Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Richard T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Normaal ben ik gek op deze restaurant, maar vandaag viel het zwaar tegen, keuken duurde erg lang en eten was niet erg warm en op smaak terwijl de ribs in de keuken gegrild worden.
Serveersters waren wel vriendelijke en goede service.
F.J. R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Helaas, vol verwachting naar BV. Met dochter en vrouw. Spareribs heerlijk. Vrouw kreeg echter burger waarvan de inhoud bizar slecht van geur was. Ik vroeg de bediende er aan te ruiken en het antwoord was ik ruik beef. Gelukkig was de kok het eens met ons. Vrouw was meteen klaar en kregen toetje gratis. Burger ook vrij van kosten. Ja wauw.... stel je eet wel door.... verder bediening ok en vriendelijk. Dochter en ik vrij happy. Vrouw totaal niet. Vlees was in middag geleverd en kok had nieuwe gemaakt en was werkelijk een verschil volgens de kok. Waarschijnlijk eenmalig incident. Maar ik passeer even op BV.
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gewoon een perfect avondje uit: heerlijk gegeten, vriendelijk personeel (je voelt je erg welkom als gast) en gezellig.
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij namen de spareribs, heeerlijk! Bediening en inrichting was ook super!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het is een leuke tent met aardig personeel en we hebben super lekker gegeten.
We zaten in de tuin: wat een leuke accommodatie is dat!
Sabina C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De bediening liet erg te wensen over. Het duurde allemaal erg lang voordat het eten en de nagerechten kwamen....
Een jongen met 2 gekneusde polsen kwam de bestelling opnemen, niet erg professioneel.
Er was duidelijk te weinig personeel.....
Jammer.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is bijzonder vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug
H. N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goed eten en goede wijnen. De bediening is heel vriendelijk maar onervaren en wordt niet goed aangestuurd.
Enorm lange wachttijden en sommige dingen die besteld zijn komen niet. Ook niet als je er nogmaals naar vraagt. Erg jammer want het eten is echt goed maar na twee ervaringen gaan we toch niet meer terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Je zult nergens Spareribs tegen komen die lekkerder zullen zijn dan hier. Geen woorden voor zo hemels :)
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Sinds lange tijd weer eens Spareribs genomen, dit zijn echt de lekkerste in deze omgeving.

Leuke mensen in de bediening en keuken!

Tot de volgende keer!

Groeten,
Ted Janzen
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super bediening en eten als altijd,een van mijn favouriete restaurants in de omgeving van Bennebroek. Goed eten en goede sfeer, leuk zitten in de serre.
sadik S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
weer prima !! lekker gegeten en de bediening is absoluut leuk en klantgericht! de carpaccio is een absolute aanrader!.....
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Eerste van de onberkte spareribs is top, daarna neemt kwaliteit af..dat is jammer...
Zeer terughoudend met verstrekken van nieuwe servetten, pas als je er echt om vraagt.
Aardig personeel.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk eten in fantastische omgeving
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was een beetje luidruchtig door drukke ‘tafel naast ons’........dat was jammer!! Soms konden we elkaar niet verstaan.....
M.C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het binnenplein.
Spareribs naturel zijn een aanrader
Bediening is vriendelijk en goed.

Temperatuur was warm te noemen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Eigenlijk eten we altijd hetzelfde hier: zón heerlijke sucade biefstuk. Met een overheerlijk glaasje Ovidio. Uitstekende zelfgemaakte frites. Allemaal zalig. Misschien niet spannend, maar precies waar je voor komt. Prima G&T vooraf en lekkere pas gebakken Brownie toe. Comfort food!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De spareribs zijn top! 6 soorten bier om uit te kiezen. Bediening erg aardig en de sfeer is gemoedelijk. Was er met een vriend en mijn zoontje van 5, maar ik zou er ook met een grotere groep naar toe gaan voor een gezellige avond.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hier kan je heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Bijna altijd parkeren voor de deur en in de zomer kan je nog eten in de tuin met opendag.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig en levendig restaurant / eetcafé met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vanwege de drukte duurde het wat lang voordat we de kaart en ons drinken kregen, de bediening was wel uitermate vriendelijk. De spareribs zijn een echte aanrader, als je gaat voor een voorgerecht kun je evt. ook een halve rib bestellen (was voor ons 4-en allen voldoende). Over de acoustiek waren we minder te spreken, het is wel erg gehorig. Aangezien we aan een grote tafel zaten met z'n 4-en, was het soms wat lastig om een gesprek te voeren.