Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben genoten van dit sfeervolle grand café. vriendelijke bediening en heerlijk eten. De sucade biefstuk was werkelijk fantastisch de lekkerste bieftuk in de regio. wij komen zeker snel terug voor de andere gerechten. echt een aanrader.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Door vrienden aanbevolen. Werkelijk perfect. De biefstuk van Sucade is de beste steak die ik ooit heb gegeten mijn vrouw had de Iberico spareribs, die het restaurant zelf importeert uit Spanje. Wij eten met enige regelmaat spareribs maar deze steken met kop en schouders boven alle ribs uit die wij ooit gegeten hebben.. De bediening is zeer vriendelijk maar moet wel erg hard werken. Volgens de eigenaresse zijn ze onderbezet en is het zeer moeilijk bekwaam personeel te vinden. Kortom dit restaurant moet je bezoeken.
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vorige week samen met mijn vrouw gegeten, heerlijk! Het vlees was van top kwaliteit en super goed gebakken. De aankleding is gezellig en het personeel is vriendelijk en zorgzaam. Wij gaan zeker terug en bevelen dit restaurant zeker aan! Shirley en Ted Janzen
H. T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige en informele sfeer ! De eigenaren zijn echt toegewijd en hebben liefde voor hun vak. Dat spreekt duidelijk uit alles. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en het vlees (sucade en spareribs) van een ongekende malsheid. Toppertje !
Dtreffers .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Uitstekende ervaring gehad bij Grand Cafe Bon Vivant. Ze hebben een gevarieerde kaart.
Beste Spare Ribs ever gegeten, mooie sfeervolle zaak!
Leuke vlotte bediening!
Expert P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
donderdag avond samen met vrienden gegeten bij Bon Vivant. het concept klopt helemaal, heerlijk eten met goede kwaliteit producten. de biefstuk was mals en goed op smaak. de tonijn, mooi licht gegrilld. meerdere bieren op tap. vriendelijke bediening en leuke barman. later op de avond kwamen er nog een paar groepjes borrelen .
wij komen zeker terug en ook af en toe om alleen een drankje te doen.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat een leuke, onverwachte ervaring! WIj wilden eigenlijk ergens anders gaan eten, maar daar was geen plek meer en zo bij de Bon Vivant terecht gekomen! Leuke entourage, vriendelijke bediening, gastvrouw die hospitality echt in haar vingers heeft en bovenal heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Spareribs waren super, ook partner en kind lekker gegeten (burger en halve kip). Eindelijk een leuke plek gevonden na mijn verhuizing vanuit A'dam naar Hoofddorp om eens spontaan een hapje te gaan eten. Top! Mij zie je zeker terug!
Ralf I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat een goed restaurant!
Ik ben zelf kok en heb altijd wat op te merken als ik in uit eten ben ,maar hier heb ik toch verdomd weinig te zijken!

Ga zeker snel terug!!
Gr Ralf
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Afgelopen woensdag de spare ribs geprobeerd. Ontzettend mals en er was keuze uit normaal of pittig. Aangezien het onbeperkt was bijbesteld, weer ontzettend mals. Daarbij Leffe van de tap, helemaal top. Vriendelijke bediening en leuke locatie.
Jasper H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Supertent!! Leuke sfeer, leuke/vriendelijke bediening en zeer goed eten! Nieuwe kaart sindskort kreeft van de houtskool..FANTASTICH. Scropinno als afsluiter zeker doen.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdagavond liepen we spontaan Grand Cafe Bon Vivant binnen. Mijn tafelgenoten kozen voor Sashimi van tonijn en op de huid gebakken zalm (als hoofdgerecht). Ik koos Carpaccio en de Lady Tournedos. Na een kwartier kwam de gastvrouw terug met de mededeling dat de tonijn op was. En dat terwijl het restaurant niet eens vol was. Uiteindelijk andere keus gemaakt voor voorgerecht. Wederom na een kwartier kwam de gastvrouw nu met de mededeling dat de zalm op was. Dus....wij weer een andere keus gemaakt voor voor- en hoofdgerecht, want uiteindelijk kies je het menu bijpassend. Mijn carpaccio was niet bijzonder en de Lady Tournedos die verkocht wordt als 120 grams bleek echter een heel klein stukje vlees te zijn. Patat wordt leuk geserveerd in een mini frituutnet echter de salade waren hompen sla in een glazen bakje.
Ook kregen we geen stokboordje kruidenboter aangeboden en ook bij de koffie lag geen extra zoetigheidje. De bediening had weinig oog voor ons en was druk met andere gasten waar ze uiteindelijk bij aan tafel gingen zitten. Als pleister op de wond voor alle teleurstellingen rondom het menu kregen we een kopje koffie van het huis aangeboden.
We zijn erg teleurgesteld in dit grandcafe en bevelen het zeker niet aan. Wij komen hier ook niet meer terug.
AJ69 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ongepland en onverwacht hier voor de tweede maal gegeten. Het bleek toevallig ook onbeperkt spareribs avond te zijn. Met vrouw en twee kids heerlijk gegeten. Attente vriendelijke bediening en afwijken van de kaart bleek voor de jongste van 3 ook geen probleem.

Vooraf tom kha kai ?? soep genomen, die was heerlijk, mooie volle smaak en niet te pittig maar verfijnd. Partner had kreeftensoep, ook dik in orde. Hoofdgerecht hadden we de milde en pikante spareribs en een zalm steak. Ook allemaal prima en goed bereid. dik voor elkaar.

