Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

hennyvdriel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Viola G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben hier zondag 13 augustus met 8 personen gegeten. Het eten was heerlijk. De bediening was super aardig en goed. Ik raad iedereen aan om hier eens te gaan eten.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was zaterdagavond, behoorlijk druk en daardoor zeer levendig/rumoerig! Voor wat slechter horende mensen is je tafelpartner moeilijk te verstaan! Maar verder een gezellige gelegenheid waar ik graag kom!
tondebruijn49 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goede kwaliteit, vriendelijke ontvangst en mooie omgeving. We waren er voor de tweede, maar zeker niet voor de laatste keer.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Geweldig 3-gangen diner gehad! De kwaliteit van het eten was top! Een echte aanrader. Ruim 3 uur aan tafel gezeten, iedere gang was een feestje. Met een mandje stokbrood vooraf en de grote porties (vooral het dessert), hoef je zeker niet met honger naar buiten te gaan! Echt een avond genieten :)
Kor N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Beslist aan te bevelen, zéér goed !
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Correcte opvolging van reservering, zeer attente terrasbediening, redelijke keus van IENS-maaltijden. Goed compleet geserveerde maaltijd. Zeker een adres om terug te komen !!
pjl.vd.linden .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer goed en zeer lekker gegeten. Bediening goed, maar een enkele keer niet erg vriendelijk (maar het was wel behoorlijk druk). Jammer dat enkelen van het bedienende personeel in een war smoezelige schort rond liepen.
thijsvanschaijik .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Alle 4 personen hebben verschillende gerechten gekozen. Alles smaakte voortreffelijk;
het garnituur was voor 4 personen echter minimaal. Natuurlijk kun je altijd bij vragen, de ober was vriendelijk en gedienstig genoeg, maar het oogt niet goed als er 4 van de kleine schaaltjes voor je neergezet worden. Maar we gaan binnenkort nog eens. ( voor een herkansing)
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een supervriendelijke bediening. Volgende keer weer.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De ontvangst was hartelijk deden er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken
Wilden graag buiten eten maar er was geen plaats op het terras de ober kwam bij ons of we even konden wachten er zal spoedig een tafel vrij komen en ja andere gasten gingen weg en binnen een mum van tijd was de tafel voor ons gedekt klasse restaurant de rotonde te Vorden
Een opmerking het eten was goed en meer als voldoende alleen de kip van mijn vrouw was niet helemaal gaar maar dat was dan ook alles
Dini T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was een verrassing dat we van een beperkte menu kaart toch ruim konden kiezen , de rundercarpacio was voortreffelijk net als de rundvleessalade. Als hoofd gerecht hij boerderijkip en zij sliptong ook weer prima. De gemengdegroente vond ik wat minder maar de rauwkost en de appeltjes erg lekker. Als dessert koffie en appelstruddel met ijs en slagroom, dik voor elkaar. Al met al een gezellig avondje uit
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voor mensen met minder gezichtsvermogen is het al donker en op een bepaald tijdstip wordt de verlichting nog lager gezet; dit vinden wij een beetje jammer.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het gezellige en lekker verwarmde terras. Deel menu gekozen, was erg veel en erg lekker. Bediening was ook vriendelijk.
AlieWim E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben met onze vrienden daar heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel en hele goede koks in de keuken. Een ruime gesorteerde menukaart zowel voor alle drie gangen. Zeker gaan we daar nog wel eens eten.
AlieWim E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben met onze vrienden gisteravond, heerlijk en in een gezellige omgeving gegeten . Zeker voor herhaling vatbaar. En de afstand is ook zeer gunstig. Maar de parkeerproblemen om de rotonde zijn niet optimaal, maar dat is ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken.
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij waren met ons zessen, en veel verschillende gerechten gehad ze waren allemaal heerlijk.
Dit restaurant kunnen wij echt aanbevelen.
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Alles was top, het eten en de bediening. Verrassende gerechten met leuke combinaties aan bijgerechten. Omdat het kermis was in Vorden (wat wij vooraf niet wisten) was het levendig tot rumoerig, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Wij hebben ons kostelijk vermaakt.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mogelijkheid om binnen of buiten te eten, binnen staan de tafels redelijk dicht op elkaar en bij eten met 2 personen heel klein tafeltje, te klein eigenlijk om alles erop kwijt te kunnen.
Zeer vriendelijk personeel en ruime keuze uit gerechten en keurig geserveerd met 4 soorten bijgerechten.
Het heeft ons goed gesmaakt en hadden al gehoord dat het hier goed toeven was en dat klopt wel.
Gelegen aan een groot plein en gemakkelijk te vinden.