Grand café Brinkmann

Grote Markt 13 2011 Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Brinkmann

De huiskamer van Haarlem

Al sinds 1879 is Grand Cafe Brinkmann een begrip in Haarlem. Gevestigd aan de Grote Markt, midden in het centrum, ademt het café-restaurant nog steeds de sfeer van weleer, met alle moderne gemakken van nu. Op het menu staan typische eetcafé gerechten zoals de Brinkmann burger, kaasfondue en heerlijke sandwiches voor de lunch. De locatie heeft een gemoedelijke huiskamer sfeer en een heerlijk zonnig terras, waar je uitzicht hebt op het bruisende stadsleven van Haarlem.

Meer informatie over restaurant Grand café Brinkmann

- Ontbijt 08:00 - 11:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand café Brinkmann

Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik kan het een ieder aanbevelen om hier uiteten te gaan.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prettige sfeer en vlotte bediening
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een heerlijke en gezellige avond gehad. Zich vriendelijk personeel en fijn geprijsde gerechten.
Het enige minpunt was de ongelooflijke hitte, waardoor het steeds benauwder werd in de ruimte, we waren blij dat we naar buiten konden, met wat zuurstof.
hacopada .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het restaurant ligt op een zeer mooie locatie in Haarlem. Heerlijke gerechten voor een zeer redelijke prijs. Bediening is vriendelijk en correct. Een aanrader voor iedereen die in Haarlem in een ongedwongen sfeer wil eten.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk eten.Voor ons te groterende porties.
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten, bediening vlot ondanks de drukke avond
Goed betaalbaar
Leuke ruimte tafel bij raam
Resevering via internet een uur tevoren gedaan heel handig (vrijdagavond)
Gemengd publiek
We komen nog een keer eten!
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prettige sfeer en ambiance, vriendelijk personeel. Je voelt je snel thuis. Gemaakte afspraken worden nagekomen.
Voor herhaling vatbaar.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super goed eten
Rian P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten was lekker, ook.glutenvrij was geen probleem. Snelle service ook.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Brasserie + zonnig terras op de Grote Markt; dan denk je mogelijk al snel aan zo'n typische toeristenplek waar je voor veel geld een matige hap krijgt met een nog matigere bediening.... maar dit was absoluut niet het geval bij Brinkmann. Bleek het gewoon een heerlijk Haarlemse brasserie te zijn waar je prima kunt borrelen (in de zon als ie schijnt) en lekker kunt eten. Prachtig interieur en opvallend vriendelijke bediening en dat gold voor elke medewerker met wie we in aanraking kwamen. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan volgens ons bovenaan het lijstje van het personeelsbeleid, en dat merk je bij een bezoek aan Brinkmann. Chapeau!
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
12 mei Brinkmann voor het diner met vier personen bezocht. Mooie locatie, een fijne sfeer en vriendelijke bediening. Niet onbelangrijk, het eten was zeer ok. De verhouding kwaliteit versus prijs is reëel.
Vrijheid88 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Brinkmann heeft een nieuwe kaart. 1 kaal satestok(je) voor 15,50 en alle garnituur (frites, salade etc) moet apart afgerekend worden (was 16,50 met garnituur). Dus een fikse prijsverhoging terwijl de kwaliteit van de sate juist een stuk minder was. Als eetgelegenheid heeft Brinkmann voor ons afgedaan.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Afgelopen zondag gezellig hier met een goede vriend geluncht. Beiden hadden wij de geitenkaassalade, was erg lekker en absoluut genoeg, het brood zou niet eens nodig zijn geweest. Fijne bediening en aangenaam gezelschap.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
het eten was lekker
en goeie bedienjng
top restaurant
leuke sfeer in het restaurant

ik wil er vaker gaan eten
leuk ????????
Dik G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gamba's heerlijk echter het schaaltje met wat rucola en sla rooide er niet op. Geen dressing en zag er niet fris
uit. Redelijk smakeloos. Bediening vriendelijk.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nadat we op de zaterdag markt waren geweest, wilden we even lunchen met de familie. Het was helemaal afgeladen (omdat het terras nog niet open is), maar even goed was de bediening vriendelijk en vlot.
We hadden tomatensoep (beviel erg goed), uitsmijter en broodjes kroket. Voor de dochters deelden we een dubbele kroket op 2 bordjes - geen probleem.
Brinkmann is behoorlijk sfeervol van zichzelf (Jugendstil / art deco stijl), wij zaten nu helemaal achterin dus we konden daar nu helaas minder van genieten :-)
MNN .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik had sliptong, en mijn moeder de ossenhaas saté. Erg vriendelijk personeel en gewoon goed gegeten. De "salade" vond ik wel erg ouderwets.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten, maar moesten wel heel lang wachten. De bediening kwam meerdere malen hun excuses aanbieden. Er was duidelijk wat mis in de keuken. Erg netjes dat we twee drankjes gratis kregen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen zondag hier op het terras geluncht.
De bediening is beter geworden.
Onder andere een broodje hete kip genomen.
Smaakte heerlijk al was het niet pittig.
4 kleine stukjes kip voor € 8.80 is toch echt te duur geprijsd.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
In de herfstzon op het terras gezeten en daarna binnen genoten van de visstoofpot. Geen hoogstaande culinaire ervaring maar wel lekker en gezellig. Prettige en enthousiaste bediening.