Grand Café D'Artagnan

Graanmarkt 3 6211 HG Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café D'Artagnan

Een rijke geschiedenis

D'Artagnan is gelegen achter het koor van Onze Lieve Vrouwenkerk en draagt een rijke historie met zich mee. Waan je in een stukje geschiedenis terwijl je geniet van lekkere regionale gerechten die met veel passie worden bereid.

Meer informatie over restaurant Grand Café D'Artagnan

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,1
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Waardeloze tent, onbeschofte bediening, lang wachten... voor 4 bleke, veel te dure tosti's. Geen leuke ervaring. Zou een andere tent in de buurt kiezen met meer stijl...
OmaRIa .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gezellig terras. Prima bediening. 3-gangen menu gekozen. Alles netjes op tijd en smaakte allemaal prima. Kreeg de uitbater ook nog te spreken. Hij vroeg of alles gesmaakt had. Ik zei dat alles prima was. Ik begrijp de andere recensies dan ook niet. Daar hebben wij niets van gemerkt. Ga gerust eens een borreltje drinken op dit gezellige terras en ervaar alles eens zelf.
Eric-H .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We gingen voor een snelle boodschap Maastricht in, maar dat bleek toch langer te duren. Auto stand in parking Onze Lieve Vrouwenplein en bij terugkomst kwamen we langs Grand Cafe d'Artagnan. Iets gaan drinken (de ober met baard was zeer vriendelijk). Omdat het al rond 17.30 uur was de kaart bekeken. Gevraagd of we konden eten en dat was mogelijk. Het was voortreffelijk. Ik had de carpaccio vooraf en als hoofdgerecht biefstuk d'Artagnan. Uiteraard heerlijke frietjes erbij. Mijn vrouw had het vispannetje, tot volle tevredenheid (de ober met het baard kwam vragen of alles naar wens was). Uiteindelijk anderhalf uur heerlijk getafeld.
Chrim .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We aten er een André Rieu aangepast menu van de ingeperkte kaart, De bediening slaagde er niet in de drie gangen vanaf 18:15 uur voor 20:30 op tafel te krijgen.
Het dessert werd daardoor niet genoten en werd wel op de rekening gezet.
Dumont .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zeer slechte ervaring!!

We hebben hier gister gegeten, uitgegaan van de goede recensies. Maar wat een aanfluiting.

Na een lange rit van bijna 3 uur naar Maastricht gingen we hier eten, aangezien we de tijd hadden hebben we aangegeven dat ze rustig aan mochten doen met het uitserveren bij het opnemen van onze bestelling.

Het voorgerecht kregen we vrij vlot uitgeserveerd, niet de afspraak maar we zijn de kwaadste niet. Nadat we het voorgerecht op hadden hebben we geduldig gewacht op ons hoofdgerecht, want ze mochten rustig aan doen. Uiteindelijk maar aan de bel getrokken en na 1,5u wachten kregen we uiteindelijk ons hoofdgerecht, ribeye (medium) veel lekkerder gegeten, maar we merkten dat het niet op rolletjes liep, dus geen probleem. Uiteindelijk gevraagd of ze het dessert sneller wilden uitserveren.

Na 30min maar aan de bediende gevraagd of ons dessert er al aan kwam, bediende daarna niet meer gezien en na 45min zijn we naar binnen gegaan om aan te gegeven dat we het dessert niet meer hoefde en graag wilde afrekenen.

We hebben toch voor ons dessert moeten betalen!!!!! We kregen enkel een wijntje p.p. als compensatie na aandringen omdat de gasten naast ons op het terras ook een wijntje van het huis kregen omdat ze zolang op het eten moesten wachten.

Gedesillusioneerd van dit restaurant vertrokken, wat een asociale en schofterige uitbater! We eisen niet veel, we hebben nergens om zitten klagen, daar kregen we de mogelijkheid niet voor omdat er maar een paar keer bediening aan de tafel is geweest we hebben ook maar 4 drankjes totaal kunnen drinken.

