Grand Café Aan de Beek

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,7
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Veel te duur voor wat je krijgt. Een tosti voor de kinderen 4euro en simpel lunch plateau 12.5. Huisgemaakte limonade blijkt aanmaak limonade met vers fruit. Het personeel kent de kaart niet en is erg onvriendelijk. De inrichting is erg saai. Ze zitten wel op een mooie plek maar veel meer als een kop koffie moet je hier niet halen.
Margriet3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een topplek! Helaas is de horeca er sinds de overname niet beter op geworden. . Jammer. Kaart is duur en ingewikkeld. Terras is rommelig. Bij het waterspeelgedeelte lagen allerlei zakdoekjes etc op de grond. Plastic glazen. In het waterspeelgedeelte veel algen, waardoor glad en gevaarlijk. Lijkt me kleine moeite om schoon te maken. Wc was vies en wc papier op. Terwijl er drie dames van de bediening aan de bar zaten.
Bediening is een beetje doorgeslagen in hun beleid dat je geen eigen consumpties mag nuttigen op het terras. Ik snap dat dat een probleem is, omdat veel mensen met kinderen zelf wat meenemen. Maar er is ook zoiets als een middenweg. Een flesje water op tafel waarmee een fles wordt gemaakt voor een baby, moet kunnen lijkt me...Nou, van de bediening moet het in de tas blijven, niet zichtbaar. Beetje a -relaxed dus.
Hopelijk wordt het in de toekomst beter, want het is wel een superleuke plek.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier vandaag uitgebreid geluncht. Vreemde kaart, weinig keuze. Lunchplaté genomen. De bijbehorende soep was lauw. De zalm te overdadig tov de rest. De bediening was zeel vriendelijk, behulpzaam en netjes. Het decor, de omgeving was prachtig, maar de akoestiek in de serre was erg slecht, waardoor je met slechts een paar mensen te veel geluid in de ruimte hebt. Niet echt lekker rustig eten. Even de puntjes op de i en je hebt een prachtige eetgelegenheid
Carlijn2016 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
De locatie is super, in het park bij het watermuseum. De high tea teleurstellend, geen scones, bij de quiche was het deeg vergeten, dus eigenlijk niet meer dan een omelet, maar dat zou dan het enige te zijn wat zelfgemaakt leek te zijn.
De keuken heeft ons een tripje naar de groothandel bespaard, meer kon ik er niet van maken.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De klein lunch menu gebruikt. Prima tomatensoepje. Op de kaart stond een kroketje, maar we kregen dus een echte dikke Van Dobben. Daarbij een heerlijke salade met gerookte zalm en een heerlijk frisse dressing. De jongeman die bediende legde enthousiast de wijnkaart uit. Hij studeerde voor sommelier, en zijn enthousiasme stak ons aan. De sauvignon blanc en chardonnay per glas waren van zeer goede kwaliteit! Dus namen we een extra glas. Lekkere espresso toe en een zeer redelijke rekening. Mooi uitzicht naar de natuur en een langsstromend watertje en watermolen. Wat wil je nog meer? Prima vertoeven daar en een aanrader!
CarlaBosman .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Locatie is natuurlijk erg leuk, mooi uitzicht op Sonsbeek en een prettige moderne ruimte. Rustige dag met weinig gasten: wat oudere mensen, een werkende stadsbewoner achter een laptop en een gezin met kinderen die vrolijk gillend de boel onderkliederden. Bedienende dame was vriendelijk en redelijk attent, ze vroeg een paar keer of alles naar wens was.

