Grand Café Buena Vista

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Gingerrr .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Leuke locatie en gezellige, ouderwetse inrichting. Leuke, spontane bediening en aardige gastvrouw. Eten is lekker Hollands.
Leuk na een wandeling bij de molens.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Soms word je getipt voor een leuke stek bij je om de hoek, waarvan je het bestaan geeneens wist - dit restaurant was er zo één: lekker eten en goede prijs-kwaliteit verhouding, alsdus onze bron. En eerlijk is eerlijk, daar is niks aan gelogen.
Verwacht geen haute cuisine en de opmaak is (letterlijk) lopende band werk (alle borden van een gang zagen er zo'n beetje hetzelfde uit) maar het niveau overstijgt dat van een gemiddeld eetcafé ruimschoots, zeker qua experimentele smaken in het verrassingsmenu.
Wel zijn de gerechten erg hoog op smaak (lees: behoorlijk zout) en de bediening was niet altijd even professioneel ("Maar het is best wel lekker, hoor" over de basilicum-parfait) maar als je na een volle avond uit eten met z'n 4en (2x het 4-gangen menu, 2x à la carte) een rekening krijgt van nog geen 150 euro dan neem je die kleine onvolkomenheden op de koop toe.
Ankie4457 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij hebben weer heerlijk gegeten zoals altijd. We hadden al een aantal keer van de kaart gekozen en alles heel erg lekker, dit keer moet zeggen best wel spannend voor het verrassingsmenu gekozen, het overtrof al onze verwachtingen, wat was dat heerlijk, er was ook niets bij wat niet lekker was. Ook de bediening was super, heel attent en vriendelijk, en natuurlijk niet te vergeten de gastvrouw (waar vind je dat nog), altijd even tijd voor een babbeltje. wij kunnen echt zeggen, dit is onze favoriet en we komen zeker terug
Mvgoor .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag bij dit restaurant in Kinderdijk gegeten. We zijn gaan zitten op het zonnige terras dat uit kijkt op de Lek en bij het restaurant om de hoek zijn de molens al te zien.
Zelf een potje saté van varkenshaas besteld, erg lekker, wel wat veel. Partner bestelde spare ribs, niet te beste maar wel redelijk van smaak en ook wat veel.
Leuke spontane bediening/eigenaresse.
Zeker een aanrader!
Thea1950 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
De service is beneden alle peil. Wij namen plaats aan een tafel die nog niet afgeruimd was. Je zou toch denken dat men dat doet bij het opnemen van de bestelling. De hele tafel lag vol met etensresten. Ook toen de drankjes kwamen nam de serveerster alleen de vuile glazen mee en zei dat ze zo terugkwam. Dat was na ca. 10 min. nog steeds niet het geval. Gevraagd of de tafel afgeruimd kon worden. Kreeg als antwoord dat ze hun best deden maar het was erg druk....een grote mond kon je krijgen. Het werd nog erger bij het afrekenen. Wel met lege handen steeds terug lopen, zo inefficiënt. Ook het glaasje met de rekening werd op tafel gekwakt. De beheerder zei dat ik maar achter de geraniums moest gaan zitten als ik er niet tegen kon om tegen etensresten van een ander aan te kijken. Wat een onbehoorlijk gedrag. Ik denk dat een slechte beoordeling hen niet boeit. De toerist komt toch wel. Negatief visitekaartje voor Nederland geef je wel op deze manier af.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bij aankomst op het terras vermeld dat we de veerboot van15.10 uur wilden halen. Men ging doen wat men kon (14.15!). Dan maar niks ingewikkelds bestellen.De thee kwam aan zonder theezakjes en suiker.... Het broodje warme worst was een wit klef kadetje met lauwe worst en een zakje mosterd. Mijn man kreeg een Waldkorn gezond , daar was niets mis mee maar erg karig belegd. De bediening was vriendelijk maar meer ook niet. Geen lunch adres waar ik nu zo snel een diner zou gaan eten. Vond het meer kwaliteit snackbar. Enige pluspunt was dat we de veerboot hebben gehaald.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Bij aankomst aangegeven dat we voor een diner met 11 personen helaas niet veel tijd hadden, omdat de deelnemers erna nog ver moesten reizen. Door Buena Vista hierop perfect gereageerd, alle gangen werden snel geserveerd. De bediening informeerde regelmatig naar ons welbevinden en behoefte aan extra drankjes. Visgerechten uitstekend van smaak. De Tagliatelle pasta was niet bijzonder, de biefstukken een beetje taai. Wij zouden ook veel meer groenten serveren dan 20 gram per persoon. Algeheel echter: gezellige locatie en prima service.
