Grand-Cafe Brasserie Brocante

Meer informatie over restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
LauwtjeD .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Al een paar keer heerlijk gegeten bij Brocante. Keurig personeel en een top service. Ook het eten smaakt heerlijk! Zeker één van mijn favorieten! Omdat wij een tijdje moesten wachten op het hoofdgerecht (wat wij niet door hadden), kregen wij een gratis drankje van het huis! Dat noem ik nog een service!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige entourage, dat zie je aan de buitenkant al. Bij binnenkomst zat het aardig vol. Voorgerecht was vis in gelei, waar ongetwijfeld een andere naam voor is. Maar de smaak was lekker. Hoofdgerecht had ik hert met rode kool. Een super gerecht! Dat was echt super lekker, smaak fantastisch. Nagerecht Grand Dessert waar de peer-appel Strudel eruit sprong. wat een heerlijke smaaksensatie!
Ipadjanneke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gisteravond bij Brocante in Doorn gegeten. Vooraf hadden we de carpaccio en als hoofdgerecht de succade met kalfszwezerik. Als toetje de panacotta. Alles even heerlijk, de succade doet je denken aan het stoofvlees van je oma, het valt heerlijk uit elkaar. Super gastvriendelijke en aardige bediening. Voor ons als rokers buiten de heater aan met een heerlijk warm dekentje. Ook de sfeer en ambiance is geweldig. Komen zeker weer terug!!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We waren met 5 personen om de verjaardag van mijn moeder (91) te vieren. Mijn moeder kreeg veel aandacht en alle personeelsleden die ons bedienden feliciteerden haar allervriendelijkst. Vooraf aten we een prima mosterdsoep. Daarna waren er 2 vissalades (simpele maar fijne dressing, veel variatie in de vis), een Italiaanse omelet met boerenbrood (prima, wel erg veel), een geitenkaassalade (heel goed) en de vis van de dag (een flinke moot zalm met overdadig garnituur). De wijn waren zeer smakelijk. Heerlijk buiten gezeten op het fraaie terras. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Willers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Regelmatig heb ik tot volle tevredenheid gegeten bij Brocante.
Gisteren had ik twee gasten meegenomen voor de lunch.
De drankjes werden snel bezorgd. Het opnemen van de bestelling duurde erg lang, vervolgens hebben we nog langer op het eten moeten wachten. Waar de service voorheen erg goed was, viel dat gisteren nogal tegen.
Ook het eten viel tegen. Mijn gast had een stuk papier in haar salade en mijn salade was waterig. De reactie op het stuk papier was nonchalant.
Al met al een desillusie.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik was erg teleurgesteld in de lunch die wij eergisteren wilde nuttigen. Ten eerste duurde alles erg lang, kwam er pas na tien minuten iemand aan onze tafel. Vervolgens kregen we een kaart met excuus omdat ze in een 'overgang' van menu's zaten. We bestelde iets simpels, een aspergesoep. Het duurde erg lang voordat we ons gerecht kregen. De soep was echt slecht van smaak. Bijna water, amper smaak, niet gebonden. We hebben aangegeven dat deze soep echt niet te eten was. Excuus, we hoefde het niet te betalen. Iets anders konden wij niet meer eten omdat alles al zo lang duurde en wij niet nog langer konden wachten. Jammer, het is mooie locatie en wij hadden er veel zin in.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ikzelf had Uiensoep, gegratineerd met kaas en als hoofdgerecht Carré van Veluws jong varken met gemarineerd buikspek samen met chocolade bonbons en een heerlijke dubbele espresso. Mijn vr had Kreeftenbisque met rivierkreeftstaartjes met als hoofdgerecht Gebakken doradefilet met venkelrisotto, citrusfruit en beurre blanc en muntthee vers na.
Kortom geweldige ambiance, geweldige omgeving maar bovenal lekker eten.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bediening ok! Restaurant bomvol! Tweepersoonstafeltjes rechts bij de ingang wel erg dicht bij elkaar! Huiswijnen Chardonnay en Merlot bovengemiddeld. Veluws Carree en Doradefilet ok maar niet bijzonder.
Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het restaurant is mooi gelegen en heeft veel ramen waardoor daglicht optimaal benut wordt. Het eten is op zich prima maar mist finesse. Bediening is attent en vriendelijk.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben hier vrijdagavond met vrienden gegeten. Iedere 3 maanden heeft Brocante weer een nieuwe kaart en dit weekend werd de nieuwe kaart weer ingeluid door de gasten te verrassen met een voorgerecht welke samengesteld is uit 4 voorgerechten van de nieuwe kaart en zo ook het hoofdgerecht. We hebben heerlijk gegeten, de gerechten zagen er erg mooi uit en waren goed van smaak, heel verschillend maar ook erg lekker in hun combinatie. De hoofdgerechten waren alle 4 wildgerechten.
De bediening was erg vriendelijk. Jammer was dat de ober de herkomst niet wist van de heerlijke dessertwijn, daarom toch een klein minpuntje.
Maria130 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima restaurant. We werden zo geholpen en voelde ons erg welkom.
Het eten smaakte voortreffelijk, een echte aanrader!

