Grand Café & Bowling The Cat

6,7
5,2
Pascale68 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Jaren achter elkaar daar gegeten voordat we naar de Vrienden van Amstel gingen. Het zat er altijd bomvol en er hing een ouderwetse, gezellige sfeer. In 2014 was het gesloten wegens een verbouwing en nieuwe eigenaar.
Dit jaar konden we er weer terecht.....wat een teleurstelling! Van een verbouwing was niks te zien, de helft van de tafeltjes is verdwenen, kale oudbollige bedoeling, bijna vies te noemen. De verwarming deed het niet en het leek of al het personeel er voor de eerste avond werkte. Wij gaan op zoek naar een ander restaurant voor ons jaarlijkse uitstapje!
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met Groupon bon hier wezen bowlen en steengrillen.Kan niet anders zeggen dan dat het een ongezellige plek is om te bowlen en te eten.Het meisje in de bediening deed haar best maar alles kwam zo onprofessioneel over.Het eten was best lekker.Wel erg simpel .Maar zeer kwalijke zaak dat je het vlees wat rauw is met je eigen vork moet pakken.Zit geen opscheptang bij.Dus das kwalijke zaak ivm besmetting g rauw vlees naar bereid vlees met je vork.Ook bij de champignons uien geen opscheptang o.i.d.Moest je dan maar met je handen pakken.De stenen waren snel afgekoeld en erg klein voor gezelschap van 5 mensen.Zou in ieder geval geen tweede x gaan.Daarnaast waren handdoeken bij toilet op en ook toiletpapier was op.Het bowlen was ook alles verouderd en het was ook helemaal niet druk en er was geen gezellige sfeer.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wezen bowlen en steengrillen
Bowlingbaan verouderd scherm met notering werkt niet
Steengrillen
Het vlees is van goede kwaliteit
Maar het personeel is echt niet gekwalificeerd jammer hoor
Steengrill na 10 minuten koud en om nieuwe gevraagd
Bon bij afrekenen klopte ook niet dus Let op
Het is echt een oud gedoe niet sfeervol
Vosl .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Steengrillen op stenen die na 10 minuten te koud waren om te kunnen grillen. Salade nauwelijks aangemaakt.
Bediening niet goed. Decor is 25 lang niet veranderd, spinnenrag aan het plafond. Kortom mij zie je hier niet meer. We waren met een groep van 26 collega's jammer dat het zo gelopen is.
Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Grand-Cafe The Cat ligt schuin tegenover Ahoy en pal naast het Winkelcentrum Zuidplein. Een ideale locatie voor wie naar concert of beurs is geweest.

De uiterst vriendelijke bediening zit ruim in het jasje, restaurant gedeelte is redelijk groot en beslaat 2 ruimtes. Qua aankleding is het wel iets aan de kale kant, zou beter kunnen.

De kaart biedt zowel voor- , hoofd, als nagerechten aan. Men hoeft niet lang te wachten en de kwaliteit is goed. Onze stokbrood met kruidenboter viel op omdat er 2 varianten op waren. De onze had zowel bruin als witbrood erin en naast kruidenboter ook 2 verschillende tapinades.

Alle hoofdgerechten zijn met frites en salade en onze keuze voor de Kipsate a 200 gram was een goede keuze. Alleen de samenstelling met kroepoek, atjar en aardappelsalade was een beetje raar. Rijst had er beter bij gepast. De kipstick zag er ook erg mooi uit.

Men kwam regelmatig vragen of het smaakte, of alles naar wens was en dat had iets minder gemogen. Het werkte een beetje op de zenuwen.

Toch wel even aangeven dat men een zeer ruime en goede thee selectie heeft, die keurig met kannetje wordt geserveerd. Een aanwinst voor de theeliefhebber.

Kan Grand-cafe The Cat warmpjes aanbevelen want alles bij elkaar was het een leuke ervaring, die zeker bij een volgende beurs voor herhaling vatbaar is.