Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Pompoensoep van de chef met crunchy noten en geitenkaas
      Huisbereide rilette van gans geserveerd met rode uienchutney en salade
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • In de oven gebakken Maishoender filet van de boerderij met verse groenten en dragonsaus
      Verse schelvisfilet geserveerd met peterselie-mosterdsaus
      Vegetarische groenten-curry met kokosroom, groentechips en basmati rijst
  • Nagerecht
    • Panna cotta geserveerd met lemoncurd
      Dame blanche, Vanille ijs met warme chocoladesaus en slagroom
      Huisgemaakte brownie

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Grand café De Bastille

Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellige avond gehad! De menukaart voor de ah actie was gewijzigd! Was wel leuk om te zien aangezien we in september ook nog waren geweest! Eten was weer erg lekker! Muziekje heerlijk sfeervol, sfeerlichtjes aan! Echt voor herhaling vatbaar! ????????????
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
heerlijk gegeten, leuk en goed restaurant
Ilona C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was een heerlijk avond qua eten en gezelligheid. Zekers voor herhaling vatbaar. Het is een zeer goede en relax restaurant met goede en mooie producten. Bedankt De Bastille.
Daniël N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Relaxte tent met goede kwaliteit eten en erg gastvrij personeel.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Gezellige inrichting en sfeer. Personeel is zeer vriendelijk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Was gezellig en goed eten. Prijs prestatie prima.
Ludi M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Bij aankomst was tafel nog niet beschikbaar. AH menu bleek niet overeen te komen met wat op internet stond. En het AH menu was niet wat we lekker vonden, dus uiteindelijk toch maar duurder à la carte besteld. Bediening ook erg traag en wat knullig. We moesten zelf om de kaart vragen e.d. Hoofdgerecht was wel erg goed, maar dessert (tiramisu) was een beetje een bavarois pudding, dus ook niet helemaal wat we verwachtten van een huisgemaakt dessert. Verder was het best leuk ingericht, sfeervolle muziek en verlichting maar we hadden het beide wel koud. Al met al denk ik niet dat we nog een keer terugkomen.
Quoniam S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Met de AH bon gedineerd. Uitstekende soep van bospaddestoelen vooraf daarna elk een verschillend hoofdgerecht. Relatief weinig groente erbij maar uitstekend van smaak. Het nagerecht, pannacotta, had een te zoete bovenlaag, dat was jammer. De sfeer in t restaurant is aangenaam evenals de bediening.
SH V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hadden deze avond ergens anders geboekt met de AH bon maar daar was geen kok deze avond de eigenaar dacht ons een plezier te doen door ons naar een collega te sturen dit liep uit op een fiasco AH menu was echt teleurstellend en je betaald voor een glas wijn 50 cent meer dan op de kaart staat het eten was ronduit slecht de vis rook vies gewoon slecht zo ook de keuze die je hebt met de AH bon . Bij het nagerecht dame blanche was de chocoladesaus schijnbaar op en kregen we chocolade melk om erover heen te gieten al met al geen aanrader en dus te duur. ook hoefde hij de AH bon niet dus al met al voelden wij ons voor de gek gehouden !!
Bij ons staat o.a. service almede kwaliteit hoog in het vaandel. Dit kunt u zelf lezen uit het merendeel van de geschreven recensies van andere gasten. Uw slechte recensie hadden wij van u verwacht. U zat bij ons aan het ronde tafeltje op het podium. Bij binnenkomst zagen wij het al ''uit ervaring'' dat u niks goed ging vinden, ondanks dat wij onze best bleven doen. Het begon al dat u bij onze collega niet terecht kon vanwege zijn dichte restaurant. Hij heeft u daarom doorgestuurd naar ons. En hij had ons al gewaarschuwd dat u wellicht boos was. Sacherijnig dat u binnenkwam bij ons... Daarom nemen wij uw recensie niet serieus... Wij kunnen hier helaas niks mee.
Ankie K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Menukeuze in restaurant kwam niet overeen met menukaart op IENS en was niet de menuprijs van 39.50 waardig.
K B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Dit is Nu werkelijk een restaurant waar Je met plezier naar toe gaat. Voorgerecht van rilette van gans was verrukkelijk, mooie balans tussen alle groentes, erg mooi opgemaakt.
Hoofdgerechten, schelvis en parelhoen (heerlijk mals), erg smaakvol met heerlijke salade en Goed door gebakken vlaamse frites.
Nagerechten: dame blance en panna cotta met de overheerlijk citroengelei zijn echte aanraders.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prettig ontvangst en voor een goede prijs lekker en uitgebreid drie gangen menu gegeten.
Zeker aan te raden.
Menukeuzetuininga T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima! Voor herhaling vatbaar!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima eten. Leuke bediening.
Hans D.
Eten was goed. We vonden het eten voor de actie “2 voor 1” wel aan de
hoge kant. € 39,50. broodplankje als voorafje was wel heel simpel. Pompoensoep was super. Irritant is dat je het drinken niet van een kaart kunt bestellen en dus ook de prijzen vooraf niet ziet. Sowieso zie je dat bij meer restaurants. Ergelijk is dat
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening, leuke sfeer
B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
heerlijk gegeten, ik vond het wel wat koud zitten en jammer dat tijdens het eten het scherm naar beneden kwam voor een voetbal wedstrijd.
Jantje O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Kundige en aardige medewerkers
G.N. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij aren alle vier tevereden.
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prachtige en lekkere gerechten, correcte vriendelijke bediening!
Verrassend is de inrichting... warm gezellig en modern, buitenaf het gebouw zie je deze gezelligheid niet.