HenrietteVosmeer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De maaltijdsalade met diverse vis is zalig! De bediening is vriendelijk en de ambiance prachtig. Voor herhaling vatbaar :-)
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Op uitnodiging hier met een aantal zakelijke relaties 's avonds gegeten. Aangezien we met een groepje waren het keuzemenu genomen waarbij alle varianten aan bod kwamen. Als starter kwam er een amuse langs van gefrituurde oester, die was smakelijk. Vooraf carpaccio, zalmmousse of een pomodorisoep. Klassiek klaargemaakt dus niet echt spannend maar ook niets op aan te merken. Als hoofdgerecht keuze uit Schelvisfilet met tagliatella-carbonara, Veluwse eendenborst op een bed van groenten of een rode groentencurry met kokos-sereh rijst. Gerechten die prima bereid waren dus met de juiste garing. Het Grand dessert "Brocante" is niet echt uitbundig maar wel smakelijk. Al met al prima getafeld en met een professionele en zeer correcte bediening. Prijs en kwaliteit zijn hier ook in verhouding.
Hedy K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Mooi terras maar verder viel het erg tegen. Op de site staat nog steeds weekmenu van de week ervoor. Voorgerecht meloen met ham bestond uit 4 kleine holletjes meloen met beetje ham en veel sla en dat in hoogseizoen voor meloen! Vooral de nagerechten vielen erg tegen en speciaal het kaasplankje. 13,50 euro voor een minuscuul klein beetje kaas dat nergens op slaat voor die prijs. Bediening doet het hoognodige maar verder geen uitleg of wat dan ook. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Jammer maar niet nogmaals hier eten.
Frank0124 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Het driegangen weekmenu gekozen: noorse garnalen, heekfilet met bataat en een nagerecht met aardbeien en chocolademousse.
Amuses of een broodje op tafel doet men hier niet aan.
De noorse garnalen worden als ouderwetse garnalencocktail geserveerd: garnalen, appel, sla en een giga klodder whiskysaus (uit een potje?). Door de saus proef je niets meer van de garnalen.

De heekfilet wordt met huid geserveerd, alleen is het velletje slap en de vis veel te lang gegaard. Het stamppotje bataat past niet bij de vis.

Het nagerecht is redelijk: verse aardbeien met ijs en erg zoete mousse.

Na mijn klacht over de heekfilet wordt mij een kopje koffie aangeboden (ter compensatie?). De koffie blijkt later gewoon op de rekening te staan.......
Al met al een slechte ervaring.............
Itje V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Al meerdere keren geweest, geweldige tuin, prachtige entourage binnen. Dit keer het weekmenu met een mooie Chileense wijn. Allemaal uitstekend. In het tempo van het doorkomen gerechten wordt rekening gehouden met het gezelschap. Koffie werd aangeboden om buiten te doen op het verwarmd terras daar we graag een rokertje erbij wilden. Kortom; oog voor gast en hun wensen, dat is waar het om draait in deze gastvrijheids branche. Gezien iedere keer de vele tafeltjes die zijn gereserveerd wordt dit restaurant goed gewaardeerd!
David B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
We strijken hier neer voor een korte lunch; we zijn immers op doorreis.
De zon schijnt en we kunnen zitten op het grote terras in de fraaie tuin van deze vrij sjieke brasserie.
We worden snel, maar vooral vriendelijk en vrolijk geholpen door een heel aardige, mooie jonge vrouw die zelfs de tijd neemt voor een praatje, terwijl ze toch alles in haar 'territorium' in de gaten houdt.
We hebben meteen trek in een kopje koffie (cappucino: €2,40, macchiato: €2,75). De koffie krijgen we heel snel, en tegen die tijd hebben we besloten wat we willen eten: een uitsmijter kaas voor mijn tafelgenoot (€7,75) en een vegetarische boerenomelet voor mij (€8,75).
Een Hertog Jan Lentebok: €4,50.
De eiergerechten, geserveerd op verrukkelijke 'landbrood', zijn royaal geportioneerd en uitstekend bereid.
We genieten van de plek, het heerlijke eten en de attente, vriendelijke bediening.
Nog iets:
- Parkeren: makkelijk, naast en achter het restaurant.
- De wc's zijn netjes, schoon en prima ingericht; alleen de gang er naar toe heeft een raar afstapje dat ongemakkelijk zou kunnen zijn voor de oudere/meer instabiele gast.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Hier onlangs gegeten met een aantal zakenrelaties. Betreft een mooie lokatie en gezellige inrichting. Zelf maakte ik de keuze voor de asperges met huisgerookte zalm. De smaak van de huisgerookte zalm was voortreffelijk. Vond de hoeveelheid asperges wat teleurstellend voor de prijs van het hoofdgerecht. Anderen aan tafel kozen o.a. voor de saté van varkenshaas. Smaak was goed, maar gerecht was verder niet bijzonder qua opmaak en bijgerechten. Leuk was de amuse die we vooraf kregen in vorm van een aspergesoep. Daarvan was smaak prima. Wat bijzonder was bleek het brood...een soort duo-penotti...bruin en wit samen gebakken tot een brood. Hierbij werd zout, olie en boter geserveerd...zeer smakelijk. Een mooi restaurant waar naar mijn mening qua presentatie van de gerechten nog het een ander verbeterd zou kunnen worden.
AizeO .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance. Ondanks het onweer lekker buiten in de tuin gezeten. Bediening allervriendelijkst en bracht toen het wat frisser werd zelfs een dekentje. We hebben alleen voorgerechten besteld, die stuk voor stuk heerlijk waren.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Een fijn bezoek aan dit grand-cafe. De inrichting is erg smaakvol, de bediening is vriendelijk. Gisteren hebben we hier genoten van een verzorgde lunch. De ingrediënten zijn smaakvol en ook betaalbaar.