Over het restaurant Granada

Heb je zin in lekkere tapas? Dan kun je goed terecht bij Tapas Bar Granada in Amsterdam. Je kunt onbeperkt genieten van een selectie van de menukaart voor een vaste prijs. Als je zin hebt in enkele gerechtjes van de kaart, kun je deze ook los bestellen. Kortom, voor ieder wat wils aan de Leidsekruisstraat.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Adam A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuke tapas restaurant
we hadden paella marinera besteld , we moesten wel 30 minuten wachten maar dan heb je het teminste vers, de bediening was zeer vriendelijk en attent , de dekoor is wel wat simpel , de voorste gedeelte zit er wel leuk uit.
we komen zeker terug !
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In tegenstelling tot vorige keren viel het op zaterdagavond tegen. Zaten in ruimte achter. Muziek was niet hoorbaar. Bediening matig. Wisten niet dat op zaterdagav de 1e vier tapas door het restaurant zijn gekozen voordat je zelf mag bestellen. Zaten 2 visgerechten bij. Je zou maar geen vis lusten?! Raar want waarom betaal je anders voor 2uur onbeperkt tapas als je de 1e ronde niet mag kiezen. Restaurant zat in achterruimte niet eens vol om 20u. We hebben helaas niet alle tapas gekregen die we besteld hebben. Brood met aioli liet op zich wachten. Kortom; dit was de 4e keer dat wij er kwamen en gaan zeker niet meer in het weekend. Tapas waren weer lekker en daar gaat het om!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Een hele ongedwongen tent. Het eten is prima voor de prijs. Niet alles loopt perfect maar met een vriendelijke glimlach wordt alles weer in orde gemaakt. Als je gezellig wil eten met bijvoorbeeld de kinderen is dit een aanrader.
sjefdriessen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Geweldig restaurant toen wij daar gingen eten waren ze nog maar 5 dagen open.
Wij waren met 3 personen en de 1e die bij hun gebruik maakte van de social deal.
Ze moesten wel ff uitzoeken hoe dat werkte. Maar het was geen probleem.
Het eten was geweldig en de bediening ontzettend vriendelijk.
De päella was super en de tiramisu ook een aanrader.
Super lekkere Sangria en heerlijk Spaans bier.
Kortom echt een aanrader.
Als ik weer eens in Amsterdam ben ga ik daar weer eten.
Met of zonder social deal dat zegt genoeg.
Kortom echt het een aanrader.
twan- .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker gegeten, goeie ambiance en een nette prijs voor 'n avondje uit eten.. t zit zelfs op maandag avond vol dus het is raadzaam te reserveren, sangria super lekker!
Zekkia H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik heb echt genoten.. Het eten was snel klaar en lekker pittig. De bordjes alleen al geven een gezellige Spaanse sfeer. We hebben het all you can eat menu genomen ,we konden uit 40 tapas maar we kwamen niet verder dan drie ronden dus we zullen snel weer komen om de rest van de tapas te proeven, al met al een leuke restaurant met vriendelijke bediening , we komen zeker terug....
larietveld .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Tweede keer hier en weer heerlijk gegeten. Ruime keus aan tapas. Sangria is prijzig maar erg lekker. Geschikt voor kleine en grote groepen, maar ook perfect voor twee.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gister met een groep van 62 gedineerd in het achterste zaaltje gelegen aan de Leidsedwarsstraat. De samenwerking liep erg gemakkelijk, zowel van tevoren als op de avond zelf. Als voorgerecht hadden we keuze uit 40 verschillende tapas en deze vielen bij iedereen in de smaak. Als hoofdgerecht hadden we de opties uit drie vleesgerechten, de zalm of een vegetarische schotel. Voor de prijs die we betaald hebben kregen we relatief veel aangeboden. Daarna nog tot 3:00 uur wezen borrelen.

