Grand Café Chagall

Markt 24 4701 PG Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Chagall

Henri K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk geluncht. We hebben wrap met seranoham en heerlijke salade erbij. Je krijgt wel veel. Je zit echt vol. Zelf een huis gemaakte hamburger op. Heerlijk! Bediening was goed, sfeer binnen is gezellig.
Hier gaan we zeker meer lunchen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
In de weekenden zeer ongemotiveerd en ongeinteresseerd personeel. Valt niet mee om hier wat te drinken te krijgen. Je voelt je hier geen gast, maar een storend element voor de "bediening".
De hapjes die we besteld hadden waren niet niet gaar en klef. Toen er een paar druppels vielen werden de parasols zonder commentaar dichtgedaan. Hier wordt echt met veel toewijding alles gedaan om de gasten weg te krijgen.
Bij ons is dat inderdaad gelukt. Volgende keer maar een ander terras op zoeken.
Ster234 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Bij een bezoek aan Roosendaal eten we graag even een broodje bij Chagall. Leuke plek aan het plein. De bediening is hier gezellig en correct en zowel het terras als het cafe zien er gezellig en verzorgd uit.
Alle keren dat we hier gegeten hebben, was het goed!
Een aanrader.
Miake2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Regelmatig geluncht, goede keuken. Klantvriendelijk personeel die zelfs met de nieuwe kaart een gerecht kunnen aanpassen naar mijn wensen. Sfeervolle ambiance.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hier geluncht met mijn partner. Ik bestelde de clubsandwich en mijn partner de salade Chagall. De bestelling werd vlot opgenomen en uitgeserveerd. De clubsandwich, geroosterd wit brood met gebakken ei, bacon of spek, sla kaas en tomaat vond ik redelijk van smaak. Niet echt bijzonder. Naast de sandwich werd chips op het bord geserveerd.
De salade van mijn tafelgenoot bestond uit sla, tomaat, gebakken champignons, kip, kaas en croutons. Een flinke portie met veel dressing. Er werd stokbrood met boter naast geserveerd. De salade was aardig van smaak. Het mag van mij wat pittiger, de kip vond ik nogal flauw gekruid. Al met al een redelijke lunch voor een prettig bedrag.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Personeelsuitje is dit jaar verzorgd door Chagall . We werden gastvrij ontvangen met een heerlijk welkom drankje. Met 40 personen hebben we gebarbecued in de gezellige tuin van Chagall . Tot in de late uurtjes hebben we genoten van het lekkere eten en drankjes en de bediening was Top.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Het terras zag er uitnodigend uit, de zaak zelf was mooi, hip en verzorgd. Het eten echter was abominabel slecht. We kozen de salade Chagall en ik heb in tijden niet zo slecht gegeten. Ik kreeg een bord sla met daarop stukje gebakken kipfilet zonder zout/peper/kruiden (dus meer dan smakeloos) en over het geheel was geraspte (smakeloze) kaas gestrooid. De dressing was niet zelf gemaakt, ik herken die smaak uit duizenden namelijk. Ik begrijp niet dat een mooie zaak als dit, zulk fantasieloos en gerechten zonder enige vorm van aandacht of liefde voor het koksvak, op tafel durft te zetten. Dit was echt een aanfluiting en absoluut géén visitekaartje... Eens, maar nooit meer, bij Chagall. Jammer!