Grand Café Chopin

Marktveldpassage 11 5261 EC Vught Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Chopin

Voel je thuis

Chopin staat al jaren en dag voor Brabantse gastvrijheid en het “huiskamer gevoel”. Het personeel is heerlijk informeel en altijd in voor een grap. Met een simpele kaart en een billijk happy diner kun je hier voor elke trek terecht, niet te vergeten voor onbeperkt spareribs. Vught is tevens heerlijk vertoeven daar het omgeven is door bossen en meer natuurschoon.

Meer informatie over restaurant Grand Café Chopin

6,6

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Chopin

franky J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer goed eten voor de prijs waar het voor wordt aangeboden en een gezellig restaurant goede bediening,voor een herhaling vatbaar .
sjankimenai .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fijn restaurant ,goede accommodative,leuke en vlotte bediening. Prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming. Plaats van ligging is goed en voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Terwijl wij nog op ons eten zaten te wachten werd er door de medewerkers als schoongemaakt. De guur van het schoonmaakmiddel roken wij. Dit is niet prettig als je nog moet eten. Tevens begonnen de medewerkers om half 8 de zaak al schoon te vegen en op te ruimen terwijl de zaak pas om half 9 gaat sluiten. Wij kregen het idee dat we de zaak werden uit gekeken.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gereserveerd via AH actie. Komen binnen, krijgen tafeltje en de AHactienenukaart. Mijn vrouw wil spareribs, ik varkenshaasate. Blijkt spareribs op te zijn. dan maar twee porties varkenshaassate. Komt die blije loopjongen weer terug, er is maar 1 portie varkenshaassate.
Wat een ballentent, gewoon geen voorraad. Eens en nooit weer, we zijn weggelopen zonder wat gegeten te hebben. Niet AH en zeker geen zaak die IENS zou moeten ondersteunen.
Niet aan te bevelen bij andere.
aeikelboom .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
we hadden met de AH actie geboekt en we konden kiezen uit diverse opties 1 menu was goed en voldeed aan de wensen het andere een vegetarische wrap was gewoon zo slecht dat die niet te eten was leek nergens naar te hard en niet goed gevuld alleen wat saus en wat bonen hier en daar en een top van een dikke harde laag kaas erg jammer dus dit ging bijna in z'n geheel terug en zo was het toch nog een duur etentje advies als je dit niet goed kan klaarmaken haal het dan van de menu lijst af
U.J. D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We kennen het restaurant al lang en komen er met zekere regelmaat vooral voor de lunch. Ruime keuzemogelijkheden voor dit AH arrangement. Diner was goed, voortreffelijke saté. We zijn niet van de toetjes, konden we omzetten in dubbele espresso. Vriendelijke en attente bediening.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Via vakantieveiling hier gereserveerd. Het 3 gangen-menu was uitstekend. Voldoende keus en het eten was prima. Vriendelijk en enthousiast personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het is een fijne eetgelegenheid op een hele gezellige plek.
De bediening is goed, Het is er fijn vertoeven.
Het eten is lekker en betaalbaar. Echt een aanrader
Metavansoest V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk eten, prima service! We komen er vaak en altijd gezellig. Schenken ook een prima cappuccino. Goede locatie, gezellig in het centrum.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten smaakte voldoende. De service was goed. De gangen werden wel erg snel geserveerd. Het leek net of dat de ober snel naar huis moest. Je had je gang nog niet op of je ging al aan het volgende beginnen.
E H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
high tea voor moederdag gedaan. VRESELIJK, de bediening vergat ons als groep van 8 personen steeds, na een half uur hapjes op tafel kwam na 3 maal vragen eindelijk de thee.
Als we vroegen waar ons drinken steeds bleef was het antwoord elke keer; 'Owja!' om je gek aan te storen.
