Grand Café De Alleman

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00
VanGeijk .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Van de week heerlijk geluncht bij de Alleman, gesproken met een hele enthousiaste begeleider die haar cliënten door en door kent. Cliënten hebben de leiding en (ik dacht) Marian stuurt ze aan waar nodig. Prachtig initiatief en een overheerlijke hapje eten voor een leuke prijs. Kinderen werden verwend met een kleurplaat en speeltje, ideaal!
FransHarderwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Op 03-04-2015 voor het eerst gegeven bij Alleman.
Een prima plek: leuk, lekker, peciaal en niet duur.

(En nog een paar 'tekens' om aan de 120 te komen ;-).)
Gjanssen9 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Hier net na de kermis gegeten. De Alleman heeft een nieuwe kaart, met voor iedereen wel wat wils. Vooraf carpaccio gehad die goed is bevallen en als hoofdgerecht de surf&turf; biefstuk en scampi's aan een spies. Heerlijk! Mijn vrouw had de mozzarella en tomaat. Deze had wel iets beter aangekleed mogen zijn, pesto of iets dergelijks erbij en daarna de gambaschotel. Heerlijk op smaak, alleen jammer dat de garnalen nog gepeld moesten worden, maar goed het doekje erbij en de vinger waren weren schoon.

Al met al heerlijk gegeten en de bediening is top, allemaal even vriendelijk, professioneel en snel.