Ga hier vooral niet naar toe, 100'en betere restaurants in de omgeving!
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Eerst wat gedronken op het zeer gezellige (druk bezette) terras. Binnen gegeten. Ondanks, dat men maar met tweeën aan het bedienen waren, prima en vlot bediend.
Mijn man at voor het eerst zuurvlees. Geen spijt gehad. Hij vond het heerlijk. Onze vrienden namen beiden Oriëntaalse Saté (gegrilde kippendijen met pindasaus). Kip heerlijk mals en lekker gekruid. Erbij: frisse komkommersalade en atjar en lekker gebakken frites. Zelf nam ik Fishalisious, een (vis)verrassing. Aan personeel duidelijk gemaakt, dat ik geen makreel of tonijn verrassing wilde. Dat was het gelukkig niet: een pakketje uit de oven van kabeljauw met mozzarella en gegrilde tomaatjes. Heerlijk. Een aanrader.
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gister weer heerlijk gedineerd. Zowel het stoofvlees als de ribkes zijn en goed van smaak en erg mals. De bediening en interieur zijn prima in orde. Volgende keer gaan we de lunchkaart uit proberen
Guidor .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten op het gezellige buitenterras van D'Artagnan. Heerlijke Vitello Tonata, een verrassend garnalentorentje een botermalse steak d'artagnan. De kabeljauw had wellicht iets korter in de oven gemogen maar was toch prima van smaak. Alles was leuk opgediend en werd in een prettige informele ambiance opgediend; kortom een heerlijk avondje!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het terras ligt mooi met uitzicht op de Stokstraat dus we dachten van een heerlijke lunch te genieten, helaas viel dat erg tegen, de zalm was heel weinig in verhouding met de dikke boterhammen en leek bovendien niet vers en erg zout, ook de sla leek niet vers. Teleurstelling uitgesproken maar de ober ontkende dat de sla niet vers kon zijn, geen opmerking gehoord over de zalm, geen tegemoetkoming. Jammer, maar daar gaan we niet weer zitten
Kabarangin .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Lekker buiten gezeten met zicht op de straat, waar een ware parade van André Rieu concertgangers aan ons voorbij trok. Couleur locale ten top, zo tegen de OLV kerk aan. Het voorgerecht was een torentje van garnalen, letterlijk een etagère met drie soorten bereidingen van garnaal, (kroketje, coctail met grijze garnaaltjes en een scampi setje). Lekker, maar een groot voorgerecht! Het allerlekkerst waren de frietjes die bij mijn prima rare steak D' Artagnan geserveerd werden. Navraag wees uit dat de frieten zelf gemaakt worden. De Ceasar salad van mijn tafelgenoot was de lekkerste ooit zei hij, terwijl hij een frietje meeprikte.
Vriendelijke, relaxte bediening, met tijd voor een praatje.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Ondanks de André Rieu drukte goed eten en goede bediening. Vooraf op het terras uitstekende borrelhapjes, later binnen goed eten met lekkere wijnen.
MarcusAurelius .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wij hebben gegeten bij dit grand café. Het eten is redelijk, maar gezien de prijs niet bijzonder. Op alle vlakken is het het qua eten nét niet. De bijgerechten (zoals friet) zijn net niet lekker genoeg en de producten zijn net niet van goede kwaliteit.

Bediening was in orde. Decor is prima, maar niet heel bijzonder.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Afgelopen dinsdagavond bij D'Artagnan gegeten. Toen we 's middags in Maastricht aankwamen, kwamen we per toeval al langs het restaurant lopen. Het zag er toen al super uit, heel sfeervol en leuk terras. Toen we 's avonds aankwamen was het rustig en we werden vriendelijk ontvangen door de ober.
Ondanks het rustig was stoorde dit niet. Het was juist wel prettig.

Nu even over het eten.
Ik en mijn vriendin namen een broodje vooraf, prima.
Daarna nam ik de Steak D'Artagnan, heerlijk ! Mijn vriendin nam de pasta met kip.
De pasta zag er goed uit en rook heel lekker, en zo smaakte de pasta dus ook.

Als dessert nam ik 'T tuintje. Fris, fruitig en origineel was de omschrijving. Dit klopte helemaal. Super toetje was het.
En mijn vriendin nam de cheesecake die ook heel goed in de smaak viel.

We hebben hier super gegeten en heel gezellig gegeten.

En complimenten voor de ober. Hele vriendelijke meneer waardoor je je gelijk op je gemak voelt !
Tiberio .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
We hebben er heerlijk gegeten (vispotje en zalm), alles was prima op smaak en men hield rekening met diëten. Leuk ingerichte zaak, alleen jammer dat je bijna bij de buren op schoot zit qua ruimte.
Bj D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
om 6 uur binnen, meteen besteld- niks gekregen. desgevraagd ""zat het eten er aan te komen"", keuken kennelijk niet op de hoogte, om 1/2 8 eindelijk geserveerd. Vispannetjes bleken spaghetti-pannetjes met 3 verdwaalde stukjes, mootje snoekbaars leek meer schelvis of kabeljauw. Frites in orde.
1-mansbediening liep alles over zijn schoenen. Bij afrekenen zelfs geen excuus of goedmakertje voor slechte ervaring.
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellig eetcafe, waar je prima kunt eten. Het is wat klein, de bediening is vriendelijk, maar je moet vrij lang wachten. Voorgerecht: kroketjes, smakelijk, Lekker mals biefstukje en prima toetje. Niets mis mee, ook niet heel bijzonder.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op zaterdagavond hier gegeten. Ook zonder reservering konden we terecht, en dat lukt niet altijd in Maastricht. Brood met (uitstekende) huisgemaakte aioli vooraf. Ik had als hoofdgerecht de zalm, was prima maar een beetje klein. ook nauwelijks groeten erbij geserveerd. De puntzak frites was goed. De huiswijn smaakte prima verder. Al met al een prima plek om even een hapje te eten. Prijs-kwaliteit redelijk.
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Altijd als wij een weekend in Maastricht zijn staat een bezoek aan D'Artagnan te wachten. Gewoon lekker, gezellig voor een acceptabele prijs. Wij komen hier graag.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Op zoek naar een gezellig eetcafé belandden we hier.
Beiden kozen voor het wildkeuzemenu. Als voorgerecht koos ik de salade van gerookte eendenborst, mijn partner ging voor het duo van wildpaté. Als hoofdgerecht beiden de hertencarpaccio met cranberrysaus. Als bijpassende wijn kozen we de geadviseerde Cabernet Sauvignon, echter vonden we die toch niet krachtig genoeg tegenover het wildmenu. Als nagerecht kozen we de musketierspannekoek. Menu als geheel smaakte goed, alhoewel het allemaal wel erg afgepast was. Bedienig was vriendelijk en attent, prijs is alleszins redelijk.
Ilonabex .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Leuke zaak met een heerlijk wild menu. De wijnen vonden we wel niet zo passen maar dat is smaak gevoellig. Enig echt minpuntje voor de keuken was dat ons vleee doorbakken was. Terwijl we het medium besteld hadden. Bediening erg attent!