Grand-café Binnen

Strandweg 29A 2586 Den Haag Nederland Kaart
31-703542095

Over het restaurant Grand-café Binnen

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

Meer informatie over restaurant Grand-café Binnen

- Bar 10:00 - 01:30
- Di

Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Afgelopen weekend hadden we familiedag (ongeveer 30 personen) bij Binnen in Scheveningen. We hadden super lekker weer wat natuurlijk al heel erg helpt. Er was een hele hoek voor ons gereserveerd met een lange bank en verschillende tafels. 's middags deden we koffie met taart. Dit werd snel geserveerd en was allemaal prima. We konden rustig naar buiten en binnen lopen en de kinderen vermaakten zich ook prima op het strand. Heel leuke jongens en meiden in de bediening. 's avonds gingen we daar ook eten en toen was er een opstelling met hoek en lange tafel gemaakt, heel gezellig. Het diner kwam pas later op gang dan afgesproken omdat een theater groep voor ging. Dit was jammer want sommige kinderen waren moe en niet iedereen kon op die manier het toetje meemaken (ruim een half uur uitloop en mensen moesten nog ver reizen, dit was maanden van tevoren al aangegeven). Jammer, want dit was niet zo afgesproken en is best een domper op een leuke dag. Het eten zelf was prima, zeker als je bedenkt dat we met een grote groep waren. De tonijnsteak had echter wel meer rose gemogen en met meer groenten. Het afrekenen duurde helaas ook vrij lang waardoor veel mensen al weg moesten om OV te halen en we niet gezamenlijk weg konden. Al met al een super dag gehad, maar qua planning toch wel verbeterpunten.
Baileyjan J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Onlangs hier met mijn familie gegeten, na een flinke strandwandeling waren we toe aan een hapje eten en kwamen eigenlijk per toeval hier terecht.
Nou, dit was een tegenvaller zeg...
Het voorgerecht: gebakken mosselen met kaas die dreven weg in de olie. Vistrio was leuk geprobeerd maar daar mag je zeker geen €13,50 voor vragen. Carpaccio was zeker niet vers, en enorm waterig.
Hoofdgerecht: sliptong erg lekker, spareribs erg droog en niet goed gekruid.
Door deze ervaring hebben wij het toetje maar niet genuttigd en zijn weer gegaan.
Service was onvoldoende, wanneer je een wijntje besteld met ernaast een glaasje kraanwater en dan wordt er gezegd: dat doen wij niet.... sorry hoor maar € 6,50 vragen voor een sloeber wijntje mag naar mijn mening ook niet. Tevens is men verplicht om tegenwoordig kraanwater als extra aan te bieden, naar je gewone consumpties natuurlijk. Al met al... ik kom hier niet meer!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voor elk wat wils op de lunchkaart, heel gangbare gerechten, snel geserveerd, zag er goed uit en smaakte heerlijk. Gezellige sfeer, zat goed vol binnen. Enige minpuntje was dat ze nadat het etengebracht was onze tafel niet meer zo goed in de gaten gehouden werd of we nog een drankje wilden. Moesten er zelf om vragen en ook zelf naar voren lopen met verzoek om betaling. Verder top!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Restaurant Binnen heeft een warme en gezellige sfeer. Er was een theatermenu opgesteld voor 16,90 waarop 3 gangen stonden maar uit de kleine (en onleesbare) kleine lettertje bleek dat in dat menu maar 2 van de 3 gangen zitten. Voor een 3e gang kwam nog een toeslag. Bij het bestellen van verschillende glazen en een fles wijn vroegen we of we er een glaasje kraanwater bij mochten, maar daar doet het restaurant niet aan. Uiteindelijk kwam de manager eraan en werrd het geregeld, maar erg servicegericht is het niet. De biefstuk was prima, maar de carpaccio erg waterig en smakeloos. Jammer!
1958Sylvia .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteren zijn mijn man en ik hier wezen eten. We hadden plukbrood, zalmfilet met korst, frites, groenten, sliptongen met frites en salade.
