Grand Café D'n Ingel

Meer informatie over restaurant Grand Café D'n Ingel

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
ambern B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
heerlijk geluncht, wel veel rauwkost maar dat hoef je natuurlijk niet te eten.

homemade icetea raad ik niet aan, is mierzoet en heb ik zelfs laten staan en maar een glas water besteld.

prijs is redelijk in verhouding met locatie en kwaliteit van het eten.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Super fijne avond gehad. Heerlijk gegeten en ook heel prettig hoe ze met coeiliakie omgaan. De glutenvrije gerechten worden afgedekt geserveerd waardoor de kans op kruisbesmetting heel klein is. Erg vriendelijk personeel ook!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hier zakelijk met een groepje gegeten. Grote, ruime opzet met vriendelijk personeel. Het eten is van eetcafé-niveau, waarbij enkele lokale gerechten opvallen zoals konijn en zoervleisj. Daar hebben wij ons echter niet aan gewaagd; bij ons kwamen de saté, spareribs en biefstuk op tafel. Saté en spareribs waren prima, biefstuk was taai, heel taai. Bijgerechten standaard frietjes of gebakken aardappeltjes. Drankjes ('speciaalbier') vond ik met 4,50 aan de prijs. Voor iets zakelijks, met familie of een groep zonder al te hoge verwachtingen op culinair gebied is dit een prima restaurant. Voor een romantisch diner voor twee of voor degenen die op zoek zijn naar iets culinairs zou ik D'n Ingel niet aanbevelen...
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
lekker konijn gegeten op zijn
maastrichts. Aanrader! Goede bediening. niet te duur. ook erg lekkere rode wijn gedronken

