Grand Café Carré

Erg rustig
Erg kort
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst gegeten in Gran Café Carré, voorafgaande aan de opera-voorstelling. Het is uitstekend bevallen. De ruimte ziet er chic en feestelijk uit, de kaart is beperkt maar met voldoende keuze en de bediening is voorbeeldig: efficiënt en zeer sympathiek. Alles is erop gericht om keurig vóór de voorstelling klaar te zijn en dat lukt prima, zonder dat het gehaast aanvoelt. Het eten is goed en de borden zijn mooi opgemaakt. Mijn gemarineerde zalm als voorgerecht was heerlijk. Bij het trio van big had ik wat reserves (of pech), het onderdeel buikspek was wat taai. De combinatie met zuurkool was erg lekker (iets méér zuurkool was welkom geweest!) en de presentatie van de frites in een eigen frituurmandje was grappig. De tiramisu was zalig en bijna te veel van het goeie! Jammer dat voor brood apart bijbetaald moet worden (4,50), dat voelt niet zo gastvrij, zeker aangezien er ook geen amuses worden geserveerd in afwachting van de eerste gang. De prijzen zijn alleszins redelijk, het duurste hoofdgerecht is 18 euro, mijn royale glas prima huiswijn 4 euro! Kortom: voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader voor theaterbezoekers.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
voorafgaand aan Hans Kloks House of Horror genoten we nog van een diner in Carre. Het eten (steak tartare, rode poon, sorvet) was goed en lekker, maar niet uitmuntend. De sfeer is ontspannen, maar de entourage is niet bijzonder. Bediening was erg vriendelijk en snel.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Een avondje uit in Carré wordt natuurlijk extra leuk als je er ook nog eens op je gemakje vooraf kan eten. Geen haast, geen rij, gewoon lekker zitten en dan daarna met een tevreden buik naar de voorstelling. Nou, dat kan in Carré! De sfeer is er heel aangenaam, het decor is met stijl modern te noemen, en de service aan tafel is echt bovengemiddeld. Klasse! Het eten is ook top. Ik had als vooraf een doperwtensoep, die heel vol van smaak was. Niet te dun, niet te dik en met lekkere stukjes feta-achtige kaas erin. Alles klopt aan dit voorgerecht. Ook een lekker warm broodje erbij, zachte boter en tapenade, jammie. De ossenhaas was echt helemaal af, de beste die ik de afgelopen jaren heb gegeten. Supermals en lekker vooral. De frietjes erbij zijn een feest en de groenten heel mooie en vol van smaak, met lekkere sausjes. Bijpassende wijnen die kloppen, de cappuccino helemaal in orde. Ik ging als een gelukkig mens naar Bert Visscher. In de pauze stond er een pauze-arrangement klaar: drankje, worstje, kaasje. Wat een verwennerij, zalig. En toen ik aan het eind van de avond naar huis ging was ik helemaal happy. Geweldig gegeten, superleuke voorstelling. Topavond!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Ik kwam hier alleen om snel een hapje te doen voor een concert en dat is niet tegengevallen. Het hoofdgerecht (kippendijen met satésaus) was lekker. Goede patat er ook bij en zelfs wat groenten! Het nagerecht (chocolademousse met kokosslagroom) was niet lekker: Veel te veel kokosslagroom waardoor de chocolademousse nauwelijks meer te proeven was. De service was efficient (maar ongeinteresseerd), dus ik zat ruim op tijd in de zaal.

Al met al niet slecht, maar je komt hier niet voor de gezelligheid.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Voor de voorstelling ‘onder de groene hemel’ hier ons diner genoten. Een aanrader in combinatie met een voorstelling. Vlotte en gastvrije bediening, snelle service in een leuke zij het wat krappe ambiance. Zowel de eendenborst en kogelbiefstuk waren mals, mooi rosé en prima van smaak. Leuk geserveerd ook met een klein pannetje saus/Jus. Het huisgemaakte van de friet kon ik niet helemaal herkennen, ze mochten in ieder geval wat knaperiger. Van de nagerechten was de notenchocolade taart een positieve verrassing. De Holtkamp appeltaart voldeed gewoon aan de verwachting, goed dus. Prima tent zeker gezien de prijzen en service. Enige minpuntjes; de op de site vermelde airco kon ik niet voelen en voor de opgestapelde stoelen bij de ingang en het toilet moet toch een andere locatie gevonden kunnen worden. Maakte de binnenkomst onhandig krap.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Naar carré voor Joe Bonnamassa!!

Het concert was geweldig en voor dat wij in de zaal gingen zitten eerst even wat eten in het nieuwe gedeelte van carré het carré café.

Wij hebben lekker gegeten, de hamburger lekker vers gebakken met een zuurdesem broodje en knapperige sla en vooraf een smokey salmon of een bordje gerookte zalm dus.

Prima voor de snelle hap voor de voorstelling.