Grand Café Aan de Beek

Meer informatie over restaurant Grand Café Aan de Beek

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Fedra .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat heb ik hier gisteren genoten van een geweldige lunch. Het eten was goed, de koffie heerlijk en de sfeer top!
Smaakvolle inrichting en buitengewoon aardige bediening.
Zo wil je het meemaken in een grand café. Ik kom hier zeker terug.
Fedra .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat heb ik vandaag genoten bij grand café aan de Beek.
Wat een prachtige locatie in het sonsbeekpark.
Genoten van een heerlijke lunch, een goed glas wijn en prachtig uitzicht.
Wat is deze zaak mooi geworden.
Ook de bediening was zeer vriendelijk, ook niet meer vanzelfsprekend deze tijd.
Mijn complimenten voor deze zaak.
Ga zo door!
Jeka .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik vierde mijn verjaardag bij Grand Cafe Aan de Beek. Geweldig geregeld! Er waren speciaal slingers opgehangen en we kregen prosecco cadeau. Verder gaf het personeel een leuke tip aan de gasten, moet er niet gezongen worden als er iemand jarig is.. Toen kwamen ze met een taart met vuur. Het was echt een geweldige middag, mede door het personeel en de flexibiliteit. Er werd ook rekening gehouden met allergie, al met al een geweldige ervaring en zeker een aanrader! Niet te vergeten, het eten was ook heerlijk, eerst een vers gemaakt soepje en daarna kwamen de torens met hartig en zoete broodjes. Ik zou zeker terug gaan en het aan iedereen aanraden, de inrichting is ook leuk en modern! Ik moet bovenstaand kiezen, maar ik vind het restaurant geschikt voor familie, partner, met vrienden, alleen of zakelijk kan allemaal. :)
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Goede locatie, mooi uitzicht op groen door de grote ramen! Ziet er allemaal goed uit. verzorgde serveerster, die overigens ook zeer vriendelijk was en erg hartelijk! eten was ook goed! top locatie, top personeel, & top eten! grand cafe aan de beek is zeker een aanrader.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten bij Grand cafe aan de beek! Het was voor mij de eerste keer dat ik er kwam. je kunt er gezellig zitten met uitkijk op groen! mooi uitzicht en ziet er allemaal schoon uit! eten was heerlijk, bediening uitstekend. zelfs de vrouw die ons bediende zag er zeer verzorgd uit, en was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Veel te duur voor wat je krijgt. Een tosti voor de kinderen 4euro en simpel lunch plateau 12.5. Huisgemaakte limonade blijkt aanmaak limonade met vers fruit. Het personeel kent de kaart niet en is erg onvriendelijk. De inrichting is erg saai. Ze zitten wel op een mooie plek maar veel meer als een kop koffie moet je hier niet halen.
margriet3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een topplek! Helaas is de horeca er sinds de overname niet beter op geworden. . Jammer. Kaart is duur en ingewikkeld. Terras is rommelig. Bij het waterspeelgedeelte lagen allerlei zakdoekjes etc op de grond. Plastic glazen. In het waterspeelgedeelte veel algen, waardoor glad en gevaarlijk. Lijkt me kleine moeite om schoon te maken. Wc was vies en wc papier op. Terwijl er drie dames van de bediening aan de bar zaten.
Bediening is een beetje doorgeslagen in hun beleid dat je geen eigen consumpties mag nuttigen op het terras. Ik snap dat dat een probleem is, omdat veel mensen met kinderen zelf wat meenemen. Maar er is ook zoiets als een middenweg. Een flesje water op tafel waarmee een fles wordt gemaakt voor een baby, moet kunnen lijkt me...Nou, van de bediening moet het in de tas blijven, niet zichtbaar. Beetje a -relaxed dus.
Hopelijk wordt het in de toekomst beter, want het is wel een superleuke plek.
raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier vandaag uitgebreid geluncht. Vreemde kaart, weinig keuze. Lunchplaté genomen. De bijbehorende soep was lauw. De zalm te overdadig tov de rest. De bediening was zeel vriendelijk, behulpzaam en netjes. Het decor, de omgeving was prachtig, maar de akoestiek in de serre was erg slecht, waardoor je met slechts een paar mensen te veel geluid in de ruimte hebt. Niet echt lekker rustig eten. Even de puntjes op de i en je hebt een prachtige eetgelegenheid
Carlijn2016 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De locatie is super, in het park bij het watermuseum. De high tea teleurstellend, geen scones, bij de quiche was het deeg vergeten, dus eigenlijk niet meer dan een omelet, maar dat zou dan het enige te zijn wat zelfgemaakt leek te zijn.
De keuken heeft ons een tripje naar de groothandel bespaard, meer kon ik er niet van maken.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De klein lunch menu gebruikt. Prima tomatensoepje. Op de kaart stond een kroketje, maar we kregen dus een echte dikke Van Dobben. Daarbij een heerlijke salade met gerookte zalm en een heerlijk frisse dressing. De jongeman die bediende legde enthousiast de wijnkaart uit. Hij studeerde voor sommelier, en zijn enthousiasme stak ons aan. De sauvignon blanc en chardonnay per glas waren van zeer goede kwaliteit! Dus namen we een extra glas. Lekkere espresso toe en een zeer redelijke rekening. Mooi uitzicht naar de natuur en een langsstromend watertje en watermolen. Wat wil je nog meer? Prima vertoeven daar en een aanrader!