Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

gwlarink .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Huib G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Misschien kunnen de porties wat kleiner
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer lekker gegeten , en ruim voldoende.
Komen hier zeker terug...
Geweldig personeel zeer vriendelijk en attent.
Alles goed schoon , wat ik erg belangrijk vind.
aeikelboom .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
we zijn vaker hier geweest het was toen echt goed nu was het teleurstellend we hadden voor 4 personen geboekt en de bestelling bestond uit een 3 gangen menu 3 x deel/half (2 halve gerechten iinplaats van 1 heel en een heel gerecht , de deel gerechte bestond uit varkensmedallions omwikkeld met spek en kalfsoesters en lenteburger en het heel gerecht uit kalfsoester. een gedeelte van de varkensmedallions was niet goed gaar en de kalfsoesters van het deel menu waren samen nog geen hele kalfsoester in vergelijkbaar met het heel menu en daar was de kalfsoester te rauw de bijlagen vond ik te semier voor 4 personen en niet geweldig. het nagerecht had volgens mij te lang staan wachten het ijs was al te ver gesmolten. het voorgerecht daar integen was welgoed. de bediening was ook goed niks op aan te merken vriendelijk en van goede wil. eigenlijk jammer dat het niet goed was hopelijk een incident.
Ronnie M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Aan te bevelen, prima, wij zijn div. keren geweest maar het lijkt erop dat het steeds beter en lekkerder word, nette bediening, geen lange wachttijden en lekker eten, voor herhaling vatbaar.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super lekker gegeten, veel bijgerechten. Het was zo veel dat we het niet op konden. Gewoon kiezen van de kaart. Veel keus. Echt een aanrader.
Dick en Edith S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We zijn vriendelijk onthaald en verzorgd. Eerst even borrelen op het zonnige terras en daarna heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Bé S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben eer heerlijk gegeten. De gerechten waren prima klaargemaakt. De bediening was vlot, vriendelijk en deskundig. De prijs viel, dank zij de AH actie, reuze mee. het is we zo ver weg wonen, maar anders zouden we snel weer komen. Aanbevolen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitstekend gegeten en prima bediening. Mooie en goed verzorgde ambiance. Prijs/kwaliteit verhouding in balans. Alerte en snelle bediening. Al met al zeer aan te bevelen.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Lekker gegeten en we komen zeker terug.
We hebben nu via de AH actie gegeten en dan is de prijs zeker gunstig maar als je er "normaal" gaat eten is de prijs voor een 3 gangenmenu aan de forse kant.
H W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Slecht gegeten snitzels vlees stug en de kok was peper en zout vergeten na klacht koffie aangeboden gekregen
We waren die avond niet de enige met klacht
en toen de rekening kwam moesten we het volle pond betalen incl koffie
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en wederom was het heerlijk!!!! Kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Alle gerechten waren top en de wijn was tongstrelend.
Marcia A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige zweer
groen10 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, genoeg keus en grote porties. We hadden gereserveerd met de AH actie. Het restaurant zat helemaal vol, dus reserveren aanbevolen.
Vriendelijke bediening. Als we in de buurt zijn komen we zeker een keer terug.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer ontevreden over Iens. Bij aankomst stond onze naam niet op de reserveringslijst, terwijl we keurig geboekt hadden. De mensen van de Rotonde hebben dit keurig opgelost. Van heel veel mensen hoorden we deze klacht.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Aangezien we ca, 30 minuten te vroeg waren hebben we even aan de bar gezeten totdat er een tafel beschikbaar kwam. Het was behoorlijk druk op de zondagavond en dat was ook te horen. Onderhand kregen we een amuse en de gevraagde drankjes. Ook kozen we alvast onze drie gangen uit van een royale kaart, ook voor de AH/IENS actie. Het kleine tafeltje heeft twee laag zittende stoelen, zelfs voor ons lange mensen, te laag t.o.v. de tafel. De vis carpaccio en de salade als voorgerecht zijn redelijk tot goed, al ontbreken de croutons in de Ceasar salade. De chardonnay wint het van de andere droge witte wijn. Het duo van kangoeroe en struisvogel is rose gebakken in een rode saus, met daarbij o.a. gebakken aardappeltjes en gemixte groenten. Als nagerechten heerlijke arretjescake en een whiskyfudge die wat betreft smaak wat tegenviel. De bediening is vlot en het tempo ligt goed ondanks de grote drukte.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten is fantastisch. Zowel voor, hoofd als nagerecht.
Het is de moeite waard om daar te eten. De prijzen zijn ook heel schappelijk. En de hoeveelheid is ook goed.