Grand Café Centre Ville

Zondag

Voordelig
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Op mijn verjaardag genoten van de zon in het mooie Maastricht, maar ook zeker van het vriendelijke personeel dat hier bediend en het lekkere eten! Ondanks dat het terras vol zat en er vervolgens ook nog een aanzienlijk gezelschap binnen plaatsnam hadden deze meiden het helemaal under control! Vriendelijk, vlot en kundig! Ook onze complimenten aan de keuken voor de opmaak en smaak van de HEEEEERLIJKE burgers die wij genoten hebben! En waar wij zeer zeker voor terugkomen! We hebben er twintig min op moeten wachten maar dat is te verwaarlozen. Grtzz uit NPstd
Willem Evert D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Dag Restaurantpersonee, Een (Friesche-Vlag) Segafredo koffie of espresso was zeer goed en een uitsmijter met (alleen) kaas en bruin brood was ook zeer goed De service was uitmuntend. We dachten Corinna, Jasmina en Jane. Ze zijn aardige-en deskundige personeel. Tenslotte. Het decor was eveneens zeer goed Willem Evert De Jong.
Tintinpeter .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Leuke zaak, alleen 45 minuten moeten wachter op ons eten en toen mijn visburger aankwam was hij nog koud ook.
Leuk voor een koffie of thee maar lunchen doe ik de volgende keer wel elders.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Lekker gegeten en alles op t gemak hetgeen voor ons heel belangrijk is.
Goede en vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar
Mary-R .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede Kerstdag heerlijk gegeten bij Grand Café Centre Ville. Vriendelijke bediening die alle moeite deed om het ons naar wens te maken. Het eten was verrassend lekker. Een aanrader! Wij gaan hier zeker vaker eten.
Marie Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Met een paar lieve vriendinnen goed gegeten met de social deal actie, was gezellig.
Je kon kiezen uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en nog een nagerecht, dat voor zo een prijs. Was lekker, goede bediening , ruime porties .
Marie Jeanne