Het plukbrood was goed, de zalmfilet was goed gebakken, de groenten (boontjes, wortels en nog een ondefinieerbare groente) waren niet te eten. Totaal niet gaar en keihard. De frites waren ook smakeloos. De sliptongen waren redelijk, de salade (minimaal) smaakte ook nergens naar, er zat geen dressing op. Daarna dame blanche en creme brulléé. Die waren wel goed. Het eten was redelijk, maar de kok moet nog maar eens op cursus gaan.
De bediening is verschrikkelijk. In het begin werden we nog wel geholpen, maar daarna werden we compleet genegeerd. Ik moest die man elke keer aanspreken, anders kwam hij niet. Hij was op een gegeven moment een hele tijd niet meer langs geweest, ondertussen waren er nog meer mensen, die moesten wachten, omdat er geen bediening liep. Ik vond het beneden alle peil, zo ga je niet met je gasten om. Toen we weggingen, werden we
weer compleet genegeerd. Nou, voor mij reden, om hier nooit meer terug te komen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima eten, goede sfeer, bediening liet te wensen over. Weinig aandacht of echte gastvrijheid. Gevoel of je een nummer was.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goede sfeer, eten prima. Service uitstekend. Toen de honden van een tafel naast ons elkaar aanvielen, verzocht het personeel de mensen op prettige wijze ergens te gaan zitten waar men de andere gasten niet tot last was.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gisteren gegeten bij Binnen en het is ons erg goed bevallen. Het was erg druk, maar de service was uitstekend. De bediening was correct, attent en had veel aandacht voor ons. De toiletten waren niet heel erg schoon, jammer, want de zaak was verder wep netjes en ook heel gezellig en uitnodigend. De black angus burger proefde vers en was goed gegaard. Over-all is Binnen echt een aanrader en wij komen zeker terug.
timo B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ondanks dat het deuk was, het toetje hierdoor laat was. Gaven ze aan waarom het was en hoe lang het duurde. Erg aardige gastvrouw. Erg aardig personeel over all
charmaine V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Vandaag hier met vrienden geweest om wat te drinken. Sfeer was hier prima, totdat de 'manager' dit kwam verpesten. Een van mijn vriendinnen moest plotseling opstaan omdat er reserveringen binnen kwamen voor het diner en de stoel daarvoor nodig was. De manager pakte de stoel om hem bij de reserveringen van diner neer te zetten en dus moest mijn vriendin maar even blijven staan want 'ze zou zo wel even een kruk komen brengen'. Na een minuut liep mijn vriendin naar haar toe om te vragen of ze een stoel van een andere tafel mocht pakken (want er waren heel veel tafels die nog niet bezet waren maar wel gereserveerd waren voor later), maar nee dit mocht niet. Ze zou zo wel even een kruk komen brengen. Ze kwam het krukje vervolgens brengen, waarna een vriend van mij aan de manager vertelde dat ze het ook anders zou kunnen oplossen. De reserveringen voor diner gingen duidelijk voor, wij kwamen daarna ooit wel eens een keer aan de beurt. Ik vind het geen stijl dat je een betalende klant laat staan en laat wachten op een plek, terwijl ze ook van tevoren een krukje had komen brengen. Toen mijn vriend de manager vertelde dat ze het ook anders had kunnen zeggen, ging ze ook nog eens in discussie. Ze vond dat we het maar moesten begrijpen en reageerde erg geïrriteerd, waarna een collega haar bij de tafel weg kwam halen. Zo behandel je klanten niet en ik kom hier dan ook zeker nooit meer terug. Erg jammer, want het grand cafe ziet er super gezellig uit en is een leuke plek aan de boulevard. Toen we wilden betalen werd ons verteld dat het 40,85 was. We kregen geen rekening. Toen we om de rekening vroegen, werd deze meteen tevoorschijn getoverd en bleek de rekening 35,85. Waar die extra 5 euro vandaan kwam? Geen idee. Vervolgens in eerste instantie ook nog eens te weinig geld terug gekregen. Het is een tent waar ik nooit meer terug zal komen na zo'n slechte eerste indruk. Zeker een manager zou moeten weten hoe het werkt in een horeca zaak, maar dit wist ze duidelijk niet.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Gezellig gegeten bij jullie op 1e kerstdag
Vriendelijk voor onze hond
Service prima ! Inrichting sfeervol

