Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

eryu .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijke tapas! Service geweldig. Was van plan t duurste all Inc onbeperkt te nemen, maar eigenaar zei dat ander ook meer dan genoeg voor onze groep zou zijn. Bespaarde me veel geld en idd overdadig kunnen eten en drinken!
Spaanse gastvrijheid en sfeer. Topavond gehad!
digna_luijendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Voor 2e kerstdag gereserveerd, voor de eerste keer gingen wij hier eten. De gastheer was zichtbaar moe en nonchalant. Het was erg druk, te druk eigenlijk voor het aanwezige bedienend personeel. Ze deden hun best maar er was te weinig personeel om optimaal te serveren en aandacht te besteden aan de gasten. Tapas werden vergeten of anders dan besteld geserveerd. Sommige tapas waren lekker zoals de dadels met bacon maar al met al een matige Spaanse eet ervaring. De locatie midden in het centrum trek volop toeristen, maar er zijn betere tapas in andere bars/restaurants te vinden in Amsterdam. Leuk om hier eens geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar. groet Digna
2009mickey .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Eten altijd heerlijk en goede service. Gezellig, maar in het weekend vaak erg druk. Het kan wel eens erg rumoerig zijn. De tafeltjes zijn een beetje klein om de gerechten op te plaatsen. Verder niets dan lof !
lucianagitana .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik ga al jaren graag naar dit restaurant, omdat men goed eten serveert en men op passende eigen Spaanse wijze omgaat met alles...take it or leave it..love it, voel me thuis. Gracias.

Luciana Gitana
JohnnyVonBraat .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Ongedwongen sfeer snelle bediening. We hadden een 'onbeperkt' tapas arrangement. Zodra de bordjes leeg waren kwamen ze met de kaart voor een vervolg bestelling. De tapas smaakte goed, veel verschillende smaken. Niets smaakte hetzelfde. Kortom een aanrader.
Jen S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het eten was lekker, jammer dat er bij de reservering niet was verteld dag er twee grote groepen van 150 man was! Vriendin en ik hebben elkaar het hele etentje niet kunnen verstaan! Heb het nog aan de ober gemeld maar die intereseerde het weinig helaas..
Iwan R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vandaag bij deze leuke restaurant gegeten en zeker geen spijt,wat een lekkere paella,ruime porties en vol met zeevruchten , doet zeker niet onder aan die we in Spanje gewend zijn, zeker een aanrader!!
Delano B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
geweldig restaurant makkelijk te bereiken met het ov.
en het eten! is super! de kip in knoflook baby squid heerlijk!
en het beste bewaren als laatste dus bij deze.
de SANGRIA! ONGELOOFELIJK!

