Grand Café Bon Vivant

Bennebroekerlaan 19B 2121 GP Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Bon Vivant

Bennebroekse bistro met binnentuin

Daar waar eerst Frans restaurant Les Jumeaux gevestigd was, bevindt zich nu Grand Café Bon Vivant. Een eigentijdse bistro waar je terecht kunt voor borrel (cocktails!) en diner. Klassiekers als spare ribs, vitello tonato, sashimi, burgers en oesters sieren de kaart, en er is een speciaal kopje voor vlees van de houtskoolgrill. Een laatste voltreffer is de binnentuin, waar het, dankzij het glazen dak, ook in de winter goed toeven is.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wietze A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten, maar het was zeker niet de laatste. Heerlijk gegeten, goede service.
Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Er is veel keuze op de kaart. Het was smakelijk en werd leuk geserveerd. Soms moesten we iets langer wachten. Maar dat vonden wij niet heel erg omdat de smaak en service dit ruimschoots goed maakte.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Hier al eens eerder lekkere spareribs gegeten en ook de saté van mijn vrouw was nu weer prima. Helaas was mijn vlees niet gaar en ook met veel pezen. Werd me een nieuw stuk aangeboden, was marginaal beter. Dus voortaan weer de spareribs. Ook jammer dat helft van het restaurant was afgesloten waardoor iedereen opgepropt in het bargedeelte zat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Perfect restaurant. Zeer goede spareribs en leuke bediening
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Bij binnenkomst werden wij verwelkomt door de gastvrouw / eigenaresse van het restaurant. We hadden netjes gereserveerd en we kregen een hele kleine hoge tafel toegewezen in de bar van het restaurant. Ze zag aan m'n gezicht dat ik teleurgesteld was en vroeg "vind je het erg?" Toen ik hierop bevestigend antwoordde negeerde ze dit en zette ons toch aan de betreffende tafel. Mijn angst werd bewaarheid en de plek was zeer rumoerig en onrustig. Al snel werden wij omringt door een groep van 4 mannen die met een pilsje aan de bar stonden te wachten om aan tafel te gaan. 2 van de heren stonden letterlijk met hun billen tegen de rand van ons tafeltje. Mijn tafelgenote kon ik bijna niet verstaan. Ik denk dat de bediening ons hierdoor ook niet zag. De glazen bleven leeg. Na het voorgerecht te hebben genuttigd (waarvan de kwaliteit overigens prima was) zag ik het niet zitten om het hoofdgerecht en het dessert ook op deze oncomfortabele plek te nuttigen. Ik heb dit ietwat geirriteerd doch netjes aan de gastvrouw kenbaar gemaakt. In plaats van een oplossing te bieden reageerde ze zeer onbeschoft en werd boos. Ik heb daarop direct om de rekening gevraagd en heb de zaak verlaten. Ik heb de dag erna recensies gelezen over dit restaurant en wat schetst mijn verbazing? De eigenaars van de zaak blijken vaker zo te reageren. Conclusie: Met het eten zal het over het algemeen wel goed zitten. En als je geluk hebt en alles verloopt naar wens dan zul je waarschijnlijk een prettige avond hebben. Maar owee als je ergens kritisch over bent..... Dan komt je dat duur te staan...
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond een varkens sate gegeten en een Swiss burger. Mijn vrouw had de sate. Deze was mals en goed gegaard. De pindasaus was vol van smaak. De Swiss burger was super sappig. Lekkere smaak door de dat deze goed gegrild was. Lekkere patatjes en groente. Vriendelijke bediening en vriendelijke prijs. Wijnen ook mooi van kwaliteit!
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig restaurant met erg lieve gastvrije mensen. Heerlijk gegeten. Aanrader.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig ingerichte tent
kleine kaart, maar zeer smaakvolle gerechten
had de varkenscarpaccio met de angusburger als hoofdgerecht.
erg smaakvol
netjes verzorgd opgemaakte bordjes
gewoon prima
