Grand Café Bergse Bossen

Meer informatie over restaurant Grand Café Bergse Bossen

Erg gunstig
Adriana B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag heb ik met mijn twee dochter bij Grand Café Bergse Bossen gegeten, voorafgaand aan de Comedy Night. Voor €21,50 een goed 3 gangen menu met smakelijke hammousse vooraf, een halve scharrel krielkip, huisgemaakte appelcompôte en dikke friet en een heerlijke apfelstrudel met vanillesaus toe. Die vanillesaus was zo lekker dat ik daar best wat meer van had willen hebben.
De service was super! Heel vriendelijke bediening en vooral zeer meedenkend. Mijn dochters waren door treinperikelen te laat voor het diner. Omdat het een diner voorafgaand aan de Comedy Night was, werd iedereen gelijktijdig geserveerd. Zonder dat ik er ook maar om hoefde te vragen werden de voorgerechten al meegenomen naar de keuken om ze koel te houden en bood het meisje aan om met de keuken te overleggen of het hoofdgerecht later geserveerd kon worden. Om een lang verhaal kort te maken, mijn dochters smulden respectievelijk een half uur en een uur later van een heerlijk koel voorgerecht en warme knapperige frieten en kip. Top, Bergse Bossen!
JeannevanBeek .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een vriendin en ik genoten voorafgaand aan de comedy night in het Grand Café Bergse Bossen van het comedy menu. We begonnen met een lekkere, lichte gazpacho, gevolgd door een barbecue. Goede kwaliteit hamburger, malse saté van kipdijfilet, stukjes zalm gegaard in aluminiumfolie, knapperige frites en gepofte aardappel lieten ons meer eten dan goed voor ons was. Voor een groenteliefhebber als ik was er een uitstekende Griekse salade en een huisgemaakte aardappelsalade. IJs met fruitsla toe. Attente, vriendelijke bediening op een mooi groen terras. Verse bloemen op tafel en dat alles voor iets meer dan €20.
Leni B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Grand Cafe Bergse Bossen heeft een orachtig terras waar het goed toeven is. Heerlijke broodjes en salades. De tosti Bergse Bossen is een aanrader!
John J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
BBQ met bedrijf (25 pers.); zeer netjes verzorgd, kwalitatief goed eten zowel vis als vlees zonder aangebrande stukjes en dat is voor veel een kunst op zich zeker als het grotere gezelschappen betreft. Bijgerechten, broodjes voldoende en genoeg variatie.
De locatie is ook prachtig hoewel BBQ-en bij de parkeerplaats aan de voorzijde ook iets geks heeft in zon 'n lommerrijke omgeving. Het pand is strak, donker, maar fraai. Wij gaan hier vaker heen met een grote groep wat dat kunnen ze hier prima handelen.
safira .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Heerlijk gegeten in het Grand Café.
Zeer geschikt voor onze zakelijke lunch. Ongedwongen sfeer met vriendelijke en kundig personeel.
Ik had boerendesembrood met geitenkaas, erg goede combinatie met walnoten honing en bacon.
De drankjes werden goed bijgehouden.
Na ons overleg zijn een aantal blijven hangen voor een gezellige borrel.
Wij komen zeker terug!