Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand Café Bon Vivant

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag vanaf 16:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 16:00

Marco B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voor echte vleesliefhebbers een aanrader. De bediening is vlot en het personeel erg vriendelijk.
De gerechten zien er mooi en goed verzorgt uit.
Wij komen zeker nog eens terug.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wederom lekker gegeten zoon en kleinzoon aan de ribs, ik de lekkere gamba"s al ajillo en steak tartare. Mijn man een goede carpaccio bon vivant en lekkere steak.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
missW .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Bon Vivant! We hadden een vriend meegenomen die graag de befaamde pikante spare ribs wilde eten.
Na eerst buiten geborreld te hebben namen we vooraf de Gamba's Al Ajillo, top met daarbij wat extra stokbrood met kruidenboter en aioli. Zo lekker om het stokbrood in het sausje te dopen!
Onze vriend nam de pikante spare ribs en was werkelijk overtuigd, nergens beter.
Wij namen het mosselpannetje, vergezeld van een flesje Chenin Blanc, prima.
De bediening was zoals altijd attent en zeer vriendelijk!
Na een kopje koffie met een aperitiefje van het huis, togen we huiswaarts na een heel gezellige, smakelijke avond.
Wat ons betreft tot gauw!
Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer storende / opdringerige aanwezigheid van de eigenaresse; de kok (lees eigenaar) is het volgens ons al aan het opgeven in Bennebroek...homp sla in een bakje gekwakt, verbrande frietrestjes , kennelijk de laatste uit de frituurmand en de sucade was ronduit matig. We hebben het maar zo gelaten...we kwamen tenslotte al met niet al te hoge verwachtingen binnen. Er heerst een onaangename krampachtige sfeer. Bij het verlaten van dit etablissement zat de directie breeduit op het terras te borrelen....zelfs een goedenavond kon er niet af...
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellige locatie om smaakvol te eten. Voldoende keuze. Bediening is netjes en enthousiast en de locatie is sfeervol. De specialiteit van de chef is een aanrader voor de liefhebber. Tips; zorg ook voor een kindermenu. Kinderen kunnen nu wel desgevraagd kiezen maar zet dat ergens op de kaart. Zorg dat er niet te veel onderdelen op de kaart niet meer voorradig zijn of zijn vervangen. En tot slot blijf tafels monitoren....als glazen leeg ziin vraag of er nog iets te drinken moet komen. Al met al een gelegenheid om zeker weer eens naar terug te gaan en een aanrader om eens heen te gaan.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Nu voor de tweede keer gegeten. De eerste keer was echt geweldig! Nu leek het wel wat minder te lopen allemaal
Opeens was er niet meer " de geheime wijnkaart" en door een foutje waren er geen hamburgers te bestellen.
Op zich goed gegeten maar niet dezelfde leuke ervaring als voorgaande keer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel prettige bistro zeker de soare ribs zijn super en erg vriendelijk personeel, absolute aanrader ????????????????
Wietze A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten, maar het was zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten, goede service.
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Er is veel keuze op de kaart. Het was smakelijk en werd leuk geserveerd. Soms moesten we iets langer wachten. Maar dat vonden wij niet heel erg omdat de smaak en service dit ruimschoots goed maakte.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Hier al eens eerder lekkere spareribs gegeten en ook de saté van mijn vrouw was nu weer prima. Helaas was mijn vlees niet gaar en ook met veel pezen. Werd me een nieuw stuk aangeboden, was marginaal beter. Dus voortaan weer de spareribs. Ook jammer dat helft van het restaurant was afgesloten waardoor iedereen opgepropt in het bargedeelte zat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Perfect restaurant. Zeer goede spareribs en leuke bediening
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Bij binnenkomst werden wij verwelkomt door de gastvrouw / eigenaresse van het restaurant. We hadden netjes gereserveerd en we kregen een hele kleine hoge tafel toegewezen in de bar van het restaurant. Ze zag aan m'n gezicht dat ik teleurgesteld was en vroeg "vind je het erg?" Toen ik hierop bevestigend antwoordde negeerde ze dit en zette ons toch aan de betreffende tafel. Mijn angst werd bewaarheid en de plek was zeer rumoerig en onrustig. Al snel werden wij omringt door een groep van 4 mannen die met een pilsje aan de bar stonden te wachten om aan tafel te gaan. 2 van de heren stonden letterlijk met hun billen tegen de rand van ons tafeltje. Mijn tafelgenote kon ik bijna niet verstaan. Ik denk dat de bediening ons hierdoor ook niet zag. De glazen bleven leeg. Na het voorgerecht te hebben genuttigd (waarvan de kwaliteit overigens prima was) zag ik het niet zitten om het hoofdgerecht en het dessert ook op deze oncomfortabele plek te nuttigen. Ik heb dit ietwat geirriteerd doch netjes aan de gastvrouw kenbaar gemaakt. In plaats van een oplossing te bieden reageerde ze zeer onbeschoft en werd boos. Ik heb daarop direct om de rekening gevraagd en heb de zaak verlaten. Ik heb de dag erna recensies gelezen over dit restaurant en wat schetst mijn verbazing? De eigenaars van de zaak blijken vaker zo te reageren. Conclusie: Met het eten zal het over het algemeen wel goed zitten. En als je geluk hebt en alles verloopt naar wens dan zul je waarschijnlijk een prettige avond hebben. Maar owee als je ergens kritisch over bent..... Dan komt je dat duur te staan...
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond een varkens sate gegeten en een Swiss burger. Mijn vrouw had de sate. Deze was mals en goed gegaard. De pindasaus was vol van smaak. De Swiss burger was super sappig. Lekkere smaak door de dat deze goed gegrild was. Lekkere patatjes en groente. Vriendelijke bediening en vriendelijke prijs. Wijnen ook mooi van kwaliteit!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig restaurant met erg lieve gastvrije mensen. Heerlijk gegeten. Aanrader.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig ingerichte tent
kleine kaart, maar zeer smaakvolle gerechten
had de varkenscarpaccio met de angusburger als hoofdgerecht.
erg smaakvol
netjes verzorgd opgemaakte bordjes
gewoon prima
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren bij toeval terecht gekomen bij een te gek restaurant in Bennebroek. Buiten verwacht je niet in zo' n prachtige zaak te komen. We kregen even een WoW factor. Ook kregen we een WoW factor van het eten. Ik had een carpacccio van een langzaam op houtskool gegaarde Iberico varkenshaas met truffelmayonaise. Had er nog nooit van gehoord maar was werkelijk perfect. Mijn tafelgenote nam de huisgerookte zalm die werkelijk verbluffend was. Daarna nam ik de Iberico spareribs. Er was keuze tussen gewoon en pikant. Ik nam de pikante en die was de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Mijn tafelgenote ging voor de sucade biefstuk.die op de houtskool gril wordt bereid. Heerlijk mals en mooi van smaak. Gezien de grote van de porties hadden wij geen plek meer voor het nagerecht. Wij wonen niet echt in de buurt maar het is zeker dat wij terugkomen naar dit heerlijke restaurant.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren bij toeval gegeten in een te gek restaurant en dat in een klein dorpje als Bennebroek. Als je buiten staat verwacht je niet dat als je binnenkomt er een absolute WoW factor ontstaat. Gelukkig was er nog plaats om een hapje te eten want het was behoorlijk vol
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten blijft fantastisch. Ook leuk dat je in de keuken kan kijken en ziet hoe de kok je menu aan het bereiden is.
De spare-ribs zijn de beste die wij tot nu toe gegeten hebben.