Grand Café Broer&Zus

Raaijweg 25 5825 AL Overloon Nederland Kaart
31-478642000

Meer informatie over restaurant Grand Café Broer&Zus

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jane P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
jane
feest gehouden was uitstekend, goed verzorgd. Eten goed en genoeg.
s-Avonds dineren met zijn tweeën en ook met grote gezelschap uit-stekend verzorgd. Gezellig, rustig plek en personeel erg gastvrij.
Is iedereen aan te bevelen. Tevens betaalbaar. Ook kunnen de kinderen zich goed vermaken in speciale speelplek.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tegen alle verwachting in hebben wij hier heerlijk gegeten. Tegen alle verwachting omdat het restaurant bij een recreatiepark staat en wij dus meer een eetschuur verwachtten. Niets van dit alles. Was perfect.
Ursula R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte vlot. Wij hebben buiten gegeten. Prima meubilair met kussentjes en grote parasols.
Het eten was prima. De saté was erg lekker en de pindasaus tamelijk pittig. De schnitzel was prima, de champignonsaus redelijk. Wij hebben hier dus prima gegeten.
Marcia62 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
wij waren op het park de vers van 6 mei t/m 13 mei 2016 en hebben regelmatig gegeten bij broer en zus.Zaterdag dineerde wij hier om mijn verjaardag te vieren.wat erg leuk was,bij het toetje vuurwerk en de medewerkers gingen voor mij zingen.heel erg leuk.Verder is het eten heer;lijk en de medewerkers heel erg gastvrij en erg vriendelijk,je voelt je gelijk op je gemak.wij komen al acht jaar naar dit park en eten dan regelmatig hier.Wij geven dan voor eten,service en decor een 10.In november komen wij hier weer naar toe.tot dan.groetjes van Ron en Jolanda de Bruijne uit Almere.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Broer & Zus is een typisch eetcafé, zowel wat betreft inrichting als qua kaart. Dat is prettig als je met kleine kinderen wil eten, omdat je niet snel bezwaard hoeft te voelen als ze even wat meer lawaai maken. De kaart bestaat uit een aantal klassiekers (tomatensoep, vitello tonato, kipsaté, spare ribs) en wat originelere streekgerechten. De tomatensoep was erg zout. De spare ribs waren mooi gaar, maar niet bijzonder gemarineerd, en de bijbehorende saus was erg zoet. De bijgeleverde hoeveelheid friet en sla was erg minimaal, en de gevraagde tweede portie is nooit gebracht. De rode huiswijn was niet lekker. De bediening was ook veel te langzaam, het duurde bijna 3 uur om 3 gangen te serveren, wat vervelend was omdat wij jonge kinderen bij ons hadden. Gezien de niet zo hoge prijzen toch nog een redelijk adres.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Tijdens ons verblijf op Landal "de Vers" hebben we tweemal bij "Broer en Zus" gegeten. Dat was niet toevallig, want na de eerste keer zeiden we tegen elkaar: "Dit was zo goed, hier komen we zeker terug!" Dat was natuurlijk ook een verdienste vanserveerster Jenifer, die de sfeer heel goed wist in te schatten, maar in de eerste plaats de verukkelijke maaltijd! Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede porties in smakelijke kwaliteit! Eén ding weet ik zeker: we komen hier beslist terug, zelfs zonder verblijf op De Vers!
John H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eten was weer voortreffelijk. Angus biefstuk met pepersaus, de overheerlijke sate, kipfilet met stroganofsaus. Bediening was goed en vriendelijk.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Je verwacht niet gauw zo'n goed restaurant op een Landal park maar dit is er een. We hebben hier tijdens ons verblijf twee keer gegeten en dat is goed bevallen.
Vooraf:
De mosterdsoep is voor die prijs niet echt een hoogvlieger, de smaak mag wat meer uitgesproken zijn en we misten de dunne preiringetjes die er eigenlijk wel in horen.
De tweede keer hebben we brood met kruidenboter en aïoli genomen en dat was goed.
Het was aspergetijd en daar hebben we twee keer van gesmuld.
Er waren meerdere variaties mogelijk en we hebben oa. de asperges traditioneel met (veel) ham en met zalm en met kalfsbiefstuk geprobeerd. De borden zijn elke keer geheel leeg gegaan. De kalfsbiefstuk was perfect gegaard, zoals gewenst medium (ook netjes door de bediening gevraagd; dat maak je wel eens anders mee).
Dessert van de chef was advocaatparfait maar dat kwam op het bord slechts bescheiden voorbij maar er lag nog genoeg ander lekker ijs ed. op.
Bediening heeft het druk maar is heel attent en zeer vriendelijk.
Kortom een aanrader.
Yvokee .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Op een bungalowpark (maar voor iedereen toegankelijk) gelegen Eetcafe. Gezellig ingericht en niet te dicht op elkaar staande tafels. Een heerlijke sate (van varkenshaas) met groente en overheerlijke frites erbij is mijn favoriet maar ook het voorgerecht, in dit geval calamares (inktvisringen) was zeer smakelijk. Ook als je een andere saus wil is dat geen enkel probleem. De kaart is niet zeer uitgebreid en naast iedere maand een "onbeperkt" gerecht zijn er nog dagelijks specialiteiten.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Prima Grand Café op Landal Park De Vers. Vriendelijke bediening, maar oogt wel een beetje gehaast/vluchtig. Eten is in orde. Ik nam onbeperkt Spare Ribs, maar helaas zonder sausjes. Toen ik zelf vroeg om Knoflooksaus kreeg ik Aioli (aparte combi, maar beter dan niks). Verder zijn de prijzen wat aan de hoge kant, maar dat heb je snel met weinig concurrentie in de buurt. Wel een aanrader als je in Overloon bent!
Annovanderleest .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
perfecte bediening, vooral dankzij Thijs en Suzette.
Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Warme uitstraling.
Spontaan personeel, waardoor je je direct op je gemak voelt.
Prima formule