Grand-Cafe Brasserie Brocante

Driebergsestraatweg 54 3941 Doorn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

In de luwte tussen Driebergen en Doorn, op 5 minuten rijden van de A12 vind u Restaurant Brocante. De gunstige ligging en natuurlijke omgeving maakt deze locatie uniek. In tegenstelling tot de naam is de inrichting, gezellig modern. U kunt bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie, lunch, borrel, diner. Tevens beschikken wij over een accommodatie die geschikt is voor vergaderingen, trainingen, borrels, recepties, bruiloften en private dining. Wij beschikken over een royale bewaakte parkeergelegenheid, bij het restaurant. Uiteraard is onze locatie voorzien van gratis WIFI. Bij mooi weer is het aangenaam vertoeven op ons royale terras met buitenbar, tuin en vijver. Wij zijn 7 dagen geopend vanaf 11.00 uur. Wij informeren u graag over de vele mogelijkheden. Graag tot ziens!

Meer informatie over restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

Jouw recensie over het restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

Remco H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Zondag op terras gezeten aan de voorzijde. Na ruim een kwartier genegeerd te zijn door het personeel, kwamen er naast ons aan andere tafel ook mensen zitten. Ook zij moesten lang wachten. In totaal meer dan half uur gezeten zonder een bestelling door te kunnen geven. Toppunt was dat er toen een groep van vier kwam aanlopen, plaats nam en meteen hun bestelling opgenomen werd. Na de serveerster erop aangesproken te hebben, kwam ze flink geërgerd onze bestelling opnemen. Het eten kwam ruim een half uur erna, we zaten dus al bijna een uur te wachten.. Het eten was ook niet echt heel warm, stond waarschijnlijk al een tijdje in de keuken op ons te wachten. Wederom de serveerster erop aangesproken maar het enige dat we te horen kregen was: Ja, het is gewoon druk.
Zorg dan dat je genoeg mensen rond hebt lopen als je weet dat t zulk mooi weer is. Snel maar de rekening gevraagd en opgestapt.
Marjonholm .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Gisterenavond Brocante bezocht, niet te begrijpen hoe deze zaak aan een hoge waardering is gekomen. Prijs kwaliteit van eten is niet in verhouding, de bediening zeer klantonvriendelijk. De bestelde medium entrecote was bijna geheel doorgegaard, geen enekele keer is er geïnformeerd of alles naar wens was. Nadat wij heel lang gewacht hebben op het doorgeven van een dessert hebben we dat daarom naar koffie aangepast. Dit werd duidelijk niet gewaardeerd door de ober. Het terras is prachtig, fraaie tuin. Tijdens het lange wachten op o.a. onze koffie en rekening kwam er wel een rat uit de struiken van de fraaie border. Pas toen wij opstonden om binnen te gaan afrekenen bleken we wel de aandacht van de ober te hebben. Mobiel pinautomaat , rekening en pepermuntjes werden achteloos op de tafel geschoven. Geen enkele reden om hier nog een keer naar terug te gaan.
A E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De acoustiek is niet zo best vrij lawaaierig en hoe drukker het wordt hoe harder je moet praten.verder prima zaak.Heerlijke gerechten voor een goede prijs
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voor mij alles glutenvrij, dat gaat altijd goed. Leuke oplossingen im gerechten op de kaart geschikt te maken
Martin .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten dank zij zomerse temperatuur. Ambiance, eten en service geheel naar ieders tevredenheid. Aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
we hebben met klanten een 'walking diner' gehad, 5 kleine gerechtjes buiten aan de bar gegeten, uitstekende keuze van gerechtjes, gepaste tijden tussen elk gerecht, precies goed, niet te lang maar ook niet te kort op elkaar, leuke sfeer om informeel een zakelijk diner te genieten!
B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hadden gereserveerd via internet, er stond dat er nog plek vrij was die avond. We kwamen daar aan, bleek het restaurant vol. Een tijdje aan de bar moeten wachten, wel met drankje van het huis en alvast een amuse dus dat was heel fijn geregeld!
Francis H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima gerechten aan een (h)eerlijke prijs. Lamskroon mocht wel iets meer gebakken want filet van mijn tafelgenoot was aan de ene kant nog volledig rauw (we hebben dit trouwens gemeld aan de bediening)
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten was enorm smaakvol ! Zag er ook top uit!????
Ricky-Ann H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heel prettige gastheer .
Zeer oplettend en efficient .
Weinig vegetarische keuze .
Servering van gerechten niet allemaal tegrlijk terwijl er buiten getafeld wordt en dit nede daardoor snel afkielt .
A.G H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Altijd fijn om bij "Brocante" te zijn. Thuiskomen in een fijne sfeer en heerlijk eten.
We komen er graag met partner of met vrienden en familie.
Wilhelm V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Met mijn vrouw hier gegeten, we zaten buiten. Mooi terras, wel wat geruis van passerende auto's.
Het was een avond met plussen en minnen zowel qua gerechten als qua bediening.

