Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

mariandrontmann D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk spareribs gegeten. Zeer attente bediening. Aanrader.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten supper . Inrichting geslaagd. Muziek die afgespeeld werd sfeerloos.
Kasia R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
- heerlijk gegeten al voor de derde keer
- spareribs zijn heerlijk!!! maar de biefstuk en carpaccio zeker een aanrader!!
- vriendelijk personeel, goed en snel geholpen!
- gezellige sfeer - mooi binnentuin waar je gezellig kan zitten
- voor chocolade liefhebbers: lava cake als toetje, echt een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Komen zeker nog een keer als jullie in Haarlem zitten. Voldoende parkeergelegenheid.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben gesmuld van de Gamba's Al Ajillo en de Secreto Iberico. Dit met de uitstekende huiswijn, de zeer vriendelijke en attente bediening (en niet onbelangrijk) in een sfeervolle omgeving. Veel succes in Haarlem, daar komen wij zeker eten!
A Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en vlotte bediening
Johannes S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het eten was meer dan uitstekend. Prachtig ingericht restaurant en een genot om in de binnentuin te verkeren.
Echte aanrader!!!
Joska S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Bon Vivant. Groot respect voor Hennie en family. Innig gen drie jaar zoiets moois in Bennebroek neergezet. Succes met de stap naar Haarlem. Wij komen zeker eten.
twoxx .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Van Bon Vivant zijn we normaliter een smakelijk stukje op houtskool gegrild vlees gewend. Vandaar dat wij hun actie van onbeperkt spareribs eten op de maandag- en woensdagen ook graag eens wilden uittesten. De eerste rib was er een van een flink formaat, het tweede stuk de helft daarvan. Verder kwamen wij dan ook niet. Onze ribs waren prima gemarineerd en gegrild, maar het vrij vette vlees gleed letterlijk wat zompig van de botjes af en was eigenlijk te ver voor-gegaard. Het had geen 'bite'. Al met al ontstond er in onze magen een soort weerstand om verder te eten. De evenzo slappe huisgemaakte frietjes werden met de verontschuldiging dat het de laatste uit de vorige oogst waren, gepresenteerd. Wanneer je versgebakken friet te lang laat staan en/of warm houdt, worden ze wellicht slap. Aldus onze conclusie. Wel gek dat aan een belendende tafel even later de frietjes zich van knapperigheid lieten horen. Misschien zal het een kwestie van smaak zijn, maar 'the best ribs in town' zullen wij niet meer proberen. Het zijn de grote gastvrijheid en (gelukkig) de kwaliteit van hun andere a la carte producten die ons voor een herhalingsbezoek aan Bon Vivant zullen blijven uitnodigen.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voor echte vleesliefhebbers een aanrader. De bediening is vlot en het personeel erg vriendelijk.
De gerechten zien er mooi en goed verzorgt uit.
Wij komen zeker nog eens terug.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren hier met 2 Engelse gasten, die zelf 45 jaar in de horeca business hebben gezeten en 4 restaurants zijn gestart in Engeland en ook tot een succes hebben gemaakt. Dus hadden onze gasten redelijk wat ervaring en zijn ook lid van diverse beoordelingssites. We werden ontvangen door zowel de eigenaar als de eigenaresse van het restaurant en kregen zonder reservering meteen een tafel voor 4.
Met zeer vriendelijk en goede service van het personeel, de leuke sfeer, het zeersmakelijke eten en goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker een restaurant om voor terug te komen. Omdat we al een goede lunch genoten hadden, beperkten we ons tot alleen hoodgerechten. De drankjes waren al snel gebracht: Port, water en een bovengistend Amerikaans speciaal bier (men heeft een erg leuke keus aan speciaal biertjes en zelfs een tap waar men als gast zelf mag tappen !!!!!). De keuze van een Swiss Burger, spare ribs, Lady Saté varkenshaas en Steakhouse Burger, bleek een groot succes voor zowel onze Engelse gasten en ons, Perfect op temperatuur, zeer smakelijk en ruime porties. In combinatie met de zeer vriendelijke service, het smakelijke eten en de gezellige ambiance, prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker de moeite waard om terug te komen.
Marisa K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wederom lekker gegeten zoon en kleinzoon aan de ribs, ik de lekkere gamba"s al ajillo en steak tartare. Mijn man een goede carpaccio bon vivant en lekkere steak.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Mooi ingericht restaurant, leuke bediening en heerlijk eten.
De huisgerookte zalm was heerlijk. Biefstuk van sukade was de beste biefstuk ooit gegeten zeer mals en heerlijk van de grill. Echt een aanrader
missW V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Bon Vivant! We hadden een vriend meegenomen die graag de befaamde pikante spare ribs wilde eten.
Na eerst buiten geborreld te hebben namen we vooraf de Gamba's Al Ajillo, top met daarbij wat extra stokbrood met kruidenboter en aioli. Zo lekker om het stokbrood in het sausje te dopen!
Onze vriend nam de pikante spare ribs en was werkelijk overtuigd, nergens beter.
Wij namen het mosselpannetje, vergezeld van een flesje Chenin Blanc, prima.
De bediening was zoals altijd attent en zeer vriendelijk!
Na een kopje koffie met een aperitiefje van het huis, togen we huiswaarts na een heel gezellige, smakelijke avond.
Wat ons betreft tot gauw!
Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer storende / opdringerige aanwezigheid van de eigenaresse; de kok (lees eigenaar) is het volgens ons al aan het opgeven in Bennebroek...homp sla in een bakje gekwakt, verbrande frietrestjes , kennelijk de laatste uit de frituurmand en de sucade was ronduit matig. We hebben het maar zo gelaten...we kwamen tenslotte al met niet al te hoge verwachtingen binnen. Er heerst een onaangename krampachtige sfeer. Bij het verlaten van dit etablissement zat de directie breeduit op het terras te borrelen....zelfs een goedenavond kon er niet af...
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellige locatie om smaakvol te eten. Voldoende keuze. Bediening is netjes en enthousiast en de locatie is sfeervol. De specialiteit van de chef is een aanrader voor de liefhebber. Tips; zorg ook voor een kindermenu. Kinderen kunnen nu wel desgevraagd kiezen maar zet dat ergens op de kaart. Zorg dat er niet te veel onderdelen op de kaart niet meer voorradig zijn of zijn vervangen. En tot slot blijf tafels monitoren....als glazen leeg ziin vraag of er nog iets te drinken moet komen. Al met al een gelegenheid om zeker weer eens naar terug te gaan en een aanrader om eens heen te gaan.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Nu voor de tweede keer gegeten. De eerste keer was echt geweldig! Nu leek het wel wat minder te lopen allemaal
Opeens was er niet meer " de geheime wijnkaart" en door een foutje waren er geen hamburgers te bestellen.
Op zich goed gegeten maar niet dezelfde leuke ervaring als voorgaande keer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel prettige bistro zeker de soare ribs zijn super en erg vriendelijk personeel, absolute aanrader ????????????????