Grand Café 1834

- Bar 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 1834

B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was een zakelijk etentje
We hebben daar heerlijk gegeten en de bediening is er goed.
We komen daar zeker weer terug.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We komen hier regelmatig om een hapje te eten 3 gangen menu elke keer weer verassend voor de bediening een 10 +
rienivandijk .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prettige en ontspannen sfeer, prettige bediening met humor, waren met gezelschap maar iedereen kreeg op tijd zijn/haar eten
W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het Grand Café van Tjaarda is een fijne plek. Je zit er gemoedelijk, de kwaliteit van het eten is goed. En een compliment aan de bediening, ze voelen de sfeer goed aan!
O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Blijf het personeel niet echt hartelijk vinden, erg jammer! Tevens was er ook een condoleance, dit mag een volgende keer wel meer wat afgesloten worden van het eetgedeelte!!
Sjoerdtje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima locatie.. heerlijk in het mooie oranjewoud waar je kunt genieten van de natuur en een goede wandeling kan maken...ontspannen en gezellig sfeer in het grand café , en een top keuken en je voelt je welkom mede door het vrolijke en enthousiaste personeel????
Kom er al jaren met vriendinnen en ieder jaar vieren we de verjaardagen onze moeder.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De steak en de vis waren tongstrelend! En de wijn was prima! De bediening was heel fijn. Rikele Heida speelde daarin de hoofdrol! En dat vinden we heel fijn! Het tafeltje waar we aan zaten was heel fijn, we zouden daar heel graag altijd aan willen zitten als we komen. Kortom, een hele fijne, smakelijke avond gehad! :-)
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor het 2e jaar op rij gebruik gemaakt van het 1834 jubileum menu. Opnieuw heerlijk gegeten en dat voor een scherpe prijs (€ 18,34 p.p.) en de gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Sfeervolle setting met vriendelijk en gastvrij personeel en een een prima wijnkaart.
lies_koster .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het was echt heerlijk en meer dan genoeg. Gezellig en zeer vriendelijke bediening. We komen er zeker terug. Een echte aanrader.
skroef .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Met ons tweeën het jubileummenu gegeten.
In ëën woord geweldig. Als cardhouder van Tjaarda kregen wij een uitnodiging voor het jubileummenu.
Voor een speciale prijs hebben wij heerlijk gegeten.
hans.neline .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Ik had aangegeven dat het onze trouwdag was. Al het personeel heeft ons gefeliciteerd. We hadden een 2 jarig jubileum menu gekozen. Dat was zeer uitgebreid en prachtig geserveerd. Wij kennen dit restaurant al jaren en hetvis altijd een feest om terug te komen. Echte aanrader.
Personeel attent en niets is hen teveel.
Lijners .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten in een sfeervol restaurant met goede bediening.
Het is prettig dat er een keuzemenu is met vlees en vis.
De hoeveelheid van de porties is precies goed.
De keuze op de kaart zelf is nogal beperkt.
Cheryl M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellige sfeer hing er. Alleen jammer dat de 1ste gerechten van de high tea zo groot waren en het laatste in 1x alles kregen
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en weer flink in de watten gelegd door het bedienend personeel.Dank voor een mooie culinaire avond met hier en daar een grap en een grol. Jullie doen het met zoveel plezier en dat merk je als klant
Jelle en Carla H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening vriendelijk en flexibel. We kregen bij het afrekenen een fles rode wijn mee naar huis omdat we een klantenpasje hadden.
Teun B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond .
Thalina T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Echt een feestje om bij Grand Cafe 1834 te eten. We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen en het is erg gemoedelijk daar voor de kinderen. Dan hebben de ouders het ook gezellig ;-) Wij werden geholpen door Riekele Heida, een geweldig personeelslid die de avond ook tot een feestje brengt. Er wordt met alles mee gedacht en alles kan/geen 'nee' te koop. De kinderkaart is verrassend leuk/goed! Veel keuze voor de kinderen: niet alleen friet met kipnuggets, maar volop keuze! Wij gaan zeker weer!!! Aanrader!
sjvbloem .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de keuze bestond o.a. uit een menu waarbij je meerder keuzes had.
Vooral het dessert, limoenijs o.a. ,was zalig.
Het andere toetje ,door mijn partner gekozen bestond o.a. uit een klein chocoladetaartje. Ook voortreffelijk.
De omgeving is erg gezellig en verzorgd!
We werden echt als welkome gasten ontvangen.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was gastvrij, voelt je welkom en verwend daar. Lekker eten, zeer verzorgd. Leuke vriendelijke bediening, zeer attent.
Lia F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten prima, vooral de tiramisu van friese dumkes heerlijk ! Maar misschien een aanpassing doen in garnituur. Verder een heel gezellige warme entourage en bediening TOP !!