Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Chefmart W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vanavond hier wezen eten.
als je niet meer gewent ben dan een door gebakken frikadel kan je hier best eten. maar man man man wat smerig was dit we hebben het 2 rondes een kans gegeven en toen met buikpijn de zaak verlaten. zo goed als alles is gefrituurd of in onwijs veel olie vet en to much knoflook gebakken. ik zou toch even verder kijken als ik jullie was.
Beshay .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het is zoals altijd wij genoten van het eten en de sfeer vooral de gastvrijheid van de hele hard wekend team om ons thuis te voelen. Heel erg bedankt allen.
riansiero .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Van tevoren was niet duidelijk dat je niet als individu tapas kunt bestellen, dat mag alleen als het hele gezelschap voor tapas kiest. Als je dan een alternatief bedenkt, de bestelling is opgenomen en je hoort dan n kwartier later pas dat dit ook niet kan en je weer opnieuw iets van de kaart moet kiezen, vind ik dat ronduit slecht!
Ook onze, lang tevoren gereserveerde plaatsen waren erg krap, we zaten tegen de verwarming aan gedrukt. Later zagen we dat in een ander deel van het restaurant plaats genoeg was.
Kukhi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik heb voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Ik vroeg aan een medewerker van een hotel vlakbij leidseplein wat voor restaurant zij aanraadde, ze vertelde me vol enthousiasme over Granada. Uiteindelijk ben ik daarheen gegaan en ze had helemaal gelijk. Heerlijke tapas en goedkoop ook nog. Ik had een menu inclusief drinken, dat was 33,50 (frisdrank, huiswijnen, sangria, bier). 2 uur lang kan je dus onbeperkt eten en drinken. Het eten was heerlijk rijk van smaak, de sangria ook echt top! Service was heel vriendelijk en er werd telkens gezorgd voor schone borden bestek en nieuwe servetten! Alles kwam snel op tafel. Ik raad dit restaurant heel sterk aan! Bedankt voor de service Granada!
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ik heb echt genoten van mijn avond bij Granada, lekker eten, onbeperkt tapas menu besteld, we hebben twee uur lang alle sorten tapas geproefd, (gambas al ajillo, mejillones, lams spiesjes, patatas bravas...) daarbij een lekker sangría. De bediening was snel een attent, we komen snel terug!!
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben erg genoten van het eten. Super lekker en vriendelijke service. Wel langzaam, dus je hebt wel even geduld nodig.
Q C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. Via het telefoonnummer op de website gereserveerd, bleek het privé nummer van de eigenaar te zijn. Via de telefoon al vrij onbeleefd en verward want hij had geen idee waarvoor ik belde. Beetje raar om dit nummer dan te vermelden. Ten eerste is dit niet een plek om rustig iets te eten, leek op een vreetschuur met luidruchtige mensen met kinderwagens. Personeel was uiterst onbeleefd. Bij navraag over de menu's werd er gevraagd hoe het 'all you can eat' werkte. Blijkt dus dat de eerste 7 gerechten door de chef worden uitgekozen. Opzicht geen probleem maar was netter geweest als dit van te voren bekend was. Dit was dus 'All you can eat' maar wij bepalen wel wat je eet. Met de normale vraag of dit altijd zo was begon de eigenaar te flippen. Hij had het restaurant al 9 jaar en wie zou het nou beter weten jij of ik? Sprak slecht Nederland en moest een paar keer op een vrij agressieve manier reageren met 'wat bedoel je?' Op normale vragen als hoeveel je per ronde mag bestellen, wat de mixgrill menu's in houden etc. Het eten zag er slecht bereid uit. Voor echte goede tapas moet je niet bij deze zaak zijn. Voor service ook niet. Het feit dat het druk was in de zaak zou niet moeten betekenen dat er geen service is en het eten bij wijze van spreke op je tafel gesmeten wordt.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel goed gegeten. De eerste gang uitgekozen door de chef was al erg veel en lekker (vooral de serrano ham en manchego kaas - aanrader) en de gerechtjes die we daarna hjebben gekozen ... heerlijk. Top! Rode huiswijn: ook top, en grote glazen. gopede combi met de rest. Ontvangst was goed: we waren te vroeg maar konden toch al aan tafel (zelfgekozen plek).
