Grand Café De 10

Kerkplein 2A 6581 AC Malden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café De 10

FritsP .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Een specialiteit: "halve kreeft met tagliatelle". De halve kreeft bestond uit een bijna vleesloos karkas. De overige onderdelen van de maaltijd waren heel smakelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Tot voor kort bestond deze zaak uit twee delen 'restaurant Da Noa' en brasserie 'De 10 van Malden'. Qua kwaliteit en bediening zat de klad zat er een beetje in. Men wist geen duidelijk onderscheid te maken tussen het restaurant en het brasserie gedeelte voor wat betreft personeel en gerechten.

Het restaurant gedeelte is afgestoten e dit is een hele vooruitgang. De bediening is weer vriendelijk en vlot als vanouds en men lijkt er echt weer zin in te hebben. De sfeer in de brasserie is weer terug. De menukaart is redelijk uitgebreid, zowel op pizza gebied als andere Italiaanse gerechten. De gerechten smaken weer goed en origineel. Oftewel of minder meer kan worden.

Weer aanbevolen.
VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Dit Grand Café uitgekozen voor een relaxte lunch om bij te praten. Rond het middaguur is het hier, met een bescheiden verlichting met kaarsen en gekleurd licht, al zo duister dat de menukaart nauwelijks te lezen is. Het oogt wel sfeervol. Het is behoorlijk druk en we worden telkens aangespoord om iets te bestellen. Alsof de vaart erin gehouden moet worden. De menukaart biedt een ruime keuze aan lunchgerechten. Echter, het zijn vooral de geijkte klassiekers die je hier krijgt voorgeschoteld, netjes. opgediend met brood naar keuze. Wat op ons bord lag, zag er vers uit. Conclusie: nauwelijks iets op aan te merken maar geen bijzondere ervaring.
Peejee58 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Wat een drama tent. Bestelde een glas chardonnay die werkelijk niet te drinken was. Na een slok terug gestuurd en sauvignon besteld. Ook zeer matig en voor € 5,00 veel te duur. Pizza was ook matig. Later stonden beide glazen azijn wel op de rekening. Nooit maar dan ook nooit kom ik daar terug.
Orlando M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Bestelde spareribs: 16,50 stuk of 6/7 ribs, keuze uit 2 sausjes. Nooit zo weinig spareribs gehad. Ook niet geweldig. Behoorlijke winstmarge voor restaurant. Net doen of je een hoogwaardige keuken hebt en dus weinig op je bord krijgt, maar de kwaliteit is gewoon. Patat is weinig en ook niet bijzonder. Bediening is correct. Tip: doe gewoon normaal en geef de mensen waar voor hun geld. Of gooi de kwaliteit fors omhoog en dan kan je deze prijs gaan rekenen, anders niet
Pasta_lover .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Twee jaar geleden bij De 10 een heerlijke spaghetti alla puttanesca gegeten. Gisteren opnieuw besteld en ben zelden zo teleurgesteld geweest in een gerecht. De smaak was flauw, de spaghetti te gaar. Natuurlijk zijn er recepten voor puttanescasaus zonder ansjovis of pepperoni, maar bij De 10 ontbrak ook de smaak. Dit werd helaas overgecompenseerd door een overmaat aan olie. De bediening was wel adequaat en het weer was mooi, maar het eten helaas onvoldoende.
19Erik76 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Tegenvallend. Op een vraag naar ingrediënten ivm allergie werd geantwoord dat "de kok het in ieder geval niet wist" en "dat we maar naar de groothandel moesten bellen".
Schnitzel had weinig smaak, bijgevoegde frites en salade was weinig.
Prijs/kwaliteitverhouding was daardoor zoek.
Connaisseur83 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Leuke sfeer, vriendelijk personeel, maar helaas kan niet hetzelfde gezegd worden van het eten. De pasta proefde alsof deze veel te lang was gekookt. Gevolg: kraak noch smaak. Ook was de saus veel te dun/waterig. En dat terwijl het een van de duurdere pastagerechten was. Heb de helft van het gerecht laten staan. Heb m'n onvrede kenbaar gemaakt tegenover het personeel, die mij ter compensatie een drankje aanbood. Dat aanbod heb ik, net als het toetjes, overgeslagen. Wat mij betreft een eenmalige onderneming.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Eigenlijk bij toeval terechtgekomen vanuit ons hotel. Goed gegeten op een mooi terras, zonovergoten. Ook de varkenshaas en entrecote vd griglio hield de zonnige stemming er goed in. Uitstekend medium met een mooi opgemaakt bord, waarvan de inhoud niet te versmaden was. Enige punt van aandacht is het gebrek aan aandacht van het personeel. Dat had meer oog voor de gesprekken met gasten waarin ze verzeild (wilden) raken. Nog een zesje omdat niet voor iedereen gold.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
lekker tapas gegeten. Het 9 gangen menu is wel veel maar zeker een aanrader. Je krijgt een goed idee van wat ze allemaal op de kaart hebben staan. Naar afloop nog een limoncello heerlijk !!
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Vanmiddag bij De 10 een voortreffelijke lunch genoten.
We kozen voor de tapaslunch, waarbij we werden verrast met een bord met een ruime keuze van Italiaanse en andere tapas. Warm en koud geserveerd, een heerlijke grote gamba in een lekker spicy jasje, gebakken champignons, en mosselen werden warm geserveerd. Een kleine carpaccio, vitello tonato en zalm met nog olijven en een heerlijke salami maakten het geheel compleet. Ernaast nog focaccia en bruin brood. Dik in orde.
Daarna een schaal met drie verschillen pastas, twee grote ravioli en gnocchi, de laatste met verschillende soorten kaas, de ravioli met respectievelijk courgette en een paddenstoel, waar ik even de naam niet van weet. Verrukkelijk alle drie.
We hebben genoten en komen zeker terug bij De 10.
Esther01 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Ontzettend lekker gegeten in dit Italiaans restaurant. Gekozen voor het tapasmenu en we werden verrast door de kok. Heerlijke tapas, meer dan genoeg. Echt een aanrader. Het enige minpunt was dat het erg snel achter elkaar geserveerd werd. Vriendelijk personeel, schone wc's. Echt een prima restaurant
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Zeer slecht eten! Slechte service. Echt een grote teleurstelling. Voorgerecht smakeloos en oud (goedkoop) pasta verbrand (behoorlijk knap) en het Hoofdgerecht was beneden de maat. Ga hier nooit meer eten