Over restaurant Grand-café Binnen

Kom thuis bij Binnen

Het gezellige Grand Café Binnen heeft alles in huis om gasten een onvergetelijke maaltijd te bezorgen. Naast het uitgebreide menu kan je er ook genieten van een lekkere dag- of avondspecial.
Grand Café Binnen heeft een zeer aangenaam en warm interieur. Je wordt er verwend met culinaire hoogstandjes terwijl je kunt genieten van een gezellige loungesfeer.
Naast het ontspannende interieur zorgt ook het personeel ervoor dat je zich onmiddellijk thuis voelt wanneer je plaatsneemt in dit opmerkelijke restaurantje.

Meer informatie over restaurant Grand-café Binnen

• Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Ria S. 1e beoordeling (1 recensie) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gekozen voor het theatermenu. Op het billboard voor de deur staat een prijs van €14,95 bij een menu van drie gangen. Bij het afrekenen blijkt dan dat dat de prijs was voor twee gangen..... en moet je bijbetalen voor het derde gerecht. (Dat blijkt dan in piepkleine lettertjes onder op het board te staan).
De tafeltjes zijn minimaal en staan vol met allerlei zaken, je bord past er maar nét bij.
Omdat we in het buitengedeelte van Binnen hebben gezeten heb ik geen oordeel over de inrichting van de zaak zelf.
Wat echt jammer was, was de geluidsoverlast. Buiten de (gezellige) muziek van het restaurant zelf was er live muziek bij de buren, en wel zó luid dat we hierom besloten daar nooit meer te gaan eten.
Leo_W . Fijnproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag een dagje Scheveningen. Er was zoveel keus op de boulevard, dat we gewoon maar ergens naar binnen zijn gelopen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en ondanks we niet gereserveerd hadden konden we toch plaats nemen. We hebben heerlijk gegeten, lekker simpel een saté en salade. Als we ooit weer op de boulevard zijn, komen we zeker weer terug.
Swin20 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening! Zowel het theatermenu als de gerechten van de kaart waren met zorg bereid en geserveerd. Heb hier al vaak gegeten en zal zeker weer terugkomen.
Sabsylsas . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
gezellig restaurant waar je zeker naar binnen gaat
heerlijk geluncht en genoeg keuze!
complimenten aan de kok.
ga er zeker vaker naar toe als ik in de buurt ven
Verbree . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer drukke dag met vuurwerk evenement.
Ook in het restaurant was het erg druk maar niet echt last van gehad gewoon lekker kunnen eten en niet het gevoel gehad dat we weg moesten om ruimte te maken voor nieuwe gasten
De bediening het eten de sfeer was gewoon zoals het hoort prima!
Michielschoen . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op de avond van het vuurwerkfestival gaan eten bij Binnen; ondanks het feit dat het helemaal vol zat kregen we na even wachten met een aperitief aan tafel. Iets beperktere kaart voor dit (ivm vuurwerk), maar veel keuze qua hoofdgerechten. Voorgerecht heel snel op tafel gezien de drukte, hoofdgerecht daarna ook snel. Vriendelijke bediening terwijl het extreem druk was. Spareribs zijn de beste die ik ooit heb gegeten. Uiteindelijk na alle hoosbuien ook nog vuurwerk gezien, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Volgende keer terug als het wat rustiger is met de uitgebreide kaart.
HFr75 . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Een leuke grand-café waar je zowel buiten als binnen kunt zitten. Het vlees van de sparerribs en kipsaté waren erg mals.
Dagmar D. Gastronoom (15 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voordat wij naar het vuurwerkfestival gingen, wilden wij gezellig ergens gaan eten in het buurt van dit festival. Wij liepen over de boulevard van Scheveningen en het restaurant 'Binnen' sprak ons aan. Ondanks de drukte hadden ze nog plek. Een leuk tafeltje voor twee (later bleek dat dit ook een geschikte plek was om het vuurwerk te aanschouwen).

