Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

Jouw recensie over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een fijne gelegenheid om lekker te eten!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een tweede keer met de AH restaurantactie wezen eten bij Grand Bistro De Rotonde omdat het de eerste keer zo goed was. Het was weer opnieuw een feestje om hier te mogen eten. Het eten is heerlijk, de porties royaal en de bediening vlot en vriendelijk. We komen zeker weer een keer terug!
Tonnie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer goed kregen voor af een aperitief met stokbrood en het is zeker voor herhaling vatbaar goede service. een aanrader.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben genoten van de gemoedelijke sfeer en het eten was prima.
De aankleding de Bistro is steil vol , het laat zien wat voor moois er rond Vorden te zien is.
ooijman .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima sfeer en uitstekende kwaliteit van de gerechten. Tafeltjes op een leuke manier geplaatst en vriendelijke bediening
Liduin M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Nergens zo’n goed AH-menu gehad, konden 3 gangen van de kaart kiezen . Het eten was heerlijk. Ook de bediening was vriendelijk; zeker voor herhaling vatbaar!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom genoten van een voortreffelijke Wiener schnitzel (saai, maar die neem ik altijd:-).
Evenals van de 'Beilagen.'
Leuke tafel bij de keuken en zeer vriendelijke, persoonlijke bediening.
Tafelgenoten ook helemaal tevreden.
Kortom, een fijne avond en een reden om wéér te komen.
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening dus voor herhaling vatbaar.
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ons bezoek aan De Rotonde hebben wij op alle gebied als zeer positief ervaren. We hebben heerlijk gegeten en de porties waren zeer ruim. We hebben gegeten met de AH-restaurant actie en dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Per persoon twee Wiener schnitzels en veel groentes, het was voortreffelijk en ook smaakvol opgediend.
De ontvangst en service was zeer hartelijk, we voelden ons echt welkom. We komen graag nog eens terug.
Kwj .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We werden goed ontvangen. De bediening vriendelijk en attent. Het voor- en hoofdgerecht waren heel lekker, er was ruim voldoende garnituur. Het nagerecht voor ons wat aan de zoete kant, maar dat kan ook onze smaak zijn. De huiswijn was uitstekend. Al met al een heel goed restaurant, dat waar voor zijn geld biedt, en waar je voldaan weer weggaat.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg goed restaurant met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hadden hier gegeten met AH bon, waardoor het helemaal spotgoedkoop was. Zonder een bon ook echt waar voor je geld! Bij deze prijzen verwacht je al snel middelmatige ingrediënten en kant-en-klaar sauzen. Dit was zeker niet het geval. Daarnaast een gezellige sfeer en vriendelijke en attente bediening. Wij rijden hier graag nog een keer voor vanuit Zutphen naar Vorden.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij waren nog niet eerder in de Rotonde geweest.
De sfeer is er heel plezierig, door de vriendelijke ontvangst voel je je snel thuis.
Hoewel het restaurant volledig was bezet was had je daar geen last van.
Het eten is creatief klaargemaakt en van prima kwaliteit. Leuke avond gehad.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Waren met vrienden. Dat was gezellig, maar door het hoge geluidsniveau was een gesprek eigenlijk niet mogelijk. Het niveau van de gerechten kwam niet boven de middelmaat uit. Terwijl er toch ruim de tijd werd genomen om de gerechten te bereiden: de wachttijd was erg lang. Misschien was de keuken niet voldoende uitgerust om een volle zaak adequaat te kunnen bedienen. De bediening was overigens vriendelijk.
Moniek B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
Wat ik wel erg jammer vind is dat de AH-kaart niet ingeleverd kan worden bij de kinderkaart! Dit staat ook niet vermeld op de website van de actie :( Had ik dit geweten dan hadden wij met onze 2 kinderen ergens anders gegeten.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Leuke gerechten en ruim voldoende. Dat het restaurant goed bekend staat was wel te merken aan de volle bezetting op een gewone dinsdagavond.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was erg druk,en de keuken had te weinig capaciteit ( bezetting) om dit op te vangen, erg lang wachten. Vriendelijk personeel.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met 5 personen een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Het was erg druk en bijzonder rumoerig. Pas om half negen kwam het voorgerecht. Een uur later het hoofdgerecht. Toen was het te laat vonden wij voor een dessert, dus volstaan met koffie. Eten was matig. Varkenshaas taai. In de sla zat een gebaksvorkje. Kennelijk was het bestek op. Bediening was niet erg toegankelijk. Op onze vraag hoe lang het nog duurde kregen we als antwoord: de keuken doet zijn best! Personen die na ons binnenkwamen werden eerder bediend. Bij het afrekenen heb ik dit aangekaart. Ik werd ronduit onbeschoft behandeld. Er werd niet geluisterd naar mijn klacht. Dus zonder fooi betaald en gedesillusioneerd vertrokken. Spijt van deze verloren avond. Nooit meer dus.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke eet gelegenheid. Ligt in een gezellig dorp . Je kunt er gezellig zitten en lekker eten . Goede bediening. Ook kun je heerlijk buiten zitten . Ze hebben terras verwarming .
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was goed en meer als voldoende
We hadden niet het gevoel dat we als klanten met een AH zegel kaart werden behandeld
Al met al een zeer geslaagde avond in een prettige sfeer
Fia A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima gegeten op mooie lokatie in het dorp Vorden. Voldoende keuze van heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel waarbij de klant wordt behandeld zoals het hoort.
Kom zeker binnenkort nog een keer terug!