Grand Café 033

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grand Café 033

Sam H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Een leuke, hippe tent! Absoluut een aanwinst voor Spakenburg. Een gemengd team van oud naar jong. Wij waren erg op tijd, dus aan service sowieso niet te weinig. Mijn partner vond zijn hoofdgerecht uitstekend, dat van mij was prima. De sfeer onderling (personeel) is erg goed en dat merk je in alles. Wij komen altijd graag terug.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bij de haven van Spakenburg vind je dit mooie grand-cafe. Traditionele kaart met o.a.trio van vis, hamburger, sate en ribeye. Maar gewoon goed dus lekker gegeten. Drankjes bestellen kost even moeite, iets meer aandacht daar voor zou fijn zijn.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuke locatie in Spakenburg en mooie tent. Alleen de spakenburgse cake kan echt niet: kant en klare kleffe cake met slagroom uit spuitbus. Advies: of verse cake en slagroom, anders van de kaart! Snappen het spakenburgse element niet.