Grand Cafe Cineac Lisse

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Cineac Lisse

José T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hebben hier héérlijk gegeten. Ruime keuzes van vlees en vis en vegetarische tapas. Stuk voor stuk erg smakelijk. Uitstekende bediening. We waren met een groep en we kregen allemaal gelijktijdig het eten. De restauranthouder was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of er nog wensen waren en of we tevreden waren. Nou dat zijn we!
We hebben 1 tip: gebruik echte slagroom.
We komen zeker nog terug! MaJo
MaJo
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De horeca in Lisse is erg actief. Zeker waar het betreft meedoen aan acties. Veelal maken mijn partner en ik gebruik van deze acties om een zaak te bezoeken om daar te kijken en te eten.
Bevalt het dan komen we buiten de actie graag terug.

Tijdens een actie 1 menu betalen en een tweede menu gratis hebben we gereserveerd in dit grand café annex theater / bioscoop.
De inrichting was niets op aan te merken. Zeer stijlvol, modern met een prettige uitstraling. De bediening gewoon erg vriendelijk, voorkomend niet formeel maar wel erg fijn.
Het menu hapjes met brood en een kaasstengel vooraf. Daarna een ribeye en als laatste een grand dessert. Echter het laatste was vervangen door een Wiener Bonbon.
Wij vonden de hapjes, een verzameling kleine schaaltjes met smeerseltjes die je zonder veel moeite ook thuis kunt neerzetten, geen bereiding maar gewoon inscheppen.
De ribeye, keurig gevraagd, rauw medium of doorbakken.
Ik kies voor Medium en mijn partner kiest voor Doorbakken. Het resultaat lag een beetje tussen doorbakken en medium in, dus geen verschil. Nu kan ik me dat ook wel voorstellen want het was een erg dun stukje.(zelfs bitter aan de randen) Prima geroerbakte groenten en goede friet op verzoek geen Joppiesaus maar mayonaise.
Overigens was niets gezouten of nagezouten.
Het dessert, een Wiener Bonbon rechtstreeks uit assortiment van de groothandel. Netjes op een bord met een grote toef slagroom maar had eigenlijk geen smaak.
Kijk een dergelijk menu kost per persoon minder dan 15 euro en wat kun je dan verwachten?
De prijs is vermoedelijk samengesteld om mensen te trekken, want er kan niets meer aan worden verdiend. Maar als je als restaurant in gaat boeten op kwaliteit tijdens een dergelijke actie, verhoog dan de prijs per couvert of doe niet mee.

Wat is nu het resultaat van deze actie? Wij komen niet meer terug!

Jammer, ik heb één of twee jaar geleden op deze manier gegeten bij een ander restaurant in Lisse en inmiddels al een keer of drie weer gereserveerd.

Zonde en een gemiste kans, zeker omdat het “bondmenu” bij vrienden van mij wel in de smaak viel.
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Nieuw in Lisse in een nieuw pand (in de bouwstijl van wat hier oorspronkelijk stond). Een stijlvol interieur, prettige verlichting en mooi aangekleed allemaal.
En wat een leuke bediening hier! Vrolijke meid, deed het erg enthousiast!
We kregen een proeverijtje van wijnen aangeboden. Drie glazen met een proefslokje, een leuke manier om je wijn te kiezen.
De kaart is voor ieder wat wils, het was moeilijk kiezen (o.a. een bonbon van brie in bladerdeeg :-)
buiten de kaart om nog een mosterdsoep en hoofdgerecht met hazenpeper.
De soep wordt gepresenteerd in een pannetje (flinke hoeveelheid) met daarnaast een weckpotje vol croutons, dus je kunt zelf bepalen hoeveel je ervan in de soep doet. We hadden de burger, pasta en grote geitenkaassalade. Heerlijk allemaal! Alles vers en mooi opgemaakt op de borden.
Eindelijk eens een maaltijdsalade die ook echt een maaltijd is qua grootte. Lekker met druifjes en goede geitenkaas. Ja, een aanrader Cineac, wij gaan hier vaker eten!