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren bij toeval terecht gekomen bij een te gek restaurant in Bennebroek. Buiten verwacht je niet in zo' n prachtige zaak te komen. We kregen even een WoW factor. Ook kregen we een WoW factor van het eten. Ik had een carpacccio van een langzaam op houtskool gegaarde Iberico varkenshaas met truffelmayonaise. Had er nog nooit van gehoord maar was werkelijk perfect. Mijn tafelgenote nam de huisgerookte zalm die werkelijk verbluffend was. Daarna nam ik de Iberico spareribs. Er was keuze tussen gewoon en pikant. Ik nam de pikante en die was de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Mijn tafelgenote ging voor de sucade biefstuk.die op de houtskool gril wordt bereid. Heerlijk mals en mooi van smaak. Gezien de grote van de porties hadden wij geen plek meer voor het nagerecht. Wij wonen niet echt in de buurt maar het is zeker dat wij terugkomen naar dit heerlijke restaurant.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gisteren bij toeval gegeten in een te gek restaurant en dat in een klein dorpje als Bennebroek. Als je buiten staat verwacht je niet dat als je binnenkomt er een absolute WoW factor ontstaat. Gelukkig was er nog plaats om een hapje te eten want het was behoorlijk vol
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten blijft fantastisch. Ook leuk dat je in de keuken kan kijken en ziet hoe de kok je menu aan het bereiden is.
De spare-ribs zijn de beste die wij tot nu toe gegeten hebben.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben genoten van dit sfeervolle grand café. vriendelijke bediening en heerlijk eten. De sucade biefstuk was werkelijk fantastisch de lekkerste bieftuk in de regio. wij komen zeker snel terug voor de andere gerechten. echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Door vrienden aanbevolen. Werkelijk perfect. De biefstuk van Sucade is de beste steak die ik ooit heb gegeten mijn vrouw had de Iberico spareribs, die het restaurant zelf importeert uit Spanje. Wij eten met enige regelmaat spareribs maar deze steken met kop en schouders boven alle ribs uit die wij ooit gegeten hebben.. De bediening is zeer vriendelijk maar moet wel erg hard werken. Volgens de eigenaresse zijn ze onderbezet en is het zeer moeilijk bekwaam personeel te vinden. Kortom dit restaurant moet je bezoeken.
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vorige week samen met mijn vrouw gegeten, heerlijk! Het vlees was van top kwaliteit en super goed gebakken. De aankleding is gezellig en het personeel is vriendelijk en zorgzaam. Wij gaan zeker terug en bevelen dit restaurant zeker aan! Shirley en Ted Janzen
H. T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige en informele sfeer ! De eigenaren zijn echt toegewijd en hebben liefde voor hun vak. Dat spreekt duidelijk uit alles. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en het vlees (sucade en spareribs) van een ongekende malsheid. Toppertje !
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Uitstekende ervaring gehad bij Grand Cafe Bon Vivant. Ze hebben een gevarieerde kaart.
Beste Spare Ribs ever gegeten, mooie sfeervolle zaak!
Leuke vlotte bediening!
expert P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
donderdag avond samen met vrienden gegeten bij Bon Vivant. het concept klopt helemaal, heerlijk eten met goede kwaliteit producten. de biefstuk was mals en goed op smaak. de tonijn, mooi licht gegrilld. meerdere bieren op tap. vriendelijke bediening en leuke barman. later op de avond kwamen er nog een paar groepjes borrelen .
wij komen zeker terug en ook af en toe om alleen een drankje te doen.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat een leuke, onverwachte ervaring! WIj wilden eigenlijk ergens anders gaan eten, maar daar was geen plek meer en zo bij de Bon Vivant terecht gekomen! Leuke entourage, vriendelijke bediening, gastvrouw die hospitality echt in haar vingers heeft en bovenal heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Spareribs waren super, ook partner en kind lekker gegeten (burger en halve kip). Eindelijk een leuke plek gevonden na mijn verhuizing vanuit A'dam naar Hoofddorp om eens spontaan een hapje te gaan eten. Top! Mij zie je zeker terug!
Ralf I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat een goed restaurant!
Ik ben zelf kok en heb altijd wat op te merken als ik in uit eten ben ,maar hier heb ik toch verdomd weinig te zijken!

Ga zeker snel terug!!
Gr Ralf
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Afgelopen woensdag de spare ribs geprobeerd. Ontzettend mals en er was keuze uit normaal of pittig. Aangezien het onbeperkt was bijbesteld, weer ontzettend mals. Daarbij Leffe van de tap, helemaal top. Vriendelijke bediening en leuke locatie.