Grand Café Centraal

Markt 8 5611 EB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Centraal

Midden in het gezellige centrum van Eindhoven tref je Grand Café Centraal aan. Zowel voor een lekkere snelle lunch, een borrel of een 3-gangen keuzemenu ben je aan het goede adres. Van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat.

Bij Centraal wordt een 3-gangen keuze menu geserveerd! Het menu is zorgvuldig samengesteld en biedt zodoende voor elk wat wils. Op doordeweeekse dagen betaal je maar 15 euro voor het menu. Op zaterdag en zondag kost het 17.50 euro. De prijs/kwaliteit is uitmuntend!

Voor de bierliefhebber is er genoeg keus bij Grand Café Centraal. In de herfst kun je er genieten van een heerlijk bockbiertje, in de zomer van een fris witbiertje. Het leuke en verwelkomende personeel zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt in dit leuke grand café!

Hopelijk kunnen we u binnenkort verwelkomen en laten genieten van alles wat Grand Café Centraal te bieden heeft!

Meer informatie over restaurant Grand Café Centraal

Centraal Eindhoven ligt op enkele minuten loopafstand van het Centraal Station. U neemt de uitgang aan de stadzijde en loopt richting De Bijenkorf. Vervolgens loopt u de Hermanus Boexstraat in, zo komt u vanzelf op de Markt.
  • : Parkeergarage de HEUVEL, u volgt de uitgang richting de Markt.

Maandag t/m Donderdag 10:00-02:00

• Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gewoon lekker gegeten!
riavantongeren1 V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met vriendin een gezellige avond gehad , lekker eten en een betaalbare prijs. Zeer vriendelijke bediening. Wel boven gezeten. Beneden is het rumoeriger.
Gitte O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne locatie en voor een zeer goede prijs. De cheesecake is zeker aan te raden als nagerecht. Wij komen zeker nog eens terug.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima eten voor een uitstekende prijs. We waren met 28 mensen en alles is super verlopen. We hadden kort van tevoren besproken en toch was alles mogelijk. Gezellige atmosfeer. Echt een aanrader.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Geweldige service en leuke inrichting. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is uitstekend. Lekker en gezellig gegeten!
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Goed gegeten hier voor de eerste keer. Het menu voor 15 euro was meer dan prima. De schnitzel was echt enorm groot maar smaakte prima. Ook sla en frietjes erbij. Bediening vriendelijk en ondanks dat het best druk was ging het op een goed tempo. Het enige wat ik wat minder vind was dat je wel heel erg dicht op elkaar zat. Maar eten en bediening ruime voldoende. Ik weet niet of Dirk nog in de keuken staat maar anders. Dirk het was top net als vroeger bij de Baron waar ik regelmatig kwam. Groet Stijn van den Broek
K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten. Goede, vriendelijke ontvangst en snelle bediening. Het keuzemenu was veel voor weinig en goed. Lekkere wijnen werden er geschonken. Minpunt is het zit mobilair. Voor herhaling vatbaar.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We hebben hier het 3-gangen keuzemenu gegeten. Doordeweeks €15,- p.p. en keuze uit de gehele kaart. De kaart is niet supergroot maar je krijgt absoluut waar voor je geld.

Ik heb de kerriesoep, zeebaars en apfelstrüdel gegeten. Allemaal goed op smaak, alleen de paprika's bij de zeebaars zijn wat zout.

Mijn vriend had de kippensoep (erg rond op smaak, lekker!), de varkenshaas en de cheesecake. De varkenshaas was wat te ver doorgegaard naar onze smaak. De cheesecake was wat korrelig.

Verder super tevreden, zeker met de service van de bediening. Hij heeft mijn vriend een erg lekker biertje aangeraden en ging ook echt het gesprek aan. Was erg leuk om zo attent behandeld te worden!
Noesjka P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Goed personeel. Gezellige sfeer. Goede prijs. Ivm psv wedstrijd erg goed geholpen zodat wij optijd bij de wedstrijd konden zijn.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gewoon erg lekker gegeten, hadden alletwee verschillende gerechten en ze waren allemaal erg smakelijk, wij komen hier zeker nog vaker als wij in Eindhoven zijn. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Personeel vriendelijk.
Gretha B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
heerlijk gegeten, vlotte bediening en een hele goede prijs.
Pieternel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gezellig avond gehad. Het eten was zeer lekker, meer dan voldoende. Het hoofdgerecht duurde wat lang qua wachttijd, serveerster liet ook weten dat het in de keuken niet helemaal goed ging. Ondanks dat komen wij zeer zeker weer terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
super lekker menu voor dat geld, en een dikke pluim voor het zeer vriendelijke personeel!Ga zo door niks op aan te merken.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend! Het eten was snel, heerlijk warm, voldoende voor iedereen, we zaten allemaal vol. De bediening was netjes, beleefd en kwamen niet té vaak vragen hoe het ging etc.
Enige nadeel was de trap naar beneden voor toilet. het restaurant is goed toegankelijk voor minder valide, op het toilet na.
Van ons een 10!
marikebense .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De enige opmerking die ik heb dat we samen ongeveer een half bakje friet kregen ongeveer 10 frietjes per persoon,en toen we bij bestelden we extra moesten betalen.Maak dan het menu iets duurder maar geef wel normale porties.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wij zijn bij Café Centraal, met een groep collega's gaan eten en drinken. De locatie die zij hebben, op de eerste verdieping, is uitermate geschikt voor grotere groepen. Een gezellige ruimte, toegang tot het balkon plus de aanwezigheid van een eigen bar. Ook het eten was erg goed, de prijs / kwaliteit is prima!

We hebben deze bewuste avond, wel langer moeten wachten dan verwacht. Na contact te hebben gehad met het restaurant hierover, is er deze feedback op gepaste manier afgehandeld. Erg prettig!
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima prijs / kwaliteit verhouding.
IenPa M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het 3-gangen keuzemenu voor 15 euro genomen. Kwaliteit was bovengemiddeld voor een eetcafé.
We werden ook royaal gecompenseerd voor een kleine onvolkomenheid. Vriendelijke bediening. Gezellig interieur.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Beneden is zeer rumoerig om te eten. Boven zit je veel relaxter
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk eten, goede service.

Normaal zitten we boven, dat vind ik wel gezelliger. Maar boven was afgehuurd voor een feest.

Mijn zus heeft een goede stoel nodig om op te zitten door bekkeninstabilitileit. we kregen eerst een tafel in de hoek met houten bank. toen ze vroeg om een tafel met goede stoelen werd dit meteen geregeld. Goede service.

En voor het 3-gangen menu komen we steeds weer daar terug. Heerlijk gewoon en de porties zijn precies goed.