Rejane A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel was super vriendelijk.
We hadden van tevoren een onbeperkt tapas gereserveerde. Ter plek zijn we van mening veranderd en het personeel zijn daarbij flexibel geweest. Eten is prima, mojito super lekker.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Al vaak dit restaurant bezocht,nu met vrienden en weer meer dan tevreden José heeft er voor ons een feestje van gemaakt .

Ook nog eens een grote pluim voor het zeer vriendelijk personeel.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er was gezellige live muziek, alles werd goed uitgelegd. Na het bestellen werd er snel geserveerd door de aardige en leuke personeelsleden. Er wa genoeg keuze en het eten was lekker, gewoon top!
Je kan zelf kiezen hoe lang je wilt zitten, of je incl of excl drinken wilt. Echt een aanrader!

Jan Bel, Zwolle
kuntzfrank .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met een groep van 9 personen bij Grananda gegeten. Arrangement 2 uur onbeperkt eten en drinken. Kwaliteit van het eten was echt heel goed, bediening was ook erg vlot. Tempo bij gerechten lag wel erg hoog waardoor als je niet oppast je erg snel vol zit. Voor de rest top avond gehad.
asanchez516 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Alles gaat goed. De restaurant is mooi. De menu zijn ook gezellig! Het is een prachtig plaats met prachtig mensen werken bij de restaurant
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij aten hier met een groep en werden niet heel netjes behandeld.
Het was erg moeilijk om uberhaupt iets te bestellen en we hebben daarom ook bijna niets op. Toen zelfs een zwarte koffie niet te bestellen was binnen het arrangement (we konden nog zeker 30 tapas bestellen in de tijd die we hadden maar vroegen alleen een bak koffie en wilde daarna weg) was het echt klaar. De tapas zelf waren niet slecht hoor maar als het op tafel gesmeten word krijgt het een figuurlijke bittere nasmaak.
albocon B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Waanzinnig lekkere Dorade ! Minstens zo belangrijk: uitstekende service van zeer betrokken medewerkers. En dat alles voor zeer redelijke prijzen. Wat wil je nog meer ?
kimberly_dhoye .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening was oké super vriendelijk. Jammer dat we voor 3 uur all in betaald hadden en het personeel na anderhalf uur de kaarten kwam ophalen dus dat we niks meer konden bestellen. Ook ontbraken er enkele tapas
Ruby H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eten was heerlijk, is betaalbaar. De service was erg goed en snel ( we moesten erna naar een concert en dat werd direct goed opgepakt ondanks dat de tent vol zat), zeer vriendelijke service.
tricky1976nl .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Alles is hier lekker vers en de bediening is ook super. Echt een aanrader en heerlijke Spaanse sfeer. We komen hier uiteraard weer terug.
Daphne .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik heb nog nooit in mijn restaurantleven zo'n slechte service ervaren. Het begon voorspoedig met een voorselectie van verschillende Spaanse tapas. Toen brak moment aan dat wij zelf tapas van de kaart mochten bestellen. Blijkbaar was dit te veel gevraagd, want hier ging het compleet mis. Na een uur wachten kregen wij eindelijk twee van de zes gerechten. Ondertussen werden constant dubbele of verkeerde gerechten gebracht (dit overkwam niet alleen ons). Na 3 uur en zes gerechten verder besloten wij maar de hoop op te geven en teleurgesteld weg te gaan. Het personeel kon of geen Engels of Nederlands of begreep er gewoon helemaal niets van. De klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Ik kom hier nooit meer terug.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gisteravond na een jaar hier weer gegeten met z'n 4-en. Wat een teleurstelling! De pasteitjes met rundvlees en tonijn waren er gewoon niet ( en die vond ik juist zo lekker). De kroketjes met tonijn en ibericoham smaakten beiden hetzelfde... naar meel. De gehaktballetjes waren meer broodballetjes. De aioli was bremzout. De gevulde paprika met lamsgehakt was gevuld met de verkruimelde gehakt (brood)balletjes...Wat een achteruitgang zeg. Echt jammer. Ik kom er niet meer.