Al met al kijkt iedereen terug op een zeer geslaagde avond en dit hebben we mede te danken aan het restaurant! Wij komen zeker terug!
dave K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben hier gegeten met een groep van 6 man voor vrijgezellenfeestje, leuke sfeer in restaurant, bediening is vriendelijk en eten erg lekker. Enige wat we wat apart vonden is dat je eerst een aantal rondes chef's choice krijgt. Een flink aantal rondes. Niet dat het niet lekker was hoor maar meer de vrije keuze had leuker geweest.
tracey_funny .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij zijn altijd ontzettende fans van granada. Deze avond was iets minder in vergelijking. De bediening liet het een beetje afwachten. Moesten vaak dubbel vragen naar onze drankjes. Het eten was zoals altijd geweldig.
Wilbert48 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima tapasbar. Snelle bediening. Patatas bravos hebben we wat laat gekregen. De koffier erna was gratis. Prijs van een glas huiswijn mag lager; maximaal € 2,95. Maar daar maakt tot ergernis van vele gasten het grootste deel van de horeca in Nederland zich schuldig aan. 7 a 8 keer de inkoopprijs vragen is belachelijk. Ik stel voor dat iedere keer te doen als er een recensie wordt geschreven. Misschien dat de horeca zich dan iets ervan aantrekt.
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten viel tegen, 2x gevraagd om een bepaald gerecht..nooit gekomen. 1 bediener georghe en de barman, waren super lief. Wij hadden nog een gratis rondje tequila gekregen
yesss .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijke tapas gegeten.3 uurtjes all-inn,heerlijke bocorones,octopus ed,lekkere sangria en een fijne bediening.je waant je in spanje
theresia1956 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Granada in Amsterdam. De paella en de tapas waren fantastisch. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Dit restaurant is echt een aanrader. Ze maken alles zelf en gebruiken verse produkten. Wij komen uit Nieuwegein bij Utrecht maar komen graag naar Amsterdam om hier te eten.
sbrouwer4 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben lekker gegeten in dit restaurant. Het restaurant in leuk ingericht. De muziek stond wel wat hard. De bediening is vriendelijk. Meest engelstalig.
twan18 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
All you can eat in 2 uur. Als je dan 30 minuten moet wachten op je bestelling dan kom je dus niet ver. Paar keer werden we vergeten met gerechten en drinken. Veel dezelfde types saus wat meer grieks leek dan spaans. Sommige gerechten niet op temperatuur en soms zelfs duidelijk uit magnetron.
jazzyjess .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Ineens besloten om tapas te eten en kwamen bij granada uit!Het zag eruit alsof je je in Spanje waande...Zo leuk met mozaïek! Het eten was super,veel en lekker vers!We zaten sneller vol dan gewoonlijk maar was heerlijk,ook de prijs was top.
De service was ook goed,vriendelijk en komen zeker weer terug!
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij hebben een super fijne avond gehad bij dit restaurant. We zijn gegaan voor de unlimited tapas optie en hebben ieder zo'n 7 tapas gerechten gegeten. Het eten is uitstekend en echt spaans. De tapas zijn allemaal erg lekker en voor vegetariers is ook ook zat keuze. Sommige gerechten zijn groter dan andere dit zorgde er wel voor dat we snel voldoende hadden gegeten. Het restaurant is super goedkoop. De sfeer was erg gezellig en het restaurant was mooi en gezellig opgemaakt met typisch spaanse elementen. De service was heel goed, het personeel was erg aardig. Er waren bij ons twee grote luidruchtige groepen ook aan het eten en dit was soms wel erg vervelend maar het personeel handelde goed en kan hier natuurlijk ook niks aandoen. Wij gaan hier zeker nog een keertje terug komen. Ik heb nergens zulke goede tapas gegeten voor zo een laag prijsje.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik vond alleen het restaurant er leuk uitzien. De bediening was echt verschrikkelijk! Asociaal en moesten continu zelf om drinken vragen. Soms kregen we dan de opmerking "Ben met een andere tafel bezig". Wij vonden dit erg jammer dat we niet voor La Cubanita ofzo hadden gekozen. Het eten vonden we ook best wel tegenvallen.
raisa_ .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten is heerlijk, alleen was het erg druk waardoor de bediening heel hard moest werken. Het kwam dus voor dat het even duurde voor je werd geholpen. Maar het eten zelf maakte dat helemaal goed