Meer informatie over restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

Jouw recensie over het restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

hansvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Walking diner was fantastisch; heerlijke gerechten, prachtige ambiance, zeer vriendelijke bediening, kortom alles was perfect.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zondagse lunch met 4 volwassenen en 2 kids. Ontvangst en bediening wat gehaast en koeltjes, komt waarschijnlijk door drukte. Vreemde reactie op vraag welke soep geserveerd wordt bij 12 uurtje. "Ligt aan het moment" was de reactie. OK, welk moment? Salade geitenkaas wel erg bedekt onder dressing. Rest lekker, maar niet bijzonder. Uiteindelijk toch de gewenste soep gekregen, erg klein kopje.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Prima maaltijd met collega's. Herten duo wat wel wat well done, en er was niet gevraagd hoe we deze hadden willen hebben. Verder prima
marcelenkarin .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We komen hier graag.
Heerlijke gerecht en goede bij passende wijn.
Altijd een gezellig praatje met de eigenaar en leuke bediening.
Prijs kwaliteit erg goed!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Super food voor een redelijke prijs in een geweldig restaurant.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima lunch genoten.
Alles klinkt lawaaierig. Tip doe iets ad akoestiek.
Odijk W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Eten en bediening was goed verzorgd.Bij aankomst zag het er buiten heel gezellig uit.(kerstsfeer).
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Prettige ontvangst, keurig personeel.

Heerlijk rustige locatie met voldoende beschikbare parkeerplekken, ideaal voor een zakelijke lunch.
Henrik B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hadden een prachtige avond op de bovenverdieping van Brocante. Het zag er geweldig uit, de gasten waren zeer te spreken over de hapjes en vriendelijkheid van de bediening. En dat alles voor een schappelijke prijs. Warm aanbevolen!
Natasha W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk relax gegeten. Bediening was top,geen haastig gevoel gehad. Eten was goed op smaak.
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zoals altijd weer uitstekend gegeten. Ik heb nog geen beter restaurant in de omgeving van utrecht kunnen vinden. Wij rijden er graag een stukje extra voor.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een heerlijke amuse van prei en ham om mee te beginnen, fluweelzacht. Daarna een smaakvolle terrine met eendenlever. Qua smaak heel lekker., wat slordig in de presentatie. Tarbottine...mooi gebakken, de bijgerechten, lof en aardappeltaartje hadden iets langer mogen garen. Een hele fijne ontvangst en heel prettige gastheer en gastvrouw. Wat een verademing dit restaurant, we komen graag snel weer!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Vriendelijke bediening en aangename sfeer. Gerechten met aandacht gemaakt.
tmeeles .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
(H)eerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het was gezellig druk in het restaurant. Fijne en gezellige bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima verzorgd, wij komen zeker terug.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, top locatie en mooie prijs-kwaliteitsverhouding.
Mooiste terras van de heuvelrug.
Creatieve keuken.
Zeer goede bediening
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wat een heerlijke ambiance om ontspannen te lunchen met elkaar! Het ontvangst was open en gastvrij. Vervolgens zijn we zeer vriendelijk aan de tafel geholpen en hebben we heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en het zijn juiste porties. Brocante is een aanrader voor een heerlijke lunch.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een heerlijke ambiance om ontspannen met elkaar te lunchen. Het ontvangst was open en vriendelijk. Vervolgens zeer vriendelijke geholpen aan de tafel en heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en de porties zijn precies goed. Het is echt een aanrader om te gaan lunchen bij Brocante!
Els G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige avond gehad. Gastvrij ontvangen. In een leuke hoek gedekt voor 10 personen. Heerlijk gegeten. 3 gangen menu genomen. De porties waren precies goed. De koffie was ook prima. Ook al een paar keer heerlijk geluncht. Dus echt een aanrader.
Roderick G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant in Doorn. De gerechten waren mooi opgediend met bijpassende lekkere wijn. Ook leuk dat de jarige een feestelijk dessert kreeg!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tijdens een kort verblijf in Driebergen-Zeist voor de tweede maal dit jaar gaan eten in dit gezellige restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Ditmaal gekozen voor Chef's menu dat uiteraard in november helemaal in het teken stond van het wildseizoen. Na een aantal lekkere amuses het voorgerecht dat bestond uit een smakelijke terrine met garnaaltjes. Hoofdgerecht bestond uit een paar heerlijke stukjes wild in een saus van o.a. mosterd en goed klaargemaakte risotto. Tot slot een smakelijk nagerecht wat me helaas even is ontschoten.Bij de gerechten een paar goede wijnen gedronken en ter afsluiting uiteraard een espresso. Mocht je in de buurt zijn dan ga zeker eens langs hier, het zal zeker bevallen!