Grand Café Chopin

Marktveldpassage 11 5261 EC Vught Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Chopin

Voel je thuis

Chopin staat al jaren en dag voor Brabantse gastvrijheid en het “huiskamer gevoel”. Het personeel is heerlijk informeel en altijd in voor een grap. Met een simpele kaart en een billijk happy diner kun je hier voor elke trek terecht, niet te vergeten voor onbeperkt spareribs. Vught is tevens heerlijk vertoeven daar het omgeven is door bossen en meer natuurschoon.

Meer informatie over restaurant Grand Café Chopin

6,9
6,2
Lucret .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
In een ongedwongen sfeer van een eetcafe gezellig een familie etentje waarbij het eten prima heeft gesmaakt. Prettige bediening.
Vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij gaan heel veel eten van de ah-actie, maar dit was echt waardeloos.
Carpacio was slecht. Tomatensoep smaakte niet naar eigengemaakt en maar een half kop. Biefstuk was te ver doorgebakken en we hadden medium gevraagd. De champignonsaus bij de biefstuk kwam volgens ons uit een potje. Geen verse groenten. Met 1 uur stonden we al weer buiten. Voor ons is dit geen locatie. Gelukkig zijn er wel veel locaties van de ah-actie die voortreffelijk zijn en die dezelfde prijs hebben.
Value .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goedkoop maar fantasieloos en geen sfeer.
Hier gegeten met coupons van Social Deal.
Online reserveren ging nogal moeizaam - ik kon uiteindelijk alleen nog terecht op de laatste avond van de geldigheidsperiode van de coupon. Vreemd als je dan binnenkomt dat er van alle 15-20 tafeltjes maar 4 bezet zijn, en op hun site staat aangegeven dat couponklanten rekening moeten houden met 1-2 weken wachttijd "wegens drukte". Dan vraag je je toch af of ze soms maar enkele tafeltjes blokkeren voor de couponklanten.
Voorgerecht (zalmtartaartjes) was lekker. Hoofdgerecht (kipsate en varkenshaas) fantasieloos klaargemaakt. Vlees simpelweg op de bakplaat gekwakt zonder enige marinade, kruiden of specerijen, dus vrij smakeloos. Ook de satesaus was te neutraal en wat zoet. De frites waren wel lekker.
Bediening was ook vrij langzaam (door enkele tieners), zeker gezien het feit dat er maar zo weinig klanten waren.
Al met al lijkt dit een bedrijf dat moeizaam op de been blijft, voornamelijk drijft op shoppers overdag in de Marktveldpassage en op diverse kortingssites (ze hadden voor iedere aktie aparte plastic menukaarten).
Niet erg onder de indruk.
J.ernst .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We zijn gaan eten met 5 personen. Ik had maar 2 kaarten van de AH actie. Geen probleem. Het eten was lekker. Genoeg voor iedereen. Bediening was erg aardig. We komen zeker nog een keer.
Linzeriemersma .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Kwaliteit van het eten was heel goed! Lekker voorgerecht van carpaccio is aan te raden en het hoofdgerecht; varkenshaas en zalm was ook erg lekker. De sorbet was heerlijk en er was meer dan genoeg en dat voor een hele vriendelijke prijs :-)
De bediening was vlot en het personeel was vriendelijk en gastvrij!
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer langs.......
Markus71 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vriendelijke bediening wij waren hier met het ah menu verwacht geen culinaire beleving, maar gewoon n hap eten (eigenlijk meer dan ik had verwacht!! voor(na korting) 3 gangen voor 12.95)
gewoon lekker ff snel in het werk kloffie met de kids eten voor weinig geld zonder poespas.

Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De eerste indruk was al goed. We waren met vijf maar met twee ahspaarkaarten. Toch mochten we alle vijf eten voor heel weinig. Het eten was ook prima. Genoeg keus dus voor iedereen wel wat. Als hoofdgerecht had ik salade met biefstukjes. Zooo lekker. Het waren ook grote porties maar het kwam op. Schnitzel, zalm en sate waren ook prima. Daarna toetje, dat maakte het af. We komen snel weer!!
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben met z'n drieën gegeten. Kipcocktail en tomatensoep was lekker. De Grand Chopin hamburger met Italiaanse bol heerlijk, de varkenshaas met champignons lekker en de zalm mocht wel wat kruidiger zijn. Er werd niet gevraagd of we meer frites wilden, maar hebben toch genoeg en lekker gegeten. Als toetje Dame Blanche was heerlijk. De heren wilden Irish Coffee en mochten dat ook als toetje, wel iets bijbetaald, maar dat geeft niets.
Albertvandendungen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gevraagd om biefstuk die maar net warm is van binnen. Helaas was deze toch geheel doorbakken. Champignonsaus was niet lekker. Geen gezellig uitstraling, niet waardig voor naam: Grand Café. Bediening vriendelijk.
Beste heer, mevrouw, Dat is jammer. Het was fijn geweest als u dit ter plekke had aangegeven dan hadden we het kunnen herstellen. Graag bieden wij u een diner bon aan voor 2 personen. Wilt u mij hierover rechtstreeks via onze mail benaderen aub? Onze mail is info@chopinvught.nl. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, CHOPIN Lunch & Diner Vught.
Edo D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij kwamen hier via vakantieveilingen, en hebben met z'n tweeen heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. De spareribs hadden flink veel vlees, heerlijk zacht en prima bereidt. Ook de frites en de salade waren prima. Ik zou hier zo weer gaan eten! Ook het nagerecht was top.