verse jus? nee dat kan niet want we hebben te weinig sinaasappels voor jullie.... huh te weinig voor ons?! ik hoop dat er wordt ingekocht op o.a. het aantal personen die hebben gereseveerd? Toen kon de jus toch wel, maar hier mochten we ook een klein uur op wachten.
Natuurlijk weer gevraagd of de jus nog kwam; 'Owja!'
T is eten was oke, op de taaie toast na. Het zag er wel uit of t net ff snel kant-en-klaar bij de supermarkt was gehaald. Zonde voor onze feestelijke bedoeling, volgend jaar zeker weten ergens anders heen.
franky J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Je krijgt hier waar voor je geld en een zeer uitgebreide keuze op de menukaart
De bediening is zeer goed , aanrader om terug te komen hier,
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen hier graag en zeer zeker nog een keer terug. Een echte aanrader!
Lottee .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel is erg vriendelijk. Alleen de sfeer in het restaurant is wat minder.
M V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Oud en gedateerd. Inrichting is duidelijk aan vernieuwing toe. Serveerster zette haar vieze rugzak op het aanrecht waar het eten bereid werd (rugzak heeft overal op de grond gestaan)
Wc smerig. High tea stelde niets voor; een geroosterde boterham in partjes met Johma salade, tomatensoepje in een glaasje en wat mini gebakjes. Wat een teleurstelling
Lucret .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
In een ongedwongen sfeer van een eetcafe gezellig een familie etentje waarbij het eten prima heeft gesmaakt. Prettige bediening.
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij gaan heel veel eten van de ah-actie, maar dit was echt waardeloos.
Carpacio was slecht. Tomatensoep smaakte niet naar eigengemaakt en maar een half kop. Biefstuk was te ver doorgebakken en we hadden medium gevraagd. De champignonsaus bij de biefstuk kwam volgens ons uit een potje. Geen verse groenten. Met 1 uur stonden we al weer buiten. Voor ons is dit geen locatie. Gelukkig zijn er wel veel locaties van de ah-actie die voortreffelijk zijn en die dezelfde prijs hebben.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Goedkoop maar fantasieloos en geen sfeer.
Hier gegeten met coupons van Social Deal.
Online reserveren ging nogal moeizaam - ik kon uiteindelijk alleen nog terecht op de laatste avond van de geldigheidsperiode van de coupon. Vreemd als je dan binnenkomt dat er van alle 15-20 tafeltjes maar 4 bezet zijn, en op hun site staat aangegeven dat couponklanten rekening moeten houden met 1-2 weken wachttijd "wegens drukte". Dan vraag je je toch af of ze soms maar enkele tafeltjes blokkeren voor de couponklanten.
Voorgerecht (zalmtartaartjes) was lekker. Hoofdgerecht (kipsate en varkenshaas) fantasieloos klaargemaakt. Vlees simpelweg op de bakplaat gekwakt zonder enige marinade, kruiden of specerijen, dus vrij smakeloos. Ook de satesaus was te neutraal en wat zoet. De frites waren wel lekker.
Bediening was ook vrij langzaam (door enkele tieners), zeker gezien het feit dat er maar zo weinig klanten waren.
Al met al lijkt dit een bedrijf dat moeizaam op de been blijft, voornamelijk drijft op shoppers overdag in de Marktveldpassage en op diverse kortingssites (ze hadden voor iedere aktie aparte plastic menukaarten).
Niet erg onder de indruk.
j.ernst .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We zijn gaan eten met 5 personen. Ik had maar 2 kaarten van de AH actie. Geen probleem. Het eten was lekker. Genoeg voor iedereen. Bediening was erg aardig. We komen zeker nog een keer.
linzeriemersma .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Kwaliteit van het eten was heel goed! Lekker voorgerecht van carpaccio is aan te raden en het hoofdgerecht; varkenshaas en zalm was ook erg lekker. De sorbet was heerlijk en er was meer dan genoeg en dat voor een hele vriendelijke prijs :-)
De bediening was vlot en het personeel was vriendelijk en gastvrij!
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer langs.......