Grand-café Binnen

Strandweg 29A 2586 Den Haag Nederland Kaart
31-703542095

Over het restaurant Grand-café Binnen

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

Meer informatie over restaurant Grand-café Binnen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

6,9

Jouw recensie over het restaurant Grand-café Binnen

Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Kraanwater serveren (baast andere bestelde drankjes) was te moeilijk, zelfs als je aangeeft dat het is om een medicijn in te nemen. Erg onvriendelijk personeel en eten niet de moeite waard.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
De bediening was ongastvrij. Lang wachten op menukaarten die te vies om aan te pakken zijn. Verkeerd gerecht opdienen en eerst het bestelsysteem checken ipv excuses aanbieden. Drankjes werden na nogmaals vragen pas geserveerd. Heel teleurstellend allemaal.
Ilona N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij (gezelschap van 4 personen) vonden Grand-café Binnen niet voor herhaling vatbaar. Wij zaten in een hoekje en daardoor zag de bediening ons vaak over het hoofd. De bediening was niet echt vrolijk te noemen (op een enkele leuke dame na).
Ambiance was goed, maar het eten was niet denderend. Een gerecht smaakte flauw en dat vertelde ik aan de serveerster. Zij reageerde er echter niet op en liep gewoon weg. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding.
Kortom leuk om uit te proberen, maar niet voor herhaling vatbaar.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima gegeten. Snelle en prettige bediening. Geweldig ontvangst. Na reserveren, prima tafel toegewezen. Voor herhaling vatbaar!
Cristianne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Bediening niet vaardig, geen kennis van drank en gerechten die er geserveerd worden.. Niet gastvrij! Water uit de kraan wordt niet gegeven bij een glas wijn van €5.50 euro. Niet van deze tijd . Bediening is weinig oplettend.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben hier op tweede kerstdag gegeten. We gingen voor het kerstmenu, maar er kon ook gewoon á la carte gegeten worden. We werden vriendelijk ontvangen, de zaak zat vol. Natuurlijk is het tijdens de kerst wat drukker dan normaal, maar 1.5 uur wachten op het hoofdgerecht vonden we wat lang. De ossenhaas was prima. Helaas waren de gamba's muf. De bediening bestond uit een aantal jonge (onervaren?) meiden die zichtbaar gestresst aan het werk waren. Ik had voor meer ervaren personeel gegaan op zo'n belangrijke dag. De man die ons zo vriendelijk had binnengelaten (eigenaar? bedrijfsleider?) heb ik heel de avond niet meer gezien. Die had de boel wat meer kunnen aansturen zodat eea beter was verlopen.
We moesten vragen waar onze friet bleef, nooit gekregen. We moesten vragen om een bakje water waar we onze handen na het eten van de gamba's in konden wassen, nooit gekregen. Koffie kwam snel, het toetje volgde een half uur later. Kraanwater? Nee, we verkopen alleen water...