Het was vandaag heerlijk zomers weer, zodat we lekker buiten konden zitten. Het terras is lekker rustig. Onze auto parkeerden we gratis op 1 minuut lopen onder de Jumbo.
Bedankt voor de recensie! Op veilingkans.nl kunt u ook op onze spareribs bieden. Nogmaals veel dank en graag tot ziens. Nog een fijne zondag gewenst, team Chopin Vught
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
vandaag met zijn 6 wezen eten bij Grand Café Chopin in Vught,voor ons 3 kwartier rijden, maar wat een heerlijk gezellige restaurant, we hadden onbeperkt spareribs en onbeperkt kipsaté, wat heel erg lekker is, niet vet!!! en de kipsaté lekker met satésaus, zag er ook heel mooi uit op het bord en smaakte ook heel erg lekker! de bediening was op en top. heel erg vriendelijk en gezellig, vooral die lieve mooie bediende die het met een "knal" afsloot ( grapje, hij liet perrongelijk wat vallen! maar.. scherven brengen geluk toch!) wat ook heel erg lief was, toen ik vroeg of er een sterretje of zo iets bij het nagerecht, een leuke sterren kaars, voor mijn dochter die morgen jarig is als voor me schoonvader die over 4 dagen jarig is, dus wil je uit eten, waar het eten goed is met veel gezelligheid en een vriendelijke lach,waar je niet weg word gekeken, maar heerlijk kunt bijkomen en genieten, raad ik je aan ga naar Grand Café Chopin. wij komen zeker nog een keer!
Hartelijk dank voor de leuke recensie en graat tot ziens!
Jonas K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisterenavond wezen eten bij Chopin.
Het is een simpel eetcafe in een winkelcentrum in Vught. Verwacht als je gaat geen design restaurant. Is dat een probleem? Nee zeker niet. Je komt om te eten. En het restaurant zag er verder netjes uit.
De spareribs waren van een goede kwaliteit. Mijn zoontje van 10 vond ze heerlijk, de frietjes waten top.

En ja, de bediening. Ik ben verhuisd uit Brabant en vond het heerlijk hoe er gesproken werd. Onbevangen, Brabants en gewoon goed voor dit restaurant.

Wil je correcte bediening? Ga naar een sterrenrestaurant, wil je Brabantse gezelligheid...dan is Chopin een aanrader.
Beste heer, mevrouw, hartelijk dank voor de recensie. Wij wensen u nog een heel goed weekend!
Mariette R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken.
We hadden ook wat stokbrood besteld die vonden we beide goed en we waren blij dat we die erbij hadden besteld. Drinken werd uitgeserveerd in een kapot glas, duurde ook een poosje voordat er opgemerkt werd dat ik wat van de bediening wilde want ja ik ga niet uit een kapot glas drinken. De patat en salade waren gewoon goed maar de spare ribs waren niet te eten. Waren van die vieze kant en klare fabrieks ribben ( hadden wij het idee van). Er zat meer vet dan vlees aan en de lucht van de apre ribs was niet te harde werd helemaal misselijk ervan. Heb dus alleen met moeite door de vieze lucht wat patat op. Bediening merkte dat wij het niks vonden en liet ons toen ook links liggen. Aan andere werd zowat elke keer als ze langs liepen gevraagd of het smaakte enz.. Hebben ze alleen bij ons gedaan toen we de kans nog niet hadden gekregen om te eten. We hadden een bon via vakantieveilingen. Ik raad mensen af om hier te gaan eten zonde van het geld.
Beste mevrouw, ik vindt het jammer om hier op Iens te lezen dat u ontevreden bent over onze spareribs. Onze spareribs zijn van goede kwaliteit maar smaken verschillen per gast. Als u in de zaak dit al had aangeven hadden wij het met u opgelost. Dat wil ik graag nu alsnog doen. Wilt u mij mailen op info@chopinvught.nl dan hoop ik u alsnog tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, G. Bekkers Chopin Vught

Reactie van proever:

Ik wil wel zeggen dat Chopin het netjes oplost voor mij en wil ze daar wel een pluspunt voor geven.
Bedankt Chopin

anf 2e reactie van restaurant:

