Grand café De Bastille

Damsterplein 2 9711 SX Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Courgette creme soep
      Carpaccio op een bedje van zomerse salade geserveerd met pesto en pijnboompitjes
      Broodplankje met kuidenboter, alioilie en pesto
  • Hoofdgerechten
    • ''Steak au poivre'' Biefstuk van het Groninger weiderund geserveerd met pepersaus
      Verse doradefilet geserveerd met limoen-botersaus
      Vegetarische strudel gevuld met peer, blauwe kaas, schorseneren en noten
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte brownie en noten en zomerfruit
      Dame blanche
      Aardbeien-ijs geserveerd met vruchtensaus en slagroom

Over het restaurant Grand café De Bastille

Genieten van lekker eten in De Bastille

In een ongedwongen sfeer kun je hier heerlijk lunchen, borrelen of gezellig eten. Of gebruik maken van onze vergaderruimte van alle gemakken voorzien. In de zomer kun je van de zon genieten op het zonnige terras op het zuiden. De Bastille is makkelijk bereikbaar en er is volop parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage Damsterdiep.

Meer informatie over restaurant Grand café De Bastille

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Grand café De Bastille

PennyB B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
wij maakten gebruik van de AH actie. Teleurstellend was dat er toch sprake was van een geminimaliseerde AH-menukaart. Op de reserveringspagina wordt de hele menulijst van het restaurant gepresenteerd waardoor de suggestie wordt gewekt dat daaruit een keuze kan worden gemaakt. We zaten op het terras en dat was erg gezellig. Het eten was verder goed klaargemaakt al hadden we wel wat meer frietjes gewild. Best prijzig.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Via AH restaurantactie geboekt. 34 euro voor een driegangen diner. Was ondertussen de prijs verhoogd naar 40 euro. Wij hadden de bevestiging van 34 euro. Als een 3-gangendiner 40 euro kost, verwacht ik ook kwaliteit, dat was het helaas voor het voorgerecht echt niet. De soep smaakte niet. Het brood met kruidenboter was niet van bijzondere kwaliteit, standaard wit stokbrood met een beetje kruidenboter, niet zelfgemaakt. Het hoofdgerecht was goed, het nagerecht helaas weer standaard 3 bolletjes aardbeienijs met slagroom.
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Erg lekker gegeten en gezellige cambience
Wina B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten, leuke gezellige ambiance. Top.
Gerbien E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten .ook dit keer weer .
Jill1234 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Eten was prima, niet heel bijzonder. Bediening kwam bijzonder ongeïnteresseerd over en het duurde lang voordat wij aandacht kregen terwijl het absoluut niet druk was. Bij gebrek aan gezellige sfeer zijn wij na het eten gelijk vertrokken.
Dries H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
misschien de muziek wat zachter....
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De bediening was super. We hoefden niet lang te wachten op de volgende gang. Een minpuntje was de salade als bijgerecht, een huzarensalade met komkommer met een veel te zure dressing. Dit kan verbeterd worden. Al met al hier lekker gegeten en bereid terug te komen.
Nicolle R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een super gastvrije ontvangst, aardig personeel en heerlijk gegeten TOP
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vegetarisch gerecht, lasagne, was te weinig.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten. Ook kleine aanpassing aan maaltijd was geen enkel probleem. Heerlijk op het terras gezeten, top avond.
W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Bij hoofd gerecht zou ik het lekker vinden een warme groente te eten. Maar verder zeer te vreden . Kom zeker weer Mn als het weer beter wordt om op het terras een wijntje te drinken
André S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten met fijne bediening. Een puntje van verbetering. De bierkaart mag wel met iets meer fantasie worden samengesteld
Hylkje G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goed gegeten, de bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. We komen hier zeker nog eens terug.
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
prima gelegenheid. Je krijgt wat je er van mag verwachten. Ruim opgezet, vriendelijk en behulpzaam personeel. Bediening misschien iets sneller. Ligt gunstig als je met de auto komt (boven parkeergarage) Kom zeker een keer terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuk restaurant met een goede mix tussen een grand cafe en een restaurant. Wat nog wel opviel was dat een of twee koks zich hadden omgekleed en met dikke jassen aan rond het keukengebied stonden stonden, terwijl de laatste kok nog bezig was eten klaar te maken. Dat leek me wat minder hygiënisch. Per slot van rekening heb je niet voor niets speciale kleding voor in de keuken.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Eten was voortreffelijk!
Clari V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Als vanouds weer heerlijk gegeten!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Met 7 collega's hier geluncht, gezellig grand café, leuk ingericht en het eten vonden we allemaal heerlijk!
Voor herhaling vatbaar!
T. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Rustige sfeer, prettige service.
De tijd tussen het eten duurde precies lang genoeg om even de eerste maaltijd te laten zakken. Dessert kwam wel aan de late kant.
Heerlijk eten. Top