Daanentessa .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Op een koopavond eens na maastricht gegaan beetje op heerlen en Roermond uitgekeken leuke dag gehad en lekker gaan dineren met zijn tweetjes bij binnenkomst werden netjes ontvangen gezellig tafeltje aan het raam gehad boven rond de rest van het restaurant zag er leuk uit als je dan na beneden keek n de mensen gezellig zag eten en drinken alleen was de bediening niet meer zo vriendelijk als bij binnenkomst kregen geen goede uitleg bij vragen over de gerechten of over de wijn maar toch onze keuze gemaakt wat goed bleek tezijn uit eindelijke zeer lekker gegeten en gedronken alleen bij afrekenen weer niet echt vrolijk personeel maar wel zeer zeker de moeite waard om eens gegaan dineren
Beer71 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
De bediening was zeer goed, er was een zeer nette en aardige jongeman aan het werk. Echter stond er achter de bar een man, iets op leeftijd, deze was zeer onaardig. Zowel tegen de gasten als tegen het personeel. Dit viel niet alleen ons op, maar ook met andere gasten hebben wij het hier over gehad. Erg jammer hoe zo'n oude brompot de sfeer in zo'n leuke zaak kan verzieken. Des ondanks wel lekker gegeten. Maar of we nog eens terug gaan? Misschien als die brompot met pensioen is.
Susanita .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Leuk gelegen in hartje Maastricht. Gezellige sfeer en genoeg keuze eten, voor ieder wat wils. Kom hier zeker 2/3 x per maand eten. Meestal lunch, vaak kies ik voor een broodje, soepje of zomers een salade.
Je wordt altijd goed geholpen en de service is zeker met een glimlach.
Hier mogen menige van leren!
Lalita_s .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met z'n tweetjes hebben wij hier een goede lunch gehad. Klein beetje jammer dat de spaghetti net te door was en beetje plakkerig werd. Voor de rest was de uiensoep erg goed. Decor is erg mooi en personeel is vlot en aardig.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Maastricht staat vol bijzondere restaurants, dan is Centre Ville een gewone degelijke keurige nette eetgelegenheid. Niet echt bijzonder opvallend en zeker niet sexy.
Het eten is goed, drie gangen voor 27,50 euro. De huiswijn was erg lekker, een cabernet sauvignon voor 19,50 euro. Helemaal goed.
We aten soep, varkenshaas en een grote salade Brie met Choco mousse en Coupe Cookies toe.
Zoals gezegd, goed maar niet sexy. Wel vriendelijke bediening. een zaak om toch eens doen als je weer eens gewoon wilt eten.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Gisteravond super-lekker gegeten met social deal. Keuze genoeg en er kon zelfs worden gekozen voor ander hoofdgerecht door tafelgenote. Service was ook top. 2e fles wijn maar half leeg gedronken. Werd door bediening aangeboden deze mee naar huis te nemen. Ben fervent restaurant-bezoekster en Centre Ville staat bij mij in de top 3!! Ga hier zeker vaker komen!!
Edwin .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Centre Ville. Een drie gangenmenu via Social Deal voor €13,75 i.p.v. € 27,50. Zeker voor deze prijs is de prijs-kwaliteit-verhouding heel goed. Voor € 27,50 is het gewoon prima eten voor een prima prijs. De bediening is heel aardig en niks is te veel.
We gaan hier zeker nog eens terug!
So_peng .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Hier gegeten op een doordeweekse dag. We zijn hier vaker komen eten naar tevredenheid in het verleden, maar het viel nu reuze tegen. Ondanks dat het niet bepaald druk was duurde het eten erg lang. Meer dan drie kwartier moeten wachten op een voorgerecht. Vervolgens kwam het hoofdgerecht, een saté van varkenshaas met lekkere satésaus, maar het vlees was nog wel erg rood. Gezien de wachttijd had ik op zijn minst beter bereid vlees verwacht. Vervolgens desserts genomen, waarvan een crè­me brûlée. Het schaaltje wat we kregen wekte toch wel verbazing. Het was zo klein opgediend waarvoor je wel de volle prijs betaalde (€5,50 voor een minuscuul bakje), waar je in het verleden een zelfde hoeveelheid kreeg met daarbij een bolletje ijs en slagroom. Nou snap ik dat je in de crisis misschien moet besparen op bepaalde dingen, maar dit is niet de juiste manier! De bediening leek verder niet helemaal de ogen op de gasten gericht te hebben, want moesten aantal keer zwaaien om hun aandacht te trekken, op een niet al te drukke dag. Locatie is top en met een beter beleid moet deze zaak een succes kunnen worden, maar ons zien ze niet meer terug.
Loesje77 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Een tijdje geleden hier willen genieten van een salade carpaccio. De carpaccio was nog bevroren! Het bord werd teruggenomen en ik kreeg na een nieuwe salade. Volgens mij was het precies dezelfde salade, maar hadden ze carpaccio laten ontdooien. Locatie is prima. Leuk om een drankje te doen, maar niet om te lunchen/ dineren!
Nicky1968 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
High tea via groupon!
Slecht verzorgd! Kregen precies anderhalf uur! Omdat een persoon wat later was hebben we twee koffie moeten bijbetalen! Moesten zelf vragen om drank! Toen we tien minuten voordat de tijd afliep vroegen voor koffie kregen we te horen dat dat nog net kon! Erg matig! In onze ogen niet het bedrag waard! Op meerdere plaatsen geweest voor high tea! Deze was echt zeer matig! Niet het geld waard!
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
High tee gehad in dit sfeervolle etablissement. Ik schrijf nooit recenties, maar mijn vriendin en ik zijn zeer tevreden over de geweldige aandacht door het personeel. Nemen de tijd voor een ieder, terwijl het best druk was. Met name noem ik Armand Pilet. Zijn service is geweldig.
Fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Via een 2-daagse trip naar Maastricht met een Groupon bij Grand Café Centre Ville terecht gekomen. We waren met zijn vieren.
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten en naar het gereserveerde tafeltje geleid.
We hadden gekozen voor een 3-gangen menu en elke gang had zo'n 3 keuzes.
Het voorgerecht bestond uit 3 Salades Zalm en Forel en 1 Salade de Val-Dieu kaas.
De Zalm en Forel waren heerlijk met een goede dressing. De kaas was wel aardig, maar dit kwam ook doordat er een keuze gemaakt moest worden.
Het hoofdgerecht werd 2 Saté en 2 Vispannetjes. Zowel de Saté alswel de Vispannetjes waren heerlijk. Beiden werden ook leuk geserveerd.
Als nagerecht kozen we voor 3 maal Tiramisu en één maal Dame Blanche. De tiramisu had wel iets groter gemogen, maar was goed van smaak.
De Dame Blanche was heerlijk en vooral de chocoladesaus was heerlijk romig.
Dit alles werd vriendelijk geserveerd en in een gemoedelijk tempo.
Na dit alles werd er nog een cappuccino met en zonder cafeïne gedronken en die waren op goede temperatuur.
Wij komen hier graag weer terug.
Groeten uit Ede.
Sofie12 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
We hadden een high tea besteld en dat viel enorm tegen.
De tomatensoep vooraf was lekker, evenals de bubbels en de verse jus d'orange, maar dat was ook het enige.
Daarna kwam een plateau met hapjes. Er zat bijna geen beleg op de sandwiches en de zoetigheden bestonden uit een paar minimuffins en koekjes, het leek allemaal gewoon uit de supermarkt. Bij een high tea kan dat echt niet. Vervolgens kregen ook nog eens 1 kopje thee! (Met een theezakje) een extra kopje thee hoorde niet bij de prijs! Hier ga ik dus nooit meer heen ,
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Prima eetcafé. Wij waren hier met vier man op basis van een Social Deal. Daarbij mochten we kiezen uit het driegangen-menu du Chef van 27,50. Niet slim: bij het voorgerecht bevatten twee van de drie gerechten volgens de kaart paprika. Aangezien ik daar niet van jou, koos ik voor het gerecht zonder paprika. Op de kaart, tenminste. Want helaas bevatte de op zich lekkere salade met zalm en forel toch ook paprika.
Bij het hoofdgerecht vielen zowel de saté (perfecte varkenshaas) als het vispannetje in de smaak.
Als dessert een tiramisu in een weckpot is leuk gevonden, maar neem dan liever een kleiner model, want nu was het eigenlijk een onsmakelijk grote hoeveelheid.
De bediening was vriendelijk en attent, maar zou wel iets harder mogen spreken: geen van de tafelgenoten kon haar verstaan in een verder lege zaak...