Grand Bras

Hof van Holland 9 3332 EH Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Bras

Joan S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Al een paar keer heerlijk gegeten hier in mijn pauze, je wordt snel en vriendelijk geholpen, het zit er altijd vol en de sfeer is erg goed
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Midden in het winkelcentrum Walburg een soort terras/ koffie-gebeuren waar men ook een lunch kan nemen.
Redelijke kaart , levendig gebeuren. Alleen een enkele persoon in de bediening toen wij er waren was wat weinig.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Midden in het overdekte winkelcentrum Walburg. Leuke lunchroom met vriendelijke bediening waar je gezellig kunt zitten. Met vier personen een lunch gebruikt. Leuke kaart met voor iedereen wat. Onze keuze: twee uitsmijters, een broodje kroket en champignons toast. Iedereen tevreden over de kwaliteit. Iets minder vonden we het niet zo bijzondere brood (nogal "gewoon") onder de eieren van de uitsmijters.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij lunchen hier elke week. De kaart is uitgebreid, van (warme) belegde broodjes tot salades en warme gerechten. De favoriet van mijn man is broodje kip teriyaki en toast champignons met spekjes. Ik vind de clubsandwich Grand Bras overheerlijk en het oerbrood met bourgondische kroketten. Ik vind het ook fijn dat je hier bij je beleg een broodje naar keuze kunt nemen. De cappuccino is echt heerlijk evenals de ijskoffie. Regelmatig nemen we er nog een Brokking hazelnootgebakje bij. De bediening is vriendelijk. Je zit er heel gezellig.