Grand Café Centraal

Markt 8, 5611EB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Centraal

Centraal Eindhoven ligt op enkele minuten loopafstand van het Centraal Station. U neemt de uitgang aan de stadzijde en loopt richting De Bijenkorf. Vervolgens loopt u de Hermanus Boexstraat in, zo komt u vanzelf op de Markt.
  • : Parkeergarage de HEUVEL, u volgt de uitgang richting de Markt.

Maandag t/m Donderdag 10:00-02:00

martijn_versantvoort .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten duurde uren, het was wel heel lekker, maar zo ontzettend lang wachten dat het niet leuk meer was
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant. Goed eten voor een prettige prijs. Gezellige muziek
Kylie S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Afgelopen vrijdag hier met 18 personen gegeten met collega's. Bediening zeer vriendelijk en meedenkend. Je moest wel wat hard praten omdat er ook nog andere groepen zaten en het binnen 'hol' was. (wij waren zelf ook niet de rustigste, dus dit was geen probleem). Prijs - kwaliteit van het eten erg goed. We hebben een gezellige avond gehad, bedankt!
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mijn tweelingzus en ik hebben heerlijk gegeten!! Voor mensen met een kleine beurs is dit de ideale eetgelegenheid, goed eten voor een mooie prijs!! En de bediening was en bleef vriendelijk ondanks de drukte. Een echte aanrader. ????
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Zaak sfeervol ingericht en spontaan personeel. De avond was compleet door de ruime keuze aan speciaalbieren!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Op een drukke, zonnige zondagmiddag voor de lunch neergestreken in de eetzaal van Centraal aan de Markt in Eindhoven. Fraaie plek met een, helaas voor ons, vol terras. Daarom een tafeltje vlak naast het buffet, dat ook het afgiftepunt was van de drankjes voor de bediening die af en aan liepen met volle plateaus met glazen en kopjes.
Er waren lekkere bockbiertjes waar we wel zin in hadden, alleen duurde het ongelofelijk lang voor de bediening door had dat we er zaten en dat terwijl ze ons bijna konden aanraken vanaf de plek waar ze het zo gezellig hadden met elkaar...
Uiteindelijk de biertjes besteld en die waren prima. Op de lunchkaart wat lekkers uitgezocht en weer veel moeite gedaan om de aandacht van de bediening te "vangen".
We bestelden bruin brood met twee kroketten en een Clubsandwich met gerookte kip en kruidenmayonaise en verheugden ons hongerig op de komst van het eten.

Over de kroketten met brood kan ik kort zijn: de kroketten waren net even open gebarsten, maar nog wel te doen. Dat is feitelijk ook het enige dat je als kok kunt misbakken aan een kroket, maar goed, de smaak was oké.

De Clubsandwich werd, geheel volgens de tradities, geserveerd met aardappelchips. Dat verraste me, want dat is meestal het element dat bij een Clubsandwich vergeten wordt.
Helaas is dat ook het enige dat wel klopte aan het gerecht.
Het brood waarmee de sandwich gemaakt wordt, hoort getoast te zijn. In dit geval waren er gewoon drie slappe boterhammen gebruikt. Van de kruidenmayonaise geen enkel spoor, of het moet de vettigheid geweest zijn die tussen de verlepte sla tussen de boterhammen zat.
De gerookte kip moest ik met een vergrootglas zoeken, de tomaat was smakeloos en net als de sla verre van vers. Een hele slechte poging tot clubsandwich.
Dit was een "occasional" bezoek aan Eindhoven en deze zaak, maar als de gelegenheid zich nog eens voordoet, zien ze mij hier absoluut niet meer terug. Bepaald geen aanrader!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Na lang wachten, zelf de kaart van een andere tafel gepakt. Allebei schnitzel besteld. Een maal met champignonsaus en een Centraal. Waren wel heel groot, maar de onderkant was nat, klef en vet. Alsof ze in de frietpan gebakken waren. Friet zat in een limonadeglas! Was ook zacht en niet gaar. Er stond geen zout op tafel en ze hadden geen mayo gebracht. Op de kaart stond; alle gerechten worden geserveerd met friet en mayonaise. Dus ik naar de bar, waar een paar personeelsleden stonden. Ik vraag naar zout en mayo; antwoord: zout staat daar op tafel ergens en de mayo is op. Ongelooflijk!!! Het was rond 8 uur en de keuken zou open zijn tot 10. En het was koopavond. Als ze slim waren geweest had er iemand met een tientje of zo effe naar de supermarkt gelopen voor een paar flessen mayo. Wij gaan er nooit met naar toe, jammer want het ziet er erg gezellig uit.