Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Arnhemsestraatweg 62 6991 JG Rheden Nederland Kaart

Over restaurant Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Waar natuurschoon en culinaire klasse hand in hand gaan...

Restaurant Grand Bistro is gevestigd in de gerestaureerde hoeve naast Sandton Hotel De Roskam in Rheden. Hier staat genieten voorop. Allereerst van de prachtige en bosrijke omgeving, maar niet minder van de smaakmakende gerechten die hier door de toegewijde keukenbrigade op tafel worden getoverd. Bistrogerechten zijn door chefkok Ronald Wientjes naar een hoger niveau getild en worden grotendeels bereid met lokale producten. Pluspuntje: bij mooi weer neem je plaats op het heerlijke terras!

Meer informatie over restaurant Grand Bistro 1688 (Sandton Hotel de Roskam)

Frnk .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De bediening is gastvrij en ontspannen. In overleg is veel mogelijk: voorgerecht op het terras, de rest binnen ivm veranderend weer. Ook de inhoud van het gerecht kan door gast beinvloed worden.
het eten was prima. hoeveelheden goed gedoseerd en vol van smaak. Prijs/kwaliteit is goed. Voor herhaling vatbaar!
Pieter Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Goede omgeving (en akoestiek), gezellige drukte al. Er was vandaag een nieuwe kaart ...
Om bij onszelf te beginnen: het voorgerecht was gewoon goed maar de hoofdgerechten helaas minder (want lauw). Maar erger natuurlijk was het dat het voorgerecht pas na 1 uur en de rest na een kleine 2 uur kwam. Niet alleen bij onze tafel, merkten we. Dus lieten we weten dat we dit niet onplezierig vonden, eerst wat ongelukkig bij het (nog onervaren) meisje dat ons bediende maar daarna toch degelijker ook bij de gérant. Excuses werden aangeboden en de rekening werd ook gehalveerd. Maar wat ons het meest heeft gestoord, is dat zulke excuses pas ná de klacht komen, terwijl het die avond al langer bekend moet zijn geweest dat de zaak de kok door de nieuwe kaart boven het hoofd aan het groeien was. Het is het management dat dit moet opmerken en direct aan klanten moet laten weten ipv de klant aan zijn opkomende ergernis moet overlaten.
Onaangenaam en niet competent.
Youpculinair .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Door omstandigheden hier al zo'n twee jaar niet meer wezen dineren. Nu teruggekeerd en het is een succes gebleken. We aten met vier personen.
Aperitief mooi glas Cava met warme broodjes met roomboter en tapanade van Geitenkaas met rode biet. Extra broodjes werden snel gebracht.
Daarna gekozen voor Chefs menu, dus niet van de kaart. Heerlijke tonijn als voorgerecht, daarna een FANTASTISCHE hertenrug: super mals, goede temperatuur, bijzondere garnituur van groente al dente en voldoende frietjes met huisgemaakte mayonaise. Afgesloten met een bijzonder smakend dessert.
Bediening is enthousiast en persoonlijk, daar hou ik van. De huisstijl kan m.i. worden aangepast: tafels en stoelen doen oubollig aan en het skaileer zorgt na drie uurtjes gezelligheid en lekker eten voor een beetje plakkerige "bps".
Het eten is goed, dus we gaan weer vaker terugkomen, zeker na de positieve reactie van onze gasten.
Zeearend2014 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Goed eten, prettige bediening, prettige omgeving.
Kostte soms moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.

