Grand Café 1834

- High Tea 12:00 - 17:00
- Bar 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 1834

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De bediening was ons inziens niet in control en probeerde gemaakt grappig een goede indruk te maken op de klanten. We hebben minstens een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Ze waren ons blijkbaar vergeten. We komen hier toch regelmatig en dit was de eerste keer dat ons dit overkwam. Al met al een teleurstellende ervaring, te meer daar we er waren om onze trouwdag te vieren.
DiepFries V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellige entourage en sfeervol. Goede en uiterst vriendelijke bediening, maar ook lekker vlot in de omgang. Het eten was prima in orde. Goed van smaak, voldoende grote portie, makkelijk bij te bestellen. En wat aanpassing in menu was ook geen probleem. Heerlijke avond gehad. Absoluut een aanrader in een prachtige omgeving ook.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zoals altijd heel goed bij Tjaarda. Prima bediening, leuke zitplekken, sfeervolle bediener, heerlijke hapjes en drankjes.
Simen D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
1834 Grand café

In een woord geweldig
Het eten service
Komen snel weer terug
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Met een groepje familieleden hier gaan eten vanwege het hoge cijfer van eerdere recensies. Het viel ons echter erg tegen. De kwaliteit van het eten was erg goed, maar in de basis ging er ontzettend veel mis.

De fles witte wijn die we bestelden werd warm aan tafel gebracht. Het excuus was: "Deze wordt niet vaak besteld, dus die ligt niet koud bij ons". Achter de bar is geprobeerd de fles snel met wat ijs te koelen, dus na 15 minuten konden we eindelijk proosten.
Toen bleek echter dat ze de verkeerde wijn hadden gepakt. De bediening ging op zoek naar de goede fles, maar ook deze stond niet in de koeling. Weer moest er een kwartier met ijs worden gekoeld en zodoende duurde het vreselijk lang voordat we eindelijk met de familie gezellig konden proosten. (Eén familielid had een biertje, die hebben we uiteraard alvast maar laten beginnen :-))

Wanneer de menukaarten gebracht werden, of het nu was voor uitzoeken van voor- en hoofdgerecht of voor het dessert, dan werd er daarna totaal niet meer gekeken of de bestelling kon worden opgenomen. We moesten zelf de aandacht trekken, want ook na heel lang wachten kwam er niemand aan tafel.

Gelukkig heeft iedereen genoten van de gerechten. Daar was niets op aan te merken, die smaakten heerlijk.

Een avondje uit eten hoort, ons inziens, van begin tot eind te kloppen. De maaltijden zijn misschien het allerbelangrijkst, maar wanneer de bediening zoveel steken laat vallen, is het lastig om je niet ontzettend te gaan ergeren. En dat is dan toch erg zonde van de avond... Voor ons volgt er geen tweede keer bij Grand cafe 1834.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijke locatie in het bos, vriendelijke en uiterste snelle bediening!
Men wijkt zonder probleem af van de menukaart ;-)
Simen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten keuken prima
3 gangen keuze menu eten we daar regelmatig voor een prijs van 29.50 bediening gezellig en correct en zeer vriendelijk
Jakob D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Dit is een hele mooie plek in Friesland, waar je ook nog eens lekker kunt eten. De bediening was in opperbeste stemming en draagt bij aan het welzijn van de gasten. Dus gewoon gaan!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Doordat het heel druk was, hebben wij best wel lang moeten wachten, wij hadden gereserveerd, voor er überhaupt iemand bij ons kwam.

Eten was prima!
Henkell888 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer vriendelijk, behulpzaam en attent personeel.
De gerechten zagen er fantastisch uit en het smaakten uitstekend!
de wachttijd tussen de verschillende gangen was goed getimed.
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Was weer prima. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het was er behoorlijk druk en daardoor duurde het af en toe iets langer. Dit was geen probleem.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Van een heerlijke high tea genoten, op het prachtige terras.
We konden al het lekkers niet op en zo boden aan het restant in een tas te doen zodat we het gemakkelijk mee konden nemen. Een aanrader !
Andre A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima en vrolijke bediening. Het is altijd heerlijk bij jullie eten. Locatie sfeervol, modern aangekleed.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendeljke bediening.wij komen al jaren in uw restaurant.proberen altijd rond onze trouwdag met de kinderen te eten .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was een zakelijk etentje
We hebben daar heerlijk gegeten en de bediening is er goed.
We komen daar zeker weer terug.
rienivandijk .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prettige en ontspannen sfeer, prettige bediening met humor, waren met gezelschap maar iedereen kreeg op tijd zijn/haar eten
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het Grand Café van Tjaarda is een fijne plek. Je zit er gemoedelijk, de kwaliteit van het eten is goed. En een compliment aan de bediening, ze voelen de sfeer goed aan!
O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Blijf het personeel niet echt hartelijk vinden, erg jammer! Tevens was er ook een condoleance, dit mag een volgende keer wel meer wat afgesloten worden van het eetgedeelte!!
Sjoerdtje B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima locatie.. heerlijk in het mooie oranjewoud waar je kunt genieten van de natuur en een goede wandeling kan maken...ontspannen en gezellig sfeer in het grand café , en een top keuken en je voelt je welkom mede door het vrolijke en enthousiaste personeel????
Kom er al jaren met vriendinnen en ieder jaar vieren we de verjaardagen onze moeder.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De steak en de vis waren tongstrelend! En de wijn was prima! De bediening was heel fijn. Rikele Heida speelde daarin de hoofdrol! En dat vinden we heel fijn! Het tafeltje waar we aan zaten was heel fijn, we zouden daar heel graag altijd aan willen zitten als we komen. Kortom, een hele fijne, smakelijke avond gehad! :-)