Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

tricky1976nl .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Alles is hier lekker vers en de bediening is ook super. Echt een aanrader en heerlijke Spaanse sfeer. We komen hier uiteraard weer terug.
Daphne .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik heb nog nooit in mijn restaurantleven zo'n slechte service ervaren. Het begon voorspoedig met een voorselectie van verschillende Spaanse tapas. Toen brak moment aan dat wij zelf tapas van de kaart mochten bestellen. Blijkbaar was dit te veel gevraagd, want hier ging het compleet mis. Na een uur wachten kregen wij eindelijk twee van de zes gerechten. Ondertussen werden constant dubbele of verkeerde gerechten gebracht (dit overkwam niet alleen ons). Na 3 uur en zes gerechten verder besloten wij maar de hoop op te geven en teleurgesteld weg te gaan. Het personeel kon of geen Engels of Nederlands of begreep er gewoon helemaal niets van. De klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Ik kom hier nooit meer terug.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteravond na een jaar hier weer gegeten met z'n 4-en. Wat een teleurstelling! De pasteitjes met rundvlees en tonijn waren er gewoon niet ( en die vond ik juist zo lekker). De kroketjes met tonijn en ibericoham smaakten beiden hetzelfde... naar meel. De gehaktballetjes waren meer broodballetjes. De aioli was bremzout. De gevulde paprika met lamsgehakt was gevuld met de verkruimelde gehakt (brood)balletjes...Wat een achteruitgang zeg. Echt jammer. Ik kom er niet meer.
asinyar .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij hebben echt genoten. We werden heel hartelijk ontvangen...het eten was heerlijk en vers bereid. Dus kortom een echte aanrader.. We zullen zeker nog vaker gebruik maken van deze restaurant.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het all you can eat principe voor 2 of 3 uur is erg aantrekkelijk. Maar de eerste ronde ontvang je 5 gerechten van hun keuze, waarvan wij er maar 3 ontvingen na ruim een half uur. Dan blijft er nog maar 1 uur over... Ook het brood moet je apart erbij bestellen. De gerechten zijn oke, maar niet bijster goed. De schapenkaas bijvoorbeeld was zacht, te lang in de warmte gelegen zo als het ernaar uit zag. Daarnaast is de bediening oke, maar kan zeker beter en vriendelijker. Zo kregen we verkeerd eten op onze tafel en werd onze tafel gebruikt om even borden en bestek op de stallen. Toen we koffie wilde bestellen kon dit niet want het apparaat was stuk. Als excuus kregen we telkens dat het druk was. Maar is ook niet raar als een restaurant midden in hartje Amsterdam hebt lijkt me... Ook de wc is niet erg schoon. Al met al, te duur voor wat je krijgt en ook niet de kwaliteit van eten wat je verwacht van een goed tapasrestaurant.
jargonia .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Super!1 van de tapasgerechten was er niet toen kregen we wat anders (van de gewone kaart) en dit was het beste gerecht van de avond!
tim D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Hier gegeten met een grote groep (15 man). Ze hebben een all you can eat formules waar je kunt kiezen voor 2 of drie uur. Wij kozen voor twee uur. Het verbaasde me dat we vervolgens te horen kregen dat zij eerst een selectie zouden uitserveren. Zo geschiedde en er kwam van alles voorbij. Patatas bravas, spare ribs, gegrilde chorizo, pittige kippepootjes... Ook voor een aantal die geen varkensvlees aten, kwam er voldoende op tafel. Het eten was zeker prima, maar ik heb beter gegeten. toen de 'verplichte' gerechten waren geweest, konden we zelf iets bestellen en toen ging het mis. Hier was de bediening duidelijk niet op berekend. We hebben allemaal twee tapas per persoon besteld en dat moesten we zo lang op wachten dat meteen ook de twee uur voorbij waren. In plaats van de door mij bestelde lamskoteletten, werden spareribs geserveerd en ik moest drie keer vragen of ze toch koteletten wilden brengen. Ook de door mij bestelde kip werd niet gebracht. Toen de koteletten kwamen, bleken deze flinke hompen vlees te zijn die eigenlijk nog te rood waren. Het meisje dat onze tafel bediende leek ons wel te negeren en drinken bestellen leek haar te irriteren. Uiteindelijk kwam de eigenaar aan tafel, die dan wel weer wat goed maakte. We kregen een drankje en hij bracht nog wat tapa's. De sangria was overigens zelf gemaakt en smaakte prima. Ondanks dat ik best lekker heb gegeten, kunnen ze hier echt nog iets leren qua bediening. Ik denk niet dat ik er nog eens ga eten
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten was zeker niet slecht maar wij gaan niet nog eens naar Grenada, de garnalen in knoflookolie waren onverwacht heel scherp van smaak, de champignons erg zout en de gegrilde kip smaakte taai. De varkensspiesjes waren wel mals en de verschillende kroketjes van tonijn, ham en chorizo waren wel erg lekker. Personeel was vriendelijk en efficiënt.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Een erg leuk en gezellig zaakje. We hadden om 20 uur gereserveerd, maar ondanks dat we er bijna een half uur te vroeg waren werd er toch snel een tafeltje op het terras vrij gemaakt. Drinken en de eerste ronde eten moesten we wel even op wachten. Tapas is erg goed van smaak en de sangria is ook erg lekker. Vriendelijke bediening en een leuke charmante eigenaar, die zich in zijn drukke, goedlopende zaakje goed staande weet te houden. Kortom, een hele gezellige avond gehad. Wij hopen zeker nog eens terug te gaan! Maikel en Corina uit Ridderkerk
chantalrol88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Veel te druk restaurant op zaterdag, het eerste uur krijg je opgediend wat hun je voorschotelen en dus niet 2 uur all you can eat! 1 uurtje dus maar en dan ben je al helemaal vol
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het was erg druk binnen en gulukkig hadden we een tafel gereserveerd. De gastheer was vriendelijk maar te overdreven waardoor het irritant begon te worden. We moesten een uur lang wachten op onze eten, omdat het erg druk was en te kort aan peroneel. Dat was niet ons probleem, snap dat het druk is op een zaterdagavond , maar een zo lang op je eten wachten. ik vond dat echt niet kunnen en dat de eigenaar zelf ook kon weten dat het druk zou worden. Uiteindelijk kwam het eten het was wel lelker maar zo lang wachten was het ook niet waard. De serveerster was erg onbeleefd tijdens het afrekenen. Een tipje kon ze echt wel vergeten.
