Grand café Central

Markt 23 2801 JJ Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Central

Dineren in een prachtig decor

Een familierestaurant dat in de loop der jaren zijn eigen karakter heeft gekregen. Art-Deco muurschilderingen, een prachtig beeld van Theresia van Lisieux en uitzicht op het Middeleeuwse marktplein karakteriseren het restaurant. Je kunt hier dineren in een sfeervol en prachtig decor en door de verschillende ruimtes blijft het intiem. Op warme dagen is het aan de markt gelegen zonnige terras ook zeer aangenaam.

Meer informatie over restaurant Grand café Central

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Grand café Central

Harma R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zaten heerlijk buiten alleen jammer dat 's avonds de heather het niet deed. Een prettige en vrolijke bediening en heerlijk gegeten.
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
2 x per jaar eten we hier met een aantal ex-managers uit het Groene Hart Ziekenhuis. Al sinds 1995. Nu aanwezig met vijf personen. Prima gegeten. Borden zijn allemaal goed gevuld met lekkere bijgerechten. Sla en friet gratis bij te bestelen; waar vind je dat nog? Lekkere biertjes en een goed glas wijn er bij. Collega kreeg twee glaasjes om te proeven aan tafel, grappig, maar niet echt profi. En natuurlijk de appeltaart toe. Tot de volgende keer.
marijn84 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke plek maar matig eten. Zowel de kip als de friet als salade was niet lekker. Tafelgenoot genoot wel van zijn kaasburger, niet vd friet. Wel fijne sfeer en vriendelijk personeel.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Aardig eetcafé met terras met uitzicht op de markt. Buiten gegeten met twee personen. Een bijzonder biertje vooraf, koffie na, en als enige gerecht asperges met zalm, met een glas witte wijn Prijs 61 euro. De asperges waren mooi gekookt en werden geserveerd met een goede sauce hollandaise . De zalm was duidelijk iets te gaar. De bediening was vlot, vriendelijk maar wel erg joviaal. Iets meer afstand zou niet hebben misstaan.
Richard0407 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben hier gisteren weer met ons gezin gegeten. Het was wederom voortreffelijk.Ik en mijn vrouw bestelden de proeverij met een heerlijk fles rode wijn,de kinderen fisch&chips en dat alles voor prima prijzen.De bediening door Twan was weer super,een kei in het horecavak die al 20 jaar bij central bij de inboedel hoort. Het voorgerechtje met avocado en gerookte kip vond ik lekker,maar vrij duur gezien het formaat,maar de rest van het eten was werkelijk een overdaad aan heerlijke gerechten.In tijden niet zo lekker gegeten..Zalm, stoofvlees,pulled pork,een quiche,een biefstukje van de gril,een stoofpeertje,heerlijk verse groenten,echt een feestje op een enorm rechthoekig bord.We komen hier al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld.Superzaak
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Dit is een no-nonsense plek waar je uitermate vriendelijk wordt bediend en heerlijke, gemakkelijke dingen kunt bestellen die je zelf niet zo vaak meer maakt. De daghap is een maaltijd op zich en dan dus helemaal niet duur. De kassoep vooraf was echt een toppertje.
Lekker half flesje wijn voor een net prijsje - alles bij elkaar echt een prima plek om zonder franje te eten.
De aandacht van het bijzonder vriendelijke personeel zie je ook terug in de schone en zeer verzorgde toiletten. Kortom, een plek zonder kasones en maar waar de gast zéér tevreden vertrekt. Deze zomer nog maar eens terugkomen voor het terras, dat was rond het vriespunt niet zo aantrekkelijk. Wel prachtig zicht op de Markt met het Stadhuis.
Toine G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Mijn vriendin komt al 20 jaar in genoemde zaak en ikzelf bijna 3 jaar. Dus wat ambiance , gezelligheid en bediening betreft zit het dus wel goed. Wat het eten betreft konden we kiezen uit twee menu's en dat was voor ons al ruim voldoende en ook nog eens zeer goed van smaak. De bediening was weer even goed als vanouds. Niet voor niets zitten de drie zalen altijd goed vol met klanten. EEN ECHTE AANRADER DUS !!!
Kissykirsten .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met een vriendinnengroep gegeten. Alleen een hoofdgerecht genomen, een seizoensspecial van wildzwijnrack, was redelijk van smaak, kon nog wel wat zout en peper gebruiken. Het vlees was niet echt mals. Iemand anders van de groep had een wildstoofpotje genomen, dat kwa smaak de betere keuze zou zijn geweest.
