Grand Café D'n Ingel

Meer informatie over restaurant Grand Café D'n Ingel

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk grand café. Leuke ambiance en lekker eten. Mals vlees en porties zijn voldoende. Prijs kwaliteit verhouding goed. Voor herhaling vatbaar
AnnieplusEddy2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke vlaai , goede koffie.
Vooral de bediening ( blonde dame met bril ) is heel vriendelijk en maakt tijd voor een praatje .
Leuk terras , maar het decor binnen is zeker ook uitnodigend .
Wij gaan graag terug bij haar op de koffie als we weer in Maastricht zijn !
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De lunch genuttigd op het terras. De spareribs waren van voldoende kwaliteit echter met sla zonder dressing. Aardige bediening en de locatie direct gelegen aan het Vrijthof maakt veel goed.
Esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuke grand café. Uniek op gebied dat ze volledig aparte glutenvrije kaart hebben. Lactose intolerantie is trouwens ook geen probleem. Heerlijk geluncht.
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellig plekje achterin. Plankje brood met kruidenboter en tomatentapenade. Lekker, maar de boter en tapenade mochten wel iets royaler. Vriendlief koos voor menu van de chef (carpaccio, parelhoen en tiramisu) en ikzelf voor vitello tonato en mixed grill. Vriendlief was vol lof over het eten. Bij mij ging er bij het voorgerecht iets mis waardoor ik een verkeerd voorgerecht kreeg. Werd snel rechtgetrokken en vitello was lekker met heerlijke gedroogde tomaatjes. Ook de mixed grill was erg lekker met grill smaak en niet droog. Voor toetje heb ik bedankt, het was al erg lekker. Bediening kwam toen zelf met het voorstel of ze een extra lepel bij het dessert van Vriendlief zouden doen, en of we anders nog even wilden wachten met het dessert. Dus super meegedacht! Jammer was dat we op de rekening weer het verkeerde voorgerecht aantroffen. En ja, de 50 cent voor mayonaise maar op zo'n bedrag maakt dat ook niets meer uit. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig grand café. Komen zeker terug!
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vanavond hebben we dit restaurant bezocht. Het was er gezellig druk. We bestelden een Toast d’n Ingel en kipsaté. Op de toast lagen onder andere een spiegelei en lekker veel champignons. Er zat er een saladegarnituur bij. De saté was ook lekker. Hier zat een saladegarnituur bij, plus patat. De bediening was vriendelijk. Jammer dat voor dat kleine bakje mayonaise €0,50 op de rekening wordt gezet. Maak dan gewoon het gerecht wat duurder. Bij het damestoilet bleek geen toiletpapier aanwezig te zijn. Diezelfde ervaring had mijn partner bij het herentoilet.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Bijzonder leuk Grand Café, waar we al jaren komen. Het eten en de bediening is altijd goed. De uitstraling en inrichting met de engeltjes is apart, echter daar dien je van te houden. Aan te raden zijn de club sandwiches.
M.J C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We hebben heerlijk gelunched bij d'n Ingel op het gezellige terras. De clubsandwich was perfect met vers gebraden kipfilet. Ook de toast d'n Ingel was erg lekker .
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We hebben tijdens André Rieu gegeten bij D'n Ingel. We hadden uiteraard van te voren kaarten gereserveerd en we zaten werkelijk waar op een PERFECT plekje! Een beetje richting de gevel van het restaurant hadden we met z'n vieren een rond tafeltje en op gelijke hoogte stond op straat een groot scherm waar we André op van dichtbij konden bewonderen. De sfeer is natuurlijk altijd goed op het Vrijthof als Rieu er is, maar ik wil D'n Ingel een compliment geven over het eten en de gesmeerde bediening deze avond. Ondanks het feit dat het super druk was, was het eten echt heerlijk, goed op temperatuur en niet te saai of standaard. Een leuk menu! Ook qua drank was het echt prima geregeld: we hebben gedurende het gehele concert wijn op de tafel gehad en hadden in de pauze de mogelijk om ook nog een borrelhapje te bestellen. Perfect geregeld, leuke avond!
Yvonnebt .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gisteren met een groep van 14 personen hier gegeten. Vooraf hebben we de keuzes uit het keuzemenu doorgegeven. Het uitserveren liep op rolletjes, alles kwam goed en op tijd door!
Het eten was prima! Bediening was vriendelijk en attent. Ook prijs/kwaliteitsverhouding was goed.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Wij aten een kogelbiefstuk en een 'mixed grill'. Beide smakelijk maar ook niet erg fantasierijk. De bediening was correct maar soms wat 'vergeetachtig'. De entourage met een overdaad aan engelen..... ach je moet er van houden.
Ysveld .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Nadat we er al een keer de lunch hadden gebruikt, besloten we op Nieuwjaarsdag er ook 's avonds te gaan eten. Bediening vriendelijk en professioneel, alle gerechten goed bereid en smakelijk, sfeer ook goed. Een probleempje met menu's die niet beschikbaar bleken werd adequaat opgelost, waarvoor hulde. Een succesvolle avond dus. De enige tegenvaller (en daar kan de bediening uiteraard weinig aan doen) is dat een extra klein kartonnen bakje met mayonaise later apart op de rekening stond (€ 0,50). Het gaat ons niet om het bedrag, maar er lijken mij andere oplossingen denkbaar dan zoiets apart in rekening te brengen aan klanten die 40 of 45 euro per persoon besteden. Dus de vraag aan de eigenaar of bedrijfsleider is om hier toch eens wat creatiever mee om te gaan...
