Meer informatie over restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

Jouw recensie over het restaurant Grand-Cafe Brasserie Brocante

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wat een heerlijke ambiance om ontspannen te lunchen met elkaar! Het ontvangst was open en gastvrij. Vervolgens zijn we zeer vriendelijk aan de tafel geholpen en hebben we heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en het zijn juiste porties. Brocante is een aanrader voor een heerlijke lunch.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een heerlijke ambiance om ontspannen met elkaar te lunchen. Het ontvangst was open en vriendelijk. Vervolgens zeer vriendelijke geholpen aan de tafel en heerlijk gegeten. De borden zijn mooi opgemaakt en de porties zijn precies goed. Het is echt een aanrader om te gaan lunchen bij Brocante!
Els G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige avond gehad. Gastvrij ontvangen. In een leuke hoek gedekt voor 10 personen. Heerlijk gegeten. 3 gangen menu genomen. De porties waren precies goed. De koffie was ook prima. Ook al een paar keer heerlijk geluncht. Dus echt een aanrader.
Roderick G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant in Doorn. De gerechten waren mooi opgediend met bijpassende lekkere wijn. Ook leuk dat de jarige een feestelijk dessert kreeg!
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, erg vriendelijke bediening! Zelfs op maandagavond open en vrij druk, wel wat rumoerig daardoor.
iemandje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede vlotte bediening, mooie maar vooral heerlijke gerechten. Niks duurde te lang ondanks een volle zaak en het personeel had zelfs nog even tijd voor een gezellig praatje. Wij komen zeker weer terug!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Borcante. In de zomer zijn we er al eens op de fiets naar te geweest en aten we op het terras, nu binnen. Eten was heerlijk, volop keuze uit een grote variëteit van voor en hoofdgerechten, allemaal in 2, 3 of 4-gangen menu's. Mijn Veluws varken met oa polenta was heerlijk, de bavette van mijn partner was iets ook prima, al had hij iets minder rauw gemogen en de frietjes iets harder gebakken. Het grand dessert was een waardige afsluiting. Bediening was prettig, sfeer ook goed. Had het persoonlijk iets drukker verwacht maar het zal de stilte van januari wel zijn. Komen hier zeker nog eens terug. Prijsstelling is prima, waar voor je geld
lauwtjeD .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Al een paar keer heerlijk gegeten bij Brocante. Keurig personeel en een top service. Ook het eten smaakt heerlijk! Zeker één van mijn favorieten! Omdat wij een tijdje moesten wachten op het hoofdgerecht (wat wij niet door hadden), kregen wij een gratis drankje van het huis! Dat noem ik nog een service!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellige entourage, dat zie je aan de buitenkant al. Bij binnenkomst zat het aardig vol. Voorgerecht was vis in gelei, waar ongetwijfeld een andere naam voor is. Maar de smaak was lekker. Hoofdgerecht had ik hert met rode kool. Een super gerecht! Dat was echt super lekker, smaak fantastisch. Nagerecht Grand Dessert waar de peer-appel Strudel eruit sprong. wat een heerlijke smaaksensatie!
Ipadjanneke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gisteravond bij Brocante in Doorn gegeten. Vooraf hadden we de carpaccio en als hoofdgerecht de succade met kalfszwezerik. Als toetje de panacotta. Alles even heerlijk, de succade doet je denken aan het stoofvlees van je oma, het valt heerlijk uit elkaar. Super gastvriendelijke en aardige bediening. Voor ons als rokers buiten de heater aan met een heerlijk warm dekentje. Ook de sfeer en ambiance is geweldig. Komen zeker weer terug!!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We waren met 5 personen om de verjaardag van mijn moeder (91) te vieren. Mijn moeder kreeg veel aandacht en alle personeelsleden die ons bedienden feliciteerden haar allervriendelijkst. Vooraf aten we een prima mosterdsoep. Daarna waren er 2 vissalades (simpele maar fijne dressing, veel variatie in de vis), een Italiaanse omelet met boerenbrood (prima, wel erg veel), een geitenkaassalade (heel goed) en de vis van de dag (een flinke moot zalm met overdadig garnituur). De wijn waren zeer smakelijk. Heerlijk buiten gezeten op het fraaie terras. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Willers .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Regelmatig heb ik tot volle tevredenheid gegeten bij Brocante.
Gisteren had ik twee gasten meegenomen voor de lunch.
De drankjes werden snel bezorgd. Het opnemen van de bestelling duurde erg lang, vervolgens hebben we nog langer op het eten moeten wachten. Waar de service voorheen erg goed was, viel dat gisteren nogal tegen.
Ook het eten viel tegen. Mijn gast had een stuk papier in haar salade en mijn salade was waterig. De reactie op het stuk papier was nonchalant.
Al met al een desillusie.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik was erg teleurgesteld in de lunch die wij eergisteren wilde nuttigen. Ten eerste duurde alles erg lang, kwam er pas na tien minuten iemand aan onze tafel. Vervolgens kregen we een kaart met excuus omdat ze in een 'overgang' van menu's zaten. We bestelde iets simpels, een aspergesoep. Het duurde erg lang voordat we ons gerecht kregen. De soep was echt slecht van smaak. Bijna water, amper smaak, niet gebonden. We hebben aangegeven dat deze soep echt niet te eten was. Excuus, we hoefde het niet te betalen. Iets anders konden wij niet meer eten omdat alles al zo lang duurde en wij niet nog langer konden wachten. Jammer, het is mooie locatie en wij hadden er veel zin in.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bediening ok! Restaurant bomvol! Tweepersoonstafeltjes rechts bij de ingang wel erg dicht bij elkaar! Huiswijnen Chardonnay en Merlot bovengemiddeld. Veluws Carree en Doradefilet ok maar niet bijzonder.
Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het restaurant is mooi gelegen en heeft veel ramen waardoor daglicht optimaal benut wordt. Het eten is op zich prima maar mist finesse. Bediening is attent en vriendelijk.
maria130 V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prima restaurant. We werden zo geholpen en voelde ons erg welkom.
Het eten smaakte voortreffelijk, een echte aanrader!