Wij gingen voor alleen een hoofdgerecht. Kipsaté en en mijn tafelgenoot had varkenshaas. Erg goed klaargemaakt.
Verbeterpuntje:
- nettere kaart waarop staat welke gerecht beter niet besteld kan worden per allergie. Nu hebben ze een aantal witte papieren aan elkaar geniet, terwijl dit ook (d.m.v. symbolen) makkelijk op een nette kaart weergegeven kan worden.
- meer kennis over de manier waarop de gerechten klaar gemaakt worden (ook in verband met de allergie van mijn tafelgenoot). Het meeste moesten ze navragen aan de keuken, waardoor er steeds heen en weer gelopen werd. Meer kennis vooraf, was handig geweest.

Daarna lekkere muntthee met honing. Helaas maar één kopje thee, want een tweede kop thee kon niet worden besteld. We hadden de bestelling al wel gedaan, maar deze werd door de serveerster weer geannuleerd met als reden dat na half tien geen warme dranken meer ingeschonken werd. Dit vonden we jammer.
Corrie.bezemer . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was goede sfeer.
Wij hebben het als erg plezierig ervaren.
Komen zeker terug

eten was prima hadden drie gangen menu
Marian D. Gastronoom (31 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier gegeten met collega's voorafgaand aan theater bezoek Beauty and the Beast.
Leuke trendy beach zaak gelegen op de boulevard. Plaatsen met zon en schaduw.
Zeer zeer vriendelijk personeel.
We kozen het theater 3 gangenmenu voor € 18,95. Per gang keuze uit 3, nagerecht uit 2.
Het was lekker en goed verzorgd.
De porties waren niet super groot, maar alles bij elkaar prima voldoende. Zeker als je nog avond theater in vooruitzicht hebt.
Alles een dikke voldoende waard en een aanrader.
Fostar103 . Gastronoom (13 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Afgelopen week bij Binnen gegeten op de boulevard van Scheveningen. Bij binnenkomst wereden we gelijk aangesproken door een vriendelijke meid aan de deur. We kregen een leuk tafeltje bij het raam. Theater menu besteld, carpaccio vooraf en een hollandse biefstuk als hoofd gerecht en dan ook nog een dessert! Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed, net als de vriendelijke bediening en de sfeer in de zaak! Zeker een aanrader!!!!
Nienkerietman . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het eten was goed, alleen het personeel was niet heel snel. Ze kwamen wel langs maar lieten je lang wachten en moesten zelf vragen om het nagerecht. Wanneer je het eten had besteld was het snel klaar.
Beste Nienke,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven :)!
Wat fijn om te horen dat het eten goed en snel klaar was!
We verwelkomen u graag nog eens zodat we kunnen vragen wat u als nagerecht zou willen hebben!

Tot Ziens bij Grand-cafe Binnen
Mevanvil . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heel gezellig en leuk, we hebben genoten.
Bediening was heel vriendelijk.
We kregen door fout van de chef, een toetje van het huis. En alles was naar wens.
Zeker voor herhaling.
Gezellig dat u er was! :)
En fijn om te horen dat u heeft genoten.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven.
Tot ziens bij Grand-café Binnen.
Pinguinv . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Goede locatie aan het strand vlakbij het kurhaus, goed eten werd ook snel geserveerd. Was prettig gezien we naar het circus theater moesten en aardige bediening.
Wij hopen dat u een leuke voorstelling heeft gehad bij het theater!
Bedankt voor uw leuke recensie, we hopen u gauw terug te zien bij Grand-café Binnen.

Tot dan :)!
Jovanka_T . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Afgelopen vrijdag bij Binnen gegeten, wat een leuke, gezellig aangeklede tent is het!
Het personeel was erg aardig en vooral gezellig; even een leuk kletspraatje maken, bij het opnemen van de drankjes (Fanta en Icetea) verspreken door te zeggen "de Fantea" komt er aan en dan samen met ons er hartelijk om lachen! Leuk!

Het eten was heerlijk (allebei de Mixed Fish met seizoensgroenten genomen); de vis was heerlijk en goed gebakken, de groenten goed en voor allebei een bak met frietjes. Lekker en waar voor ons geld (€ 17,95). Enig minpuntje was het brood als starter, als we hadden geweten dat het € 5,50 was hadden we het waarschijnlijk niet genomen... Maar dit was het enige wat iets minder was, voor de rest: leuk restaurant, lekker, goed én voldoende eten maar vooral een leuke serveerster!
Beste Jovanka,

Bedankt voor uw recensie!
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om dit te delen..