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten. Goede, oplettende en vriendelijke bediening. De clubsandwich met gerookte zalm en avocado was goed; de paddenstoelenpasta (lintpasta met knoflook, drie soorten paddenstoelen en verse tuinkruiden) was ook smakelijk; advocaat met slagroom en andere drankjes ook goed. Het duurde wat lang voordat we konden betalen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
We hebben gisteren bij Grand Café D'n Ingel gegeten, mijn man had een entrecote en ik het 3 gangen menu.
Beide diners waren voortreffelijk.
En lekkere wijn.
Alles was top, bediening vriendelijk en het restaurant is erg gezellig en doet kunst aan.
Hier komen we zeker terug!
Marian Szijj
Kayleigh A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Niet goed wetende waar we deze avond uiteten zouden gaan, D'n Ingel binnengelopen.
We kregen hier een wankele tafel naast de trap. Zelf met bierviltjes de tafel stabiel gemaakt.
Al snel werd onze bestelling opgenomen. Gekozen voor een broodmandje vooraf en een vislasagne. Het brood werd al snel geserveerd. Bij het brood zat kruidenboter en tomatentapenade. Kruidenboter was wel heel hard en kon niet uitgesmeerd worden. Op het hoofdgerecht hebben we bijna een uur moeten wachten. Dit was erg lang gezien de zaak niet erg vol was. De vislasagne was het wachten wel waard! Heerlijk gegeten. Mijn partner had spareribs besteld. Deze werd met frites geserveerd. De frites waren ze echter vergeten te serveren. Toen hierom gevraagd werd kregen we de frites binnen 5 minuten en kregen we een drankje van de zaak.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Vanavond lekker gegeten in een sfeervol en Magisch Maastricht. In Grand Café D'n Ingel (De Engel) om precies te zijn. We hadden gevraagd om een rustige plaats en die kregen we ook. Het was echt druk, maar gezellig (vooraf reserveren werkt goed!). Ondanks die drukte kwamen ze regelmatig vragen of alles naar wens was en hoefden we niet extreem lang te wachten. Zelden zo'n lekkere salade met geitenkaas gehad en zo'n supermalse biefstuk. Het toetje was absoluut heerlijk. En voor een nette prijs. Drie glazen wijn, een spa blauw en voor beiden een voor-, hoofd- en nagerecht voor onder de 80 euro. Hier gaan we zeker nog eens terug, bijboorbeeld voor hun specialiteit, de fameuze saté..... die moeten we zeker nog eens gaan proeven. Maar een heerlijke avond gehad in een sfeervol grand café onder het toeziend oog van de engelen. Wat wil je nog meer?
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Met een vriendengroep gaan eten bij d'n Ingel Maastricht. Bij 'd'n Ingel weet je vooraf altijd, dat wat je er ook neemt het altijd goed is. Niet supergoed en ook niet slecht. Altijd degelijk. Het was enige tijd geleden dat ik er was gaan eten, en ik moet toch wat minpuntjes optekene. Ik had bijvoorbeeld surf en turf. Het was lekker, maar de prijs/kwantiteit verhouding vond ik voor dit gerecht echt niet correct. Het was voor mijn gevoel veel te duur voor wat je ervoor kreeg. (Met name de hoeveelheid). De bediening was vriendelijk, maar ook niet meer dan dat. Dus eigenlijk wat ik vooraf verwachte klopte wel. Het eten was goed en degelijk, met name voor mijn overig gezelschap; Spare-ribs en mixed grill waren prima. Het decor mag ondertussen wel wat veranderen. Ook vond ik de versiering voor in deze feestelijke (kerst) periode een beetje karig. Om met grote groepen te gaan eten, kan ik d'n Ingel toch blijven aanbevelen. Als mijn eigen gerecht iets positiever was uitgevallen, dan had ik ze wellicht hiervoor een hoger punt gegeven.
Barcelona123 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
na jaren in het buitenland gewoond te hebben recent weer in Maastricht neergestreken. Als vanouds weer in de Ingel gaan eten en nog steeds serveren ze hier ondanks de mega drukte uitstekend eten tegen een betaalbare prijs. Nog steeds erg gezellig en ook de bediening vriendelijk.
Marianka A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Omdat wij twee jonge kinderen hebben ,waarvan de oudste niet graag gaat uiteten .komen wij vaak terecht bij d'n ingel.
De eerste keer dat we er gingen dacht ik nog dat de spar ribe's zo smaakte omdat ik erge honger had.maar nu zijn we er toch meerdere keren geweest en nog steeds geniet ik er elke keer weer van de spar ribes ze zijn simpel en heerlijk de soepjes die ik altijd vooraf neem zijn ook altijd heerlijk. Mijn echtgenoot had de saté vandaag en die was ook prima.de bediening doet ook altijd zijn best en na mijn mening zijn wij niet bepaald gemakkelijk ,wij willen altijd wel iets anders dan dat het op de kaart staat ,vergeten altijd iets door te geven vragen 100 keer voor dingetjes .bestellen een cola en dan zijn we weer de ice tea vergeten te bestellen
Maar dat is nooit een probleem .er is altijd een vriendelijk praatje voor
De kids d'n ingel merci de familie hitches van le courage
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Zomaar binnengewandeld, naar aanleiding van recenties op het internet. Kregen na wat gemopper een tafel midden in het restaurant in de doorgang. Niet heel prettig maar we hadden niet reserveerd, dus daar klaag je dan niet over.

