Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

sbrouwer4 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben lekker gegeten in dit restaurant. Het restaurant in leuk ingericht. De muziek stond wel wat hard. De bediening is vriendelijk. Meest engelstalig.
twan18 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
All you can eat in 2 uur. Als je dan 30 minuten moet wachten op je bestelling dan kom je dus niet ver. Paar keer werden we vergeten met gerechten en drinken. Veel dezelfde types saus wat meer grieks leek dan spaans. Sommige gerechten niet op temperatuur en soms zelfs duidelijk uit magnetron.
jazzyjess .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Ineens besloten om tapas te eten en kwamen bij granada uit!Het zag eruit alsof je je in Spanje waande...Zo leuk met mozaïek! Het eten was super,veel en lekker vers!We zaten sneller vol dan gewoonlijk maar was heerlijk,ook de prijs was top.
De service was ook goed,vriendelijk en komen zeker weer terug!
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij hebben een super fijne avond gehad bij dit restaurant. We zijn gegaan voor de unlimited tapas optie en hebben ieder zo'n 7 tapas gerechten gegeten. Het eten is uitstekend en echt spaans. De tapas zijn allemaal erg lekker en voor vegetariers is ook ook zat keuze. Sommige gerechten zijn groter dan andere dit zorgde er wel voor dat we snel voldoende hadden gegeten. Het restaurant is super goedkoop. De sfeer was erg gezellig en het restaurant was mooi en gezellig opgemaakt met typisch spaanse elementen. De service was heel goed, het personeel was erg aardig. Er waren bij ons twee grote luidruchtige groepen ook aan het eten en dit was soms wel erg vervelend maar het personeel handelde goed en kan hier natuurlijk ook niks aandoen. Wij gaan hier zeker nog een keertje terug komen. Ik heb nergens zulke goede tapas gegeten voor zo een laag prijsje.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik vond alleen het restaurant er leuk uitzien. De bediening was echt verschrikkelijk! Asociaal en moesten continu zelf om drinken vragen. Soms kregen we dan de opmerking "Ben met een andere tafel bezig". Wij vonden dit erg jammer dat we niet voor La Cubanita ofzo hadden gekozen. Het eten vonden we ook best wel tegenvallen.
raisa_ .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten is heerlijk, alleen was het erg druk waardoor de bediening heel hard moest werken. Het kwam dus voor dat het even duurde voor je werd geholpen. Maar het eten zelf maakte dat helemaal goed
sasori .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vandaag gegeten bij Granada en het is een leuk maar klein restaurant met een gezellige sfeer. Het was erg luidruchtig en druk maar niet op een vervelende manier. De kaart was duidelijk en keuze zat. Het eten was lekker maar niet bijzonder. De porties waren voor ons te groot en daarom hebben wij niet veel besteld. Overal zat een flinke portie knoflook door heen of sauce. Het lekkerste vond ik de groente pasteitjes, zeker een aanrader! Ik zou er niet teruggaan voor het eten maar de leuke sfeer en het aardige personeel was wel leuk!
Bas_Venema .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Restaurant Granada. Als voorgerecht kozen we voor een rijkgevulde, vissoep en champignons in knoflooksaus. Beiden waren heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht namen we de gamba's a la plancha en de paella valenciana, tevens heerlijk van smaak. Dit alles vergezeld door een heerlijk Spaans biertje. Als nagerecht gingen we voor een crema catalana, tiramisu en een vanillaijs. Dit alles was heerlijk van smaak. De sfeer in het restaurant was gemoedelijk. Het was alles bij elkaar een geslaagde avond!
Aydin G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Leuke tapas restaurant ,er hebben all you can est menü genomen waar je voor twee uur van de hele kaart mochten kiezen ,we hebben echt lekker gegeten voor al de vis en garnalen gerechten waren top !!!,de bediening was zeer attent en ?enel,al met al een goede restaurant
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Gisteren met een grote groep hier gegeten. We waren een dag weg met het hele personeel en zelf behoorlijk luidruchtig. Gelukkig werden we aan een hele lange tafel apart gezet van de rest van het restaurant, erg prettig :) De gastheer was heel vriendelijke en gezellig. De keuken was erg snel en zo stond er de hele tijd wel eten op tafel. Het eten was heerlijk! Niet iedereen lust alles maar dat is het leuke aan tapas er zit voor iedereen wel iets lekker bij :) We hadden een menu met een vaste prijs waar op een maandag ook nog eens korting op zat, dus de rekening kon je niks van zeggen. Daarnaast kregen we ook nog eens voor de hele groep een gratis dessert aangeboden! Kortom, top avond!
JMJanssen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Heerlijk gegeten, keuze in overvloed. Als je van tapas houdt, is dit restaurant zeker aan te raden! De bediening was zeer aardig, alleen niet allemaal even Nederlands taalvaardig, maar dat was geen probleem. Al met al, een prima restaurant.
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Met een groep van 30 man heerlijk gegeten. Er was een ruim aanbod van verschillende tapas gerechten en de gebakken garnalen zijn zeker een aanrader! Als afsluiter met z´n allen nog een heerlijk dessert gehad met een lekker kopje koffie of thee. Het was een gezellige avond en als je van tapas houdt is dit zeker een aanrader!
Abco L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Spaanse tapa's, spaanse bediening, spaanse sfeer en heerlijke sangria, gewoon zoals je hoopt dat een tapa's-restaurant is, dat is Granada zeer zeker! We hebben hier heerlijk gegeten, de porties mogen echter wat ons betreft kleiner......we hadden nog zoveel meer willen proeven!
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Prima restaurant om tapas te eten. Het eten was lekker, maar naar mijn smaak niet heel bijzonder. Aardige serveerders, wel jammer dat ze geen Nederlands spraken. Het decor was een beetje alsof je in een kelder zat, niet heel knus en een beetje koud. Wel weer leuk was de studentenkorting die ze aanbieden.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Niet best.
Zal hier niet meer teruggaan.
Bediening, in een restaurant moet je je welkom voelen, als dat al niet lukt...
Yo57 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met de tapas was niets mis. Deze waren lekker en er is veel keus.
Met de entourage was wel veel mis. Het restaurant bestaat uit 2 delen. Het voorste gedeelte met tafeltjes en een achter zaal voor oa groepen. Met zijn 5-ven moesten we naar het achterxaaltje. Hieruit kwam veel geschreeuw en gezang. Op ons nadrukkelijk verzoek mochten we toen in het voorste gedeelte. Helaas ook hier was geen gesprek te voeren. Er moest enorm geschreeuwd worden en tot overmaat van ramp werd op een gegeven moment ook de muziek nog harder gezet, waardoor het meer overleven werd. Wij waren niet de enigen die dit zo hebben ervaren.
Kortom eten prima, maar geen restaurant om een gezellige avond te hebben.
Wat jammer dat u geen leuke avond heeft gehad, dat op deze zaterdag vier luidruchtige groepen bij ons tegelijk gereserveerd hebben konden we niet van tevoren weten dat uit jongeren bestonden, we kon de ze op geen manier stil krijgen.
Ik nodig u uit om het over te doen op onze kosten, u kunt bij mij op nieuw reserveren op nummer
0634203700
ik zal persoonlijk voor een leuke avond zorgen.
Jose Aristayeta

