Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbaergh

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Bistro-rant 't Langenbaergh

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

Bernadette H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We hebben afgelopen weekend kunnen genieten van een heerlijk jubileum menu voor een fantastische prijs. Carpaccio, lakenvelder hamburger met schattig bakje friet en met heerlijke salade en moesappel en een tiramisu als toetje. Bediening was rustig en voorkomend. Prima ervaring na het lopen van een etappe van het Pieterpad.
Miekevanderwerf .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij gingen na een mooie fietstocht op zondag 2 augustus lekker wat eten. Helaas duurde het twee uur voor we het hoofdgerecht kregen. Op zich vinden wij zoiets helemaal niet erg en we hadden vakantie. Hoe het allemaal ging vonden we helaas niet echt professioneel en niet echt gezellig. Slechte communicatie van het personeel. We hadden het idee dat we niet gezien werden. Na een half uur zelf de kaart maar eens gevraagd. Na weer een kwartier werd de bestelling chagrijnig opgenomen. Het eten kwam na ruim drie kwartier en werd helaas niet volledig opgediend. De patat kwam toen de rest op was. Het vlees bij een gerecht was gewoon vies. Geen excuses voor het lange wachten nee integendeel...mevrouw werd boos!
Tip 1 Als het druk is kan je je gasten gewoon vertellen dat het langer kan duren dan normaal.
Tip 2 Geef je gasten wel de indruk dat ze gezien worden.
Tip 3 Vraag je gasten tussendoor eens of ze nog iets willen drinken of geef ze een broodje.
Tip 4 Handel het netjes af als je weet dat er veel fout is gegaan.
Tip 5 Geef het personeel een communicatietraining.
L1N .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Bij toeval hier terechtgekomen. Hartstikke lekker gegeten, aardige mensen en de service was top. Biefstuk zeker aan te raden.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Bij mooi weer is het goed toeven op het terras, binnen vonden wij het wat minder gezellig qua inrichting. De spekpannenkoek was niet slecht, goed van smaak en mooi van kleur. Er waren kleine stukjes spek in verwerkt, wij vinden knapperig gebakken plakken spek lekkerder. De Larense dikke boom pannenkoek met champignons, stukjes spek en plakken ham was goed. Heel vriendelijke en correcte bediening. Zeer redelijke prijzen.
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Na eerder hier succesvol hebben gedineerd (leuke bediening!) vandaag hier geluncht: een lekker warm stokbroodje met gehakt, ananas en lente ui gegratineerd met kaas. De koffie is ook goed.