Grand Cafe Centraal

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Centraal

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Centraal

Olaf W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hadden Pannetje Pikant (kip) en ossenhaas/gamba salade. Echt aanraders! Entourage is wat oubollig. Prima bediening. Top wat ons betreft
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij zitten op het moment in grand café centraal in Haaksbergen en het Is geweldig hier! Zo gezellig met een mooi haardvuur enzo. De service was erg goed en snel. Ik zou zo weer terugkomen.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Broodje ei, knapperig pistoletje rosbief, lekkere koele drankjes, echt gewoon een prima lunch gehad hier op het terras in het zonnetje. We werden goed en hartelijk bediend door een vriendelijke ober. Decor is wel wat aan verbetering/vernieuwing toe.
oosterholt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Hoewel het niet op de kaart stond, flanste Geerlof Kanis toch een heerlijke salade in elkaar. Op dat fijne terras aan de oude en vertrouwde markt in Haaksbergen is het ueberhaupt goed toeven.
Fijn personeel, fijne sfeer.
Jans en Henk Oosterholt.