Goed eten, prettige bediening, prettige omgeving.
Kostte soms moeite om de aandacht van de bediening te krijgen.
Mpc.westervoort .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Jammer dat men alleen maar kon kiezen tussen 2 voor en hoofdgerechten, vis en vlees. En geen keuze voor het nagerecht. Iets meer, bijvoorbeeld één vegetarische bij het voor en hoofdgerecht. En een extra nagerecht, iets minder zoet.
Roos.velp .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bediening en het aangebodene was goed, er is één punt wat ik minder vind in jullie restaurant en dat is dat er vaak maar één menu wordt aangeboden en de menukaart dan achterwege blijft. Voor de service van het aanbieden van een menu voor de AH actie vind ik het wel begrijpelijk dat jullie dan een vast menu hebben.
Leema315 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Zowel het voor gerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht, waren een waterval van heerlijke smaken . De witte en de rode wijn sloten hier prima bij aan. Helaas kon men geen druiven sap
serveren. Wij komen hier zeker [ zomer terras ] nog eens terug
Marcel.vandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Jammer dat bij de AH actie de menu keuze zeer beperkt is, waarom mag je geen keuze maken uit de standaard menukaart? Het zou o.i. Nog veel beter kunnen door de gasten zelf een keuze te laten maken uit de op de menukaart staande gerechten. Als gast eet je dan waar je echt zin in hebt. Je kunt een keuze maken door of de gasten het duurste in rekening te brengen of je deelt de rekening door twee. Uiteraard zijn de drankjes hierin niet begrepen.
Jaaprutgers .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
De eetzaal was heel rustig,alhoewel er steeds meer gasten kwamen.E werd op duidelijke wijze uitgelegd welke keuzes er waren.De vleesgerechten,waar we voor kozen waren heel royaal van hoeveelheid en door allerlei toevoegingen zeer smakelijk.
Het dessert was een openbaring,wat een rijkdom aan smaken,waarvan er niet 1 storend was.De bediening was zoals we gewend waren,prima.Een heerlijk diner.
Huve.boomsma .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hoofdgerecht bestond uit opgemaakt bordje zonder extra schaaltje aardappel en groente .
Voor extra patat moest worden betaald en kregen wij pas toen het eten al op was.
SaskiaArnhem .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Roskam heeft een paar dagen vantevoren onze reservering afgebeld. Deze was van de AH actie, dit gaf ons weinig tijd en daarmee weinig keus om alsnog te reserveren.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voor de 2e keer met de AH actie wezen eten en het was weer heerlijk genieten. Zowel het eten, de service en de entourage was top! Ook mijn schoonouders die voor de 1e keer daar waren hebben van begin tot het eind genoten. Wij komen er zeker weer terug!
L.catakli .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het driegangangenmenu was goed verzorgd voor een goede prijs! Bediening was aardig en deed zijn best! Mooie omgeving leuk gebouw, wel een beetje tochtig!
Mia1980 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Grand Bistro 1688! Via de AH actie hadden we een menu van de chef met een vis en vleeskeuze bij het voor- en hoofdgerecht. De bediening geeft ook aan als beide keuzes niet naar wens zijn, dat ze met de chef kan overleggen voor iets anders. Maar dit was zeker niet nodig. Met name de kalfsribeye was overheerlijk en supermals. Wat ook opvalt zijn de mooie borden die met grote zorg zijn opgemaakt. Kortom: een goede keuze!!
Barb70 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
zowel voor, hoofdgerecht en nagerecht was prachtig opgemaakt en een heerlijke smaak sensatie!!
De hoeveelheid mag iets meer zijn.
Verder is de bediening ook erg aardig en netjes in benadering en uitleg.
Dbouman17 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten, wel extra frietjes erbij genomen. Aanrader om nog eens naartoe te gaan.
Bediening was netjes en correct.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk van smaak. De presentatie van de gerechten zag er mooi uit.
De bediening was zeer attent.
Ec.janssen0611 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij mijn vrouw en ik hebben een drie gangen diner gehad in een woord GEWELDIG verzorging van medewerkenden GEWELDIG uw restaurant is een verdere bezoek waard. Alle Lof. Fam. Janssen Huissen
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Onattente bediening. 2x gebeld over glutenvrij en daar is teweinig aanbesteed.Geen alternatief aangeboden voor frietjes.Koekje aangeboden de koffie Een dessert met koektrommels. JAMMER.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
was gezellig, maar vond het binnen toch te kil, lekker warm is gezelliger.aangezien ik nogal kouwelijk ben. verder was het prima