We hopen u snel weer een keertje te ontvangen bij Grand-cafe Binnen! :)
Ingridjejanssens . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik vond de sfeer bij het binnen komen nogal druk. Precies een plaats voor een snelle hap. Dat was niet de bedoeling. Maar daarna viel het eten en de bediening heel goed mee. Goede prijs/kwaliteit.
Beste Ingrid,

Bedankt voor uw recensie.
Wij begrijpen dat de sfeer bij binnenkomst op sommige momenten druk over kan komen.
Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen, zodat u kan genieten van een uitgebreid diner! :)

Groetjes het team van Grand-café Binnen
Love_ceviche . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteravond zijn wij Grandcafe Binnen beland na een strandwandeling. Gezellige zaak, overal kaarsjes, soort bohemian style achtige kussens en leuk muziek op de achtergrond.
Eten is perfect. We waren met 4 personen. Vooraf een lekkere soep van de dag. Hoofdgerechten o.a entrecote en andere hadden de zeetongen, eveneens een goed gerecht. Wijn (zowel wit als rood) per glas een wijnkaart met genoeg aan keuzes. De bediening was goed en vriendelijk. Er werd netjes bij het verlaten van het restaurant de deur voor ons opengedaan. We komen snel een keer terug!
Wij zijn erg blij om te horen dat u zo positief bent over Grand-café Binnen.
We hebben naast onze vaste menu kaart elke week een andere special en wisselende soepen.

Grand-café Binnen verwelkomt u graag om deze te komen proeven :)!
Tot dan.
RIDAL . Gastronoom (11 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ziet er erg gezellig en warm uit. Iets wat je niet kan zeggen over t personeel. Werd niet gevraagd of we nog drinken wilde terwijl de glazen al een poosje leeg waren. Na meerdere pogingen en 15 min later eindelijk bediening bij de tafel (dan heb er er wel gelijk 2) Saus werd vergeten bij serveren van varkenshaas, werd bij navragen bijna op tafel 'geworpen'. Varkenshaas was te ver doorgebakken, papperige krieltjes. Sliptong en friet was wel lekker en goed bereid. Bij de vraag van personeel of het had gesmaakt onze twijfels geuit over het vleesgerecht. Geen excuus, maar een onverschillige reatie dat ze het door zou geven. Ik ga hier in ieder geval niet terug!
Beste Ridal,

Bedankt voor uw reactie,
Wat vervelend dat u met dit gevoel naar huis bent gegaan. Bij deze willen wij graag onze excuses aanbieden. Bedankt dat u dit met ons deelt, waardoor wij er iets aan kunnen doen.

We hopen u toch nog eens te verwelkomen bij Grand-café Binnen (maar dat is natuurlijk aan u)
LoveFOOD35 . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
omdat de inrichting ons zo aantrok hier naar binnen gegaan om een hapje te eten. Er werd ons verteld dat de keuken nog even open bleef en dat wij de laatste waren die avond die er konden eten. Bestelden sate en een schnitzel, kan weinig mis mee gaan, indd dat was ook zo, behalve dat de schnitzel gewoon simpel was bereid uit de frituur, maar niks mis mee verder. Jammer dat je bij de sate een kleine eetlepel satesaus krijgt die tevens wel lekker is. Aan het einde van de rit rekende ik af en zag ik op de bon 2 maal 50 cent staan voor mayonaise, nu vind ik dit niet erg als ik het besteld heb maar dat had ik niet, aangegeven bij het afrekenen en vertrokken. Dat was het enige minpunt buiten de simpele schnitzel om.Van binnen is het heel gezellig en huiselijk ingericht, complimenten
Beste LoveFood35, als eerste wil ik u bedanken voor de recensie. Wat vervelend dat de mayonaise op uw rekening stond, het is namelijk de bedoeling dat de gasten beslissen of zij mayonaise of ketchup erbij willen zonder dat het al doorberekend is in de prijs van het gerecht. Excuses voor het ongemak, wij gaan ervan uit dat het netjes is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dat graag van u.
Vriendelijke groet, Binnen