Grand-Café Binnen Op Zee

• Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
C R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ons favoriete eetcafé in Noordwijk! Komen hier vooral graag voor de saté. Porties zijn groot, menu uitgebreid, personeel vriendelijk, kwaliteit uitstekend. Kast vol gezelschapsspelletjes, leuk om een potje scrabble te doen voor we gaan eten. Echt een aanrader!!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op aanraden van een vriendin hier gegeten. Ik had de toktok klap, kipschnitzel met champignonsaus. Verder een enorm glas verse jus. Ik heb er echt heerlijk gegeten! De borden zijn idd groot! Ik had 3 kleinere kipschnitzel, met een redelijke portie patat en een flinke salade. Eigenlijk nergens iets op aan te merken. Gewoon goed! De verse jus d'Orange, was ook echt vers! Over de bediening geen klachten. Erg aardige jongens! Helaas erg stil, maar dat was het in heel Noordwijk.
Irenuhh87 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten bij Binnen op Zee. Hadden een leuk restaurant verwacht, maar het is meer een somber café. Het zat wel gezellig vol.
Grote originele kaart wat ons enthousiast maakte. Bewust gekozen voor hoofdgerecht en toetje. Maar het bord wat je kreeg was zo abnormaal groot zodat we geen plek meer hadden voor een toetje. Dat was erg jammer want de desserts zagen er lekker uit op de kaart. Wat ik heel erg heb gemist is de sfeer. Geen kaarsjes, de kerstverlichting hing er nog en ook ontbrak er muziek. Het was voor ons een kille sfeerloze tent.
Bediening was oké, beetje popi-jopi man die zich naar ons toe leuk wilde neerzetten maar wat wij niet als nette bediening konden beschouwen. Ik vroeg om een doekje voor de tafel omdat die vies was dus pakte hij z'n schort maar. Hoe moeilijk om een doekje uit de keuken te halen?! Wij hebben hõier gegeten maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Dan maar een wat duurder restaurant waar de bediening en sfeer duizend malen beter is.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Een gezellig ouderwets eetcafé. De bediening is ontzettend vriendelijk en de porties zijn enorm! Op zich geen hele bijzondere gerechten op de kaart, maar ze hebben een hele ruime keuze. Fijn, want zo is er voor ieder wat wils! De kipsaté was mals en de pindasaus erg lekker. Knapperige frites (heel belangrijk!) en de beloofde salade is ook écht een salade en geen garnituur. Binnen op Zee is een fijne keuze als je niet zoveel budget hebt, maar toch geen zin hebt om zelf te koken.