Voorgerecht was er binnen 15 minuten. Prima eten. Daarna een uur en een kwartier gewacht en vervolgens medewerker gevraagd hoe lang het nog zou duren. Hij zou gaan kijken en is vervolgens nooit teruggekomen. Het personeel werd naar mate de avond vorderde steeds chaotischer. Na anderhalf uur wachten nogmaals gevraagd en toen kwam na 10 minuten eindelijk het hoofdgerecht. Kennelijk waren ze ons vergeten, maar dat is ons nooit verteld.

De frites waren rauw en koud van binnen en de beloofd mayonaise werd niet gebracht. Het vlees was prima, de saus was veel te scherp.
Mijn vriendin had een prima wild-maaltijd.

Direct na het eten de rekening gevraagd en toen kwam 'onze' serveerster, die we al 2 uur niet meer hadden gezien, met de opmerking dat ze begreep dat het niet helemaal vlekkeloos was verlopen en ze had ons de drankjes (2 cola, 2 wijn -> omdat we niet geholpen werden was er ook geen gelegenheid om te bestellen) van de rekening gehaald. Er werd ons verder geen koffie oid aangeboden.

De niet-gekregen mayonaise stond wel op de rekening. (heb er zelf niet meer om gevraagd omdat de frites toch rauw waren en ik heb meegegeten met de aardappelkroketjes van mijn vriendin)

Voor ons in elk geval een reden om hier niet terug te keren. Iedereen kan een foutje maken, er gaat wel eens iets mis, maar vooral het gebrek aan communicatie naar de klant was zeer vervelend.