Nog 1 ding wat erg slecht was is dat het personeel zijn eigen klanten niet herkent, want er werd gevraagd aan welke tafel we zaten toen we wilden gaan afrekenen, nou na zo lang te hebben gezeten zonder eten, voor mijn gevoel niet zo moeilijk te herkennen.
Adam A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuke tapas restaurant
we hadden paella marinera besteld , we moesten wel 30 minuten wachten maar dan heb je het teminste vers, de bediening was zeer vriendelijk en attent , de dekoor is wel wat simpel , de voorste gedeelte zit er wel leuk uit.
we komen zeker terug !
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
In tegenstelling tot vorige keren viel het op zaterdagavond tegen. Zaten in ruimte achter. Muziek was niet hoorbaar. Bediening matig. Wisten niet dat op zaterdagav de 1e vier tapas door het restaurant zijn gekozen voordat je zelf mag bestellen. Zaten 2 visgerechten bij. Je zou maar geen vis lusten?! Raar want waarom betaal je anders voor 2uur onbeperkt tapas als je de 1e ronde niet mag kiezen. Restaurant zat in achterruimte niet eens vol om 20u. We hebben helaas niet alle tapas gekregen die we besteld hebben. Brood met aioli liet op zich wachten. Kortom; dit was de 4e keer dat wij er kwamen en gaan zeker niet meer in het weekend. Tapas waren weer lekker en daar gaat het om!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Een hele ongedwongen tent. Het eten is prima voor de prijs. Niet alles loopt perfect maar met een vriendelijke glimlach wordt alles weer in orde gemaakt. Als je gezellig wil eten met bijvoorbeeld de kinderen is dit een aanrader.
sjefdriessen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Geweldig restaurant toen wij daar gingen eten waren ze nog maar 5 dagen open.
Wij waren met 3 personen en de 1e die bij hun gebruik maakte van de social deal.
Ze moesten wel ff uitzoeken hoe dat werkte. Maar het was geen probleem.
Het eten was geweldig en de bediening ontzettend vriendelijk.
De päella was super en de tiramisu ook een aanrader.
Super lekkere Sangria en heerlijk Spaans bier.
Kortom echt een aanrader.
Als ik weer eens in Amsterdam ben ga ik daar weer eten.
Met of zonder social deal dat zegt genoeg.
Kortom echt het een aanrader.
twan- .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker gegeten, goeie ambiance en een nette prijs voor 'n avondje uit eten.. t zit zelfs op maandag avond vol dus het is raadzaam te reserveren, sangria super lekker!
Zekkia H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik heb echt genoten.. Het eten was snel klaar en lekker pittig. De bordjes alleen al geven een gezellige Spaanse sfeer. We hebben het all you can eat menu genomen ,we konden uit 40 tapas maar we kwamen niet verder dan drie ronden dus we zullen snel weer komen om de rest van de tapas te proeven, al met al een leuke restaurant met vriendelijke bediening , we komen zeker terug....
larietveld .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Tweede keer hier en weer heerlijk gegeten. Ruime keus aan tapas. Sangria is prijzig maar erg lekker. Geschikt voor kleine en grote groepen, maar ook perfect voor twee.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gister met een groep van 62 gedineerd in het achterste zaaltje gelegen aan de Leidsedwarsstraat. De samenwerking liep erg gemakkelijk, zowel van tevoren als op de avond zelf. Als voorgerecht hadden we keuze uit 40 verschillende tapas en deze vielen bij iedereen in de smaak. Als hoofdgerecht hadden we de opties uit drie vleesgerechten, de zalm of een vegetarische schotel. Voor de prijs die we betaald hebben kregen we relatief veel aangeboden. Daarna nog tot 3:00 uur wezen borrelen.

Al met al kijkt iedereen terug op een zeer geslaagde avond en dit hebben we mede te danken aan het restaurant! Wij komen zeker terug!
dave K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben hier gegeten met een groep van 6 man voor vrijgezellenfeestje, leuke sfeer in restaurant, bediening is vriendelijk en eten erg lekker. Enige wat we wat apart vonden is dat je eerst een aantal rondes chef's choice krijgt. Een flink aantal rondes. Niet dat het niet lekker was hoor maar meer de vrije keuze had leuker geweest.