Restaurant is laagdrempelig en dat vertaalt zich in een leuke mix van mensen. Huisdieren zijn blijkbaar ook welkom, normaal vind ik het raar om je hond mee te nemen naar een restaurant maar dat kan hier en gaf eigenlijk geen storing of anderszins ongemak. De gastvrouw en eigenaresse is zeer vriendelijk en sympathiek. Wij voelden ons erg welkom.

Een kleine kinderkaart heb ik niet kunnen vinden, is er misschien wel. Maar men was bereid om de zalmsteak naturel te bereiden met wat frites, zodat de kleinste toch een goed maal had ipv de gebruikelijke frikandel of kroket. En ook dit was prima in orde. Heerlijk ijs na en goede koffie!!

Eerder ben ik hier geweest met alleen mijn oudste dochter en ook toen eigenlijk zelfde verhaal. Dik in orde. Helemaal als je even zonder poeha en gedoe goed wilt eten.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Een "Bon Vivant" is een losbol en levensgenieter. Een goede naam voor dit restaurant. Ik vind het eigenlijk meer een sfeervol veredeld eetcafé, alles is er informeel, de inrichting ( met het accent op "vroeger"), het joviale hard meewerkende eigenaarskoppel, het olijfbomentrio in het serregedeelte waarvan het dak open kan, de harde muziek en ook de gasten, die zeker niet van het "jasje-dasje" type zijn. Wij waren er op woensdag, dan serveert men spareribs en het moet gezegd, ze lijken dan niet aan te slepen. Grote portie, heel mals, voor ons iets te vet. Met friet die we niet echt konden waarderen, slap en ook te vet. Tafelgenoten aten gamba's in olijfolie en zalmfilet en zaten te genieten. De bediening is attent, en weet van wanten. Prijs/kwaliteitsverhouding: OK.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Met een social deal heerlijke spare ribs gegeten die mooi werden opgediend op een plank met frietjes en simpele salada. Toetje vond ik persoonlijk wat summier/minder, zijnde creme brulee of appeltaartje.

De spare ribs van de grill en in 2 soorten pittig en zoet zijn de moeite waard en zeker met de mooie binnentuin een aanrader. Je waant je op een zomerse avond ergens op Ibiza, voor de inrichting complimenten!

Cwn1234 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Bon Vivant! We kregen een lekkere amuse, de carpaccio vooraf was erg goed en ook de varkenshaas saté en burger waren zalig! Als nagerecht nog een echte Italiaanse cappuccino en een cheesecake. We hebben heerlijk genoten en we komen zeker snel terug!
DENW .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Uitstekend restaurant, we werden bijzonder hartelijk verwelkomd en kregen een amuse bij het het aperitief. We genoten van drie verschillende goed bereidde en smakelijke hoofdgerechten met daarbij een soepele en vol smakende Syrah & Cabernet Sauvignon die ons bij de vleesgerechten geadviseerd werd. Ook het "Café Gourmand" dessert bleek een heerlijke proeverij bij de koffie naar keuze. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent, hier gaan wij vaker terug komen !
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Hier onverwachts gaan eten. Terwijl er zaten, kwamen later ook nog 2 vrienden toevallig binnen en al snel zaten we met z'n 4-en aan 1 tafel. De grote ruimte is gezellig, lekker licht en leuk ingericht. In de zomer kan het dak open geschoven worden.
Buiten het menu om hadden ze o.a. Kreeftensoep, een Jack Daniels burger, Oesters en Tonijn biefstuk. 2 Disgenoten namen een soep: de Kreefstensoep en de Tom Ka Kai, een ander de Carpaccio. Als hoofdgerechten werden de Jack Daniels burger, de Tonijnbiefstuk, de Lady Tournados en de USA Prime Onglet gekozen. De bediening (jonge dames) zijn uiterst vriendelijk en toegankelijk. De eigenaresse kwam ook af en toe langs om te vragen of alles naar wens was. En dat was het ook. De soepen waren verrukkelijk, en ondanks dat men geen Thai is (en de aanwezigen onder ons regelmatig Thais eten), was de Tom Ka Kai echt lekker.
Ook de hoofdgerechten waren 1 voor 1 smakelijk en goed bereid. Echt een feestje dus, Daarbij de lekker wijnen en biertjes: een garantie om graag terug te komen. En dit alles tegen een schappelijke prijs.
Lauralaura .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Op Maandag avond heerlijk gegeten in dit mooie Grand Cafe in Bennebroek Wij hebben gekozen voor de heerlijke oesters vooraf en daarna de cote de Boeuf medium rare gebakken, heerlijk van de houtskool grill.
het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk. Volgende keer komen we terug voor de spareribs!
Gerbengerben .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Voor de eerste keer met vrienden mee naar Bon Vivant voor spareribs, daar hadden we al veel over gehoord ! het was maandag avond en het was onbeperkt, het zat dus ook redelijk vol.
vooraf een heerlijke kreeftensoep met een kreeftenbitterbal en daarna de ribs. Inderdaad fantastisch ! Boterzacht ! Mijn vrouw had de Sucade biefstuk, ook een aanrader! We gaan hier heel vaak komen ! En niet te vergeten de bediening was ook super ! 3 keer een 10 waard!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijk uit eten geweest. Zelden zulke lekkere spareribs gegeten. Om je vingers bij op te eten. Als voorgerecht sashimi zalm: mooi, lekker en ruime portie. Mooie ruimte, gezellig, gastvrij; je bent echt uit. Gerechten buiten de kaart staan vermeld op krijtbordjes die in de olijfbomen hangen in de serre, staat heel leuk én (niet geheel onbelangrijk) van een afstand goed leesbaar. Wij komen zeker terug!