Ankie4457 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heel sfeervol ingericht, Het personeel is heel vriendelijk en attent. En waar zie je nog dat de gastvrouw komt vragen of alles naar wens is, of gewoon even een babbeltje met je maakt. Het eten was geweldig lekker. We hebben er nu een aantal keer gegeten, en iedere keer weer was het super goed. Als voorgerecht is de visproeverij echt een aanrader, en mijn man gaat steeds weer voor de Gamba's , die zijn ook heerlijk. Als hoofdgerecht is de Surf en Turf of de Mixgrill ook iets om echt een keer te proberen, wij hebben er in ieder geval weer erg van genoten, en wij komen zeker terug.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Fijn terras na een bezoek aan de molens van Kinderdijk. We bestelden beiden een biertje en doordat de serveerster alles met een ferme klap op tafel zet, viel daarbij een flesje bier om. Er belandde bier op tafel en op mijn been. Een excuus bleef uit en er werd zelfs gevraagd of mijn vriend een nieuw biertje wilde. Sja, we betalen niet voor een 3/4 biertje dat we niet zelf om hebben gegooid...
Met hetzelfde ferme handgebaar werd een borrelglaasje met daarin een bonnetje met ons tafelnummer op tafel 'gekwakt' en kregen we niet zo heel vriendelijk de boodschap dat we daarmee straks binnen moesten betalen. Kan dat nou niet anders?
Bediening was wat ongestructureerd, aan het tafeltje naast ons werden 2 drankjes besteld, kwamen na elkaar. Zo moeilijk zijn een fris en een biertje toch niet? Het biertje van deze tafel werd allereerst al aangeboden aan het tafeltje daarnaast.
Later nog wat te eten besteld, brood met 2 kroketten en een broodje zalm. Smaakte prima.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Tijdens een bezoek aan de molens, deze plek gekozen voor een lunch.
De eerste indruk is wat je van een eetcafé mag verwachten. Leuke aankleding van de zaak.
Ook de bediening was zeer vriendelijk.
Het eten was ok. Wij namen allemaal de saté met friet. De satésaus vonden wij wat zurig. De friet was wel lekker gebakken.
Lyanne R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Zelden bezoek ik horeca zonder van te voren wat huiswerk te doen; gedurende een fietstocht deden we onverwacht Kinderdijk aan en belandden we op dit leuke terras. De DE cappuccino smaakt zoals je dat van DE kan verwachten: voldoende, niets om over te schrijven. Echter de kaas omelet en champignon omelet van mijn tafel genoot zullen ons nog jaren bezig houden. Beide waren smakeloos / onsmakelijk, ik weet niet wat ik moet kiezen te schrijven. Twee witte sneetjes (matig) brood en wat groen als garnering en een hoopje ei met kaas of champignon, niet erg appetijtelijk. Maar we hadden er lang op gewacht en hadden serieuse trek, dat is overigens enige de reden dat we het opgegeten hebben; wat we niet hadden moeten doen. De rest van de fiets-dag achtervolgde de omelet ons; hij lag niet lekker op de maag. De toiletten waren schoon, maar met veel beschadgingen overal; niet vaak dat je dat nog ziet in NL. De bediening was uiterst aardig, wellicht om al het bovenstaande een beetje te compenseren?
Lies En Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
2e kerstdag 2013 een heerlijk kerstmenu gegeten met de familie. Gerechten die indruk gemaakt hebben zijn: de huisgemaakte bitterbal bereid met zongedroogde tomaten, erg lekker. Rode bieten carpaccio met geitenkaas, walnoten met heerlijke honing mosterd dressing. Hertenbiefstuk met rode port saus en cranberry's geserveerd met rode kool, aardappelkroketjes en een lekker stoofpeertje. Als afsluiting een heerlijk grand dessert met onder andere warme gevulde appelrondjes uit eigen boomgaard. Bediening en service waren goed. Verbeterpunt aanpassing garderobe. Restaurant zag er sfeervol uit maar had wel wat meer in kerstsfeer aangekleed kunnen worden. Tafeldekking prachtig gedekt. Restaurant is een mooi monumentaal pand gelegen nabij het molengebied Kinderdijk een aanrader voor een bezichtiging molen, wandelroute en fietsen.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
heerlijk gegeten. bospadenstoelen soep. varkenshaas met appelsaus. uitmuntend gewoon.ik heb zelf als kok gewerkt. dus ben behoorlijk kies keurig . maar was dus werkelijk niks op aan te merken.