Graag gedaan Mariette, een heel goed weekend.
Limburgsvlaaitje .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We hadden een bon van vakantieveiling. Aardige bediening en ik vond de spare ribs erg lekker. Heel mals maar beetje donker. Het was niet verbrand. Andere recensies dat het erg vet was dat klopt niet. Flauwekul!
Hartelijk dank voor uw recensie! Als u mij een mail stuurd stuur ik u als dank een tegoedbon om nog een keer te komen dineren bij ons. De mail is info@ikwilreserveren.nu ik wens u nog een goed weekend

Reactie van proever:

Dat is super vriendelijk. Leuk! Komen we zeker doen. Goed weekend.

anf 2e reactie van restaurant:

Afgesproken! Als u mij uw adres mailt dan stuur ik de bon op per gewone post. Hartelijke groet, G. Bekkers, Chopin Vught www.chopinvught.nl
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Wij hebben er gegeten met een bon van VakantieVeilingen. We mochten bij binnenkomst een tafeltje uitkiezen, we werden vriendelijk begroet door het personeel. Ik vond de spareribs te droog na mijn mening. De friet en salade waren wel erg lekker. Min puntje vond ik dat, toen wij weg gingen de helft van het personeel achter de bar aan het eten was in het zicht van de klant. Plus punt was het eten werd snel geserveerd en het drinken ook. Tip serveer niet teveel spareribs in een keer want ze worden snel koud.
Jadira .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Genoten van onze onbeperkte spareribs, waren heerlijk mals en je kon ze zo van het bot afhalen. Ook heerlijke frietjes die erbij zaten. Verder ook erg vriendelijk personeel, dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We hebben een keer gebruik gemaakt van het onbeperkt spare ribs eten.
Al zat het restaurantje helemaal vol, waren de spare ribs altijd ruim op tijd (binnen 5 minuten) geserveerd bij een nieuwe bestelling. Ze smaakte goed (geen top kwaliteit, maar wel lekker) en de bediening was vriendelijk. Als je verwacht dat de bediening precies volgens de etiquette te werk gaat, zit je hier verkeerd. Maar als je gezellige en nette bediening wil dan zit je hier absoluut goed!
Ingeborg104 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
via vakantieveilingen zijn wij hier terrecht gekomen. Bij binnenkomst mochten wij een tafeltje uitzoeken, dus wij gingen ergens zitten. Na 15 minuten werd er gevraagt of wij misschien iets wouden drinken, nou graag. De spareribs waren wél mals, maar heel vettig, dat was wel te zien op het bord. Ze hadden voor mij wel iets korter in de oven gemogen, dan zagen ze er iets minder donker uit. De bediening was alles behalve snel, oplettend of gastvrij. Geen interesse in de gast bij het afrekenen. Maarja, voor ons niet voor herhaling vatbaar, helaas
Teun R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
vandaag via vakantie veiling daar wezen eten met 2 personen.
onbeperkt spareribs? niks van gemerkt! heb maar 1x spareribs gehad... en toen maar wachten. zelfs voor drinken kwamen ze niet langs. weg kijken dat deden ze wel! voor mij een enorme afrader!
Jammer van uw negatieve reactie, het was inderdaad heel erg druk toen maar iedereen ging tevreden naar huis. Ik stond zelf in de bediening. Jammer dat u IENS.nl gebruikt om alsnog negatief te doen. Met vriendelijke groet, G. Bekkers, Chopin Vught

Reactie van proever:

er werd bij afrekenen niet eens gevraagd of alles naar wens was. heb het ook op jullie fb gezet maar daar is het berichtje weg gehaald daarom dus op IENS.nl!

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Teun, U had zich op FB en tegelijk ook op IENS negatief over ons uitgelaten. Een bericht is voldoende, daarom heb ik het van FB verwijderd. Het was nogmaals heel druk toen, als u gewoon spareribs had bijgevraagd had u ze ook gekregen. Nogmaals jammer dat u IENS gebruikt om u negatief over onze zaak uit te laten. Succes verder.
Biek29 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
bij chopin onbeperkt spareribs gegeten via vakantie veiling. de spareribs waren pittig ik kan hier niet tegen. ik vroeg hebben jullie ook gewoon normale....pas volgende week zeiden ze. er waren meer mensen die dat hadden gevraagd. dus niet veel gegeten. de spareribs waren ook vetter als ik gewend ben.
jammer dat dan de bediening niet voorsteld
wilt u dan iets meer sla of friet ipv spareribs.
ook hadden wij vooraf stokbrood met kruidenboter.... wij vonden de kruidenboter niet lekker...smaken verschillen
sorry ik kom hier geen spareribs meer eten
beste heer, mevrouw,
Het klopt inderdaad dat alleen de spareribs met gekruiden marinade er waren. Vanaf volgendeweek is de keuze er weer. Graag stuur ik u een gratis tegoedbon toe voor nog een keer onbeperkt spareribs bij ons te komen eten. Ik hoop dat u onze andere spareribs dan ook lekker vindt. Als u mij een mail stuurt met uw contact gegevens dan stuur ik u de bon toe. Nog een fijne avond, G. Bekkers Chopin Vught