Grand Café Cheers

- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Keurige ontvangst, mini kapstok bij de ingang. Het vlees was bijzonder goed, alles zag er verzorgd uit. Vooraf sla garnituur met aanloopproblemen bestek en geen borden, olijven zonder prikker. Het water?ijs viel me tegen met slagroom uit de spuitbus; verse vruchten waren losse druiven met vel en pit. Kleine dingetjes dus voor verbetering vatbaar. Een open restaurant waar ik zeker zou terug komen.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij gingen langs voor een snelle hap na Ajax-Vitesse omdat het in ons vaste Diemense adres heel erg druk was. De Angusburger sprak ons aan en we bestelden 1 normaal en 1 ivm een koolhydraatarm dieet zonder friet en brood met in plaats daarvan salade. De burger zelf was top. Bij de salade variant was de kaas vergeten en de wel heel minimale salade niet aangemaakt. Olie en azijn waren op geen enkele tafel aanwezig. De uitgebakken spek bij de burger was niet knapperig, dus waarschijnljk al veel eerder uitgebakken en daarna weer opgewarmd. De wijn - een glas Merlot - was veel te warm. Volgens de bediening was de wijn zoals het hoort op kamertemperatuur. De fles stond gewoon op de bar in een omgevingstemperatuur van ca 23/24 graden. Voor Merlot is het maximum toch echt een graad of 16. De bediening heeft dus helaas geen flauw benul van wijntemperaturen. De barman verklaarde dat Cheers geen klimaatkast heeft, maar dat is toch geen excuus voor het veel te warm serveren van de wijn, die daarvan ronduit vies wordt. Koelen dus die rode wijn: een iets te koude wijn kan je met handwarmte of in je mond op de juiste temparatuur krijgen, een te warme wijn wordt nooit meer wat.
Haen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisterenavond met mijn familie daar voor het eerst gegeten. Mooie ruim opgezette zaak waar de bediening vlot en vriendelijk is. Als voorgerecht hadden we 2 x carpaccio, een vitello tonato en een tomatensoep. Alles goed van kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we een tournedos (zeer mals) en goed gebakken, 2 x spare ribs waar het vlees van gaarheid zo vanaf te kluiven was en een cheers special met kip. Ook goed van kwaliteit. Helaas viel het (fabrieks) ijs met verse vruchten als toetje mij iets tegen. Prijs kwaliteit is prima in orde. Voor mij mag de kaart iets uitgebreider
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vitello tonato, de gebraden kalfsmuis, viel wat tegen, vlak van smaak. De huisgemaakte tomatensoep was niet bepaald bijzonder. De spare-ribs daarentegen konden de toets der kritiek met glans doorstaan en de kipsaté was (h)eerlijke kost. Het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk.
M.g.lakerveld .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten met tien man. Eten zag er verzorgd uit.
Fles wijn besteld, deze werd met dop erop op tafel gezet. Was niet echt uitnodigend.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een aanwinst voor Diemen! Heerlijk gegeten, zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten. We waren met een groep dus we hadden veel verschillende gerechten en het was allemaal even vers en met zorg klaargemaakt. De bediening was top en liep zelfs extra naar de keuken om te vragen of er pijnboompitten in een gerecht zaten i.v.m. een allergie. De sfeer is goed, en de akoestiek prima. Er stonden tv schermen met voetbal aan, maar die waren in het eetgedeelte niet storend. De prijs viel ook nog eens mee. Een prima maaltijd voor een prima prijs, wij komen terug!
Keesiedive .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Super tomatensoep. Simpele rode wijn, Merlot. Hoofdgerecht de tournedos mooi vlees goed gebakken en super frietjes. Het restje van mijn vrouw haar ceasar salade opgegeten deze was ook super. We hopen dat zo'n grote zaak met deze kwaliteit zijn kop boven water kan houden. Super gegeten, we moeten terug komen.
Ferry S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Cheers de bediening was vlot en accuraat maar toch hangt er een ontspannen sfeer. De muziek was ook lekker dus een dansje had ook wel gekund maar daar wilde mijn vriendin nog niet aan. Hele fijne tent om even lekker te ontspannen en je weer heerlijk op te laden voor de nieuwe week, succes en badankt voor de heerlijke ervaring!!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De cheers burger was erg lekker en goede prijs kwaliteit verhouding bediening erg vriendelijk schone omgeving en lekker ruim van opzet
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hadden ons verheugd op het nieuwe restaurant in Diemen, maar dit was echt een afknapper. We weten dat wanneer een restaurant net geopend is het niet allemaal perfect kan gaan. Maar bij ons ging alles fout. We maken reservering, komen binnen en horen dat onze tafel nog bezet was. Wij bestellen een drankje en bestellen direct iets van de menukaart. Daarna kwam een ander tot tweemaal toe vragen of we de menukaart al hadden gehad en of we al wisten wat we eten wilden. Nou ja, kan gebeuren, we bestelden de dagsoep en dat moest een uiensoep voorstellen. Nou sorry, ik weet niet wat ik gegeten heb maar het smaakte niet naar uiensoep. Vervolgens kwam de tournedos. We hadden aangegeven dat we ze medium gebakken wilden hebben. Nou medium waren ze niet ze waren door en doorgebakken. voorlopig geen Cheers voor ons
Iddo P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een geweldige aanvulling in Diemen! Ik ben zo blij dat dit restaurant/café geopend is. Heerlijk eten tegen een goede prijs. Dit beveel ik echt ten zeerste aan en ik ben vrij kritisch! Wat een top diner en wat een leuke mensen daar. Hier ga ik zeker vaker komen super !
Ymel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij kwamen op een vrijdagavond zonder reservering. Al was het er best druk, de vriendelijke dame kon ons meteen aan een leuke tafel helpen. De sfeer was goed met rustige muziek. Je ziet dat het personeel plezier heeft in z'n werk. Het eten (zalm vooraf en tournedos als hoofd) was heerlijk voor een schappelijke prijs. Leuk hoor zo een nieuwe zaak vlak bij ons om de hoek.
MargaB .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij gingen voor het eerst eten bij Cheers dat pas twee weken geleden geopend is. We bestelden een weeksoep, deze keer uiensoep. We hebben heel wat uiensoepjes gegeten maar dit leek in de verste verte niet op soep. Het werd geserveerd op een diep bord met een dessertlepel. Lastig eten dus. Als hoofdgerecht bestelden wij een kipsate. Dit werd geserveerd met volkomen smakeloze kroepoek, de sate is ook zeker voor verbetering vatbaat. De salade die we apart besteld hebben was geheel niet aangemaakt. Olie en azijn waren niet aanwezig op de tafel. De twee persoons tafels waren erg klein voor een diner.
Slechts vijf hoofdgerechten stonden op de kaart. Met zo'n kleine kaart moeten de gerechten toch echt wel in orde kunnen zijn. Jammer, een tegenvaller. Er zijn plaatsen waar je beter kunt eten in Diemen. De bediening was overigens goed.
Petraoranje .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
de bediening was bijzonder vriendelijk, wel in een ontspannen sfeer en alles kon....
Wij hadden een heerlijke avond, de saté was er lekker