paddenstoelesnoep gehad. Zo hadden we het nog niet eerder gehad. Spareribs heerlijk. Mijn vrouw had vis. Ook heerlijk klaar gemaakt. Patatjes en sla ook heerlijk. Toetjes heerlijk. We kunnen alleen maar constateren dat we heerlijk gegeten hebben. Lof aan de koks.