Grand Café Amadeus

5,8
6,8
Pieter200 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
een dag naar Maastricht geweest in de ochtend heerlijk ontbijt gehad toen maar gaan winkelen En in de avond voor dat we naar het concert gingen van rieu heerlijk gegeten met 10 personen zeer vriendelijke bediening en het eten was erg goed en lekker de service was goed zeker een aanrader om met rieu te gaan eten
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Onvriendelijk, ongeïnteresseerd en slordig personeel. Zeer trage bediening. Tafeltjes niet schoon gemaakt. Veel te duur, zelfs voor Maastrichtse standaards. Eten was vreselijk, bloedworst leek uit de magnetron te komen en was smakeloos. de uitgedroogde appelschijfjes lagen al uren klaar. Geen stroop bij dit gerecht? Mijn partner had Amsterdamse vleeskroketten waarin het vlees ver te zoeken was. Zowel de kroketten als feiten waren hard en overbakken. Bij afrekening keek de serveerster naar mijn nauwelijks aangeraakte bord en vroeg niet eens of alles naar wens was geweest. Tenslotte moesten we de mensen naast ons vragen op te staan omdat de tafels zo dicht op elkaar stonden dat we niet konden vertrekken zonder de andere mensen te storen. Bah, bah, bah!!!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vertel van tevoren dat je om 19.30 sluit! Wees gastvrij! We komen van ver voor stukje gezelligheid en samen zijn. Af moeten rekenen en weg moeten wezen is heel rot en in mijn ogen respectloos naar je klanten! Zeker als je diner hebt en om 19.30 je klanten eruit zet. Leef je in!
Carolinearnhem .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We hebben gisteren geluncht in deze zaak. Ik had een salade met parmaham en meloen. Deze wasecht heerlijk. Een rijk gevulde en mooi opgemaakte salade. Zeker aan te raden.
De bediening kwam niet profesioneel en onhandig over. De sfeer op het terras en inde zaak was. Prettig. Er stond sfeervolle jazzmuziek op de achtergrond.
Kentukies .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Helaas te laat op iens gekeken en helaas blijken de recensies te kloppen. Top locatie, snelle maar gehaaste bediening en het eten was helaas niet goed en niet vers en knap aan de prijs (zeker voor wat je krijgt.).
TessK .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Amadeus, een zaak die de passie voor het vak is verloren. Zonde, want de potentie is er zeker: goede locatie, mooie aankleding, professionele werkkleding. Helaas, de rest laat veel te wensen over. De zaak is zo ingedeeld dat er zoveel mogelijk mensen in kunnen. Als gast zit je hutje mutje op elkaar en men kan zowat bij zijn of haar buur op schoot zitten. Ten tweede had er wat meer aandacht besteed kunnen worden aan hygiëne. Zo sierde mayonaise en een andere vettigheid de onderkant van het bord waarop mijn lunch werd gepresenteerd. Foutje kan gebeuren, maar ook onze glazen waren vettig en het theeglas plakte zonder dat wij daar überhaupt iets mee gedaan hadden. Ook waren de WC’s vies en was er in het damestoilet geen WC-rol te vinden. Ten derde vond ik de aankleding van het lunchgerecht vrij karig voor een bedrag van 10 euro. Twee kroketten op twee simpele bruine boterhammen met een uitgedroogde salade on the side. Daar hadden ze wat meer van kunnen maken, zeker voor dat bedrag.
Pieter200 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
zaterdag een heerlijk dagje maastricht weer geweest het was erg druk in de stad we hebben in de ochtend heerlijk ontbijt gehad en daarna de stad in geweest in de avond hebben we hier heerlijk gegeten het zuurvlees is een echte aanrader de weekschotel was ook verrukkelijk ben hier nu 2 keer gaan eten echt een aanrader
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ik wilde in eerste instantie mix grill bestellen maar ik lust geen lamsvlees. Ik vroeg aan de bediening of ik i.p.v. lamsvlees wat anders kon krijgen, dit was echter niet mogelijk omdat de mixed grill schotel alleen op die manier geserveerd werd ik kon wel extra sla krijgen. Daarna heb ik de schnitzel besteld met champignon-roomsaus.Deze was op een bedje van gekookte groente gelegd en daar over heen de saus. dus de schnitzel was niet meer te eten vanwege de vochtigheid van de groente en het leek wel of die uit de magnetron kwam en dat de zoutpot te gretig was gebruikt. Bij de vraag of alles naar wens was heb ik dan ook gezegd dat ik het niet lekker vond. Ik heb uitgelegd waarom en zijn reactie was alleen sorry. Ik kom hier dan ook nooit meer. en het was ook nog duur.