de bediening was vriendelijk. maar had ook niet anders verwacht.
decor vond ik echt geweldig. heb een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten
Koningkje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Na een bezoek aan de molens met een buitenlandse gast en 2 kinderen, wilden we graag wat gaan eten. We hadden dus niet gereserveerd, maar er was voldoende plaats op het terras om 19:30 Pas na ongeveer een half uur kwam de gastvrouw met een menukaart. We konden wel al eerder drinken bestellen. De kinderen namen een kindermenu met beide als hoofdgerecht friet met kipnuggets. Toen de kinderen om 21:05 nog steeds geen hoofdgerecht hadden ging ik binnen vragen wat er was want de kinderen waren er al meer dan een uur op aan het wachten. er werd gemeld dat het in de pan zat. Toen een kwartier later nog steeds geen friet en nuggets waren vroeg ik waar het bleef. De gastvrouw zei toen dat ik " niet had gereserveerd en veel van de andere gasten wel", ik niet pas om half 8 met kinderen ergens moest gaan eten, en omdat onze buitenlandse gast een 4 gangen menu had besteld hij eerst zijn soep gehad moest hebben voordat het voorgerecht voor iedereen kwam. Er kwam geen enkel woord van excuus alleen beschuldigingen naar ons toe dat wij het fout hadden en zij geen discussie aanging. Toen heeft mijn man de rekening gevraagd voor wat we wel hebben gegeten en zijn vertrokken. Van de bediening kregen de kinderen de frietjes en (fabrieks) kipnuggets mee om bij de auto op te eten. Al met al ben ik nog nooit zo slecht behandeld.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Heerlijk gegeten om 5 uur met een groep van 20 personen. Wij hebben allemaal een pannenkoek op in een leuk zaaltje beneden in het restaurant. Uiteraard hadden wij hiervoor gereserveerd. De pannenkoeken waren heerlijk, en we werden vlot geholpen. Echte aanrader! Wij komen met mooi weer zeker een keertje op het nieuwe terras een pannenkoek eten!
Vastenhout .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gezellig pannenkoeken eten om 17.00...dan moet je niet bij Buena Vista zijn. Met de mededeling dat we op moeten schieten met bestellen "want er komen a la carte mensen" snel keuze gemaakt. Helaas wilde men te snel dus ontvingen wij alle 8 niet gare pannenkoeken. Na verzoek verder afgebakken. Enige commentaar na afloop: ik zal het doorgeven aan de kok.
Nadat we zelfs niet eens gegroet of uitgelaten werden na afloop was voor ons de druppel: Nooit meer Buena Vista.
Hanenfemmelie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Hoe slecht kan het zijn, we gingen met een gezelschap van 9 personen pannenkoeken eten volgens reservering om 17:00u. Nadat een van de kinderen wat aarzelde bij de keuze van de pannenkoek, werd hem verteld dat hij op moest schieten, want er kwam nog een groot gezelschap eten...hoe onbeleefd en ongastvrij is dat? Op de vraag van hetzelfde kind of hij nog een toetje kon bestellen, gaf de serveerster het antwoord "geen toetje"... Uh... Is zij de ouder die dat beslist? Zeer onbeschoft. Vervolgens kwamen de pannenkoeken, en de meesten waren niet gaar, maar heel pappig. Dit werd niet al te enthousiast ontvangen, en excuses kwamen ook niet van de grond. Ze werden opnieuw of verder gebakken, dat was niet duidelijk, want het resultaat was niet veel beter. Er zaten een paar mensen in het restaurant, dus echt geen topdrukte, hoe moeilijk kan het dan zijn om de pannenkoeken gaar te bakken. Bij vertrek werden we niet eens meer begroet, wat een ongastvrij gebeuren, we raden iedereen af om hier een euro te spenderen!
GJH .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Omdat het zo'n mooie ligging had onderweg gestopt op het terras gegeten. Het eten viel toen wat tegen, maar laatst binnen gegeten en dit keer was het prima in orde. Behulpzaam personeel en nog steeds een zeer mooie locatie.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
We hebben hier gisteren gegeten en het was erg lekker. Alles vers en een erg goede service. Lieve mensen in de bediening en alles vlot op tafel. Gezellige sfeer!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Hier kan je echt heerlijk eten, mooie, verse en eerlijke gerechten. Prima sfeer en heel goede bediening. Heel gezellige inrichting ook. Jaren 50 stijl. Echt een aanrader ! Ga zo door Buena Vista, op weg naar een Michelin ster.