Wij komen er zeker terug ,TOP
carola A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij zijn in oktober 2 keer wezen eten bij dit restaurant. eentje heeft pinda allergie en ik zelf heb een gastric bypass ondergaan. je kunt je voorstellen dat bovenstaande voor de kok en het personeel niet makkelijk was. wij hebben er fantastisch gegeten. er is werkelijk met alles rekening gehouden. eten was vers, ambiance, personeel was zeer vriendelijk. echt een aanrader wat ons betreft. ook een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Waren er met 2 gezinnen. Personeel vriendelijk.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een lunch : prima ontvangst en lekkere gerechten, Het weer was prachtig, wat wil je nog meer. Ook de rest van ons gezelschap was tevreden. Gaan het zeker nog een keertje overdoen
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gekozen voor het theatermenu. Op het billboard voor de deur staat een prijs van €14,95 bij een menu van drie gangen. Bij het afrekenen blijkt dan dat dat de prijs was voor twee gangen..... en moet je bijbetalen voor het derde gerecht. (Dat blijkt dan in piepkleine lettertjes onder op het board te staan).
De tafeltjes zijn minimaal en staan vol met allerlei zaken, je bord past er maar nét bij.
Omdat we in het buitengedeelte van Binnen hebben gezeten heb ik geen oordeel over de inrichting van de zaak zelf.
Wat echt jammer was, was de geluidsoverlast. Buiten de (gezellige) muziek van het restaurant zelf was er live muziek bij de buren, en wel zó luid dat we hierom besloten daar nooit meer te gaan eten.
Leo_W .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag een dagje Scheveningen. Er was zoveel keus op de boulevard, dat we gewoon maar ergens naar binnen zijn gelopen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en ondanks we niet gereserveerd hadden konden we toch plaats nemen. We hebben heerlijk gegeten, lekker simpel een saté en salade. Als we ooit weer op de boulevard zijn, komen we zeker weer terug.
swin20 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! Zowel het theatermenu als de gerechten van de kaart waren met zorg bereid en geserveerd. Heb hier al vaak gegeten en zal zeker weer terugkomen.
sabsylsas .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
gezellig restaurant waar je zeker naar binnen gaat
heerlijk geluncht en genoeg keuze!
complimenten aan de kok.
ga er zeker vaker naar toe als ik in de buurt ven
Verbree .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer drukke dag met vuurwerk evenement.
Ook in het restaurant was het erg druk maar niet echt last van gehad gewoon lekker kunnen eten en niet het gevoel gehad dat we weg moesten om ruimte te maken voor nieuwe gasten
De bediening het eten de sfeer was gewoon zoals het hoort prima!
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op de avond van het vuurwerkfestival gaan eten bij Binnen; ondanks het feit dat het helemaal vol zat kregen we na even wachten met een aperitief aan tafel. Iets beperktere kaart voor dit (ivm vuurwerk), maar veel keuze qua hoofdgerechten. Voorgerecht heel snel op tafel gezien de drukte, hoofdgerecht daarna ook snel. Vriendelijke bediening terwijl het extreem druk was. Spareribs zijn de beste die ik ooit heb gegeten. Uiteindelijk na alle hoosbuien ook nog vuurwerk gezien, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Volgende keer terug als het wat rustiger is met de uitgebreide kaart.