Grand Cafe Atlantic

Zuiderhoofdstraat 84 1561 AP Krommenie Nederland Kaart

Over restaurant Grand Cafe Atlantic

Zoekt culinaire grenzen op

Bij Atlantic zoeken ze graag de grenzen op rond de kaders van een grand café. Met de mooiste streekproducten ontstaan hier culinaire hoogstandjes op het bord. Uiteraard staan er ook de bekende eetcafégerechten op het menu. Een ontzettend fijne plek, waar je je nog echt te gast voelt.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Atlantic

Dinsdag en Woensdag 12:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00

• Toegankelijk voor rolstoelen
Brouwerijdekomkommer .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Op de Facebook pagina een geweldig gerecht gezien wat bij navraag een tijdelijke actie was, maar op verzoek werdt er speciaal voor ons dit mooie stuk vlees besteld. Het opeten was een grote sensatie, het vlees werd aan tafel gesneden op een grote stoere vleesplank door de sous chef. Tussendoor kwam de chef nog even vragen of alles naar het zin was en nog wat uitleg geven over het vlees en je kon zien dat hij oprecht blij was dat het ons zo goed smaakte. We hebben een top avond gehad en zijn super geholpen door al het personeel. Echt een aanrader dit restaurant want de gerechten van de kaarten zijn ook erg goed.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vorige week hier gegeten. Wat is de keuken vooruit gegaan!!! Wat een verbetering. Ik had de sashimi van ossenhaas en tonijn. Ontzettend zacht. Mijn vriendin was minder te spreken over haar varkenshaas (droog), maar mijn gerechten waren heerlijk (tonijn met gamba's als hoofd). Alleen de bediening liet ons vaak met lege glazen staan en liep een paar keer voorbij terwijl we onze menukaarten al een tijd dicht hadden. 2de kerstavond, dronken we hier ook een wijntje en moesten steeds naar de bar lopen om bijgeschonken te worden. Misschien handig om 1 iemand los op de vloer te laten lopen.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag heerlijk gegeten bij Atlantic! Het eten was erg lekker en de service was erg goed! Echt een aanrader!!!!
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdagavond 20 november heb ik hier gegeten met 4 personen.
Naast de kaart hebben ze een krijtbord met diverse dagverse voor en hoofdgerechten. Meestal neem ik, ja... ik kom hier vaker, gerechten van het krijtbord. Deze zijn tijdelijk beschikbaar en vaak net wat aparter dan de gerechten van de kaart.

Vooraf had ik de 'spaanse plank', met daarop diverse hammetjes en worstjes, een uitstekende keuze.
Als hoofdgerecht nam ik tonijn met gamba. Wederom uitstekend, de tonijn was prima gegrild, niet te lang waardoor deze nog goed 'rood' was. 2 bakjes met friet en salade kregen we erbij, dit was voldoende voor 4 personen.
De wijnkaart is prima, we kozen dit keer een flesje grüne Veltliner.

De bediening is ook uitstekend, niet te opdringerig en beschikbaar wanneer je ze nodig hebt.

Als ze dit niveau weten vast te houden, dan ga ik nog veel plezier beleven aan dit restaurant in het centrum van Krommenie.
PastrySwan .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Mooie grote zaak in de hoofdstraat van het plaatsje. Werkelijk uitstekend geluncht. (doordeweeks, dus vrij rustig.) De gerechten zien er geschreven op de kaart niet zo aanlokkelijk uit, maar wat uiteindelijk de keuken komt is werkelijk fantastisch.
Eigentijds zonder al te veel bombarie. Zeer vriendelijke bediening, mooie wijntjes en gewoon Zaanstreekse prijzen! Aanrader.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Afgelopen vrijdag met een groep mensen hier gegeten. Atlantic is een begrip in Krommenie, en ik was erg benieuwd naar deze ervaring. De zaak is groot en vrij ruim opgezet, hetgeen ik persoonlijk vond inboeten aan sfeer. Voor een grand-cafe is de kaart qua keuze en prijsstelling tamelijk ambitieus; spannende/ unieke gerechten, met bijbehorende stevige prijzen. We begonnen met sashimi van tonijn en rund: prachtige opmaak en heerlijk qua smaak. Ondanks de wat bedenkelijke hoeveelheid een goede start. Hoofdgerechten bestonden uit diverse vleesgerechten (eendenbout, hert, rib-eye en spare-ribs). Overwegend goed, waarbij de gegaarde eendenbout de absolute uitblinker was. Heerlijk, met een fantastisch bijpassende jus. Nagerechten chocolade en cheesecake. Redelijk, waarbij wederom de kleine porties in negatieve zin opvielen.
Hoewel het eten bij iedereen goed in de smaak viel waren er ook wat missers: Het brood waar we mee starten was simpelweg niet lekker, het leek oud. Het hoofdgerecht volgde het voorgerecht na bijna een uur. Het (vriendelijke) personeel kon zelden direct antwoord geven op onze vragen omtrent het eten. Negatieve hoogtepunt: bij het hoofdgerecht werden 2 bakjes friet en 2 bakjes coleslaw geleverd, lang niet genoeg voor iedereen. Direct gevraagd om een verdubbeling hiervan. Nadat we dit na 20 minuten nogmaals vroegen, verscheen nadat iedereen diens bord leeg had 1 bakje. Hoort niet.

Atlantic is een grand-cafe met ambities, waar als je bijna 500,- aftikt voor 8 personen je toch verwacht dat ze de zaakjes toch iets beter op elkaar afgestemd hebben. Voor een dergelijk bedrag eet je in mijn ervaring elders echt beter, en is de ervaring completer.
Hsmns .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Atlantic heeft een kleine verbouwing achter de rug en zowel bedienend- als keukenpersoneel zijn nieuw. De nieuwe bediening doet nog wat onwennig aan hetgeen de snelheid niet echt ten goede kwam. In de afgelopen maand duidelijk verbetering gezien, dat komt dus wel goed. De keuken daarentegen is een absolute verbetering. Heerlijke nieuwe kaart, prachtige gerechten en meest belangrijk....heerlijk van smaak. Deze kok heeft het duidelijk wel in de vingers, brengt Atlantic snel twee niveaus hoger dan voorheen. Kortom, heerlijk eten in het kleine dorpje Krommenie.
Jacquessto .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Eten was redelijk en de wijn was te duur 2 x huiswijn voor 26,= en dus 52,= is te gek. Prijskwaliteit niet goed!! en dit kan beter voor leuke tent in Krommenie. Helaas is daar te weinig concurrentie en dus kan je veel flikken.
Mrijkhoff .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gezellige sfeer. Lekker eten. Bediening heel aardig maar leek nog iets onervaren.
Hadden kan water met glazen gevraagd maar niet gekregen. Misschien nog een keer om moeten vragen. Maar verder was alles oké.
Mielard .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Prima gegeten. Biefstuk in jus had misschien iets meer garnering gemogen (champignons of gebakken uien). Bediening was goed. Wel jmmr dat de restaurantactie was aangepast maar niettemin een prima avond gehad