3 van ons hadden een toetje, de beroemde appeltaart, die erg in smaak viel, de andere alleen koffie. 5 glazen wijn en 5 fris bracht de uiteindelijke rekening op 36,50 wat ik toch behoor prijzig vond voor het geleverde. De bediening was vriendelijk, maar niet echt attent, hebben 3 uur gedaan over 2 gerechten.
Het decor is gezellig, misschien wel de rede om hier nogmaals te eten.
edensan .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat een aanfluiting, enige keuze voorgerecht was uit 2 soepen, hoofdgerecht: saté of hamburger met friet, dessert alleen gebak naar keuze met een bolletje ijs. Café Centraal heeft een goede en gevarieerde kaart maar daar ui mag je met de AH actie niet kiezen, lekkere reclame. Hier ga ik uit principe dus nooit meer eten!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Goede en zeer vriendelijke bediening. Gezellig restaurant voor elk moment van de dag. Zeker een aanrader!
info345 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het was erg lekker en zag er leuk uit hoe het geserveerd was.
Bediening erg gast vrij en goede service.
Decor was iets minder we zaten in een andere eetkamer en die was minder sfeer vol.
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Bediening is goed; aardig, vragen of alles naar wens is en snel. We zijn vaste klant bij Café Central. Dit menu deed niet onder voor de gerechten die op de vaste kaart staan. Je kunt kiezen uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten (er is ook gedacht aan de vegetariërs) en als toetje overheerlijk gebak met ijs. Dit was het geld echt waard!
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie bij Central in Gouda. Heerlijk menu! Vooraf keuze uit 2 soepen, wij vonden de bospaddenstoelensoep heerlijk. Hoofdgerecht was ook erg lekker. Toetje was eigenlijk te veel, maar wel erg lekker: gebak uit de vitrine met een bolletje ijs.
lodebo .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Als we uit eten gaan dan is Utrecht de stad die we het meest bezoeken, maar de ontvangst, bediening en de prijs/kwaliteit verhouding. Maakt dat we in Central hebben kunnen genieten. Ook al was het wat aan de drukke kant. Wat opzich natuurlijk een goed teken is!
yvh2010 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
De ontvangst was uiterst vriendelijk het eten werd heel creatief opgediend en smaakte heerlijk
De soep en dessert waren een hemels genot en om je vingers bij af te likken
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Gezellig leuk terras. Midden in het centrum. Goede service, vriendelijke bediening. De specialiteite van de dag was een kalfsrunder hamburger. Heerlijk! Maar 15 euro voor een hamburger vind ik echt te duur. Dat is het enige minpuntje.
vanderwereld .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Wij komen regelmatig in dit restaurant. Altijd goed en gezellig.
Deze avond geen verschil met de aanbieding van A.H.
Gewoon Top.
pietkitty .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik heb via de site geregeld dus gereserveerd. Maar dat hadden ze niet gezien. Moet dus van te voren melden. Ik heb alleen gezegd dat ik gereserveerd had. Moest erbij zeggen dat ik met aH korting kwam...
Barbera T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ontzettend lekker gegeten. Speciaal menu van AH. Wel met beperkte keuze maar erg lekker. Heel vriendelijke bediening en regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was. Een echte aanrader!
greet-z .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten met de AH zegeltjesactie. Kaassoep met paddestoelen, paprika en brie erin vooraf, welke wel enorm vulde. Een flink groot belegd broodje hamburger en een heerlijke javaanse kipsate gehad. De hamburger was enorm groot. Voor ons was het wat teveel. Wel al het lekkers ertussenuit gegeten. De kipsate was uitstekend. Heerlijk aangekleed met groentes en kroepoekjes. Het toetje was ook erg lekker. We konden kiezen uit diverse soorten gebak met diverse soorten ijs en dat werd heel mooi uitgeserveerd met nog meer lekkers. Wij hebben geen wijn gehad, aangezien het ons te warm daarvoor was. De bediening was ok. Omdat het erg warm was hebben we binnen gegeten. Heerlijk onder de ventilator. Kortom: voor herhaling vatbaar