Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Tamivo .
Albert S.
Reclroli .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er valt weinig goeds te melden over de De Rotonde. Met name het eten was van zeer matige kwaliteit voor een menu van € 35,00 p.p.. De keuze om 2 halve voor en 2 have hoofdgerechten viel ook tegen. Deze werden tegelijkertijd opgediend. Als je aan het 2e gerecht begon was deze al koud. De huiswijn was ook niet best. Wachttijden lang een veel herrie van mensen met kinderen. Heb voor minder vel beter gegeten in een betere omgeving.
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mooie gelegenheid met uitstekende keuken en zeer vriendelijk en attent bedienend personeel. Echte gastdames.
Zeker de moeite waard om (nog een keer) een bezoek te brengen en de verschillende keuze mogelijkheden van het 3 gangen menu uit te proberen.
Igoudswaard .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een gezellig restaurant met een gevarieerde kaart en voortreffelijk eten. Het is gewoon moeilijk keuzes te maken omdat er zoveel en zo lekker eten is. Leuk dat er ook de mogelijkheid is een "deelmenu" te nemen, zodat je zelfs meer verschillende gerechten kunt proeven. Wat een gezellige sfeervolle ambiance en heel prettig, vriendelijk en voorkomend personeel. We komen zeker weer terug. Bedankt voor de fijne, gezellige avond.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het idee van het deel menu sprak ons erg aan. Een aanrader. De bediening was professioneel en hartelijk.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dit was de eerste keer, dat wij hier aten. Op aanraden van vrienden, die hier al jaren komen. Aanleiding was de AH restaurantactie. Het was helemaal top. De bediening en het heerlijke eten. Erg genoten
Marion Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bijzonder heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Het menu heel of gedeelte beviel ons prima. Contact met de keuken was verrassend.
Bibi19 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
we werden goed ontvangen en hebben er met ons 6en gegeten en het uitstekend nog bedankt we hebben een geweldige avond gehad
Pedie .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH bon. Leuk idee heel en deel (of voor hoofd en na of 2x 1/2 voor, 2x 1/2 hoofd en na)
Mijn man vond de verlichting erg scherp. Leuk dat je de keuken in kon kijken.
Stout .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met AH bonnen aten we met 4 personen het deel menu; de keuze uit de kaart was groot en verrassend (kijk op de website van de Rotonde); 2 voor - en 2 hoofdgerechten per persoon op 2 bordjes (zou 1 groot bord ook mogelijk geweest zijn) keurig opgemaakt en zeer smaakvol. Het nagerecht: dame blanche en/of ander ijsgerecht. Wij waren zeer tevreden, maar het deel menu is voor kleinere portie eters te uitbundig. aanrader eens naar Vorden te gaan en een keuze te maken uit of een geheel - of een deelmenu!!
Rita I.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Mijn partner en ik hebben hier gegeten tijdens de AH-actie. We konden verschillende gerechten kiezen uit een 3-gangen menu of een zogenoemd deel menu (2 kleine voorgerechten/hoofdgerechten/nagerechten). We hebben allebei 2 voor- en 2 hoofdgerechten gekozen. De gerechten werden op 2 bordjes aparte bordjes geserveerd en werden netjes tegelijk gebracht. Je hebt de tafel dan wel gelijk " vol" staan met 4 bordjes. Er was daarnaast ook veel aandacht voor de opmaak van de borden. De bediening kwam regelmatig controleren of alles naar wens was. We hebben een heerlijke, gezellige avond gehad. We komen hier beslist nog een keertje terug!
Habersben .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
prijs kwaliteit prima, aanbevelingswaardig voor vrienden en kennissen.
een vlotte vriendelijke bediening en ook kwalitatief goed en attent.
Hogervorsta .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prettige ontvangst, vriendelijke bediening en goed eten.
Het was redelijk druk bezet, door aanwezigheid van een groot gezelschap, dus ook wat rumoeriger dan gebruikelijk.
Wachttijd was dan ook iets langer dan normaal.
Ondanks dat een gezellig etentje gehad met prima kwaliteit gerechten.
Nummertje3 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bistro de Rotonde in Vorden; Lekker gegeten. Voor ieder wat wils. Mooie opgemaakte borden, verrassende bijgerechtjes.
Vriendelijk en gemoedelijk.
Riskelegtenberg .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het deelmenu genomen via ah actie. Het was echt super. De kwaliteit was perfect en dd hoeveelheid echt groot, wij kregen niet alles op ... vriendelijke bediening. Aanrader! T was iets rumoerig omdat er boven een feestje was maar dat heeft ons niet gestoord!
Ooijman .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
afgelopen vrijdag HEERLIJK gegeten!! Weliswaar via het AH spaarsysteem, maar niettemin prima keuzes!

de week daarvoor met 8 personen en toen ala carte en genoten van het speciale deel menu ( meerdere kleinere delen ), waardoor je meer verschillende gerechten kunt proeven!

ook hier was iedereen zeer positief!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime porties. Een zeer gevarieerde menukaart.
Henk_terschegget .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De ontvangst was hartelijk en de bediening deed zijn uiterste best omzet tot een gezellig samenzijn te maken. Over de kaart, deze is compleet en indien er van het voorgestelde menu wordt afgeweken doet men niet moeilijk.
Wij komen hier weer.