Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

Jouw recensie over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Willy D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was erg druk,en de keuken had te weinig capaciteit ( bezetting) om dit op te vangen, erg lang wachten. Vriendelijk personeel.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met 5 personen een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Het was erg druk en bijzonder rumoerig. Pas om half negen kwam het voorgerecht. Een uur later het hoofdgerecht. Toen was het te laat vonden wij voor een dessert, dus volstaan met koffie. Eten was matig. Varkenshaas taai. In de sla zat een gebaksvorkje. Kennelijk was het bestek op. Bediening was niet erg toegankelijk. Op onze vraag hoe lang het nog duurde kregen we als antwoord: de keuken doet zijn best! Personen die na ons binnenkwamen werden eerder bediend. Bij het afrekenen heb ik dit aangekaart. Ik werd ronduit onbeschoft behandeld. Er werd niet geluisterd naar mijn klacht. Dus zonder fooi betaald en gedesillusioneerd vertrokken. Spijt van deze verloren avond. Nooit meer dus.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke eet gelegenheid. Ligt in een gezellig dorp . Je kunt er gezellig zitten en lekker eten . Goede bediening. Ook kun je heerlijk buiten zitten . Ze hebben terras verwarming .
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was goed en meer als voldoende
We hadden niet het gevoel dat we als klanten met een AH zegel kaart werden behandeld
Al met al een zeer geslaagde avond in een prettige sfeer
Fia A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima gegeten op mooie lokatie in het dorp Vorden. Voldoende keuze van heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel waarbij de klant wordt behandeld zoals het hoort.
Kom zeker binnenkort nog een keer terug!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een restaurant waar we graag terugkomen. Goed eten, vriendelijke bediening.
120 tekens is wel erg veel en vooral als er geen tellertje bij staat.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hadden iets meer rekening kunnen houden met opgegeven wensen qua dieet. Werd niet eens naar gevraagd !?
Verder wel alles naar wens.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We dachten vd de speciale ah menu te moeten kiezen. Maar mochten vd normale menukaart kiezen, die uitgebreider is dan het ah menu. Lekkere keuze gemaakt. En we hebben nog 2 kaarten en komen zeker weer.
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was in een woord , SUPER. Alles klopte .Gaan wij zéker vaker naar toe. Het eten , de bediening het was echt GEWELDIG.
stout .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
3 gangen menu met AH bon. Vooraf stokbrood + kruidenboter en dipsaus en daarna voor -, hoofd - en nagerecht en deze gerechten waren allen goed van smaak. Bij het hoofdgerecht (voor beiden eend) garnituur van krieltjes, broccoli, salademix en stukjes appel in vanille saus. Perfekt!! Kom je in Vorden? Gaan.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer. Personeel is vriendelijk en heeft tijd voor ons. Geen enkele druk op snelheid van eten.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Onze reservering was verkeerd genoteerd; er was geen tafel meer beschikbaar, er werd wel iets geregeld; de medewerkers doen wel hun best; daardoor moesten we ruim een uur wachten op het voorgerecht
mirandavanwillegen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke lunch! Zeer goed verzorgd. De mosterdsoep was heerlijk, de clubsandwiches zeer rijk gevuld en de apfelstrudel werd begeleid door een zalige vanillesaus. Het terugkomen zeker waard!!!!
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wuj waren keurig op tijd, maar we moesten op het terras (fris) nog 3 kwartier wachten. Ons drankje moesten we zelf halen want ze waren dit vergeten. In het restaurant liep ook alles. Erg lang wachten en te weinig bediening voor teveel mensen. Eten was wel weer prima. Hopelijk de volgende keer beter want twee dagen achter elkaar commentaar leveren is niet leuk. We zijn bij de Rotonde echt beter gewend.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Alles was weer prima, alleen had het hoofdmenu wat warmer gemogen.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima en lekker en aan te raden
en erg leuk het deel menu
grappig dat je in de keuken kunt mee kijken
en je kunt ruim zitten
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hier kun je rustig en goed eten voor een redelijke prijs
Vooral de spareribs zijn super. Goede en vriendelijke bediening
Een aanrader.
zeddam1970 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg goed gegeten, leuke sfeer, mooie accommodatie. Ruime keus uit gerechten.
Wat teveel was meegekregen in een zakje.
Top!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Keuze beperkt wel waren de geselecteerde producten kwaliteitit goed ende porties erg groot
WL men afwijken van de ah aanbieding dan moet er veel bijbetaald worden
elly1141 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Had was er gezellig en het eten was goed ook de bediening
we hebben boven gezeten
en werden snel bediend
eten daar vaker
en het is beslist een aanrader