Grand Café Bergse Bossen

Traay 299 3971 GM Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Bergse Bossen

JeannevanBeek .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een vriendin en ik genoten voorafgaand aan de comedy night in het Grand Café Bergse Bossen van het comedy menu. We begonnen met een lekkere, lichte gazpacho, gevolgd door een barbecue. Goede kwaliteit hamburger, malse saté van kipdijfilet, stukjes zalm gegaard in aluminiumfolie, knapperige frites en gepofte aardappel lieten ons meer eten dan goed voor ons was. Voor een groenteliefhebber als ik was er een uitstekende Griekse salade en een huisgemaakte aardappelsalade. IJs met fruitsla toe. Attente, vriendelijke bediening op een mooi groen terras. Verse bloemen op tafel en dat alles voor iets meer dan €20.
Leni B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Grand Cafe Bergse Bossen heeft een orachtig terras waar het goed toeven is. Heerlijke broodjes en salades. De tosti Bergse Bossen is een aanrader!
John J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
BBQ met bedrijf (25 pers.); zeer netjes verzorgd, kwalitatief goed eten zowel vis als vlees zonder aangebrande stukjes en dat is voor veel een kunst op zich zeker als het grotere gezelschappen betreft. Bijgerechten, broodjes voldoende en genoeg variatie.
De locatie is ook prachtig hoewel BBQ-en bij de parkeerplaats aan de voorzijde ook iets geks heeft in zon 'n lommerrijke omgeving. Het pand is strak, donker, maar fraai. Wij gaan hier vaker heen met een grote groep wat dat kunnen ze hier prima handelen.
Safira .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Heerlijk gegeten in het Grand Café.
Zeer geschikt voor onze zakelijke lunch. Ongedwongen sfeer met vriendelijke en kundig personeel.
Ik had boerendesembrood met geitenkaas, erg goede combinatie met walnoten honing en bacon.
De drankjes werden goed bijgehouden.
Na ons overleg zijn een aantal blijven hangen voor een gezellige borrel.
Wij komen zeker terug!