Grand Café Cineac

- Diner

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Breento .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We gaan hier regelmatig eten, zowel diner als lunch of alleen even iets drinken. Kwaliteit van de gerechten is altijd prima en eten staat snel op tafel.
Personeel vertelt graag wat voor (speciaal) bieren ze van de tap hebben, als je glas leeg is komt het personeel snel weer vragen of je nog iets wil drinken.

Het enige wat jammer is is dat het brood met kruidenboter vooraf is vervangen door een broodstengel met kruidenmengsel.
Chero202 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het eten bij cineac is altijd wel in orde, maar het verschil met de sate van enkele jaren geleden word steeds groter, de salade is helemaal verdwenen en vervangen door een beet zuur, de kwaliteit van sate is goed maar minder als vroeger of de kok heeft een klein foutje gemaakt.
Maar wat we het meest missen is het brood vooraf wit/bruin met aioli en kruidenboter, nu krijg je een broodstengel, in te doppen in olie om daarna in een droog kruidenmengsel te doppen of je kunt je stengel overladen met zoutkorrels, nee daar komen we dus niet voor.
Ooievaartjes .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Eten op zich is niet verkeerd. Wat ons wel stoort is dat bij binnenkomst wordt gevraagd wat ze kunnen inschenken. Indien je rode wijn bestelt, dan wordt gevraagd cabernet of Rioja. Blijkt dat er een behoorlijk prijsverschil zit tussen deze 2 soorten huiswijn wat ze er niet bijvertellen. Indien je dan na afloop op de rekening ziet dat er 5 euro per glas voor een minimale hoeveelheid wijn in rekening wordt gebracht voel je je bedonderd. Dit geldt ook voor de 2 sneetjes brood met kruidenboter/aioli dat je bij binnenkomst wordt aangeboden maar waar achteraf dus 4,5 euro in rekening wordt gebracht. Beetje klantvriendelijker en wat meer uitleg geven aan de gasten Zoë passend zijn in plaats van het alleen denken aan de eigen inkomsten.
Beerse .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
We hebben hier met zijn tweeën voorafgaande aan de film gegeten.
mijn vriendin nam de sate, ik de garnalenkroketten vooraf en de vega hamburger als hoofdgerecht. De sate was heerlijk en meer dan voldoende vullend (bijgerecht: simpele salade en gebakken aardappelpartjes), maar helaas waren zowel de kroketjes als de hamburger bar slecht.
Voor de 3 ini-mini garnalenkroketje betaal je een belachelijk bedrag (ong 7 euro). Omdat ze zo klein zijn, proef je eigenlijk alleen de gefrituurde buitenkant. De vega burger was juist weer heel erg groot, maar had een zachte structuur en smaakte werkelijk naar niets. Weinig extra's ook. Een van de slechtste vega burgers die ik ooit gegeten heb.
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Heerlijke eten. Ik had de proeverij van soepjes. Het was niet zo heel bijzonder maar de kippendij bij de hoofdgerecht was perfect.
Bediening was goed en goede sfeer.
Hanvries46 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Na een prachtige en lange film(Boyhood) weer heerlijk gegeten. Mooie en sappige saté, keurig opgediend met salade en pikante aardappel. Relaxte sfeer en vlotte bediening. Tot slot me laten overhalen voor een Tiramisu ijsje, heerlijk.
DD93 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Ik eet altijd lekker bij cineac. Hier krijg je niet een doorgebakken biefstuk als je om medium vraagt. Diamanthaas en sate zijn erg lekker (ook de visgerechten maar daar ben ik zelf geen fan van). Ook de toetjes die op de dessertkaart staan zijn leuk bedacht en erg lekker! Bediening is vaak goed gemutst. Ook is de aankleding erg leuk en combineer ik vaak het eten met een filmpje. Maar ook los van elkaar is het een leuk avondje uit.
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Al diverse malen gegeten bij dit eetcafe. De ambiance is gezellig en de sfeer goed.
Het eten vind ik persoonlijk prima, ik heb meestal de sate, die is ruim voldoende en de saus is erg lekker. De frietjes erbij zijn smakelijk. De chicken caribian is ook lekker. Het personeel is vriendelijk en vlot. Dus als je lekker wilt eten voor dat je naar de film gaat dan kun je hier prima terecht.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Uitstekend gegeten. Mijn man had de zeebaars en ik de scampi.
Beide waren heerlijk. De aardappeltjes met joppiesaus waren ook erg lekker. De service was daarentegen niet geweldig. Het was niet druk, maar toch vergaten ze onze bestelling tot 2 keer toe op te nemen. De serveersters gingen allemaal in de keuken staan, waardoor we ook geen seintje konden geven. Zonde, want het eten en het decor zijn prima.
Nell M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
We hebben hier een lunch gebruikt en na de filmvoorstelling sate gegeten. Zowel de lunch, soep en belegde sneetjes brood en een kroket als de sate met bijlagen waren bijzonder smakelijk. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. De bistro aardappeltjes in een krokant 'jasje' zijn verassend. De sate is van goede kwaliteit. Je kunt hier heel 'betaalbaar' uit eten en de bediening is heel zorgzaam en vriendelijk. Zomers kun je ook heerlijk zitten op het terras en achter het theater/restaurant kun je nog gratis parkeren. Dat maakt een avondje uit helemaal top!
Shanice G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Een onverwachts leuk etablissement bij de bioscoop van Beverwijk. Het decor is nogal donker maar wel gezellig, comfortabele stoelen, leuke bar en open keukentje en diverse beroemde filmposters aan de muren.
Het eten is zowel qua lunch en diner goed. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Als lunch had ik een wit boerenbrood met gerookte zalm. Het enige wat erop aan te merken was, is het gebruik van cocktailsaus bij de zalm, wat ik persoonlijk zonde vond. De dinerkaart is niet erg uitgebreid maar bevat een prima selectie aan gerechten die ook kwalitatief prima zijn. De saté is prima en de krokante aardappeltjes die erbij verzorgd worden smaken heerlijk. Het verdient allemaal qua bijzonderheid en originaliteit geen ster, maar nogmaals, de prijs-kwaliteitverhouding is helemaal prima.
De service wisselt nogal, de ene keer een nogal chagrijnige dame, de andere keer een gezellige gastheer. Heeft ook te maken met de drukte in het restaurant. Er wordt wel perfect rekening gehouden met eventuele filmreserveringen van klanten, wat dit een uitstekend restaurant maakt voor een hapje voor of na de film.
Stamp .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Niet slecht, maar ook niet echt goed. Droge varkenshaas, pepersaus uit een pakje. Aardappeltjes met Joppiesaus passen nergens bij. Sate redelijk, maar weinig saus, twee flintertjes kroepoek en een theelepel aardappelsalade. Erg duur voor wat je ervoor krijgt. Bediening is prima.