Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

Marcia A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige zweer
groen10 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, genoeg keus en grote porties. We hadden gereserveerd met de AH actie. Het restaurant zat helemaal vol, dus reserveren aanbevolen.
Vriendelijke bediening. Als we in de buurt zijn komen we zeker een keer terug.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer ontevreden over Iens. Bij aankomst stond onze naam niet op de reserveringslijst, terwijl we keurig geboekt hadden. De mensen van de Rotonde hebben dit keurig opgelost. Van heel veel mensen hoorden we deze klacht.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aangezien we ca, 30 minuten te vroeg waren hebben we even aan de bar gezeten totdat er een tafel beschikbaar kwam. Het was behoorlijk druk op de zondagavond en dat was ook te horen. Onderhand kregen we een amuse en de gevraagde drankjes. Ook kozen we alvast onze drie gangen uit van een royale kaart, ook voor de AH/IENS actie. Het kleine tafeltje heeft twee laag zittende stoelen, zelfs voor ons lange mensen, te laag t.o.v. de tafel. De vis carpaccio en de salade als voorgerecht zijn redelijk tot goed, al ontbreken de croutons in de Ceasar salade. De chardonnay wint het van de andere droge witte wijn. Het duo van kangoeroe en struisvogel is rose gebakken in een rode saus, met daarbij o.a. gebakken aardappeltjes en gemixte groenten. Als nagerechten heerlijke arretjescake en een whiskyfudge die wat betreft smaak wat tegenviel. De bediening is vlot en het tempo ligt goed ondanks de grote drukte.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten is fantastisch. Zowel voor, hoofd als nagerecht.
Het is de moeite waard om daar te eten. De prijzen zijn ook heel schappelijk. En de hoeveelheid is ook goed.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mooie inrichting,keurig en beleefd personeel.Bediening voortreffelijk.Het eten was goed en smakelijk.De toiletten waren schoon en fris.De prijzen gunstig.We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.We vinden het een aanrader.
JoWiJCT .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Kwaliteit was prima. Werd ook goed meegedacht over bepaalde wensen. Jammer dat de tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zo lang was. We zaten er al ruim een uur voor het hoofdgerecht er was. Het toetje hebben we noodgedwongen over moeten slaan. Wel voor betaald uiteraard.
Lizet G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij zijn positief verrast over de 3-gangen keuze lunch. Je krijgt veel waar voor je geld en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De leeftijd van de gasten liggen over het algemeen wel hoger maar dat kan ook aan het tijdstip van de lunch liggen (zaterdag 12.00 uur). Het interieur mag van ons wel iets moderner. Verder echt lekker en veel eten voor een goede prijs. Echt een aanrader!
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige ambiance, het eten was echt uitstekend. Porties waren meer dan voldoende. Groenten en side dishes waren heerlijk, de kok bood zelfs nog aan om bij te vullen (zonder bij te betalen). We kregen zelfs nog een heerlijke amuse van de kok, we zaten aan de chef's table. Hele gemoedelijke sfeer, personeel was erg vriendelijk. Zeker een restaurant voor herhaling vatbaar! Alleen maar positief!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Met de AH-bon was de keus uit de hele kaart mogelijk, zelfs de keus uit een 3 of 5 gangen menu. Super!
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo goed scoort. Het eten wordt met lompe hompen puree op het bord gekwakt met stukgekookte groenten ernaast, zonder talent, zonder liefde of fantasie. De wegkijkober keek bij elke bestelling of we iets onbetamelijks zeiden.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij vonden de omgeving erg luidruchtig overkomen. Het geluid van de gesprekken om ons heen werd op den duur erg hinderlijk. Het eten was erg lekker en de bediening prima.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel. We voelden ons welkom en komen zeker terug. Mooie porties en veel keus.
han G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hoewel vrij druk was er ruim voldoende aandacht voor ons door het personeel. Die waren zorgzaam en attent.
Bij de reservering hadden wij de wens "suiker- en glutenvrij"opgegeven. Het bleek geen probleem en beperkte de keuze nauwelijks. Lang geleden dat wij zo gastvrij en heerlijk hebben gegeten/
bertgeene .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Leuk restaurant, zeker aan te raden. De nieuwe formule met "halve" gerechten is een uitkomst. Zo kan je op een avond meerdere gerechten proeven. Overigens halve gerechten: de hoeveelheid per gerecht is, zeker voor ouderen, meer dan genoeg. Smaakvol eten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was weer als van ouds
Voortreffelijk
Nummertje3 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke kaart, gemoedelijke bediening.

"Heel of deel" is een verrassend concept. Op een woensdagavond helemaal vol.
Koffie lekker aangekleed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gezellig, ontspannen en heerlijk gegeten bij de Rotonde. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, we komen graag een keer terug.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Spits in orde bij de rotonde in vorde (n)
Mooie indelen vriendelijk personeel toplocatie en een fantastische keuken
Tamivo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de 3e keer in korte tijd echt heerlijk gegeten en wat een geweldige menukaart en zeer vriendelijk en kundig personeel!
Een echte aanrader!!