Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super bediening en eten als altijd,een van mijn favouriete restaurants in de omgeving van Bennebroek. Goed eten en goede sfeer, leuk zitten in de serre.
sadik S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
weer prima !! lekker gegeten en de bediening is absoluut leuk en klantgericht! de carpaccio is een absolute aanrader!.....
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Eerste van de onberkte spareribs is top, daarna neemt kwaliteit af..dat is jammer...
Zeer terughoudend met verstrekken van nieuwe servetten, pas als je er echt om vraagt.
Aardig personeel.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten in fantastische omgeving
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was een beetje luidruchtig door drukke ‘tafel naast ons’........dat was jammer!! Soms konden we elkaar niet verstaan.....
M.C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het binnenplein.
Spareribs naturel zijn een aanrader
Bediening is vriendelijk en goed.

Temperatuur was warm te noemen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eigenlijk eten we altijd hetzelfde hier: zón heerlijke sucade biefstuk. Met een overheerlijk glaasje Ovidio. Uitstekende zelfgemaakte frites. Allemaal zalig. Misschien niet spannend, maar precies waar je voor komt. Prima G&T vooraf en lekkere pas gebakken Brownie toe. Comfort food!
ndbormann .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De spareribs zijn top! 6 soorten bier om uit te kiezen. Bediening erg aardig en de sfeer is gemoedelijk. Was er met een vriend en mijn zoontje van 5, maar ik zou er ook met een grotere groep naar toe gaan voor een gezellige avond.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hier kan je heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Bijna altijd parkeren voor de deur en in de zomer kan je nog eten in de tuin met opendag.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig en levendig restaurant / eetcafé met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vanwege de drukte duurde het wat lang voordat we de kaart en ons drinken kregen, de bediening was wel uitermate vriendelijk. De spareribs zijn een echte aanrader, als je gaat voor een voorgerecht kun je evt. ook een halve rib bestellen (was voor ons 4-en allen voldoende). Over de acoustiek waren we minder te spreken, het is wel erg gehorig. Aangezien we aan een grote tafel zaten met z'n 4-en, was het soms wat lastig om een gesprek te voeren.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goed eten, aardige bediening, leuke ambiance
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima eten als je van Spareribs houdt - als je een flesje wijn wil is de keuze door de prijs verschillen erg gelimiteerd
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een van onze favoriete plekken in de omgeving van Hoofddorp en echt de moeite waard. Uiteten zoals dat is bedoeld!
Groet,

Ted Janzen
Remmo H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Beste spareribs uit de wijde omgeving
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima gegeten en de sfeer is goed, alleen kan het soms erg lawaaig zijn. Lekkere hamburgers en de witte hiswijn is zalig.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Le Bon Vivant heeft een warme, gezellige uitstraling. Smaakvol industrieel ingericht. Heerlijk gegeten, uitzonderlijk goede tonijnsteak.
Prettige bediening. Aanrader: vooraf lekker borrelen aan de bar of bij de open haard.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hebben 2 uur op het hoofdgerecht zitten wachten met een kind van 11 dat is heeeel vervelend als je pas om 22.10 naar huis kan en zij de volgende weer school moet. Mijn zoon werd 21 dus daarom doordeweeks uit eten.
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Geroutineerde Grillmeister lakt en grillt spareribs en andere stukken vlees zichtbaar voor de gasten op fraaie BBQ's met als resultaat een heerlijke grillsmaak.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was heerlijk we komen zeker meer eten Lekker relax gezeten ruime tafels goed zitten vriendelijk personeel heel belangrijk is dat werd regel matig gevraagd of het smaak telt dat er nog iets moest wezen dus onze complimenten daarvoor vriendelijke groet m.Smit
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Een oude bekende waar we met veel plezier vaker komen, erg leuke bediening en prima eten, gezellige zaak. En altijd gezellig druk