Rik J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Op nieuwjaarsdag gegeten in een koud Maastricht. Bij binnenkomst vriendelijk begroet en kregen een twee persoonstafel naar keuze. Fijn. Een prima lunch genoten, de club sandwich is aan te bevelen. Garnering ernaast ook top. Broodje ambachtelijke rundvleeskroket was ook erg goed. Prima prijs-kwaliteitverhouding voor een A-locatie . Bediening correct en vlot.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk grand café. Leuke ambiance en lekker eten. Mals vlees en porties zijn voldoende. Prijs kwaliteit verhouding goed. Voor herhaling vatbaar
AnnieplusEddy2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke vlaai , goede koffie.
Vooral de bediening ( blonde dame met bril ) is heel vriendelijk en maakt tijd voor een praatje .
Leuk terras , maar het decor binnen is zeker ook uitnodigend .
Wij gaan graag terug bij haar op de koffie als we weer in Maastricht zijn !
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De lunch genuttigd op het terras. De spareribs waren van voldoende kwaliteit echter met sla zonder dressing. Aardige bediening en de locatie direct gelegen aan het Vrijthof maakt veel goed.
esther1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuke grand café. Uniek op gebied dat ze volledig aparte glutenvrije kaart hebben. Lactose intolerantie is trouwens ook geen probleem. Heerlijk geluncht.
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellig plekje achterin. Plankje brood met kruidenboter en tomatentapenade. Lekker, maar de boter en tapenade mochten wel iets royaler. Vriendlief koos voor menu van de chef (carpaccio, parelhoen en tiramisu) en ikzelf voor vitello tonato en mixed grill. Vriendlief was vol lof over het eten. Bij mij ging er bij het voorgerecht iets mis waardoor ik een verkeerd voorgerecht kreeg. Werd snel rechtgetrokken en vitello was lekker met heerlijke gedroogde tomaatjes. Ook de mixed grill was erg lekker met grill smaak en niet droog. Voor toetje heb ik bedankt, het was al erg lekker. Bediening kwam toen zelf met het voorstel of ze een extra lepel bij het dessert van Vriendlief zouden doen, en of we anders nog even wilden wachten met het dessert. Dus super meegedacht! Jammer was dat we op de rekening weer het verkeerde voorgerecht aantroffen. En ja, de 50 cent voor mayonaise maar op zo'n bedrag maakt dat ook niets meer uit. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig grand café. Komen zeker terug!
duif56 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vanavond hebben we dit restaurant bezocht. Het was er gezellig druk. We bestelden een Toast d’n Ingel en kipsaté. Op de toast lagen onder andere een spiegelei en lekker veel champignons. Er zat er een saladegarnituur bij. De saté was ook lekker. Hier zat een saladegarnituur bij, plus patat. De bediening was vriendelijk. Jammer dat voor dat kleine bakje mayonaise €0,50 op de rekening wordt gezet. Maak dan gewoon het gerecht wat duurder. Bij het damestoilet bleek geen toiletpapier aanwezig te zijn. Diezelfde ervaring had mijn partner bij het herentoilet.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Bijzonder leuk Grand Café, waar we al jaren komen. Het eten en de bediening is altijd goed. De uitstraling en inrichting met de engeltjes is apart, echter daar dien je van te houden. Aan te raden zijn de club sandwiches.
M.J C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We hebben heerlijk gelunched bij d'n Ingel op het gezellige terras. De clubsandwich was perfect met vers gebraden kipfilet. Ook de toast d'n Ingel was erg lekker .
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We hebben tijdens André Rieu gegeten bij D'n Ingel. We hadden uiteraard van te voren kaarten gereserveerd en we zaten werkelijk waar op een PERFECT plekje! Een beetje richting de gevel van het restaurant hadden we met z'n vieren een rond tafeltje en op gelijke hoogte stond op straat een groot scherm waar we André op van dichtbij konden bewonderen. De sfeer is natuurlijk altijd goed op het Vrijthof als Rieu er is, maar ik wil D'n Ingel een compliment geven over het eten en de gesmeerde bediening deze avond. Ondanks het feit dat het super druk was, was het eten echt heerlijk, goed op temperatuur en niet te saai of standaard. Een leuk menu! Ook qua drank was het echt prima geregeld: we hebben gedurende het gehele concert wijn op de tafel gehad en hadden in de pauze de mogelijk om ook nog een borrelhapje te bestellen. Perfect geregeld, leuke avond!
yvonnebt .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gisteren met een groep van 14 personen hier gegeten. Vooraf hebben we de keuzes uit het keuzemenu doorgegeven. Het uitserveren liep op rolletjes, alles kwam goed en op tijd door!
Het eten was prima! Bediening was vriendelijk en attent. Ook prijs/kwaliteitsverhouding was goed.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Wij aten een kogelbiefstuk en een 'mixed grill'. Beide smakelijk maar ook niet erg fantasierijk. De bediening was correct maar soms wat 'vergeetachtig'. De entourage met een overdaad aan engelen..... ach je moet er van houden.
Ysveld .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Nadat we er al een keer de lunch hadden gebruikt, besloten we op Nieuwjaarsdag er ook 's avonds te gaan eten. Bediening vriendelijk en professioneel, alle gerechten goed bereid en smakelijk, sfeer ook goed. Een probleempje met menu's die niet beschikbaar bleken werd adequaat opgelost, waarvoor hulde. Een succesvolle avond dus. De enige tegenvaller (en daar kan de bediening uiteraard weinig aan doen) is dat een extra klein kartonnen bakje met mayonaise later apart op de rekening stond (€ 0,50). Het gaat ons niet om het bedrag, maar er lijken mij andere oplossingen denkbaar dan zoiets apart in rekening te brengen aan klanten die 40 of 45 euro per persoon besteden. Dus de vraag aan de eigenaar of bedrijfsleider is om hier toch eens wat creatiever mee om te gaan...
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten. Goede, oplettende en vriendelijke bediening. De clubsandwich met gerookte zalm en avocado was goed; de paddenstoelenpasta (lintpasta met knoflook, drie soorten paddenstoelen en verse tuinkruiden) was ook smakelijk; advocaat met slagroom en andere drankjes ook goed. Het duurde wat lang voordat we konden betalen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
We hebben gisteren bij Grand Café D'n Ingel gegeten, mijn man had een entrecote en ik het 3 gangen menu.
Beide diners waren voortreffelijk.
En lekkere wijn.
Alles was top, bediening vriendelijk en het restaurant is erg gezellig en doet kunst aan.
Hier komen we zeker terug!
Marian Szijj
kayleigh A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Niet goed wetende waar we deze avond uiteten zouden gaan, D'n Ingel binnengelopen.
We kregen hier een wankele tafel naast de trap. Zelf met bierviltjes de tafel stabiel gemaakt.
Al snel werd onze bestelling opgenomen. Gekozen voor een broodmandje vooraf en een vislasagne. Het brood werd al snel geserveerd. Bij het brood zat kruidenboter en tomatentapenade. Kruidenboter was wel heel hard en kon niet uitgesmeerd worden. Op het hoofdgerecht hebben we bijna een uur moeten wachten. Dit was erg lang gezien de zaak niet erg vol was. De vislasagne was het wachten wel waard! Heerlijk gegeten. Mijn partner had spareribs besteld. Deze werd met frites geserveerd. De frites waren ze echter vergeten te serveren. Toen hierom gevraagd werd kregen we de frites binnen 5 minuten en kregen we een drankje van de zaak.