Grand Café Batifol

Binnenweg 140 2101 JP Heemstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Batifol

Ton K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Als ik rond lunchtijd in de buurt van Heemstede ben, ga ik hier graag naar toe om te lunchen. De salades zijn heerlijk, en ook de andere gerechten zijn helemaal in orde. De bediening is vriendelijk, attent en erg vlot. Als het weer het toestaat, kan er ook buiten op het terras gegeten worden. Prima eetcafé/restaurant!
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Prima geluncht hier op 1e Pinksterdag. Alles dicht, prachtig weer en dus zat het terras vol. ondanks dat vlotte bediening en prima vertrouwde lunch (broodje kroket, uitsmijter).
Tot voor kort was dit de enige serieuze lunchroom op de Binnenweg. Verbeterpunt zou kunnen zijn om te zorgen dat ze onderscheidend blijven.
Succes, op onze steun kunnen jullie rekenen!
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Regelmatig komen wij, meestal 's avonds, een vorkje prikken bij Batifol en dat al jaren. Het is een leuke no nonsense brasserie met een goed gebalanceerde kaart, prima prijs/kwaliteit verhouding, voor elk wat wils. Bij mooi weer een gezellig terras.
De kokkin zorgt voor een constante kwaliteit, eigenlijk eet je hier de lekkerste franse frietjes, in zo'n leuke puntzak geserveerd. De bediening is voorkomend, vriendelijk en "op je wenken". Ga zo door!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
No-nonsens, zowel qua bediening als menukaart.

Ongedwongen sfeer en leuke inrichting (helaas net te koud voor het terras), vlotte bediening, zowel in gedrag als in snelheid ;-)

Een uitgebreide eetcafékaart met klassiekers als goeie burgers, wat salades en een daghap. Niks heel bijzonders, zou je zeggen, maar wèl goed klaargemaakt.
Voorafje, burgertje, schnitzeltje: allemaal volgens het boekje.

De jonge bediening heeft de boel goed onder controle: lang wachten op een hapje of drankje is er hier niet bij...

Een zéér sympathieke prijs-kwaliteitverhouding, reden genoeg om terug te komen...
EzzieSodenkamp .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Op een druilige dag deden we Bartifol in Heemstede aan. Inmiddels komen we hier al heel wat jaartjes met enige regelmaat voor een kop koffie of de lunch. Deze dag kwamen we voor de lunch. Van de uitgebreide kaart kozen wij:
Panini Vitello
Panini Mozzarella en voor de twee jongste een tosti ham/kaas en een broodje kroket.
Vergezeld met cappucino, koffie, verse jus en een fristi.
De bediening is vlot en aardig. Ze weten inmiddels dat zoonlief graag 2 zakjes ketchup bij de tosti wil en dat wordt er standaard bij gedaan.
De vitello is rijkelijk belegd met fricandeau en een frisse tonijn mayonaise en kappertjes. Ook de mozzarella is royaal voorzien van plakken mozzarella, tomaat en pesto.
Tosti en broodje Dobbenkroket werden zoals gewoonlijk met genoegen opgegeten.
Gezien het slechte weer zaten we achterin de serre, maar ook op het terras is het goed vertoeven. Fijne lounche banken en stoelen met zicht op de gezellige dorpsstraat. Plekjes zowel in de zon als in de schaduw.