kan niets meer zeggen dan een echte aanrader
SABine123 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Leuk restaurantje met leuke Spaanse bediening. Heerlijke tapas voor een leuke prijs. Vlotte bediening en lekkere wijn en sangria. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De tapas die we kregen waren veel te vet, of je puur olie eet. Bepaalde tapas duren erg lang voor ze op tafel komen of komen helemaal niet, 45 minuten op spareribjes wachten en de bloemkool zal nog aan t groeien zijn. Door het vele vet ben je, om je maag rustig te krijgen, genoodzaakt brood te eten. Brood is alleen voor €3,50 te bestellen. Kortom: 1x nooit meer.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Super lekker gegeten! Vriendelijk personeel en heel gastvrij. Snel geserveerd en met een glimlach, extra genoten van de lekkere sangria
Melissa T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik vond zelf de vleespasteitjes, garnalen met rijst, en de chicken wings heerlijk. Verder viel de sangria goed in de smaak!
De service was vriendelijk, snel en kwalitatief goed. Personeel was aardig en het restaurant was leuk aangekleed.
Mounir Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk ontvangst door vriendelijk personeel. We kozen voor de tapas van 20 eu. Het duurde allemaal niet lang voor al het lekkers op tafel stond. Het personeel serveerde alles met een glimlach op het gezicht. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook het achtergrondmuziekje mag niet vergeten worden.
victorsander .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijke tapas gegeten. Spaanse bediening was uitstekend. We hebben zonder problemen 2,5 uur aan tafel gezeten. Dit restaurant beveel ik zeker aan.
rene-vo .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ontvangt was vriendelijke. Er was Door ons gereserveerd maar was nu niet nodig en werd verder niet na gevraagd.bediening is vlot en megaand. Keuze Tapes menu beperkt. De uitgebreide menu is duurder. De meerwaarde van 7,- vonden wij het niet waard. De vis en groente gerechten zijn zondermeer goed. Vleesgerechten zoals lams, kip spiesjes veel te zout. Nagerecht is voor de flan gekozen. Smaak was goed en stuctuur ook. alleen het aangezicht was niks. Bleek en ingezakt. Het gaat om het eten daar komen we niet voor terug de rest mankeerde niks de bediening is zeker goed.
Wies L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Lekker eten, aardige bediening. Minpuntje dat je niet alles mag kiezen van de kaart. We betaalden voor 3 uur incl drank met alleen de eerste 28 gerechten 39,00 pp maar daar kwam dan nog het brood (3,50) en de
koffie en het toetje bij dus al met al toch nog bijna 60 euro pp. Maar het was het waard !
dickys .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
De ruimte van het restaurant heeft een wat hoog plafond, neem daarbij de muziek door de speakers en wat luidruchtige gasten en je zit niet erg comfortabel. Maar zowel het eten en de bediening maakt een hoop goed. Wij namen twee uur onbeperkt voor 19,50. Dat was prima. Jammer dat ons vooraf een mandje brood voor 3,50 werd aangeboden. We zeiden hier te makkelijk ja op maar ging bijna ongebruikt retour want de hoeveelheid tapas was meer dan genoeg.
Neem vooral de kipfilet van de gril heerlijk gekruid erg lekker. De porties zijn wat aan de forse kant zodat je na drie ronden eigenlijk wel vol zit en je eigenlijk pas 9 producten heb kunnen proeven. De bediening was aardig ze doen hun best. Er was af en toe wat spraakverwarring maar al met al prima gegeten en zeker aan te bevelen.
John U.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
een gezellig restaurant met heerlijk eten, de bediening is zeer attent en vriendelijk. we hebben er tapas gegeten voor 26.50 pp, maar we moesten voor een mandje brood wel 350 bij betalen tevens vond ik de wijn wel erg duur 12.50 per halve liter wijn we hebben er 2 gedronken. ik kreeg een zeebaars te eten zo goed krijg je die zelden, dus volgende keer ga ik van de gewone kaart eten goedkoper en zeker lekkerder. het was een gezellige avond.
jolijnvandinteren .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het eten, was af en toe niet lekker van smaak. 1 gerecht kregen we helemaal iets anders. Wat we absoluut niet lusten. Wel kregen we oo het laatst een visje aangeboden. De bediening was vriendelijk, alleen stond telkens veel te snel aan je tafel. Hierdoor kon je niet op je gemak iets lekkers uitzoeken. Als ik weer een keer in Amsterdam zou komen zou ik hier niet nog een keer komen eten.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Leuk klein tapasrestaurant aan de Leidsekruisstraat, vlakbij het Leidseplein. We hadden gereserveerd voor 10 personen en we hadden een prima plek aan het raam, maar het was érg érg krap! Er had wat ons betreft iets meer ruimte gemaakt mogen worden.
We wilden beginnen met bestellen en aangezien we 3 tapas de man mochten kiezen per ronde, en met 10 mensen waren, wilden we van alles 1 portie. Nee, dit was echter niet mogelijk, verzuchtte de serveerster ietwat geirriteerd. Toen we om uitleg vroegen bleef die achterwege. Jammer want dit is wel het leukste: je bestelt van alle wat. Maar nee, het moest op de Hollandse manier, ieder voor zich bestellen. Prima, maar wij begrepen het niet.
Service was verder redelijk. Alleen als we met 6 man klaar staan om te betalen, en de ober blijft nog 5 minuten in de keuken praten, is dat niet helemaal klantgericht.

HWat betreft het eten: zoals hieronder ook vermeld zijn de porties groot. Erg smakelijk waren de calamares en de inktvisjes. Top! Minder de jamon serrano (zeer droog) en de manchego (geen bijpassend sausje of compote).
Groot minpunt is echter het zoutgehalte. Met name de visgerechten waren super zout dus als je hier niet van houdt, vraag van tevoren of de bereiding anders mag.
Al met al zouden we niet terugkomen omdat er voor hetzelfde of minder geld betere tapas te krijgen zijn in Amsterdam! Met wat kleine aanpassingen zou dit restaurant echt de topper van de stad kunnen worden want de locatie is super en het decor helemaal geweldig!