Grand Café 1834

- Bar 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 1834

Jelle en Carla H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening vriendelijk en flexibel. We kregen bij het afrekenen een fles rode wijn mee naar huis omdat we een klantenpasje hadden.
Teun B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond .
sjvbloem .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de keuze bestond o.a. uit een menu waarbij je meerder keuzes had.
Vooral het dessert, limoenijs o.a. ,was zalig.
Het andere toetje ,door mijn partner gekozen bestond o.a. uit een klein chocoladetaartje. Ook voortreffelijk.
De omgeving is erg gezellig en verzorgd!
We werden echt als welkome gasten ontvangen.
Thalina T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Echt een feestje om bij Grand Cafe 1834 te eten. We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen en het is erg gemoedelijk daar voor de kinderen. Dan hebben de ouders het ook gezellig ;-) Wij werden geholpen door Riekele Heida, een geweldig personeelslid die de avond ook tot een feestje brengt. Er wordt met alles mee gedacht en alles kan/geen 'nee' te koop. De kinderkaart is verrassend leuk/goed! Veel keuze voor de kinderen: niet alleen friet met kipnuggets, maar volop keuze! Wij gaan zeker weer!!! Aanrader!
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was gastvrij, voelt je welkom en verwend daar. Lekker eten, zeer verzorgd. Leuke vriendelijke bediening, zeer attent.
Lia F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten prima, vooral de tiramisu van friese dumkes heerlijk ! Maar misschien een aanpassing doen in garnituur. Verder een heel gezellige warme entourage en bediening TOP !!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Je verwacht niet veel van een hotel restaurant maar met uitmuntende service en gerechten is Grand Café 1834 de beste restaurant van Heerenveen. Echt een aanrader.
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij waren hier op het sinterklaasfeest. Erg gezellig, super goed gedaan. Het stamppot buffet was prima. Volgend jaar hopen we weer te komen.
Wilmar M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige stamppotavond gehad met bezoek van de Sint aan tafel. Hoofdpiet had alles onder controle. Voor herhaling vatbaar.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten was heerlijk zoals gewoonlijk. Het was heel bijzonder dat men wist dat ik jarig was. We kregen het eerste rondje gratis van het huis! Nog heel erg bedankt dar voor! wat een leuke verrassing! De bediening was goed en vlot. Kortom, we hebben heerlijk gegeten en een hele fijne avond gehad! Bedankt mensen!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
gezellige omgeving, goede bediening, smakelijk gerechten, goede wijn. het was een bijzonder fijne zondagmiddag in deze gelegenheid
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ik heb heerlijk gegeten bij dit fijne restaurant waar ik een geweldig mals stuk haas voorgeschoteld kreeg met rode kool en een goede aardappelpuree. Het voorgerecht de carpaccio was al net zo lekker. Goed van smaak, zacht, lekker opgemaakt, helemaal goed. De ontvangst was zeer gastvrij en vriendelijk. Reden te meer om naar de volgende keer uit te kijken.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Twee avonden hier gegeten. Na de eerste avond erg tevreden over kwaliteit, prijs en vriendelijkheid personeel. De mosterdsoep en carpaccio van goede kwaliteit. De eendenborst en steak perfect klaargemaakt. De bijlagen zijn uitstekend te noemen, patat, en twee soorten groentes. Op het bord ook nog een groenten garnie met puree. Het kaasplankje is uit de kunst. Vijf Friese kazen. De bediening is vriendelijk en attend.
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Aan de rand van het koninklijk bos Oranjewoud ligt Grand Café 1834. Het is daar goed toeven met een mooi terras, goede keuken, geroutineerde bediening. Ook binnen is het prettig zitten. Wij hebben uitgebreid gegeten; driegangen (asperges en snoekbaars) met kaasplateau en wijnarrangementen. Goede porties, verzorgd en mooie smaakcombinaties.
We komen terug, voor een diner, een lunch of een glas met een borrelhapje.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een gezellige locatie. Het terras nodigt uit tot heerlijk relaxen. Ook binnen is het gezellig. Een erg vriendelijke bediening en goede gerechten. Het restaurant wordt goed bezocht en bij mooi weer is er op het terras nauwelijks nog een plaats te vinden. De kaart biedt voldoende keuze.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Dinsdag 10 mei hebben wij heerlijk gegeten in het vernieuwde Grand Café 1834. We hadden gekozen voor het 3 gangen menu. Vooraf had ik de palet van diverse vissoorten. Echt heerlijk , drie verschillende soorten ( forel, gerookte zalm en makreel) Als hoofdgerecht had ik de gegrilde entrecote met een heerlijk gorgonzola saus. Echt een top avond gehad. Het eten was goed en de bediening was zeer vriendelijk en attent. Dit restaurant is zeker een aanrader. Qua locatie is het ook perfect. Midden in de bossen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Voor de tweede keer binnen een week gegeten in dit geheel vernieuwde, mooi ingerichte restaurant. Het was twee keer heerlijk. Zowel de bisque als de vitello tonata waren erg lekker als voorgerecht. Goed van smaak en de tonata was ook opgemaakt met een heerlijke frisse salade. Van de twee hoofdgerechten was de steak geweldig maar voor mij was de stoofpot van het Friese hoen echt super. Heel smaakvol samen met de champignons. De bijgeleverde groente en de frietjes maakten het geheel helemaal af. Over de bediening niets dan goeds, informeel, attent en zeer vriendelijk.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Deze week, uitstekend getafeld in het nieuw ingerichte grand café bij Tjaarda. De ruimte oogt opener en strakker. We werden zeer verrast met het 3-gangenmenu. Vooraf een uitstekend klaargemaakte tartaar van zalm. Lekker van smaak met een glaasje witte wijn. Vervolgens een eendenborst met patat en 2 soorten groenten erbij. Goed gekruid en lekker mals. Tenslotte een perfait van Friese Duimpjes na. Allemaal mooi gepresenteerd op grote witte borden.

Het was goed toeven bij Tjaarda met zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor lekker en uitgebreid dineren. Een top avond.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vernieuwde grand cafe. Ziet er mooi uit. Lunch viel erg tegen; t smaakte goed echter de hoeveelheid treurig voor hetgeen je moet betalen. Wald break; erg weinig en raar uitgeserveerd. Soep in een kop koffie? De grote salade was zo weinig dat ik dacht de kleine te hebben? Al met al werk aAn de winkel anders lopen de gasten weg.
henkell888 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Prachtig verbouwd! het eten heeft voortreffelijk gesmaakt, alleen jammer dat er geen gebakken aardappels, die waren altijd erg lekker. Ondanks de drukte hele goeie service van de bediening zoals zo vaak. Hele prettige informele sfeer