We hebben er gewoon om kunnen lachen, maar het was wel een beetje teleurstellend. We tikten toch €125 af voor 2 personen. En weet je, deze recensie maakt waarschijnlijk niks uit, want de zaak zat vol, de eigenaar keek tevreden en met een zaak op deze toplocatie ben je waarschijnlijk altijd gegarandeerd van een hoop klanten. Maar toch ergens heb ik de hoop dat iemand van Binnen deze recensie leest en het de volgende keer, voor andere gasten dan wij weliswaar, toch wat beter aanpakt en ze het gevoel geeft dat ze blij zijn met jou als klant.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vlotte, vriendelijke bediening. Lekker gegeten.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Brood was oud en droog en de burger was doorbakken dus ook droog.
Na de vraag of het na wens was heb ik dit doorgegeven en kreeg als antwoord zal het doorgeven aan de keuken.
Daarmee kon ik het doen.
Dus hier eet ik nooit meer.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Afgelopen zondag een diner genuttigd met het gezin. Het eten was perfect, de ambiance uitstekend, relaxte muziek (niet zo dominant en overheersend zoals helaas bij te veel tentjes op de boulevard in Scheveningen) en goede service. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Het bakje koffie in een espresso cup als afsluiting was helaas in verhouding wat minder (te weinig voor de kostprijs)
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eten redelijk, slibtongetjes wat droog, pannenkoeken goed. Service erg vriendelijk en goed.
M.E. S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gastvrije ontvangst, mooie tafel. Het dak was opengeschoven, zodat ju uit de wind toch buiten zat. Spareribs, weer heerlijk, vlees kwam makkelijk los van het bot. Slibtongetjes ook heerlijk. Kaart is overzichtelijk, voldoende keus en gevarieerd. Bediening kwam regelmatig (maar niet te vaak of overdreven) vragen of alles in orde was. Volgende keer zeker weer een keer terug!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Van te voren gereserveerd. Bleek niet nodig. Het was gezellig druk. Verder Een prima lunch voor een goede prijs. De bediening is erg vriendelijk
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Afgelopen weekend hadden we familiedag (ongeveer 30 personen) bij Binnen in Scheveningen. We hadden super lekker weer wat natuurlijk al heel erg helpt. Er was een hele hoek voor ons gereserveerd met een lange bank en verschillende tafels. 's middags deden we koffie met taart. Dit werd snel geserveerd en was allemaal prima. We konden rustig naar buiten en binnen lopen en de kinderen vermaakten zich ook prima op het strand. Heel leuke jongens en meiden in de bediening. 's avonds gingen we daar ook eten en toen was er een opstelling met hoek en lange tafel gemaakt, heel gezellig. Het diner kwam pas later op gang dan afgesproken omdat een theater groep voor ging. Dit was jammer want sommige kinderen waren moe en niet iedereen kon op die manier het toetje meemaken (ruim een half uur uitloop en mensen moesten nog ver reizen, dit was maanden van tevoren al aangegeven). Jammer, want dit was niet zo afgesproken en is best een domper op een leuke dag. Het eten zelf was prima, zeker als je bedenkt dat we met een grote groep waren. De tonijnsteak had echter wel meer rose gemogen en met meer groenten. Het afrekenen duurde helaas ook vrij lang waardoor veel mensen al weg moesten om OV te halen en we niet gezamenlijk weg konden. Al met al een super dag gehad, maar qua planning toch wel verbeterpunten.
Baileyjan J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Onlangs hier met mijn familie gegeten, na een flinke strandwandeling waren we toe aan een hapje eten en kwamen eigenlijk per toeval hier terecht.
Nou, dit was een tegenvaller zeg...
Het voorgerecht: gebakken mosselen met kaas die dreven weg in de olie. Vistrio was leuk geprobeerd maar daar mag je zeker geen €13,50 voor vragen. Carpaccio was zeker niet vers, en enorm waterig.
Hoofdgerecht: sliptong erg lekker, spareribs erg droog en niet goed gekruid.
Door deze ervaring hebben wij het toetje maar niet genuttigd en zijn weer gegaan.
Service was onvoldoende, wanneer je een wijntje besteld met ernaast een glaasje kraanwater en dan wordt er gezegd: dat doen wij niet.... sorry hoor maar € 6,50 vragen voor een sloeber wijntje mag naar mijn mening ook niet. Tevens is men verplicht om tegenwoordig kraanwater als extra aan te bieden, naar je gewone consumpties natuurlijk. Al met al... ik kom hier niet meer!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor elk wat wils op de lunchkaart, heel gangbare gerechten, snel geserveerd, zag er goed uit en smaakte heerlijk. Gezellige sfeer, zat goed vol binnen. Enige minpuntje was dat ze nadat het etengebracht was onze tafel niet meer zo goed in de gaten gehouden werd of we nog een drankje wilden. Moesten er zelf om vragen en ook zelf naar voren lopen met verzoek om betaling. Verder top!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Restaurant Binnen heeft een warme en gezellige sfeer. Er was een theatermenu opgesteld voor 16,90 waarop 3 gangen stonden maar uit de kleine (en onleesbare) kleine lettertje bleek dat in dat menu maar 2 van de 3 gangen zitten. Voor een 3e gang kwam nog een toeslag. Bij het bestellen van verschillende glazen en een fles wijn vroegen we of we er een glaasje kraanwater bij mochten, maar daar doet het restaurant niet aan. Uiteindelijk kwam de manager eraan en werrd het geregeld, maar erg servicegericht is het niet. De biefstuk was prima, maar de carpaccio erg waterig en smakeloos. Jammer!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteren zijn mijn man en ik hier wezen eten. We hadden plukbrood, zalmfilet met korst, frites, groenten, sliptongen met frites en salade.
Het plukbrood was goed, de zalmfilet was goed gebakken, de groenten (boontjes, wortels en nog een ondefinieerbare groente) waren niet te eten. Totaal niet gaar en keihard. De frites waren ook smakeloos. De sliptongen waren redelijk, de salade (minimaal) smaakte ook nergens naar, er zat geen dressing op. Daarna dame blanche en creme brulléé. Die waren wel goed. Het eten was redelijk, maar de kok moet nog maar eens op cursus gaan.
De bediening is verschrikkelijk. In het begin werden we nog wel geholpen, maar daarna werden we compleet genegeerd. Ik moest die man elke keer aanspreken, anders kwam hij niet. Hij was op een gegeven moment een hele tijd niet meer langs geweest, ondertussen waren er nog meer mensen, die moesten wachten, omdat er geen bediening liep. Ik vond het beneden alle peil, zo ga je niet met je gasten om. Toen we weggingen, werden we
weer compleet genegeerd. Nou, voor mij reden, om hier nooit meer terug te komen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima eten, goede sfeer, bediening liet te wensen over. Weinig aandacht of echte gastvrijheid. Gevoel of je een nummer was.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goede sfeer, eten prima. Service uitstekend. Toen de honden van een tafel naast ons elkaar aanvielen, verzocht het personeel de mensen op prettige wijze ergens te gaan zitten waar men de andere gasten niet tot last was.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gisteren gegeten bij Binnen en het is ons erg goed bevallen. Het was erg druk, maar de service was uitstekend. De bediening was correct, attent en had veel aandacht voor ons. De toiletten waren niet heel erg schoon, jammer, want de zaak was verder wep netjes en ook heel gezellig en uitnodigend. De black angus burger proefde vers en was goed gegaard. Over-all is Binnen echt een aanrader en wij komen zeker terug.