Grand Bistro De Rotonde

Kerkstraat 3 7251 BC Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Bistro De Rotonde

Genieten in Vorden

Wil je een keer echte Achterhoekse gastvrijheid ervaren? Dan is De Rotonde echt het bezoeken waard! Aandacht voor de gast is hier het hoofdingrediënt. Een plek die je meteen in je hart sluit en waar het nooit bij één bezoek blijft.

Meer informatie over restaurant Grand Bistro De Rotonde

JoWiJCT .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lizet G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij zijn positief verrast over de 3-gangen keuze lunch. Je krijgt veel waar voor je geld en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De leeftijd van de gasten liggen over het algemeen wel hoger maar dat kan ook aan het tijdstip van de lunch liggen (zaterdag 12.00 uur). Het interieur mag van ons wel iets moderner. Verder echt lekker en veel eten voor een goede prijs. Echt een aanrader!
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige ambiance, het eten was echt uitstekend. Porties waren meer dan voldoende. Groenten en side dishes waren heerlijk, de kok bood zelfs nog aan om bij te vullen (zonder bij te betalen). We kregen zelfs nog een heerlijke amuse van de kok, we zaten aan de chef's table. Hele gemoedelijke sfeer, personeel was erg vriendelijk. Zeker een restaurant voor herhaling vatbaar! Alleen maar positief!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Met de AH-bon was de keus uit de hele kaart mogelijk, zelfs de keus uit een 3 of 5 gangen menu. Super!
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo goed scoort. Het eten wordt met lompe hompen puree op het bord gekwakt met stukgekookte groenten ernaast, zonder talent, zonder liefde of fantasie. De wegkijkober keek bij elke bestelling of we iets onbetamelijks zeiden.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij vonden de omgeving erg luidruchtig overkomen. Het geluid van de gesprekken om ons heen werd op den duur erg hinderlijk. Het eten was erg lekker en de bediening prima.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten in een fijne ambiance met vriendelijk personeel. We voelden ons welkom en komen zeker terug. Mooie porties en veel keus.
han G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hoewel vrij druk was er ruim voldoende aandacht voor ons door het personeel. Die waren zorgzaam en attent.
Bij de reservering hadden wij de wens "suiker- en glutenvrij"opgegeven. Het bleek geen probleem en beperkte de keuze nauwelijks. Lang geleden dat wij zo gastvrij en heerlijk hebben gegeten/
bertgeene .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Leuk restaurant, zeker aan te raden. De nieuwe formule met "halve" gerechten is een uitkomst. Zo kan je op een avond meerdere gerechten proeven. Overigens halve gerechten: de hoeveelheid per gerecht is, zeker voor ouderen, meer dan genoeg. Smaakvol eten.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was weer als van ouds
Voortreffelijk
Nummertje3 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke kaart, gemoedelijke bediening.

"Heel of deel" is een verrassend concept. Op een woensdagavond helemaal vol.
Koffie lekker aangekleed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gezellig, ontspannen en heerlijk gegeten bij de Rotonde. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, we komen graag een keer terug.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Spits in orde bij de rotonde in vorde (n)
Mooie indelen vriendelijk personeel toplocatie en een fantastische keuken
Tamivo .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de 3e keer in korte tijd echt heerlijk gegeten en wat een geweldige menukaart en zeer vriendelijk en kundig personeel!
Een echte aanrader!!
reclroli .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er valt weinig goeds te melden over de De Rotonde. Met name het eten was van zeer matige kwaliteit voor een menu van € 35,00 p.p.. De keuze om 2 halve voor en 2 have hoofdgerechten viel ook tegen. Deze werden tegelijkertijd opgediend. Als je aan het 2e gerecht begon was deze al koud. De huiswijn was ook niet best. Wachttijden lang een veel herrie van mensen met kinderen. Heb voor minder vel beter gegeten in een betere omgeving.
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mooie gelegenheid met uitstekende keuken en zeer vriendelijk en attent bedienend personeel. Echte gastdames.
Zeker de moeite waard om (nog een keer) een bezoek te brengen en de verschillende keuze mogelijkheden van het 3 gangen menu uit te proberen.
igoudswaard .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een gezellig restaurant met een gevarieerde kaart en voortreffelijk eten. Het is gewoon moeilijk keuzes te maken omdat er zoveel en zo lekker eten is. Leuk dat er ook de mogelijkheid is een "deelmenu" te nemen, zodat je zelfs meer verschillende gerechten kunt proeven. Wat een gezellige sfeervolle ambiance en heel prettig, vriendelijk en voorkomend personeel. We komen zeker weer terug. Bedankt voor de fijne, gezellige avond.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het idee van het deel menu sprak ons erg aan. Een aanrader. De bediening was professioneel en hartelijk.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dit was de eerste keer, dat wij hier aten. Op aanraden van vrienden, die hier al jaren komen. Aanleiding was de AH restaurantactie. Het was helemaal top. De bediening en het heerlijke eten. Erg genoten
Marion Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bijzonder heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Het menu heel of gedeelte beviel ons prima. Contact met de keuken was verrassend.