Grand Café 1834

- Bar 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 1834

Wim H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekkere lunch gehad (1x salade en 1x uitsmijter). Sfeervolle en een leuke locatie. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was, zoals gewoonlijk goed. Jammer van de service. Geen lepels met de soep gekregen, tafelgenoot had een port maar niemand heeft gevraagd of zij iets anders bij het hoofd gerecht wilde drinken. Kreeg het gevoel dat wij vergeten waren.
J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten. Opvallend is dat er een duurdere soep op de tafel gezet wordt dan aangegeven. Deze moet dan ook betaald worden. Daarnaast staat er een fles water op de rekening. 'Foutje meneer', en wordt van de rekening afgehaald. Echt een fout of...

Betalen met VV bon/kaart, moet hier eerst opgeladen worden? Of is het kassasysteem van Tjaarda er niet op aangepast.

Aantal (3) vervelende dingen dus die blijven hangen...
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik had gemeld dat mijn man jarig was maar niet in de middenpunt wou staan. Ze hebben een leuk boodschap op zijn bord gedaan voor de toetje. Prefect gewoon.
P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijk en goed gestemd personeel in een sfeervolle ambiance.
Goede tijd tussen de gangen in.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Een gezellig en leuk ingericht en restaurant met goede keuken en prettige en behulpzame bediening. Een aanrader zo midden in het bosrijke Oranjewoud.
O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellig met zijn drieën gegeten bij Grand Cafe 1834, goede gerechten, goede ontvangst en gezellige atmosfeer.
Lekkere wijnen gehad en een goed glas Port. Er is voldoende aandacht van de bediening zonder dat men opdringerig overkomt.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Keuze in de kaart is voldoende. Glas wijn mag wel voller geschonken worden, komt niet gul over. Bijgerecht was niet zoals wij wilden; frietjes besteld (klein bakje!) in plaats van een paar gekookte aardappelen en moesten daar apart voor betalen. Alles is zeer afgemeten en dat komt niet gastvrij over.
Bediening soms 'stuntelig', maar ook vriendelijk en hulpvaardig. Vanwege bovenstaande gaan wij er niet snel weer naartoe
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wat een heerlijk restaurant/grand café in een prachtige omgeving en in een stijlvol hotel.

Eten heerlijk en volop keus.
De bediening is ongedwongen, heel vriendelijk en er is altijd tijd voor een praatje. Dat het personeel hier al jaren werkt, zegt genoeg en daardoor goed op elkaar ingespeeld.

Wij vierden in dit grand café 16 jaar geleden ons huwelijk en kwamen terug om nogmaals te genieten!
Dat is gelukt!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
goed gegeten prima service
Grietje K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ga nooit weer een High Wine bij Tjaarda doen; was echt beneden onze verwachting.
Totaal geen uitleg over wijn en hapjes.
Had verschillende soorten wijn verwacht maar er werd gewoon een fles wijn op tafel gezet en slechts 1 keer hapjes.
Kortom geen succes.
Afrekenen ging ook niet goed: er werd € 30,00 p.p. berekend i.p.v. € 20,00 (stond niet goed in computer)
W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De bediening was ons inziens niet in control en probeerde gemaakt grappig een goede indruk te maken op de klanten. We hebben minstens een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Ze waren ons blijkbaar vergeten. We komen hier toch regelmatig en dit was de eerste keer dat ons dit overkwam. Al met al een teleurstellende ervaring, te meer daar we er waren om onze trouwdag te vieren.
DiepFries V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellige entourage en sfeervol. Goede en uiterst vriendelijke bediening, maar ook lekker vlot in de omgang. Het eten was prima in orde. Goed van smaak, voldoende grote portie, makkelijk bij te bestellen. En wat aanpassing in menu was ook geen probleem. Heerlijke avond gehad. Absoluut een aanrader in een prachtige omgeving ook.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zoals altijd heel goed bij Tjaarda. Prima bediening, leuke zitplekken, sfeervolle bediener, heerlijke hapjes en drankjes.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
1834 Grand café

In een woord geweldig
Het eten service
Komen snel weer terug
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Met een groepje familieleden hier gaan eten vanwege het hoge cijfer van eerdere recensies. Het viel ons echter erg tegen. De kwaliteit van het eten was erg goed, maar in de basis ging er ontzettend veel mis.

De fles witte wijn die we bestelden werd warm aan tafel gebracht. Het excuus was: "Deze wordt niet vaak besteld, dus die ligt niet koud bij ons". Achter de bar is geprobeerd de fles snel met wat ijs te koelen, dus na 15 minuten konden we eindelijk proosten.
Toen bleek echter dat ze de verkeerde wijn hadden gepakt. De bediening ging op zoek naar de goede fles, maar ook deze stond niet in de koeling. Weer moest er een kwartier met ijs worden gekoeld en zodoende duurde het vreselijk lang voordat we eindelijk met de familie gezellig konden proosten. (Eén familielid had een biertje, die hebben we uiteraard alvast maar laten beginnen :-))

Wanneer de menukaarten gebracht werden, of het nu was voor uitzoeken van voor- en hoofdgerecht of voor het dessert, dan werd er daarna totaal niet meer gekeken of de bestelling kon worden opgenomen. We moesten zelf de aandacht trekken, want ook na heel lang wachten kwam er niemand aan tafel.

Gelukkig heeft iedereen genoten van de gerechten. Daar was niets op aan te merken, die smaakten heerlijk.

Een avondje uit eten hoort, ons inziens, van begin tot eind te kloppen. De maaltijden zijn misschien het allerbelangrijkst, maar wanneer de bediening zoveel steken laat vallen, is het lastig om je niet ontzettend te gaan ergeren. En dat is dan toch erg zonde van de avond... Voor ons volgt er geen tweede keer bij Grand cafe 1834.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijke locatie in het bos, vriendelijke en uiterste snelle bediening!
Men wijkt zonder probleem af van de menukaart ;-)
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten keuken prima
3 gangen keuze menu eten we daar regelmatig voor een prijs van 29.50 bediening gezellig en correct en zeer vriendelijk
Jakob D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Dit is een hele mooie plek in Friesland, waar je ook nog eens lekker kunt eten. De bediening was in opperbeste stemming en draagt bij aan het welzijn van de gasten. Dus gewoon gaan!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Doordat het heel druk was, hebben wij best wel lang moeten wachten, wij hadden gereserveerd, voor er überhaupt iemand bij ons kwam.

Eten was prima!