We hadden de keuzelunch met Social Deal-voucher. Die beloofde huisgemaakte soep en keus uit drie broodjes. De tomatensoep smaakte niet huisgemaakt helaas, leek eerder op soep uit een zak met een paar flintertjes kaas zonder al te veel karakter, Zo'n soepje is niet heel vies maar ook niet echt begeesterend, Erbij een dikke plak brood en botertje in plastic kuipje. Dat brood verdient wel een aparte vermelding: het wordt op de kaart aangeduid als boerenlandbrood en zo zal de bakker het ook wel noemen maar het is van dat moderne wattige brood dat met kleurstof heel donkerbruin wordt gemaakt. Ook weer niet vies, maar ook totaal niet bijzonder, Dat brood was ook weer de basis voor het broodje gezond en eiersalade die we daarna kregen, Alles bij elkaar hadden we over de hoeveelheid zeker niet te klagen, die was gewoon voldoende. De eiersalade deed vers aan met een lekkere kerriesmaak, die deed niet aan de supermarkt denken, Er zat was rucola op en een flauw, onrijp plakje tomaat bij. Het broodje gezond was brood met sla erop en dan een plak ham (geen fijne, maar gewoon zo'n vierkante plak schouderham met veel witte stukjes) en saaie kaas.

Een adequate lunch, we gingen niet met honger weg, maar de benaming 'brasserie' wekt verwachtingen die deze lunchroom niet kan waarmaken.
Ub40 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Personeel is keer op keer niet voorbereid op de drukte in het restaurant. Lange wachttijden voordat je bestelling opgenomen wordt, lange wachttijd voordat je de bestelling uitgeserveerd krijgt. Supertriest dat zo'n leuk restaurant niet genoeg personeel op de vloer rond heeft lopen (en in de keuken) om de gasten op een goede manier te kunnen bedienen. Ik heb me hier meerdere keren al over verbaasd. Door meerdere negatieve ervaringen zal ik hier niet meer terug komen. Eten is overigens redelijk in orde. Burger was wel te droog (te doorbakken) en mijn sushi zalm wrap droop letterlijk van de olie. Eten besteld voor de kinderen was prima en de paddenstoelensoep was ook lekker.
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Met een bon van Social Deal hier gegeten: 2-gangen lunchmenu: soep en keuze uit een lunchgerecht. Echt geen geld! Helaas had ik op aanraden van Social Deal de QR code gescand maar daar konden ze hier niets mee. Ik had toch de code nodig.... Gelukkig had een vriendin van me een smartphone bij waarop het lukte in te loggen om de letter/cijfercode te achterhalen. Met de QR code kunnen ze hier niets. De soep was goed, maar een halve kop tegen de normale prijs van 5,50 euro had ik nooit genomen. Ik had daarna de 2 kroketten met brood, niets mis mee. Mijn eet-partner de Club Sandwich. Tja: uitgedroogd brood, een hele dikke plak kip en paprikachips ipv gewone chips. Wel okee, maar normaal kost dit 7,95. Dat had ik te duur gevonden. Bediening had het druk, maar wel redelijk vriendelijk. Buiten zit je leuk (als je niet van kinderen houdt, niet heen gaan!), binnen vond ik het er een beetje kantine-achtig eruit zien. Kortom: voor 6 euro was dit een super deal. Had ik de normale prijzen moeten betalen, dan was ik niet zo tevreden geweest.
Jonatan V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Allebei de lunch salade zalm besteld a €10,50. Dan verwacht je een goede salade. Helaas. Een klein bordje met grote stronken sla. De sla moest nog flink gesneden worden voor het te eten was. Helaas was van enige dressing ook niks te proeven. Echt konijnenvoer. De portie was ook veel te klein. Nog even bij de serveerster gecheckt of ze niet per ongeluk 1 salade over twee borden verdeeld hadden, maar dat was niet het geval. Maar wat bitterballen tegen de trek besteld en zelfs dat was voor de keuken te moeilijk. De ballen waren net niet helemaal leeg gelopen. Bij het afrekenen aangeven dat we niet de volle prijs voor de salades wouden betalen en netjes 50% korting gekregen. Dat was netjes. Voortaan lunchen we wel een stukje verderop.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Doorde weeks geweldig hier. Goede taarten en gebak. Ook op de koffie is niks aan te merken. Lunchkaart beetje beperkt en fantasieloos. Maar in het weekende bagger. Sjachereinig personeel. En kijken je de tent uit.