De ontvangst was hartelijk, we kregen een amuse en een plankje stokbrood. Als voorgerecht had ik de Doperwtensoep, die was werkelijk voortreffelijk kwa smaak, maar had iets heter gemogen. De Parelcouscous voor mijn vrouw was ook erg smaakvol. Tot nu toe top!
Daarna kwam voor mij de Ossobuco, die was matig. Het was een een homp vlees in een tomatensaus. In dit gerecht miste ik pit, het was mij veel te sompig. De tuinboontjes moesten wat knapperigheid inbrengen, maar dat was niet overtuigend genoeg.
Mijn vrouw had een steak van groot formaat, de kleur en de smaak waren goed. Alleen deze had waarschijnlijk ook te lang op ons staan wachten, want hij was aan de lauwe kant. Daarna moesten we lang wachtten totdat ons toetje werd opgenomen. Er was of te weinig personeel of een systeem van logisch en efficiënt werken ontbrak.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ondanks de grote drukte en de redelijke wachttijd bleef de bediening op zijn allerbest opereren. Lol en professionaliteit gingen hand in hand. Goede kwaliteit eten en een mooi prijs-kwaliteitsverhouding.
Het terras was levendig maar niet storend. Het was een hele prettige avond. Dank Marc en medewerkers.
Sietze V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We zijn regelmatig te gast bij Brocante om te lunchen of te dineren. Altijd een gezellige en aangename ontvangst en de gerechten zijn uitstekend. We blijven terugkomen!
Iriladiosa .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was lekker, niet overweldigend bijzonder. Maar wij zijn kritische eters. De service was redelijk. Het duurde lang (van binnenkomst tot hoofdgerecht 2,5 uur!) en we werden niet gezien en soms vergeten. De koffie hebben we dus maar ergens anders gedronken.
H.W.B. E.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
ik voelde me op mijn gemak; vriendelijke bediening; er heerste naar mjn indruk iets te veel een "us kent us" sfeer, maar dar ligt waarschijnlijk aan generatie verschil. Het zou een stevige verbetering zijn als de buitenzitjes op een of andere manier een geluidscherm zouden krijgen waardoor ook mensen met een gehoorapparaat minder last van hard praten aan andere tafeltjes zouden hebben.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
goede dorade en uitstekende carpaccio. Lekker ijs een mooie tuin, alleen ee drukke weg erlangs
HELEN P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Asperge's waren te hard, kreeftensoep was slootwater, saus was zuur, portie frites besteld nooit gekregen, alles bij elkaar viel het heel erg tegen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Inmiddels de derde maal in een jaar hier gaan dineren en steeds is het fantastisch. De bediening is uiterst correct, vriendelijk, behulpzaam en staat open voor een praatje. De keuze van gerechten is uitgebreid en het chef's menu is steeds wisselend, verrassend en erg lekker. De bijpassende wijnen eveneens goed. Locatie is top, ondanks gelegen aan een vrij drukke weg is er nauwelijks geluidsoverlast en kun je tot laat in de avond buiten genieten of gewoon lekker binnen zitten. Absolute aanrader als je in de buurt bent en ik ga er zeker terug!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Afgelopen zaterdag asperge menu gegeten, soep was waterig met harde stukken erin. Asperges waren veel te hard en saus was te zuur!
Al met al geen aanrader!