Reactie van proever:

Beste José,
Erg aardig van u om een avond aan te bieden. Echter wij zullen hier geen gebruik van maken. We denken niet dat het een volgende keer rustiger zal zijn, want in het 'voor' restaurant werd ook heel hard geschreeuwd en stond de muziek heel hard zodat hier geen gesprek mogelijk was en dit had niets te maken met de groep in de achter zaal.

anf 2e reactie van restaurant:

jammer , u trekt een te snel conclusie over wat restaurant granada is, we vonden als personeel zelf ook geen prettige dag maar zo als ik het lees wat u niet prettige vond was de mensen om u heen en ja, tapas bar is levendig en op zaterdag avond centrum Amsterdam is druk dat zal nooit veranderen, maar niet elke dag is zaterdag , we hebben ook de rest van de dagen een rustige zweer .
mer95 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het restaurant is erg leuk en gezellig ingericht, hierdoor is de sfeer heel knus. Het personeel is super klantvriendelijk. Nooit lang hoeven wachten om wat te bestellen en af en toe komen ze checken of alles naar wens is. Ook het eten was hartstikke lekker. Zeker een aanrader voor een gezellige avond!
rosan-01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten met zn 10e, maar hapjes kwamen in het begin erg snel achter elkaar. Bediening mag wat vriendelijker, kon geen lachje vanaf.
eryu .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Heerlijke tapas! Service geweldig. Was van plan t duurste all Inc onbeperkt te nemen, maar eigenaar zei dat ander ook meer dan genoeg voor onze groep zou zijn. Bespaarde me veel geld en idd overdadig kunnen eten en drinken!
Spaanse gastvrijheid en sfeer. Topavond gehad!
digna_luijendijk .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Voor 2e kerstdag gereserveerd, voor de eerste keer gingen wij hier eten. De gastheer was zichtbaar moe en nonchalant. Het was erg druk, te druk eigenlijk voor het aanwezige bedienend personeel. Ze deden hun best maar er was te weinig personeel om optimaal te serveren en aandacht te besteden aan de gasten. Tapas werden vergeten of anders dan besteld geserveerd. Sommige tapas waren lekker zoals de dadels met bacon maar al met al een matige Spaanse eet ervaring. De locatie midden in het centrum trek volop toeristen, maar er zijn betere tapas in andere bars/restaurants te vinden in Amsterdam. Leuk om hier eens geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar. groet Digna