HenrietteVosmeer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De maaltijdsalade met diverse vis is zalig! De bediening is vriendelijk en de ambiance prachtig. Voor herhaling vatbaar :-)
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Op uitnodiging hier met een aantal zakelijke relaties 's avonds gegeten. Aangezien we met een groepje waren het keuzemenu genomen waarbij alle varianten aan bod kwamen. Als starter kwam er een amuse langs van gefrituurde oester, die was smakelijk. Vooraf carpaccio, zalmmousse of een pomodorisoep. Klassiek klaargemaakt dus niet echt spannend maar ook niets op aan te merken. Als hoofdgerecht keuze uit Schelvisfilet met tagliatella-carbonara, Veluwse eendenborst op een bed van groenten of een rode groentencurry met kokos-sereh rijst. Gerechten die prima bereid waren dus met de juiste garing. Het Grand dessert "Brocante" is niet echt uitbundig maar wel smakelijk. Al met al prima getafeld en met een professionele en zeer correcte bediening. Prijs en kwaliteit zijn hier ook in verhouding.
Hedy K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Mooi terras maar verder viel het erg tegen. Op de site staat nog steeds weekmenu van de week ervoor. Voorgerecht meloen met ham bestond uit 4 kleine holletjes meloen met beetje ham en veel sla en dat in hoogseizoen voor meloen! Vooral de nagerechten vielen erg tegen en speciaal het kaasplankje. 13,50 euro voor een minuscuul klein beetje kaas dat nergens op slaat voor die prijs. Bediening doet het hoognodige maar verder geen uitleg of wat dan ook. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Jammer maar niet nogmaals hier eten.
Frank0124 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Het driegangen weekmenu gekozen: noorse garnalen, heekfilet met bataat en een nagerecht met aardbeien en chocolademousse.
Amuses of een broodje op tafel doet men hier niet aan.
De noorse garnalen worden als ouderwetse garnalencocktail geserveerd: garnalen, appel, sla en een giga klodder whiskysaus (uit een potje?). Door de saus proef je niets meer van de garnalen.

De heekfilet wordt met huid geserveerd, alleen is het velletje slap en de vis veel te lang gegaard. Het stamppotje bataat past niet bij de vis.

Het nagerecht is redelijk: verse aardbeien met ijs en erg zoete mousse.

Na mijn klacht over de heekfilet wordt mij een kopje koffie aangeboden (ter compensatie?). De koffie blijkt later gewoon op de rekening te staan.......
Al met al een slechte ervaring.............