Grand Cafe ‘1866’

Domburgseweg 1 4357 BA Domburg Nederland Kaart

Over restaurant Grand Cafe ‘1866’

Ruik de nostalgie in Domburg

Als je een plek zoekt waar je nostalgie ruikt, waar brasseriegerechten de boventoon voeren en waar vooral biologisch gekookt wordt, dan ben je bij 1866 in Domburg aan het goede adres. Van het zachte geroezemoes rond een kopje koffie in de ochtend, tot aan de levendige gesprekken bij een goed glas wijn, voor elk moment van de dag en voor elk gezelschap is dit een geschikte plek! Neem ook vooral de tijd om bij hun buren een kijkje te nemen. Naast het restaurant is een spa gevestigd, voor een perfecte relaxing middag!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe ‘1866’

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi