Granada

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Bert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Niet best.
Zal hier niet meer teruggaan.
Bediening, in een restaurant moet je je welkom voelen, als dat al niet lukt...
Yo57 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met de tapas was niets mis. Deze waren lekker en er is veel keus.
Met de entourage was wel veel mis. Het restaurant bestaat uit 2 delen. Het voorste gedeelte met tafeltjes en een achter zaal voor oa groepen. Met zijn 5-ven moesten we naar het achterxaaltje. Hieruit kwam veel geschreeuw en gezang. Op ons nadrukkelijk verzoek mochten we toen in het voorste gedeelte. Helaas ook hier was geen gesprek te voeren. Er moest enorm geschreeuwd worden en tot overmaat van ramp werd op een gegeven moment ook de muziek nog harder gezet, waardoor het meer overleven werd. Wij waren niet de enigen die dit zo hebben ervaren.
Kortom eten prima, maar geen restaurant om een gezellige avond te hebben.
Wat jammer dat u geen leuke avond heeft gehad, dat op deze zaterdag vier luidruchtige groepen bij ons tegelijk gereserveerd hebben konden we niet van tevoren weten dat uit jongeren bestonden, we kon de ze op geen manier stil krijgen.
Ik nodig u uit om het over te doen op onze kosten, u kunt bij mij op nieuw reserveren op nummer
0634203700
ik zal persoonlijk voor een leuke avond zorgen.
Jose Aristayeta

Reactie van proever:

Beste José,
Erg aardig van u om een avond aan te bieden. Echter wij zullen hier geen gebruik van maken. We denken niet dat het een volgende keer rustiger zal zijn, want in het 'voor' restaurant werd ook heel hard geschreeuwd en stond de muziek heel hard zodat hier geen gesprek mogelijk was en dit had niets te maken met de groep in de achter zaal.

anf 2e reactie van restaurant:

jammer , u trekt een te snel conclusie over wat restaurant granada is, we vonden als personeel zelf ook geen prettige dag maar zo als ik het lees wat u niet prettige vond was de mensen om u heen en ja, tapas bar is levendig en op zaterdag avond centrum Amsterdam is druk dat zal nooit veranderen, maar niet elke dag is zaterdag , we hebben ook de rest van de dagen een rustige zweer .
mer95 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het restaurant is erg leuk en gezellig ingericht, hierdoor is de sfeer heel knus. Het personeel is super klantvriendelijk. Nooit lang hoeven wachten om wat te bestellen en af en toe komen ze checken of alles naar wens is. Ook het eten was hartstikke lekker. Zeker een aanrader voor een gezellige avond!
rosan-01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten met zn 10e, maar hapjes kwamen in het begin erg snel achter elkaar. Bediening mag wat vriendelijker, kon geen lachje vanaf.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijke tapas! Service geweldig. Was van plan t duurste all Inc onbeperkt te nemen, maar eigenaar zei dat ander ook meer dan genoeg voor onze groep zou zijn. Bespaarde me veel geld en idd overdadig kunnen eten en drinken!
Spaanse gastvrijheid en sfeer. Topavond gehad!
digna_luijendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Voor 2e kerstdag gereserveerd, voor de eerste keer gingen wij hier eten. De gastheer was zichtbaar moe en nonchalant. Het was erg druk, te druk eigenlijk voor het aanwezige bedienend personeel. Ze deden hun best maar er was te weinig personeel om optimaal te serveren en aandacht te besteden aan de gasten. Tapas werden vergeten of anders dan besteld geserveerd. Sommige tapas waren lekker zoals de dadels met bacon maar al met al een matige Spaanse eet ervaring. De locatie midden in het centrum trek volop toeristen, maar er zijn betere tapas in andere bars/restaurants te vinden in Amsterdam. Leuk om hier eens geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar. groet Digna
2009mickey .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Eten altijd heerlijk en goede service. Gezellig, maar in het weekend vaak erg druk. Het kan wel eens erg rumoerig zijn. De tafeltjes zijn een beetje klein om de gerechten op te plaatsen. Verder niets dan lof !
lucianagitana .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik ga al jaren graag naar dit restaurant, omdat men goed eten serveert en men op passende eigen Spaanse wijze omgaat met alles...take it or leave it..love it, voel me thuis. Gracias.

Luciana Gitana
JohnnyVonBraat .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ongedwongen sfeer snelle bediening. We hadden een 'onbeperkt' tapas arrangement. Zodra de bordjes leeg waren kwamen ze met de kaart voor een vervolg bestelling. De tapas smaakte goed, veel verschillende smaken. Niets smaakte hetzelfde. Kortom een aanrader.
Jen S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het eten was lekker, jammer dat er bij de reservering niet was verteld dag er twee grote groepen van 150 man was! Vriendin en ik hebben elkaar het hele etentje niet kunnen verstaan! Heb het nog aan de ober gemeld maar die intereseerde het weinig helaas..
Iwan R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vandaag bij deze leuke restaurant gegeten en zeker geen spijt,wat een lekkere paella,ruime porties en vol met zeevruchten , doet zeker niet onder aan die we in Spanje gewend zijn, zeker een aanrader!!
Delano B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
geweldig restaurant makkelijk te bereiken met het ov.
en het eten! is super! de kip in knoflook baby squid heerlijk!
en het beste bewaren als laatste dus bij deze.
de SANGRIA! ONGELOOFELIJK!

kan niets meer zeggen dan een echte aanrader
SABine123 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuk restaurantje met leuke Spaanse bediening. Heerlijke tapas voor een leuke prijs. Vlotte bediening en lekkere wijn en sangria. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De tapas die we kregen waren veel te vet, of je puur olie eet. Bepaalde tapas duren erg lang voor ze op tafel komen of komen helemaal niet, 45 minuten op spareribjes wachten en de bloemkool zal nog aan t groeien zijn. Door het vele vet ben je, om je maag rustig te krijgen, genoodzaakt brood te eten. Brood is alleen voor €3,50 te bestellen. Kortom: 1x nooit meer.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Super lekker gegeten! Vriendelijk personeel en heel gastvrij. Snel geserveerd en met een glimlach, extra genoten van de lekkere sangria
Melissa T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik vond zelf de vleespasteitjes, garnalen met rijst, en de chicken wings heerlijk. Verder viel de sangria goed in de smaak!
De service was vriendelijk, snel en kwalitatief goed. Personeel was aardig en het restaurant was leuk aangekleed.
Mounir Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk ontvangst door vriendelijk personeel. We kozen voor de tapas van 20 eu. Het duurde allemaal niet lang voor al het lekkers op tafel stond. Het personeel serveerde alles met een glimlach op het gezicht. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook het achtergrondmuziekje mag niet vergeten worden.
victorsander .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijke tapas gegeten. Spaanse bediening was uitstekend. We hebben zonder problemen 2,5 uur aan tafel gezeten. Dit restaurant beveel ik zeker aan.
rene-vo .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ontvangt was vriendelijke. Er was Door ons gereserveerd maar was nu niet nodig en werd verder niet na gevraagd.bediening is vlot en megaand. Keuze Tapes menu beperkt. De uitgebreide menu is duurder. De meerwaarde van 7,- vonden wij het niet waard. De vis en groente gerechten zijn zondermeer goed. Vleesgerechten zoals lams, kip spiesjes veel te zout. Nagerecht is voor de flan gekozen. Smaak was goed en stuctuur ook. alleen het aangezicht was niks. Bleek en ingezakt. Het gaat om het eten daar komen we niet voor terug de rest mankeerde niks de bediening is zeker goed.
Wies L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Lekker eten, aardige bediening. Minpuntje dat je niet alles mag kiezen van de kaart. We betaalden voor 3 uur incl drank met alleen de eerste 28 gerechten 39,00 pp maar daar kwam dan nog het brood (3,50) en de
koffie en het toetje bij dus al met al toch nog bijna 60 euro pp. Maar het was het waard !