Veer17 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Prut restaurant! Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding, voor een kopje (blik?) soep € 6,50, Schandalig!!. Personeel niet vriendelijk en zeer arrogant. Arrogant zijn mag, alleen wel met een goede reden. Deze is bij Amadeus ver te zoeken, zo niet te vinden. Ps wij hebben dit wel persoonlijk aangegeven, maar de reactie van zelfs 2 personeelsleden laat ik maar beter voor me.......kortom een zeer slechte ervaring rijker. Nog nooit meegemaakt.
Sjoerd-eten .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ga hier niet heen! Schijn bedriegt , prachtige entourage, vriendelijk personeel maar wat een bedroevend eten voor een veel te hoge prijs. Wij bestelden beide eerst een verse jus. DEZE ´VERSE JUS´ SMAAKTE MOUSSEREND EN WAS DUS AAN HET GISTEN. Wij kregen stuurden de jus terug en kregen daarop wel verse jus. De verklaring was: 'we hebben de jus vanochtend vers geperst en waarschijnlijk te lang buiten de koeling gehad'. Dat kan dus helemaal niet. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Mijn vrouw kreeg een broodje met een 'warme vulling'. Wij hebben nog nooit zoiets smakeloos gezien, geproefd en geroken. Wij vermoedden dat dit goedje ook zo'n 48 uur op een pitje warm staat. Het terras was vol, we hadden geen energie en zin om een scene te maken. De rekening voor 2 broodjes en 2 jus = 32,25 euro. Het is een vorm van oplichting voelen we achteraf zo.
wat voor een zielige mensen toch allemaal, snel achter de laptop springen, zeg het gewoon tegen ons. dan zorgen we voor een oplossing. zielige mensen
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Samenvatting: wel duur, niet lekker. De cappuccino komt met één druk op de knop uit een automaat die je op een benzinestation nog niet zou verwachten. Smaakte ook naar poeder. Chocomel en appelsap kwamen in een glas, niet uit een flesje. Dagschotel friet met lekkerbek. De lekkerbek was supermarktkwaliteit, schandalig. Hoogstwaarschijnlijk niet vers gemaakt, de vis was nauwelijks te herkennen. De friet was bleek en slap. Broodje Amadeus was iets beter maar geen 13 euro waard. Het personeel is vriendelijk, maar ik kan geen voldoende geven als je dit soort eten voor deze prijzen serveert. Ga hier niet heen, bijna overal in de omgeving (incl. Vrijthof) eet je goedkoper en beter.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Hoe moeilijk kan varkenshaassate zijn? Lauw, amper gaar. En de patat uiteraard .....koud. De sla was slapjes. En dat voor maar liefst 18€75. Mijn magnetron thuis doet het beter. Schandalig en uitbuiterij
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik heb de tapasschotel gegeten. De gefrituurde hapjes smaakten niet lekker (chorizokroket, garnaal met aardappel). Het brood en de tapenade waren prima. Het uitzicht op de kerk met boekhandel was uitstekend. Een van de obers rook overdadig naar aftershave/parfum.
Jakub M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Mooi terras, lekker koffie en vlaai, vriendelijk internationaal personeel, geweldige locatie :) Ik raad het iedereen aan!
AntoinetteLouise .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Ben vanmorgen gaan ontbijten bij Amadeus! Heerlijk gegeten met een lekker kop koffie en een wentelteefje! Bediening was erg vriendelijk en bereidt een gezellig praatje te maken. Een aanrader om een dagje maastricht mee te beginnen!
Lemmens92 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Afgelopen week met vriendin lief gezellig naar Maastricht. Voor een lekkere lunch kwamen we uit bij Amadeus naast de wel bekende boeken kerk. Heerlijk plaats kunnen nemen op het grote terras waar we zeer snel geholpen werden. Het geweldige bedienend personeel wist ons veel over het menu en de kaart te vertellen (parate kennis). Ook het eten liet niet lang op zich wachten en was zeer goed te noemen en aan te raden. Al vaker een salade spekjes gehad in verschillende zaken maar deze bij Amadeus is toch echt een aanrader voor iedereen. Echt top. Ook het broodje breidel spek van mijn vriendin is aan te raden.
Dus om alles samen te vatten echt goede zaak om lekker, goed en snel te kunnen lunchen. Ik wil hier zeker weer terug komen!!! Zeer zeker een aanrader dus...
Berkk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Ik kom vaker in Maastricht met mijn gezin en altijd vroegen wij ons af hoe de Brasserie Amadeus van binnen zou uitzien.
We werden bij de entree vriendelijk ontvangen door het personeel.

We hebben voor het menu van de chef gekozen met een salade als voorgerecht.
Als hoofdgerecht hadden vissoorten: zalm met kabeljauw.
En als nagerecht een heerlijk tropical ijs met een dressing.
Voor wat we allemaal kregen, was de prijs zeker weten betaalbaar.

Wij waren zeer tevreden en vonden het ook super mooi uit zien qua interieur.
De eerst volgende keer dat wij weer in Maastricht zijn, willen we zeker nog een keer terug komen naar Brasserie Amadeus!

Zeer zeer tevreden klanten.
Overhaas .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Na een drukke dag winkelen hier ga eten kozen met ze vieren voor het menu van de chef kosten 20 euro p.p.
Voorgerecht eend en andere kozen voor de bloemkool soep allebei verrukkelijk zagen er ook geweldig uit net alsof we in een driesterren restaurant zaten. Als hoofdgerecht kozen we alle vier voor de zalm kabeljauw gerecht de vis smellte op de tong. En dessert gingen we voor de tiramisu je proefte aan de koffiesaus dat hij versgemaakt Was. Ook de drank was er snel de bediening super altijd wel iemand in de buurt. Het menu voor 20 euro was dus te gek helemaal voor die prijs had hier wel het dubbelen voor willen betalen. We sloten de dag af met een speciale koffie op het terras.
Paimah .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ben vanmiddag gaan lunchen, ik had een broodje van de week erg lekker smaakvol (asperges salade) op een lekker broodje, en een Maastrichtse zuurvlees super lekker! en het vlees was goed mals en genoeg frieten erbij TOP!
bediening klantvriendelijk snel en staan elk moment voor je klaar.
Johefo .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Vanmiddag maar weer eens gaan eten, na mijn ervaring vorige keer met het heerlijke zuurvlees, koos ik nu voor de dagschotel Tete de Veau. Deze was op Maastrichtse wijze werdt mij verteld en het is een carnavalsgerecht. met kalfsvlees augurk en ei. Nou het was heerlijk en de uitleg erover vond ik wetenswaardig. Ik betaalde voor het gerecht 9,95 euro, dus niet te veel.